Chybný imobilizér??? Výroba klíčku, zkušenosti???

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
cesa
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: úte zář 09, 2008 08:18
Bydliště: Praha

Chybný imobilizér??? Výroba klíčku, zkušenosti???

Příspěvek od cesa » pát bře 20, 2009 08:10

Ahoj renaulťáci,

včera mi to normálně za studena, tak jak bývá zvykem i v -20 chytlo, jako každej den. Jenomže na druhý start po několika odjetých km mni to již nenaskočilo. Prostě se stává, že 1 z 20 startů se mu nechce. Startér točí jak blázen ale nic, ani prd. Vždy stačilo jen odpojit baterku a znovu zapojit a jelo to jak hodinky, jako by se muselo něco uvnitř v "hlavě" cliouše vymazat :D ... Nechápu. Včera sem zůstal na Skalce, kam sem normálně přijel, vypnul motor a když sem chtěl odjet tak nic ... Nerozumím tomu. Zkoušel sem i klasiku odemknout a zamknout, ale včera se mu fakt dlouho nechtělo. Asi po 5 minutách a 5tém startu to naskočilo. Dá se nějak imobilizér odpojit? Popřípadě vymontovat? :) Díky kluci :)

P.S a to se o něj tak starám a on je na mě takovej :(
Naposledy upravil(a) cesa dne úte bře 24, 2009 09:12, celkem upraveno 1 x.
Renault Clio 2000, 1.4 16V, 72kW

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pát bře 20, 2009 08:38

Udělal to někdy za studena?? Podle toho co píšeš tak ne, takže bych to neviděl na imobilizer. Chcípá ti někdy? Není tam třeba závyslost čím teplejší motor tím déle nejde nahodit :?:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

cesa
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: úte zář 09, 2008 08:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od cesa » pát bře 20, 2009 09:00

No víš, to si teď nevzpomínám, tenhle měsíc se mi to stalo jen 2x a nezáleží jak je to zahřátý. Jinak auto nechcípá nikdy samovolně, otáčky drží špičkově, nekolísá nikdy nic. Prostě je to jak kdyby to byla ženská. Prostě si čas od času, nepředvídaně řekne že nic nebude. tak ho musím odpojit, resetovat a jede se dál ... Chjooo fkt nevím čím to může být. každopádně mě ještě napadá VADNÝ klíček. my máme bohužel jen jeden ka uatu, takže si to nemám ani jak ověřit :(
Renault Clio 2000, 1.4 16V, 72kW

Uživatelský avatar
Dandy72
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: pon led 01, 2007 12:22
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Dandy72 » ned bře 22, 2009 19:07

Cau,mal som ten isty problem na dci,bolo vadne rele palivoveho cerpadla-pod krytom vedla baterie take zlte relatka,nevedeli,ktore z nich blbne,tak vymenili obidva,cena cca 1000sk,odvtedy pokoj,uz 2roky
Clio 1.5 dCi 48kw

cesa
Starting member
Příspěvky: 29
Registrován: úte zář 09, 2008 08:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od cesa » úte bře 24, 2009 09:15

Díky moc za příspěvek, pokusím se to také nasměrovat na tento problém ... Jenomže teď po víkendu sem startoval asi 17x a naprosto v pohodě ... Můj současný problém je to že bych se rád zeptal zda-li máte zkušenosti s výrobou náhradního klíčku a překodováním u neautorizovaného výrobce ...například u www.autoklice.cz ??? Moc děkuju za zkušenosti a rady ...
Renault Clio 2000, 1.4 16V, 72kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 13 hostů