Olej na motore

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Michalides1
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát říj 09, 2020 08:19

Olej na motore

Příspěvek od Michalides1 » pát říj 09, 2020 08:33

Zdar kupil som clio 1.2 16v 55kw 2004 má 167500km po jazde my ide dym od motora presnejšie pri kasne majitel tvrdí že to je ok že mechanik mu to tvrdil.dlhšie stálo.že tam je nejake tesnenie či čo,zda sa mi že to zo sacieho nemáte stym skusenosti???

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5790
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Olej na motore

Příspěvek od kotasekh » pát říj 09, 2020 11:09

Jakykoliv dym z motoroveho prostoru je chyba. Hledej, kde tece nebo kape. Hledal bych vzadu kolem vyfukovych svodu, asi zpod ventiloveho vika.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Michalides1
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát říj 09, 2020 08:19

Re: Olej na motore

Příspěvek od Michalides1 » pát říj 09, 2020 12:21

Ono to spravilo len raz potom ked som na nom šiel tak už nie tvrdil majitel že dlho stalo a niečo s nejakym tesnenim ale nie s hlavou...

Michalides1
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát říj 09, 2020 08:19

Re: Olej na motore

Příspěvek od Michalides1 » pát říj 09, 2020 13:12

Opišem to presnejsie vravel ze nejake tesnenie menil mechanik ale nie pod hlavou ani nie veka že ajtak to trocha robi to že kvapne olej na ten plech nad vyfukovymi zvodmi ale ozaj len občas a velmi málo.pri prvej jazde to trocha dymilo medzi motorom a kasňou nie moc druha jazda 70km už nie.tak neviem čo a ako

Bravomv
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: pát bře 04, 2016 15:18

Re: Olej na motore

Příspěvek od Bravomv » pát říj 09, 2020 19:30

Dělalo nám to to samé na Thalii 1,2 16V, olej občas kápl na kryt výfukových svodů (vzadu za motorem). Vyměnil jsem těsnění víka ventilů a je klid. Preventivně jsem rovnou vyměnil i těsnění zapalovacích svíček.

Michalides1
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát říj 09, 2020 08:19

Re: Olej na motore

Příspěvek od Michalides1 » pát říj 09, 2020 20:53

No to by som povedal že asi to je ono byv majitel( nechcem nikoho urazit) je od DS nevedel to ani vysvetlit len že menili nejake tesnenie a ajtak to sem tam robi ked bude čas poutieram to všetko s odmastovačom a uvidím auto potom pojde na zdvihák a tam to omrknem plus vymena svetiel ,fukarov,L.P bezp.pás atd...

Michalides1
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát říj 09, 2020 08:19

Re: Olej na motore

Příspěvek od Michalides1 » pát říj 09, 2020 20:54

Inak auto ide v pohode...

Michalides1
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát říj 09, 2020 08:19

Re: Olej na motore

Příspěvek od Michalides1 » pát říj 09, 2020 21:13

Bravomv píše:
pát říj 09, 2020 19:30
Dělalo nám to to samé na Thalii 1,2 16V, olej občas kápl na kryt výfukových svodů (vzadu za motorem). Vyměnil jsem těsnění víka ventilů a je klid. Preventivně jsem rovnou vyměnil i těsnění zapalovacích svíček.
Zdar podla čoho hladat tesnenie viem že r.v 2004 1.2 16v 55kw clio2.....a dalej???

Uživatelský avatar
moucha tse-tse
Experienced member
Příspěvky: 589
Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
Bydliště: morava

Re: Olej na motore

Příspěvek od moucha tse-tse » pát říj 09, 2020 21:36

Jestli ma clio 2 podobny motor jak clio 4,tak se zamer na zadni cast ventiloveho vika, jak se tady psalo. Ani bych se nedivil, ze to je prave ono. Tady totiz je to tak zvlastne pritahnute, ze zadni 3nebo 4srouby nejsou az za tesnenim jak vpredni casti, ale jsou pred tesnenim smerem do stredu motoru. Tam se jeste musi davat právě tmel i kolem toho vedeni sroubu.
Ja nakupuji na strankach Pema.
Kdyz si to otevres, das renault, pak vyber clio 2..pak motorizaci... pak klikni na motor.. .. tesneni... tesneni pod viko ventilu.
Podivej se, zkus, uvidis.. je to jednoduche. Aspon budes v obraze...
https://www.autodily-pema.cz/autodily/r ... Id=1455891

Ja kdyz delal serizeni ventilu a ted se na to zase chystam i s rozvody, tak tesneni jsem nemenil. Staci si koupit tmel.. pouzil jsem DIRKO.. cena kolem 120kc..opet od pema obchodu, je to mala tuba sedeho tmelu a dal jsem malinkou vrstvicku po obvodu a kolem tech zadnich voditek sroubu, co jsou ve viku. Nejsem si jisty, ale na nove tesneni by se mel myslim tmel davat jeste z kazde strany pred lozisko a az na nej.. tak cca 2cm na každou stranu.
Naposledy upravil(a) moucha tse-tse dne pát říj 09, 2020 21:47, celkem upraveno 1 x.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...

Michalides1
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát říj 09, 2020 08:19

Re: Olej na motore

Příspěvek od Michalides1 » pát říj 09, 2020 21:42

moucha tse-tse píše:
pát říj 09, 2020 21:36
Jestli ma clio 2 podobny motor jak clio 4,tak se zamer na zadni cast ventiloveho vika, jak se tady psalo. Ani bych se nedivil, ze to je prave ono. Tady totiz je to tak zvlastne pritahnute, ze zadni 3nebo 4srouby nejsou az za tesnenim jak vpredni casti, ale jsou pred tesnenim smerem do stredu motoru. Tam se jeste musi davat právě tmel i kolem toho vedeni sroubu.
Ja nakupuji na strankach Pema.
Kdyz si to otevres, das renault, pak vyber clio 2..pak motorizaci... pak klikni na motor.. .. tesneni... tesneni pod viko ventilu.
Podivej se, zkus, uvidis.. je to jednoduche. Aspon budes v obraze...
https://www.autodily-pema.cz/autodily/r ... Id=1455891
Neni to treba hladat podla kodu motora že?ten kod neviem kde je...

Uživatelský avatar
moucha tse-tse
Experienced member
Příspěvky: 589
Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
Bydliště: morava

Re: Olej na motore

Příspěvek od moucha tse-tse » pát říj 09, 2020 21:53

Ani podle win kodu si nemuzes byt jisty. Vzdy ti prodejce rekne, ze dily muzes vratit nebo vymenit.
Poucil jsem se na scenicu, kdyz jsem delal brzdy.. proste tam davali dva systemy a musel jsem to rozdelat, at zjisim tvar desek.
Takze 100%jistota je az po rozdelani motoru..
Ale ja osobne bych se tady nebal.. myslim, ze ty motory 1.2 16V..55nebo 54 kw budou velmi podobne.
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů