Koupě Renaultu Clio I

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Renaultu Clio I

Příspěvek od presscott » sob srp 04, 2012 11:54

I úspora 300kč je podle mě k dobru :). Každé auto E85 v nádrži nepřekousne, kámoš zkoušel Punto 1.2 '97 a Bravo 1.6 '96, ani jedno z těch aut už není schopné poměr 50:50 zvládnout. Strašně to škube, škytá a nejede. Pokud tobě jede Opel normálně, jen se ti při vyšším poměru E85 ku N95 rozsvítí kontrolka, asi bych to až tak neřešil. To ale záleží, s čím si auto neví rady. Otci na H3 rozsvícená kontrolka motoru hlásí velké množství kyslíku ve výfukových plynech (lambda) a to má i E85 jednotku Astes. Takže tady není třeba nic moc řešit. Bratrovi na Impreze občas kontrolka svítí taky, ale tam je to kvůli nastavení předstihu - kvůli vyššího oktanového čísla zřejmě není schopné čidlo klepání nastavit nejvhodnější předstih, protože E85 nebude tolik citlivé na samozápaly. A co si pamatuju, tak taky přes 50:50 netankuje, protože pak má ve vyšších otáčkách výkonovou díru.
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů