Clio II problem so startom
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Clio II problem so startom
Ahojte,
na Clio II mam problem so stratovanim, uz so vymenil aj motylik (snimac polohy...), skontroloval (rozobral, ocistil, nakontoxoval) som aj uzemnovaci pasik pod blokom motora. Najprv sa zdalo ze to pomohlo ale teraz po 3 tyzdnoch uz zase nestartuje, resp startuje az na xsty pokus, niekedy ani to a treba pockat do dalsieho dna. Po vlozeni klucika a otoceni do polohy,postupne zhasnu vsetky kontrolky az zostane svietit ta cervena (co normalne stale blika) a tercik STOP a vtedy sa uz neda nic, ani motor netoci. Bol som aj na diagnostike ale nic nezistili. Co by to mohlo byt? alebo je tu niekto z Bratislavy co sa venuje renaultom? Vdaka Peter
na Clio II mam problem so stratovanim, uz so vymenil aj motylik (snimac polohy...), skontroloval (rozobral, ocistil, nakontoxoval) som aj uzemnovaci pasik pod blokom motora. Najprv sa zdalo ze to pomohlo ale teraz po 3 tyzdnoch uz zase nestartuje, resp startuje az na xsty pokus, niekedy ani to a treba pockat do dalsieho dna. Po vlozeni klucika a otoceni do polohy,postupne zhasnu vsetky kontrolky az zostane svietit ta cervena (co normalne stale blika) a tercik STOP a vtedy sa uz neda nic, ani motor netoci. Bol som aj na diagnostike ale nic nezistili. Co by to mohlo byt? alebo je tu niekto z Bratislavy co sa venuje renaultom? Vdaka Peter
Re: Clio II problem so startom
A jak se ma starter?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Clio II problem so startom
Ked startuje tak toci normalne :- ) podla mna je dobry, ale nebol este rozobraty, ked som bol na diagnostike, tak vraveli ze moze top byt starter, palivove cerpadlo, imobilizer atd.... a len lietali cifry kolko stoja .... by to vyslo viacej ako je hodnota celeho auta. No skusim dat kuknut teda ten starter.
Re: Clio II problem so startom
Palivove cerpadlo by nemelo zapricinit to, ze se neotoci starter. Chtelo by to vyzkouset, jak se to projevi, kdyz se starter nebude chtit otocit, tak to auto normalne roztlacit. Pokud naskoci, tak je chyba v tom starteru. Ale klasicky imobilizer by mel blokovat vstrikovace, ne starter.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Clio II problem so startom
S tím roztlačováním bych byl opatrný, pokud má motor rozvodový řemen, ať to nepřeskočí. Může zlobit startér, někdy stačí vyčistit.
Re: Clio II problem so startom
Remen nebo retez, je to jedno, roztlacet se musi vzdy s rozumem. A ukostreni je v pohode?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Clio II problem so startom
Jestli zůstane svítit červená kontrolka, tak je zablokovaný imobilizér, proto jen zhasnou kontrolky a ani to neotočí motorem.
Zkus vložit klíček a rychle otočit až na startování, bude to startovat, ale motor nenaskočí právě kvůli imobilizéru.
Jesti se to bude takto chovat, pak je to ten imobilizér na 100%.
Řešil jsem to samé, jeden den jsem jezdil, pak přijel k obchodu a už neodjel.
Nakonec se to vyřešilo nějak samo a já už 6 měsíců jezdím bez problémů.
Podařilo se mi to takhle:
Otoč klíček do druhé polohy, nech všechno pozhasínat a zůstane ti svítit ta červená kontrolka. Auto nech v tomto stavu asi 20min. Pak otoč klíček zpátky do nuly, znovu ho zapni do polohy 1 a 2, chvíli počkej, červená kontrolka by měla zhasnout a normálně nastartuješ. Mně toto pomohlo a od té doby je to OK. Proč, nevím, našel jsem to na jednom anglickém diskusním fóru.
Zkus vložit klíček a rychle otočit až na startování, bude to startovat, ale motor nenaskočí právě kvůli imobilizéru.
Jesti se to bude takto chovat, pak je to ten imobilizér na 100%.
Řešil jsem to samé, jeden den jsem jezdil, pak přijel k obchodu a už neodjel.
Nakonec se to vyřešilo nějak samo a já už 6 měsíců jezdím bez problémů.
Podařilo se mi to takhle:
Otoč klíček do druhé polohy, nech všechno pozhasínat a zůstane ti svítit ta červená kontrolka. Auto nech v tomto stavu asi 20min. Pak otoč klíček zpátky do nuly, znovu ho zapni do polohy 1 a 2, chvíli počkej, červená kontrolka by měla zhasnout a normálně nastartuješ. Mně toto pomohlo a od té doby je to OK. Proč, nevím, našel jsem to na jednom anglickém diskusním fóru.
Re: Clio II problem so startom
Vdaka za odpovede, ked nestartuje tak starter normalne toci, a potom si povie ze dost, a uz ani tuk, pozapinaju sa kontrolky, zhasnu ale nestartuje tzn. ze otocenie klucikom nevyvola ziadnu reakciu, asi to vypada na ten imobilizer. ukostrenie by malo byt dobre, co sa dalo som rozobral a vycistil kontoxom. Vsade sa pise ze ta cervena kontrolka (v strede ta gulata) bude rychlejsie blikat ked je immo zly, ale mne stale blika normalne. teraz zase tyzden ide (samozrejme zenu nechalo v stichu akurat na vianocnych nakupoch pred obchodakom, na druhy den som dosiel ja a na prve otocenie nastartovalo), ked nepojde odsledujem presne chovanie tej kontrolky a skusim sa tu opytat. Vdaka Peter
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Clio II problem so startom
Co tam je za motor? 1.5dci dokáže zablokovat startér, pokud je vada na snímači tlaku paliva. U benzínu by to mělo bez problémů začít točit.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Clio II problem so startom
Když mi to dělalo problémy tak jsem dohledal že:
Rychlejší blikání = problém s klíčem.
Trvalé svícení je problém na straně IMMO, ale ne v klíči.
Pozhasínají kontrolky, ale IMMO zůstane svítit, pak není žádná reakce na startování.
Pokud rychle zapneš klíč a hned budeš startovat - nepočkáš na pozhasínání kontrolek, tak to bude točit, ale nechytne, zůstane blokované čerpadlo.
Mně to zlobilo po koupi auta asi 14 dní, stalo se mi asi 4x že nešlo nastartovat a kontrolka zůstala svítit. Třeba 2 dny to nešlo a pak najednou zhasla a nastartoval jsem.
Nebo jsem nenastartoval a zkoušel to třeba půl hodiny, různě zamykal, odemykal auto a pak to zhaslo a auto chytlo.
Ještě tam psali, že může být menší napětí UCH modulu od immo k řídící jednotce - jak je na tom autobaterie? Byla to jedna z mých teorií, protože jsem koupil auto z Německa a nevím jak dlouho to tam stálo a 2x jsem nenastartoval poté, co jsem měl odpojenou baterii.
Co jsem udělal ten trik s klíčem (duben 2018) tak od té doby denně jezdím a problém se už neopakoval.
Snad ti to pomůže.
Rychlejší blikání = problém s klíčem.
Trvalé svícení je problém na straně IMMO, ale ne v klíči.
Pozhasínají kontrolky, ale IMMO zůstane svítit, pak není žádná reakce na startování.
Pokud rychle zapneš klíč a hned budeš startovat - nepočkáš na pozhasínání kontrolek, tak to bude točit, ale nechytne, zůstane blokované čerpadlo.
Mně to zlobilo po koupi auta asi 14 dní, stalo se mi asi 4x že nešlo nastartovat a kontrolka zůstala svítit. Třeba 2 dny to nešlo a pak najednou zhasla a nastartoval jsem.
Nebo jsem nenastartoval a zkoušel to třeba půl hodiny, různě zamykal, odemykal auto a pak to zhaslo a auto chytlo.
Ještě tam psali, že může být menší napětí UCH modulu od immo k řídící jednotce - jak je na tom autobaterie? Byla to jedna z mých teorií, protože jsem koupil auto z Německa a nevím jak dlouho to tam stálo a 2x jsem nenastartoval poté, co jsem měl odpojenou baterii.
Co jsem udělal ten trik s klíčem (duben 2018) tak od té doby denně jezdím a problém se už neopakoval.
Snad ti to pomůže.
Re: Clio II problem so startom
no vcera mi zas blbo, motor tocil ale nanaskocilSagic píše: ↑sob led 05, 2019 11:41Když mi to dělalo problémy tak jsem dohledal že:
Rychlejší blikání = problém s klíčem.
Trvalé svícení je problém na straně IMMO, ale ne v klíči.
Pozhasínají kontrolky, ale IMMO zůstane svítit, pak není žádná reakce na startování.
Pokud rychle zapneš klíč a hned budeš startovat - nepočkáš na pozhasínání kontrolek, tak to bude točit, ale nechytne, zůstane blokované čerpadlo.
Mně to zlobilo po koupi auta asi 14 dní, stalo se mi asi 4x že nešlo nastartovat a kontrolka zůstala svítit. Třeba 2 dny to nešlo a pak najednou zhasla a nastartoval jsem.
Nebo jsem nenastartoval a zkoušel to třeba půl hodiny, různě zamykal, odemykal auto a pak to zhaslo a auto chytlo.
Ještě tam psali, že může být menší napětí UCH modulu od immo k řídící jednotce - jak je na tom autobaterie? Byla to jedna z mých teorií, protože jsem koupil auto z Německa a nevím jak dlouho to tam stálo a 2x jsem nenastartoval poté, co jsem měl odpojenou baterii.
Co jsem udělal ten trik s klíčem (duben 2018) tak od té doby denně jezdím a problém se už neopakoval.
Snad ti to pomůže.
ako si pisal prebehol som polohy a motor tocil tocil len nenaskocil,
ziadne rychlejsie blikanie ledky immo, po zhasnuti ostatnych kontroliek zostala mi trvalo svietit s napisom STOP.
ale po otoceni klucika do prvej polohy, je pocut ako keby palivove cerpaslo tahalo, nieco tam tichucko vrci.
som si nevedel rychle spomenut na tvoj postup, tak som dal klucik do prvej polohy a zmackol ma kluci na nom otvaranie dveri a drzal cca 30sekund, dal do polohy 0, potom som znovu dal klucik do prvej polohy a zaroven zmackol a drzal na pristrojovke gombik na otvaranie/zatvaranie dveri a drzal som ho kym sa neozvalo pipnutie. Potom som vratil klucik do polohy 0, otocil znovu klucikom a nastartoval......tento postup som tiez niekde na nete vycital.
akurat uz sa zena s nim boji jazdit, ze ju zase necha niekde v stichu, som jej na to povedal ze nech parkuje auto len tam, kde moze zostat odstavene
najprv som si tiez myslel ci nebude nahodou zrada v baterke, tak som cca pred 3 mesiacmi kupil novu baterku, a robi to stale
Re: Clio II problem so startom
Ano, přesně takto se mi to chovalo, včetně toho vrčení. Jak říkám, je to immobilizér, ale není problém v klíči, ale mezi zapalováním a řídící jednotkou.
Příště zkus ještě ten druhý postup, zapnout klíček, nechat pozhasínat kontrolky, zůstane svítit jen ta červená a tak to nech nějakou dobu, teď jsem dohledal, že tam psali 10min.
Nevím, zda sem mohu dát odkaz na jiné fórum..
https://www.renaultforums.co.uk/17-elec ... lid-2.html
Toto mi opravdu pomohlo, možná to byla jen náhoda, nevím, od té doby jezdím a centrál také funguje, ikdyž v origo příspěvku píše, že možná přestane jít dálka.
Příště zkus ještě ten druhý postup, zapnout klíček, nechat pozhasínat kontrolky, zůstane svítit jen ta červená a tak to nech nějakou dobu, teď jsem dohledal, že tam psali 10min.
Nevím, zda sem mohu dát odkaz na jiné fórum..
https://www.renaultforums.co.uk/17-elec ... lid-2.html
Toto mi opravdu pomohlo, možná to byla jen náhoda, nevím, od té doby jezdím a centrál také funguje, ikdyž v origo příspěvku píše, že možná přestane jít dálka.
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon říj 22, 2018 21:11
Clio 1.6 16V neštartuje.
Mám problém ktorý už dlho nikto nevie vyriešiť. Nejaký čas som mal problém s naštartovaním pri teplom motore, časom už aj pri studenom (pomaly točilo ale vždy chytilo). Jedneho dňa sadnem do auta a ani ťuk. Baterka skontrolovaná tá je v poriadku. Zistili že je zhorená cievka štartera. Dal sa komplet nový štartér no auto ani neťukne. Relátka ťukajú ako zbesilé. Skúšali už aj prekostriť motor. Keď sa prekostrí motor cez káble tak vtedy aspoň točí(aj to iba chvílu potom samo prestane) ale palivové čerpadlo nespustí. Niekto nejaké nápady kde by mohol byť problém ?
Re: Clio 1.6 16V neštartuje.
Jak vypadá palubka po zapnutí zapalování, červená kontrolka immobilizeru zhasne, bliká nebo svítí trvale?
Kostra mezi karosérií a motorem - kostřící pásek u převodovky je v pořádku?
Co diagnostika, nic nepíše?
Kostra mezi karosérií a motorem - kostřící pásek u převodovky je v pořádku?
Co diagnostika, nic nepíše?
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon říj 22, 2018 21:11
Re: Clio II problem so startom
Kontorlka imobilizeru svieti stále
Re: Clio II problem so startom
To vypadá na problém immobilizéru. Zkus postup co jsem psal výše.
Zapnout klíč a hned rychle startovat. Mělo by to začít točit motorem, ale nechytne - ověříš, že startér točí.
Pak zapnout klíč do druhé polohy a auto tak nechat nějakou dobu - 10min. Potom vypnout klíč, znovu zapnout a počkat, zda kontrolka imobilizéru zhasne. Pokud ano, tak to nastartuje.
Pokud ne, tak asi nechat odblokovat imobilizér u někoho, kdo to umí. Já nikoho nesehnal, ale pomohlo mi to s klíčem.
Zapnout klíč a hned rychle startovat. Mělo by to začít točit motorem, ale nechytne - ověříš, že startér točí.
Pak zapnout klíč do druhé polohy a auto tak nechat nějakou dobu - 10min. Potom vypnout klíč, znovu zapnout a počkat, zda kontrolka imobilizéru zhasne. Pokud ano, tak to nastartuje.
Pokud ne, tak asi nechat odblokovat imobilizér u někoho, kdo to umí. Já nikoho nesehnal, ale pomohlo mi to s klíčem.
Re: Clio II problem so startom
Minuly tyzden ma zase nechalo v stichu, som skusil tvoj postup a fungoval Nechal som klucik cca 15minut, a po vypnuti klucika a znovu otoceni pekne kontrolka imobilizeru zhasla. Som sa tesil ze snad aj mne to nejaku dobu vydrzi. Ale odvtedy sa mi stalo uz asi 3x ze nechcelo stratoval, skoro kazdy druhy den blbne Prve dva razy som to spravil znovu tym rychlym sposobm (otocil klucik a drzat dialkove na nom) ale vcera uz ani to nefungovalo, som pouzil znovu tvoj postup a cakal cca 12minut a potom naskocil. Vidim to tak ze asi budem musiet skusit najst niekoho kto to vie (ak by niekdo vedel o niekom dobrom v okoli Bratislavy, tak by som sa potesil za tip) na odblokovanie imobilizeru (snad je to v nom), lebo uz to zacina byt otravne.Sagic píše: ↑pon led 14, 2019 19:18To vypadá na problém immobilizéru. Zkus postup co jsem psal výše.
Zapnout klíč a hned rychle startovat. Mělo by to začít točit motorem, ale nechytne - ověříš, že startér točí.
Pak zapnout klíč do druhé polohy a auto tak nechat nějakou dobu - 10min. Potom vypnout klíč, znovu zapnout a počkat, zda kontrolka imobilizéru zhasne. Pokud ano, tak to nastartuje.
Pokud ne, tak asi nechat odblokovat imobilizér u někoho, kdo to umí. Já nikoho nesehnal, ale pomohlo mi to s klíčem.
Re: Clio II problem so startom
Mam rovnaky problem s rovnakym autom, kontrolka imobilizera zhasne..aky tlak ma byt v palivovom cerpadle? Pri studenom motore chyti na 4 krat, ked je zohriaty tak hned...
Re: Clio II problem so startom
Mam podobny problem, auto niekedy nestaruje, iba toci starter, imobilizer zhasne , cerpadlo je pocut
Pomoze ked spravim reset palubnej dosky ( dam klucik do zapalovania, zmacknem tlacidlo nulovania km a drzim a vtedy dam klucik do 2hej polohy, stale drzim tlacitko nulovania az pokial sa palubka neresetne a nenabehne nejaky check rezim)
Ked potom skusim nastartovat na nabehne
Neviete co moze byt zle ? Nejaky senzor ?
Diky za rady
Clio 2 1.2 43kw 2000
Pomoze ked spravim reset palubnej dosky ( dam klucik do zapalovania, zmacknem tlacidlo nulovania km a drzim a vtedy dam klucik do 2hej polohy, stale drzim tlacitko nulovania az pokial sa palubka neresetne a nenabehne nejaky check rezim)
Ked potom skusim nastartovat na nabehne
Neviete co moze byt zle ? Nejaky senzor ?
Diky za rady
Clio 2 1.2 43kw 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů