Svití mi po nastartování kontrolka Airbagu a slovo SERV
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned bře 16, 2008 13:09
Svití mi po nastartování kontrolka Airbagu a slovo SERV
Svití mi po nastartování koktrlolka Airbagu a slovo SERV nevite nekdo co s tim, nebo nekdo s tim nema zkusenost. Rozsvitlilo se to z niceho nic a ted mi to furt sviti, dekuji za radu.
Re: Svití mi po nastartování kontrolka Airbagu a slovo SERV
Niekedy to spôsobí zakolísanie napätia v palubnej sieti vozidla. Systém to vyhodnotí ako chybu a tá ostane uložená v pamäti elektronickej jednotky, aj keď príčina už neexistuje. V servise to napichnú na diagnostiku a chybu z pamäti vymažú. Takú skúsenosť mám ( pár rokov dozadu, nebol to renault).Katka Hátlová píše:Svití mi po nastartování koktrlolka Airbagu a slovo SERV nevite nekdo co s tim, nebo nekdo s tim nema zkusenost. Rozsvitlilo se to z niceho nic a ted mi to furt sviti, dekuji za radu.
Thalia Expresion 1,4 8v
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
mayko má pravdu, chyba je určite v kábloch pod sedadlom...ja mojim sedadlom vôbec nehýbem-aj ked si ide niekto sadnuť dozadu,tak výlučne z pravej strany, ja svoje sedadlo neposúvam...vždy ked ho posuniem,tak mi potom svieti kontrolka airbagov-vtedy musim káblami pohýbať a je hotovo, zhasne to a pokoj...treba to bud riešit tak,ako píše mayko,alebo ešte to dobre poobliepať páskou
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
jj taky to mám
je to stejnej problém mám Thalii a je to taky ten spoj pod sedačkou
u nás odešel předpínač pásů (nevystřelil, jen se lehce posunul) a chovalo se to stejně a jedině výměna, může bejt přetrženej psáek pod volantem, pokud nejsi prvním maitelem, mohl být rezistor místo aribagu a ten se vyklepal, je toho hodně kdyby to byly jen kontakty pod sedadly tak by to bylo moc jednoduchý;) jak říkám nejlepší je diagnostika (za ty prachy bezpečnost stojí)
Mimochodem napadlo vás že tím klepáním drátů může přeskočit výboj a udělat to bum Proč se při odpojování pytlů má odpojit baterka, žeby proto
Mimochodem napadlo vás že tím klepáním drátů může přeskočit výboj a udělat to bum Proč se při odpojování pytlů má odpojit baterka, žeby proto
Re
jj říkám mám ten problém už dýl rodiče to koupili nový a v renaultu říkali, že je bordel vedle sedačky jak je držák pásu tak jsem to rozebral vyluxoval a nic, ale četl jsem někde k tomu nějaký nápady a hle když jsem si pohrál s tím konektorem tak oki - do tý doby než si za sedadlo někdo sedl a kopnul do toho znova. Opravu jsem prováděl s vypnutým klíčkem a myslím že v tu dobu airbek nemůže vystřelit pokud jo tak musím pochválit kluky turecký za preciznost, že je to tam tak volně přístupný "při jízdě se spolujezdcem za řidičem". ( na diagnostice žádná závada a cena 350,-Kč a tu radu)
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
airbag môže naozaj streliť,aj ked je klúčik vypnutý-ale toto sa odporúča pri výmene airbagu-ked vkladáte nový airbag a spájate kontakty medzi volantom a airbagom...pri tomto by nemal byť žiadny problém-pod sedadlom nejde iba o airbag vo volante, ide aj o pyropásy a všetko dokopy...zase...airbag potom podla tejto teórie môže streliť aj vtedy,ked sa s tými kontaktmi pohýbe a začne svietiť servis,nie?
a čo sa týka diagnostiky...napichnu vas na pc a čo povedia?niekde je chyba...sú odstavené airbagy,musíme sa na to pozrieť...za toto mi tie peniaze nestoja-hlavne nie v renaulte v banskej bystrici,kde je prístup od predajcu ako k dobytku a sú to zdierači, za diagnostiku chceli odomna 1100sk
bol som v podbrezovej na diagnostike a majitel predajne to pozeral, spýtal som sa ho,či mám airbagy v poriadku, povedal,že nevykazuje žiadnu chybu..hlavne že v lavom sedadle je airbag vystrelený a je tam odpor.Pýtal som sa ho,či sú v poriadku pyropásy, nevedel mi to povedať,že mu to tak neukazuje,ale že ked airbag bol vystrelený,tak asi budu poškodené...tak načo taká diagnostika???
100x sa radšej pozriem sem a prečítam si skúsenosti od iných užívatelov, už mi tu vela ludí pomohlo...ked mi nechcelo štartovať pred viac ako rokom,tu som sa dozvedel,čo je to motýlik a čo s ním-odvtedy mám pokoj a ušetril som pekné peniaze...a dalej už ani nespomínam
a čo sa týka diagnostiky...napichnu vas na pc a čo povedia?niekde je chyba...sú odstavené airbagy,musíme sa na to pozrieť...za toto mi tie peniaze nestoja-hlavne nie v renaulte v banskej bystrici,kde je prístup od predajcu ako k dobytku a sú to zdierači, za diagnostiku chceli odomna 1100sk
bol som v podbrezovej na diagnostike a majitel predajne to pozeral, spýtal som sa ho,či mám airbagy v poriadku, povedal,že nevykazuje žiadnu chybu..hlavne že v lavom sedadle je airbag vystrelený a je tam odpor.Pýtal som sa ho,či sú v poriadku pyropásy, nevedel mi to povedať,že mu to tak neukazuje,ale že ked airbag bol vystrelený,tak asi budu poškodené...tak načo taká diagnostika???
100x sa radšej pozriem sem a prečítam si skúsenosti od iných užívatelov, už mi tu vela ludí pomohlo...ked mi nechcelo štartovať pred viac ako rokom,tu som sa dozvedel,čo je to motýlik a čo s ním-odvtedy mám pokoj a ušetril som pekné peniaze...a dalej už ani nespomínam
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Riešiš to ako keby si tam mal časovanu bombu namiesto airbagu. Pokial mam vypnuty kluc zapalovania nemam strach s tym hybať pretože nieje aktivna RJ airbagu a pokial su airbagy v poriadku neporušene mechanicky alebo nie su stare tak k vystreleniu nedôjde. To by ti mohly strelit tie airbagy aj počas jazdy ked sa tie kontakty trasu. Bez zapnuteho kluca som videl vystrelene airbagy iba raz v servise ked počas zvarania jeden pak. buchol prednou kapotou dotkli sa kontakty na baterke a slo von 6 airbagov a aj RJ airbagov zhorela. Ak mate ine skusenosti tak von s nimy.krt.ecek píše:u nás odešel předpínač pásů (nevystřelil, jen se lehce posunul) a chovalo se to stejně a jedině výměna, může bejt přetrženej psáek pod volantem, pokud nejsi prvním maitelem, mohl být rezistor místo aribagu a ten se vyklepal, je toho hodně kdyby to byly jen kontakty pod sedadly tak by to bylo moc jednoduchý;) jak říkám nejlepší je diagnostika (za ty prachy bezpečnost stojí)
Mimochodem napadlo vás že tím klepáním drátů může přeskočit výboj a udělat to bum Proč se při odpojování pytlů má odpojit baterka, žeby proto
-
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv dub 12, 2007 17:22
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
airbag
Mám stejnej problém před měsícem se mi rosvítila taky kontrolka airbagu ,pohnul jsem sedačkou spolujezdce a vse vpořádku jenže to trvalo asi 4 dny potom se zase rozsvítila a již nezhasne .Jel jsem do servisu na diagnostiku (350 kč ) a údajně mám poškozený (předřadník nebo přesuvník ) je to pod volantem a prodává se to komplet s páčkama cena asi 3500.-kč ( Megane 1.5 Dci )
RENAULT MEGANE II. 1.5 dci 06. 78kw
Tak tenhle problem mam u sedadla spolujezdce, hybal sem kabelama jak sem mohl i sedadlem asi 2 dny, a pak nahodou sem tam sahnul, omylem chtel sem posunout sedadlo znova, a sahnul sem na nejake dratky a zhaslo to a uz kazdemu zakazuju hybat sedackou
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Ahoj,Jean ViC píše:Tak tenhle problem mam u sedadla spolujezdce, hybal sem kabelama jak sem mohl i sedadlem asi 2 dny, a pak nahodou sem tam sahnul, omylem chtel sem posunout sedadlo znova, a sahnul sem na nejake dratky a zhaslo to a uz kazdemu zakazuju hybat sedackou
taky se mi to rozsvitilo z niceho nic.
Renault Clio rv.2000
Muzes prosim napsat detailne kde, co a jak?
Dekuju
no tak v patek se mi to pri klidne jizde po rovince taky rosvitilo... tak na nejblizsim parkovisti sem pohybal kabel pod sedackou spolujezdce, a zaplat panbuh to zase nesviti... ale ty kabely jsou tam uplne debilne kousek od noh spolujezdce...
takze se boji ze je to jen otazka casu kdy to zase budu muset resit
takze se boji ze je to jen otazka casu kdy to zase budu muset resit
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
..bol som teraz nedávno v Renault servise meniť zimné kolesá..keď som si sadol po odovzdaní do auta svietila mi kontrolka porruchy airbegu a kontrolka serv..šiel som sa teda spýtať čo sa stalo..samozrejme oni nič nerobili a to som už vraj mal keď so prišiel..samozrejme to tam nebolo..hneď ma ale ochotne išli objednávať do servisu...po príchode domov som vrátil spolujazdcovu sedačku do pôvodnej polohy (posunuli mi ju z dôvodu naloženia letných kolies) a všetko bolo zase v poriadku...žial to mi odborníci v Renaulte nevedeli povedať alebo nechceli povedať..na takom teste na počítači by asi na mne niečo zarobili...tak je moja skúsenosť s kontrolkou vadného airbegu, našťastie s dobrým koncom...
Sviti mi po nastartovani kontrolka Airbagu aslovo SERVIS
Mam ClioII a to samé. V servisu mi zavrtali u spolujezdce s kablama a nastříkali sprej. zatim parada. Stačí posunout sedačku a delaloto chce to pořádne připevnit kable a spojky. Ještě mi řekli, že po deseti letech musi Airbagi na servis.
Zdar vsem, v puvodnim dotazu byl zminen airbag a vyraz SERV. Kdyz jsem Clio kupoval, rekli mi, ze se jedna o olej a ze mi to zhasnou pri vymene. Dal jsem olej udelat ( ne u Renaulta, ale u normalniho slusnyho servismena ) a ten prohlasil, ze od jisty doby nejde zhasnout hlaseni SERV a kdovi co jeste z diagnostiky, ale ze se to dela manualne, z palubky. Nejakou kombinaci mackani cudliku, pacek a otaceni klicku v zapalovani. Moc se mi to nezdalo a zacal jsem laborovat. Mam Clio II 1,5 Dci bez vybav a pocitace a na palubce je jen pocitadlo Km celkem a ujete od nulovani. Zkousel jsem nulovaci tlacitko v ruznych fazich otoceni klicku drzet, mackat a jedine ceho jsem dosahnul je, ze kdyz se pri vypnutem zap. zmackne to nulovaci tlacitko a drzi a otoci se klickem - rozsviti se cela palubka, cinka to a budiky ukazuji ruzne hodnoty - asi test mericich pristroju a kontrolek.
Nejspis to nejak pujde, ale nevim jak. Mate nekdo nejakou zkusenost ??
P.S. Kontrolka airbagu sviti pochopitelne taky a onen servismen tvrdi, ze diagnostika ukazala chybu v predpinaci pasu. Bud odesel, nebo kontakty. Auto jsem kupoval po jemnen tukesu a balonky urco nejsou vystrelene. Pokud je tedy mozne, ze SERV je hlaseni toho predpinace a ne oleje, tak se asi snazim na spatne adrese a budu muset dohledat chybu na tech pyropatronach.
Nejspis to nejak pujde, ale nevim jak. Mate nekdo nejakou zkusenost ??
P.S. Kontrolka airbagu sviti pochopitelne taky a onen servismen tvrdi, ze diagnostika ukazala chybu v predpinaci pasu. Bud odesel, nebo kontakty. Auto jsem kupoval po jemnen tukesu a balonky urco nejsou vystrelene. Pokud je tedy mozne, ze SERV je hlaseni toho predpinace a ne oleje, tak se asi snazim na spatne adrese a budu muset dohledat chybu na tech pyropatronach.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
mačkanie rôznych tlačítok a neviem čo... ti určite nepomôže,aby zhasla kontrolka SERV a kontrolka airbagov.
Na koľko si si istý,že neboli airbagy von?
Lebo predpináky sa neaktivuju samé-iba ak v súčinnosti s airbagom.
Treba prekontrolovať všetky konektory,niektorý môže byt porušený a preto to svieti.
Na koľko si si istý,že neboli airbagy von?
Lebo predpináky sa neaktivuju samé-iba ak v súčinnosti s airbagom.
Treba prekontrolovať všetky konektory,niektorý môže byt porušený a preto to svieti.
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Auto jsem bral den po privezeni z francie a bylo bourane. Velmi jemne bourane. (Nehoda dle zaznamu byla tyden pred odvezenim)Takze pri tehle nehode nedoslo k aktivaci bezpecnostnich prvku a i kdyby, neocekavam, ze by nejakej aktivni frantik menil airbagy, nebo uklizel klouzek a podobne. Jestli se stalo jeste neco predtim - to nevim. Museli by to opravovat a to se mi taky nezda, kdyz kvuli takovemu tukanci auto slo pryc.
Ta konbinace cudliku a klicku plati udajne pri vymene oleje Nevim, nikdo mi to zatim nepotvrdil.
V servisu mi mazli ridici jednotku, ale zustal tam problem na pravem predpinaci pasu - tedy hlaseni SERV je nejspis opravdu kvuli tomu a kdyz se mi podari najit spatny kontakt, treba zhasne oboji.
Jen me zajima kolik stoji predpinac, jak se meni a jestli se mam v te elektroinstalaci vrtat, nebo rovnou predpinac koupit.
Ted hlavne resim alternator - vidim to jako vaznejsi zavadu - viz prispevek viewtopic.php?t=23407
Ta konbinace cudliku a klicku plati udajne pri vymene oleje Nevim, nikdo mi to zatim nepotvrdil.
V servisu mi mazli ridici jednotku, ale zustal tam problem na pravem predpinaci pasu - tedy hlaseni SERV je nejspis opravdu kvuli tomu a kdyz se mi podari najit spatny kontakt, treba zhasne oboji.
Jen me zajima kolik stoji predpinac, jak se meni a jestli se mam v te elektroinstalaci vrtat, nebo rovnou predpinac koupit.
Ted hlavne resim alternator - vidim to jako vaznejsi zavadu - viz prispevek viewtopic.php?t=23407
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: macejko325 a 11 hostů