motor chcipne za jizdy pri vyrazeni

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

motor chcipne za jizdy pri vyrazeni

Příspěvek od Method-man » ned pro 13, 2009 00:42

asi ty problemy privolavam, nebo nevim. zacalo me to chcipat pri vyrazeni rychlosti, nekdy se to stane, mozna neco delam spatne, jsem vlastne stale jeste mlade :-)

kdyz treba dojizdim kolonu aut na cerveny, vyradim si z trojky, nebo 2ky a dobrzduju, v 99% pripadu vse ok, ale stane se, ze me najednou zacnout svitit kontrolky a ja musim jak XXXXXX startovat :roll:

nebo se mi to stava, kdyz si chci preradit z 3ky na 2 ku pri odbocovani, proste to chcipne.. stava se mi to jen v jednom useku cesty - auto je v tu chvili nakloneno mirne v pravo a ja zatacim do leva ? :/

nekdy i v jinych pripadech, caseto jezdim cesty na delsi jak 50km a stane se mi to jen 1x vickrat ne, problem je v tom, ze nekdy na to zapomenu nebo to prehlidnu a dam tam rychlost, v tu chvili je to jako startovani pres rychlost zjo, auto sebou skubne a naskoci, jenze nechci aby sem i to potkalo :-(

pozn: stalo se mi to i pri vyrazeni ze 4ky ;)

a ted mi asi reknete, ze mam motor na odpis ?
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » ned pro 13, 2009 03:33

Tohle mi dělal jinej motor a to 2.2ka u Nevady - na vině byl, po řadě kontrol a zkoušení všech čidel, škrtící klapky a ventilu vonoběhu právě onen ventil volnoběhu - po výměně za jiný jsem měl konečně pokoj :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
juridzy
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: ned lis 30, 2008 21:57
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od juridzy » ned pro 13, 2009 21:24

A motor se při dojíždění dusí a zhasne,nebo prostě se jen ,,vypne"???
,,Všude bych dal zásadně přednost aut před chodci! Taková srážka s chodcem neni jen tak... Víte jak, zlomená kost sroste, ale zlomenej plech těžko....":D

Uživatelský avatar
juridzy
Experienced member
Příspěvky: 573
Registrován: ned lis 30, 2008 21:57
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od juridzy » pon pro 14, 2009 12:33

Nemůže to být vůle v klikovce? Třeba, že by snímač polohy hřídele po každém vypnutí nenašel signál :oops:

Nebo potom zaneřáděná škrtící klapka...
,,Všude bych dal zásadně přednost aut před chodci! Taková srážka s chodcem neni jen tak... Víte jak, zlomená kost sroste, ale zlomenej plech těžko....":D

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Method-man » úte pro 15, 2009 09:04

juridzy píše:A motor se při dojíždění dusí a zhasne,nebo prostě se jen ,,vypne"???
no, ja mivam pusteny naplno radio :D :oops:

ale ted v posledni dobe, se mi to tak casto nestava, zaclo me to delat kdyz jsem natankoval carreru :roll: a ted uz se mi to sem tam stane i s jinym benzinem ( netusim jestli to ma na to vliv, nebo to proste zacalo soubezne )

ono mezi nama, ja na tom aute nalitam 2500 km mesicne ( vim ze pro nekoho to neni moc ale pro me jo :D ) a na tom aute neni skoro sahnuty do motoru krom meneni oleje :oops: tze ja se mu chudakoj nedivim, hold chudej student co si musi vse delat sam a neumi to :D

edit: samozrejme ze mesicne a ne tydne xD
Naposledy upravil(a) Method-man dne úte pro 15, 2009 10:23, celkem upraveno 1 x.
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

Uživatelský avatar
mirek G.
Inzerce 2013
Příspěvky: 1145
Registrován: sob led 12, 2008 19:38
Bydliště: Ostrava-Radegast 10°

Příspěvek od mirek G. » úte pro 15, 2009 10:00

2500km týdně krát cca 2.20kč na kilometr.. uau
Nové díly za bezkonkurenční ceny http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 56#p640356
kontakt www.Granex.cz tel. 774862512 Miroslav Grašar

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Method-man » úte pro 15, 2009 10:21

pytle xD mesicne samozrejme :oops:

kdybych to jezdil tydne tak bych v toho auta ani nevylez :lol:
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

tonbar
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 17, 2009 12:10

Příspěvek od tonbar » pát pro 18, 2009 15:23

přesně tohle dělá i moje clio, i když v poslední době to nějakou záhadou přestalo, ale údajně je to krokový motorek, který dělá paseku, už mám objednaný nový tak uvidím jak to dopadne...pomáhá při dojezdu ke křižovatce několikrát prošlápnout plyn, nebo dojíždět pěkně pozvolna bez prudšího brzdění a rychlého poklesu otáček

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Method-man » sob pro 19, 2009 18:13

jo ja se snazim hodne podrazovat a co nejmin vyrazovat ... tze presne jak rikas, pozvolna, taky se mi to stava uz jen malokdy, hold jsem musel zmenit styl jizdy ...

krokovy motorek je snad pricina vseho co znam, bohuzel, nikdy jsem nevidel clio, kde by byl krokovej alespon na 90% v poradku ... :D
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

Uživatelský avatar
Jaromír Novák
Člen RCČR
Příspěvky: 321
Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
Bydliště: Kámen, okr.Děčín

Příspěvek od Jaromír Novák » ned pro 20, 2009 13:17

dělá to podtlaková trubka sání ,stávalo se mi to i když sem při vyřazení sešlápnul brzdu tak to chcíplo ,omotal sem jí izolačkou páč byla rozpraskaná a je ted už přes rok klid
Renault Laguna hatchback 2,0 16V 103kW r.v.2000

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Method-man » ned pro 20, 2009 18:17

Jaromír Novák píše:dělá to podtlaková trubka sání ,stávalo se mi to i když sem při vyřazení sešlápnul brzdu tak to chcíplo ,omotal sem jí izolačkou páč byla rozpraskaná a je ted už přes rok klid
yes, presne to je ono a prosimte ... jaka trubka to je? :oops:
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů