Zdravím vespolek. Na Cliu II 1,2/43kW z r. 1998 svítí kontrolka dobíjení. Měřil jsem napětí při nastartovaném motoru a ve vyšších otáčkách - voltmetr ukazoval cca 11,6V a žádná změna při zvýšení otáček. Takže nejspíš regulátor. Alternátor jsem vymontoval a regulátor je připevněný na jeho zadním čele a přívod z alternátoru je připájený na jeho kontakt. Alternátor je typ Delphi.
Co jsem se díval na prodejny dílů tak kromě AutoKelly - regulátor Vemo za 565,- Kč ( a tam je otázka zda bude vůbec dostupný, uvádějí min za měsíc) mají všichni trošku jiný typ se dvěma vývody - 2 očka. Řešil jste někdo takovou opravu - výměnu?
Spíš se přikláním k výměně celého alternátoru - v ML autodíly Brno mají ten samý typ, uváděný pod výrobcem Hella za 2952 Kč a měla by tam být 3letá záruka.. Když to dám do opravy tak cena odhaduji bude min 1500 - 2000,- Kč a v značkovém servisu to bude pozlacené.
Oprava alternátoru
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Oprava alternátoru
Zdravím .to samé mne potkalo také na Cli II r.v. 98.Po vyjmutí z auta to nešlo ani rozebrat na výměnu ložisek apod. jen za cenu hrubé síly (poškození).Vyřešeno nahradou nového za přijatelnou cenu a je pokoj.Ad
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů