Clio

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Kamilie
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv kvě 26, 2016 14:37

Clio

Příspěvek od Kamilie » čtv kvě 26, 2016 14:44

Chtěla bych se zeptat jak můžu zadřít motor v cliu? Podle autoservisu, který mi auto opravoval a údajně vše dolíval. Tak jsem tam něměla vodu ale žádná kontrolka vody se mi nezobrazila a za druhé ani mi teplota vody nestoupla nahoru. Jen jsem jela a z auto mi začalo dýmit ..:/ veškerou radu a pomoc proti servisu uvitám. Děkuji

Herryfox
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát črc 12, 2013 16:44

Re: Clio

Příspěvek od Herryfox » pon srp 15, 2016 23:41

Takže vám chyběla chladící kapalina a motor se ani nepřehřál? A oleje bylo dost ? To je divné :shock:
Renault Clio I 1,2i 43 kW r.v. 96 (E7F) 5 dvířko

DinA
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon pro 19, 2016 13:20

Re: Clio

Příspěvek od DinA » pon pro 19, 2016 13:30

Dobrý ďen, mám zaujem o kupu clio 1.4 55KW r.v. 1991. a teda sa chcem spítať čo je to za vozítko spolahlívé? na čo si mám dávať pozor alebo aké sú jeho slabé stránky. resp. kolko nabehaných kylometrou je na tento motor už dosť ?

Herryfox
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát črc 12, 2013 16:44

Re: Clio

Příspěvek od Herryfox » úte pro 20, 2016 00:00

Otázka naběhaných kilometrů je těžká, někdo kdo mrzačil motor se starým olejem a těžkým provozem může dát motoru co proto po 150 000 km, a někdo kdo si hledí motoru jak po stránce výměny olejů a rozumným vytáčením se může v pohodě dočkat 300 000 km. já osobně jsem " obdržel" vůz spíše ten prvního typu a musím říci, že na to co asi v posledních letech zde v ČR zažil je motor v velmi dobrém stavu. Je teda fakt, že jsem letos dělal těsnění pod hlavou, Fridex to snad mělo ještě z Francie. 8)
Renault Clio I 1,2i 43 kW r.v. 96 (E7F) 5 dvířko

DinA
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon pro 19, 2016 13:20

Re: Clio

Příspěvek od DinA » úte pro 20, 2016 11:27

tak to mi je jasné že ide hlavne o zaobchádzanie s motorom. mal som namysli skôr niejaký kamen urazu čo sa týka tohoto motora. niejaká slabá súčiastka čo sa zvikne pokaziť.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Clio

Příspěvek od kotasekh » úte pro 20, 2016 16:25

Ted jsem myslim ve svete motoru videl rozbor motoru z logana 2005, 1.4 8V, 55kW. Po 430k km byl motor naprosto v poradku, ma jednoduchou konstrukci.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Clio

Příspěvek od JOE_Cik » stř pro 21, 2016 22:10

zase co čekat po aute co je 25 let starý.... .určitě bude stát pár korun tak bych nic asi neřešil....a při prvnim většim problému bych to auto vyhodil a za par šušňů koupil jiný :-D :-D :-D :-D
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo :D - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka :-D
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo :-D
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen :-D
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro :-D

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů