Problém s Ventilátorem topení
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Problém s Ventilátorem topení
Zdravím,
mám problém s ventilátorem topení, ještě nedávno mi foukalo topení sice jen na třetí stupeň, ale foukalo
jenže poslední dobou mi za jízdy občas přestalo foukat a zase začalo ovšem teď už nefouká skoro vůbec jen vyjímečně,
když najedu na hrbol
Neměl by jste někdo prosím radu kde může být problém..
Díky moc za každou radu..
mám problém s ventilátorem topení, ještě nedávno mi foukalo topení sice jen na třetí stupeň, ale foukalo
jenže poslední dobou mi za jízdy občas přestalo foukat a zase začalo ovšem teď už nefouká skoro vůbec jen vyjímečně,
když najedu na hrbol
Neměl by jste někdo prosím radu kde může být problém..
Díky moc za každou radu..
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned čer 13, 2010 18:13
Re: Problém s Ventilátorem topení
Čaute, problém s ventilátorem je celkem častej jak koukám, tzn potkal i mě. Mám celkem čerstvě pořízený (jen za cenu oprav ) Clio 1.2 '98 357 KOF, doteď ventilátor fungoval i když pravda moc to netopilo. Před dvěma dny se ale po startu a zapnutí ventilátoru na jedničku (dvojku a potom ani trojku) nic nestalo. Ventilátor jsme vyndali, kontakty pročistili, a při zapnutí nic nenaměřili, takže předpokládám že chyba je ne přímo ve ventilátoru (nebo motorku kterej je poměrně novej) ale už někde před ním. Pojistky jsou vyměněný (jak v autě tak v motorový části auta), schéma relé bohužel nemám a z těch pár co tam je nevím, který by to mělo mít na starosti. Ještě jsem si říkal stržený (odlomený) ovládání nebo-li to ovládací kolečko který ventilátor prostě nezapne. Ale nevím jak se pod něj dostat. Páč na tenhle typ nějak není manuál (jak na to? knížečka) ... Nějaký jiný návrhy, připádně pomoc s výše zmíněnými? Prosím, protože teď v zimě je to docela problém s mlžením a namrzáním...
==============================================
Tak fajn vyřešeno, špatnej přepínač za ovládáním...
==============================================
Tak fajn vyřešeno, špatnej přepínač za ovládáním...
Re: Problém s Ventilátorem topení
Častá závada ventilátoru bývá v předřadných rezistorech (odporech) či tepelné pojistce, ale nejsem si jistý, zda je to váš případ (první dotaz). Z hlavy nevím, jak to má konkrétně Renault Clio vymyšlené.
Co se teploty topení týká, tak to je docela problém. Většinou bývá zarostlý radiátor topení. Cena toho radiátoru není velká, ale jeho výměna znamená rozebrat celou palubovku atd.
Co se teploty topení týká, tak to je docela problém. Většinou bývá zarostlý radiátor topení. Cena toho radiátoru není velká, ale jeho výměna znamená rozebrat celou palubovku atd.
-
- Junior member
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte lis 09, 2010 23:40
Re: Problém s Ventilátorem topení
To mě postihlo, tuším v zimě 2010/11. Topilo pak úžasně, ale teď se to vrací do dřívějšího stavu.
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995
<> Auta s rytmem života. <>
<> Auta s rytmem života. <>
Re: Problém s Ventilátorem topení
Zrovna jsem napsal dotaz do vedlejšího vlákna a koukám, že tady se to řeší taky a aktuálně, tak se zeptám i tady -
Zdravím, mám podobný problém, nefunguje mi ventilátor. Po přímém napojení z baterky motorek běží, takže bych chtěl zkusit napojit ventilátor napřímo a "ovládat" ho zevnitř buď přepínačem nebo potenciometrem. Chci se ale zeptat, jestli vůbec tam lze ten potenciometr zapojit? Případně poradit jak a který. Díky
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s Ventilátorem topení
Téma již založeno : http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=37&t=22115
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů