Piskajuci klinovy remen

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Piskajuci klinovy remen

Příspěvek od stanleyjr » čtv led 14, 2010 13:26

Caute mam pocit ze moj klinak uz dosluzil ma nabehanych 140 tisic a poslednych 5 rokov sa urcite nemenil. Rano ked je auto studene nenormalne dlho piska, niekedy aj na neutrale...nebude treba vymenit aj vodne cerpadlo?
moc sa mi do toho nechce vrazat
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Experienced member
Příspěvky: 686
Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Piskajuci klinovy remen

Příspěvek od JOE_Cik » čtv led 14, 2010 15:02

to prodej a kup novy auto kvuli remenu za 120 kc :-D
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo :D - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka :-D
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo :-D
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen :-D
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro :-D

stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Příspěvek od stanleyjr » čtv led 14, 2010 15:05

hehe neee este ho nepredam klinak vymenim len sa pytam ci nebude treba aj cerpadlo a ak ano co asi stoji nove ak sa teda oplati.
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 256
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Method-man » pát led 15, 2010 00:38

me klinak piskal 14 dni, ja tomu nevenoval pozornost a pak prasknul, mam ten uplne obyc co pohani jen akumulator a stal me 50kc a mam od toho pokoj
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

Uživatelský avatar
Majko
Junior member
Příspěvky: 152
Registrován: pát pro 18, 2009 21:16
Bydliště: Staškov

klinak

Příspěvek od Majko » pát led 15, 2010 10:37

mne ked piskal klinak pomohlo ked som ho našpanoval
1,2 TCE RNA
Thalia 1,5 dci

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1039
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » pon led 18, 2010 17:35

S klinovym remenem urcite nemusis menit vodni pumpu, ten ji ani nepohani. Vodni pumpa a kladka se meni s rozvodovym remenem, ten ale nemuze piskat - leda ze by se ti protacel na vacce a to bys poznal :lol:

// Pokud neni ten klinak viditelne styrely, tak by proti piskani mohlo pomoct ho "namazat" mydlem. Jinak pro jistotu vymenit.
Renault Clio II 1,6 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Uživatelský avatar
kolaCZek
Člen RCČR
Příspěvky: 148
Registrován: úte říj 16, 2007 23:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolaCZek » pát led 22, 2010 00:29

A co treba ten klinak jenom trosicku vic nasponovat. :wink:

stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Příspěvek od stanleyjr » čtv led 28, 2010 11:59

no tak som si objednal klinak od kjednej nemenovanej firmy, jasne som vravel na servo resp. klimu a oni mi objednali n alaternator :D
teraz nie som pri aute, idem to objednat cez inu firmu, vie mi niekto povedat kolko drazkovy klinak tam moze byt? zda sa mi ze 3 drazkovy, ale nie som si isty.
btw nasponovanie nepomohlo
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 256
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Method-man » čtv led 28, 2010 14:08

kdyz jsem byl v auto-kelly, ptali se me, zda chci obyc a nebo 3 drazkovy co pohani i servo ... ;) tze bude nejspis 3 drazkovy
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Příspěvek od stanleyjr » čtv led 28, 2010 14:55

Method-man píše:kdyz jsem byl v auto-kelly, ptali se me, zda chci obyc a nebo 3 drazkovy co pohani i servo ... ;) tze bude nejspis 3 drazkovy
klinak je vymeneny ale stale to piska...vraj to robi servo cerpadlo
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Příspěvek od stanleyjr » pát srp 06, 2010 13:57

Method-man píše:me klinak piskal 14 dni, ja tomu nevenoval pozornost a pak prasknul, mam ten uplne obyc co pohani jen akumulator a stal me 50kc a mam od toho pokoj
no mne to servo cerpadlo odislo, oprava by stala asi 300eur co je asi cena auta tak ten co mam na servo a klimu som dal dole ;) na altik mam nastastie klinak zvlast, ale aj tak neviem ci nepohanal aj ten na servo ak ano asi sa neoplati jazdit na vacsie vzdialenosti, zatial s tym jazdim len po meste, neviem ci to baterka zvladne, ma s tym niekto skusenost? vdaka
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1039
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » úte srp 10, 2010 18:56

stanleyjr píše: no mne to servo cerpadlo odislo, oprava by stala asi 300eur co je asi cena auta tak ten co mam na servo a klimu som dal dole ;) na altik mam nastastie klinak zvlast, ale aj tak neviem ci nepohanal aj ten na servo ak ano asi sa neoplati jazdit na vacsie vzdialenosti, zatial s tym jazdim len po meste, neviem ci to baterka zvladne, ma s tym niekto skusenost? vdaka
Co tak obejít vrakoviště a poptat se na použíté čerpadlo? Určitě nebudou chtít tolik :). Nebo dopasovat jiné.
Co se týká pohonu alternátoru, měl by mít svůj řemen. Kdybys ho sundal a alternátor by nedobíjel, rozsvítila by se ti kontrolka. Jezdit bez dobíjení je blbost. Tak hodinku pojezdíš a konec :).
Renault Clio II 1,6 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V

stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Příspěvek od stanleyjr » úte srp 10, 2010 23:18

mozno by som aj nasiel ale treba to tam aj namontovat :D btw to mi je jasne ze altik by mal mat klinak, ten aj ma ten som dole nedaval, len ma zaujima ci mozem jazdit takto bez servo klinaku, ci ten jeden remen na altik staci, lebo predpokladam ze ten na servo pohanal aj alternator...preto sa pytam kto s tym ma skusenost ;) inac pre istotu mam nahradny akumulator v kufri
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1039
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » stř srp 11, 2010 12:42

Nevím, já mám jiný motor a alternátor má jen jeden řemen, který nepohání už nic jiného. Servo má také svůj vlastní, ale zase nemám klimu. Jeden řemen by měl určitě stačit, leda že bys měl silný altík a chtlěl z něj napájet celou domácnost, pak by asi jeden nestačil :D
Renault Clio II 1,6 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V

stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Příspěvek od stanleyjr » stř srp 11, 2010 12:50

no ved to ze kazdy ma iny motor :) zatial s tym jazdim len max. do 100km samozrejme podla blbeho zakonu s rozsvietenymi svetlami a zatial ma to nenehalo v kasi, ja mam 1.4 motor E7JT7 a je tam zvlast klinak pre alternator a zvlast klinak pre servo a klimu :)
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1039
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » stř srp 11, 2010 13:07

stanleyjr píše:no ved to ze kazdy ma iny motor :) zatial s tym jazdim len max. do 100km samozrejme podla blbeho zakonu s rozsvietenymi svetlami a zatial ma to nenehalo v kasi, ja mam 1.4 motor E7JT7 a je tam zvlast klinak pre alternator a zvlast klinak pre servo a klimu :)
Tak potom se nemusíš ničeho bát, když má altík svůj řemen. Navíc, kdyby nedobíjel, tak se ti rozsvítí kontrolka dobíjení.
Renault Clio II 1,6 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V

stanleyjr
Junior member
Příspěvky: 114
Registrován: úte bře 18, 2008 11:46

Příspěvek od stanleyjr » stř srp 11, 2010 13:11

jasne ale skusenost s tym nemam a nie som si celkom isty ci ten klinak na servo nepohana z casti aj alternator :) kazdopadne kontrolka sa mi za jazdy nerozsvietila nastastie a keby nahodou, tak vytiahnem z kufra nahradnu baterku :)
kazdopadne bez serva je zivot tazky nie vsak nemozny
Renault Clio II 1.2 8V | D7FG7 | 5-dv. | r.v. 2001 | 43kW

ThalianR
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: úte úno 08, 2011 22:48

Re: Piskajuci klinovy remen

Příspěvek od ThalianR » stř lis 23, 2016 16:36

Caute chlapi. Ja mam jednu otazku. Mne sa rozjeziskovali oba remene. Altikovy som vymenil, ale aky remen mam pouzit v pripade servocerpadla?! Da sa nejako ta kladka nastavit ci treba nejaky elasticky remen alebo ako to funguje?! Uz som kupil 2 remene a obidva su prilis velke. Dakujem za akukolvek radu. P.S. jedna sa o 1.2 8v. Dik

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů