Nazdar páni...kdo má zkušenost, je tento motor potkávací?
mladýmu prdnul rozvoďák, tak jestli to má cenu řešit...
díky za odpovědi...
1,2 40 kW-je potkávací?
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon úno 17, 2014 18:16
- JOE_Cik
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 40 kW-je potkávací?
jo je ale budou jen ohnuty ventily...
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro
- holubrider
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon čer 07, 2010 10:46
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 40 kW-je potkávací?
Mě prdl řemen zrovna ve čtvrtek,sice na 1.4 ale to je prakticky ten samej motor,a snad to vypadá že bez újmy,hlavu sem teda nesendával ale vahadla jsou pěkně dimenzovaná a vačková hřídel také ,čekal jsem od toho že to bude uplná xxxxxxxxxxxx ten motor a je to v klidu,takže neházejte fllintu do žita.
Sundejte výko a alespon na základní poznání.Drží na 8 torxů jinak ten motor stojí dvojku celej,takže sehnat hlavu by taky nebylo zlo ,šrouby pod hlavu cca 200-300 a těsnění pod hlavu 300-400,pod to ventilové víko 80,-.TAkže to není hrozné,zaleží ovšem na stavu zbytku auta a především motoru a také na vaší potřebě.Pokud prdl bude to znamenat že už to má něco za sebou ,a tím pádem by ten motor snesl i investici v podobě vodní pumpy aby nezačla xxxxxxxxxxxxx,gufera (kape po čase olej na nápravnici je koule mastnoty)a třeba i ostatní řemeny.
JInak ten rozvodák se na tom dělá relativně dobře akorát tam sou torxy na tom deklu zboku a blbě se k nim leze musel jsem koupit samotnej bit a navařit na pásovinu abych to povolil.Řemenice je na pohodu,posvítíte baterkou na startér a pod ním uvidíte že je místo kam je vidět na setrvák,ten se blokne šroubovákem tudy.
Je to na vás hodně zdaru pokud do toho pujdete
Sundejte výko a alespon na základní poznání.Drží na 8 torxů jinak ten motor stojí dvojku celej,takže sehnat hlavu by taky nebylo zlo ,šrouby pod hlavu cca 200-300 a těsnění pod hlavu 300-400,pod to ventilové víko 80,-.TAkže to není hrozné,zaleží ovšem na stavu zbytku auta a především motoru a také na vaší potřebě.Pokud prdl bude to znamenat že už to má něco za sebou ,a tím pádem by ten motor snesl i investici v podobě vodní pumpy aby nezačla xxxxxxxxxxxxx,gufera (kape po čase olej na nápravnici je koule mastnoty)a třeba i ostatní řemeny.
JInak ten rozvodák se na tom dělá relativně dobře akorát tam sou torxy na tom deklu zboku a blbě se k nim leze musel jsem koupit samotnej bit a navařit na pásovinu abych to povolil.Řemenice je na pohodu,posvítíte baterkou na startér a pod ním uvidíte že je místo kam je vidět na setrvák,ten se blokne šroubovákem tudy.
Je to na vás hodně zdaru pokud do toho pujdete
<> Clio
- holubrider
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon čer 07, 2010 10:46
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 40 kW-je potkávací?
takže sem se na to dostal se do toho pustit a potkalo se mi to skoro všude .Jednoduchá zkouška protočit startérem a když to nemá komprese tak jsou zohýbané ventily.Po sendání deklu byly poznat veliké vůle na vahadlech /ventilech
<> Clio
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti