údaje o motoru na Clio
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
údaje o motoru na Clio
Zdravím, mám dotaz skrz číslo motoru na R. Clio 1.8 16V, chtěl bych se zeptat kde mi podle čísla motoru může někdo povědět co je ten motor zač? dnes jsem koupil motor , prý je to 1.8 16V, ale podíval se na něj známej a ten mi zasejc řekl že je to 2.0 16V, tak bych si jen chtěl bejt jistej co sem to vlastně koupil ) dík... třeba už se tu o tom někde psalo, ale takhle na rychlo sem to nenašel..
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Re: údaje o motoru
Co je napsáno na hliníkovém štítku?Valys píše:Zdravím, mám dotaz skrz číslo motoru na R. Clio 1.8 16V, chtěl bych se zeptat kde mi podle čísla motoru může někdo povědět co je ten motor zač? dnes jsem koupil motor , prý je to 1.8 16V, ale podíval se na něj známej a ten mi zasejc řekl že je to 2.0 16V, tak bych si jen chtěl bejt jistej co sem to vlastně koupil ) dík... třeba už se tu o tom někde psalo, ale takhle na rychlo sem to nenašel..
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
No a co tam tedy máš za typ motoru Bez toho Ti to na fóru nikdo nezjistí
Ale - typ je na štítku a známe to, jak to se štítkama chodí Čili Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek
Obecně - třetí pozice v typu motoru určuje obsah, tzn.:
1.8 16v = F7P (1764, Clio 16v C575/C57D)
2.0 16v = F7R (1998, Clio Williams C57M)
2.0 16v = F4R (1998, Clio Sport 2.0 CB0)
Ale - typ je na štítku a známe to, jak to se štítkama chodí Čili Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek
Obecně - třetí pozice v typu motoru určuje obsah, tzn.:
1.8 16v = F7P (1764, Clio 16v C575/C57D)
2.0 16v = F7R (1998, Clio Williams C57M)
2.0 16v = F4R (1998, Clio Sport 2.0 CB0)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Tak ted už nerozumín ničemu /Jan Kalina píše:No a co tam tedy máš za typ motoru Bez toho Ti to na fóru nikdo nezjistí
Ale - typ je na štítku a známe to, jak to se štítkama chodí Čili Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek
Obecně - třetí pozice v typu motoru určuje obsah, tzn.:
1.8 16v = F7P (1764, Clio 16v C575/C57D)
2.0 16v = F7R (1998, Clio Williams C57M)
2.0 16v = F4R (1998, Clio Sport 2.0 CB0)
celej štítek zní: F3P K 7 12
C004039
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Ale to je wobyčejnej wosmiwentil 1794cc, kterej byl v R19, Cliu, Lagůně.., dávalo se na něj 1-bodový i vícebodový vstřikování, je na první pohled stejnej s běžnou 1.7kou
F=konstrukce bloku, OHC, litinový blok, 5x uložená klika
3=konstrukce hlavy, typ příslušenství; 3=hlava obyč, vstřikování (obecně)
P=obsah motoru 1751-1850
Obsahy máš takhle
A 0 - 800
B 801 - 900
C 901 - 975
D 976 - 1050
E 1051 - 1125
F 1126 - 1200
G 1201 - 1275
H 1276 - 1350
J 1351 - 1425
K 1426 - 1500
L 1501 - 1575
M 1576 - 1650
N 1651 - 1750
P 1751 - 1850
Q 1851 - 1950
R 1951 - 2050
T 2051 - 2300
U 2301 - 2500
V 2501 - 2700
W 2701 - 2900
X 2901 - 3000
Ty další znaky v typu udávají podrobnější specifikaci, konkrétní seřízení na určitý hodnoty apod.
Na další popis se můžeš mrknout např. sem
Toto je celý typ motoru.F3P K 7 12
F=konstrukce bloku, OHC, litinový blok, 5x uložená klika
3=konstrukce hlavy, typ příslušenství; 3=hlava obyč, vstřikování (obecně)
P=obsah motoru 1751-1850
Obsahy máš takhle
A 0 - 800
B 801 - 900
C 901 - 975
D 976 - 1050
E 1051 - 1125
F 1126 - 1200
G 1201 - 1275
H 1276 - 1350
J 1351 - 1425
K 1426 - 1500
L 1501 - 1575
M 1576 - 1650
N 1651 - 1750
P 1751 - 1850
Q 1851 - 1950
R 1951 - 2050
T 2051 - 2300
U 2301 - 2500
V 2501 - 2700
W 2701 - 2900
X 2901 - 3000
Ty další znaky v typu udávají podrobnější specifikaci, konkrétní seřízení na určitý hodnoty apod.
toto celý je výrobní číslo motoru, C je označení montážního závodu, kde ho složiliC004039
Na další popis se můžeš mrknout např. sem
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
O.K. je to, jak psal Honza Kalina " obyčejnej 1,8 8v motor 80 kW ( 109 k )"Valys píše: Tak ted už nerozumín ničemu /
celej štítek zní: F3P K 7 12
C004039
Honzu opravím, tento typ se do Lagun nemontoval - z těch silnějších jen 678 a 700...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jasně Čeňku, souhlas - bral jsem v úvahu obecně F3P (bez rozdílu typu vstřikování, kompresního poměru,..). Z jakýho typu vozu ten jeho štítek pochází přesně jsem nezjistil, páč jak je u mě obvyklý, informační prameny mám neúplný. A pak nemůže po mně nikdo chtít, abych já hledal na netu specifikace motorů v lagůně , když vím, že na to jsi tu zase Ty
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
No, skoro všechny motory Renault mám...alespoň ty novější.... A tenhle je fakt jenom v Cliu...Jan Kalina píše:Jasně Čeňku, souhlas - bral jsem v úvahu obecně F3P (bez rozdílu typu vstřikování, kompresního poměru,..). Z jakýho typu vozu ten jeho štítek pochází přesně jsem nezjistil, páč jak je u mě obvyklý, informační prameny mám neúplný. A pak nemůže po mně nikdo chtít, abych já hledal na netu specifikace motorů v lagůně , když vím, že na to jsi tu zase Ty
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Tak a teď sem tak trochu silně vytočenej.. ten motor vypadá uplně stejně jak ten můj 16V, má i na tý krytce na hlavě jak jsou pod ní svíčky napsáno uplně to samý co mám já, ted si to přesně nepamatuju, ale je v tom číslo 16 )... ten týpek co mi to prodával měl 16V papíry na tom cliu, kastli sem teda neviděl, páč už to měl vyndaný, ale přivezl sem si z toho auta i plastový široký blatníky a prej tam měl i tu 16V kapotu, tak sem neměl nejmenší důvod podezřívat ho z toho že je to 8V, ale jestli to je jen 8V tak mu půjdu politicky vysvětlit že panáček udělal životní chybu na kterou do smrti nezapomene! jinak dík za info.. ešče po tom trochu popátrám, páč se mi to silně nezdá, kdo ví co to je za štítek..Čeněk Urbanec píše:No, skoro všechny motory Renault mám...alespoň ty novější.... A tenhle je fakt jenom v Cliu...Jan Kalina píše:Jasně Čeňku, souhlas - bral jsem v úvahu obecně F3P (bez rozdílu typu vstřikování, kompresního poměru,..). Z jakýho typu vozu ten jeho štítek pochází přesně jsem nezjistil, páč jak je u mě obvyklý, informační prameny mám neúplný. A pak nemůže po mně nikdo chtít, abych já hledal na netu specifikace motorů v lagůně , když vím, že na to jsi tu zase Ty
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Také je možné, že Vám někdo prodal úplně nový motor 1,8 16v se 160 HP, a vydává jej zlomyslně za 110 koňový motor s naježděnými 100kkm... , aby nedostal moc peněz, protože se bojí, že by ho zkazily...Valys píše: ešče po tom trochu popátrám, páč se mi to silně nezdá, kdo ví co to je za štítek..
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Tak o tom dost silně pochybuju... jako 8V sem neviděl, neměl sem tu možnost.. ale tehle motor co sem koupil je uplně na šlupky stejnej tak ten mů 16V.. sem je porovnával... je aspoň opticky poznat rozdíl mezi 8 V a 16V? nemá ten 8V menší hlavu?Čeněk Urbanec píše:Také je možné, že Vám někdo prodal úplně nový motor 1,8 16v se 160 HP, a vydává jej zlomyslně za 110 koňový motor s naježděnými 100kkm... , aby nedostal moc peněz, protože se bojí, že by ho zkazily...Valys píše: ešče po tom trochu popátrám, páč se mi to silně nezdá, kdo ví co to je za štítek..
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Na tom plastovým krytu nad svíčkama by mělo bejt F16ie, toto je ten 16v F7P
Není až tak postatný, že je to fotka z 19ky, zrovnatak z 19ky jsem Ti dal vejš už fotku toho 8v 1794cc, tak nikde nic hledat nemusíš.
Pokud tedy máš před hlavou toho šneka - sací potrubí, máš 16v.
A musím se opakovat
Není až tak postatný, že je to fotka z 19ky, zrovnatak z 19ky jsem Ti dal vejš už fotku toho 8v 1794cc, tak nikde nic hledat nemusíš.
Pokud tedy máš před hlavou toho šneka - sací potrubí, máš 16v.
A musím se opakovat
Pokud jde o 1.8 16v F7P a 2.0 16v F7R, tak na první pohled zcela totožný motory, rozdíl dokáže najít zvenku jen opravdovej znalec, kterej to už někdy viděl víckrát než jednou a blíž než na fotce. V HK jeden Williams jezdí, když ho chytneš, můžeš se mu na to mrknout Nakupuje v novým Baumaxu a ve Sparu, tankuje u Aralu a má švýcarský značky (a pokud to není Wilík, tak si dal tu práci a má nápisy, disky, sedačky i budíky z 2.0 )...Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek...
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Tak to je 16V.. vypadá to uplně stejně jak tahle fotka.. už sem se podíval taky po pár fotkách 8V a ty jsou uplně jiný. ten nápis tam mám taky.. a před chvílej sem to byl porovnat se svým cliem 1.8 16V a jsou uplně totožný.. takže mi spadl kámen ze srdce... akorát by mě teda zajímalo co to je za hegeš štítek a co tam vůbec dělá. koukal sem na něj a nezpozoroval sem nějaký známky novejch nejtů, takže už tam je asik dýl.. pak až budu mít po ruce digitála tak to blejsknu a ukážu to tady, páč to je fakt záhada ) už teda jen zjistit obsah motoru... a co to je teda přesně zač.. Dík vám tu vše za podporu )Jan Kalina píše:Na tom plastovým krytu nad svíčkama by mělo bejt F16ie, toto je ten 16v F7P
Není až tak postatný, že je to fotka z 19ky, zrovnatak z 19ky jsem Ti dal vejš už fotku toho 8v 1794cc, tak nikde nic hledat nemusíš.
Pokud tedy máš před hlavou toho šneka - sací potrubí, máš 16v.
A musím se opakovatPokud jde o 1.8 16v F7P a 2.0 16v F7R, tak na první pohled zcela totožný motory, rozdíl dokáže najít zvenku jen opravdovej znalec, kterej to už někdy viděl víckrát než jednou a blíž než na fotce. V HK jeden Williams jezdí, když ho chytneš, můžeš se mu na to mrknout Nakupuje v novým Baumaxu a ve Sparu, tankuje u Aralu a má švýcarský značky (a pokud to není Wilík, tak si dal tu práci a má nápisy, disky, sedačky i budíky z 2.0 )...Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek...
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Takže ses "orosil" zbytečně
To auto, ze kterýho to máš vyndaný, to jezdilo u nás Já totiž někdy loni nebo kdy takovýho bastla viděl na Prachárně, chtěli za to 100k, barva ta modrá LeMans449, na ceduli bylo "motor 2.0-16v 110kW Williams!!", na autě na boku přes půl auta nalepený nápisy Williams, ale nikde Williams sedačky, budíky a další identifikátory, podle kterejch bych to poznal i já, kola úplně jiný - ale normální sedačky 16v - stejný jako má od Tebe Hanes v tom ropáckým Cliu atd. Tak jsem si řekl o TP a další informace, jen tak ze zvědavosti. V TP nebylo žádný 16v natož 2.0, ale pouze 1783 nebo 1794 (už si přesně nepamatuju) s výkonem okolo 80kW. VIN pro "nečitelnost" (nebo tak nějak) byl vyraženej novej. Tzn.klasicky zprasená a jen přeštítkovaná přestavba - auto C575 s motorem F7P 1764, ale papíry z úplně jinýho typu Clia C57? s jiným motorem.. To auto tam stálo ještě pak dost dlouho
Hele, teď mě tak napadá, proč máš u svýho podpisu 16v a RSi, když to RSi není 16v, ale 8v a právě s výkonem okolo těch 80kW? Nekoupil sis ho tam tenkrát Ty
To auto, ze kterýho to máš vyndaný, to jezdilo u nás Já totiž někdy loni nebo kdy takovýho bastla viděl na Prachárně, chtěli za to 100k, barva ta modrá LeMans449, na ceduli bylo "motor 2.0-16v 110kW Williams!!", na autě na boku přes půl auta nalepený nápisy Williams, ale nikde Williams sedačky, budíky a další identifikátory, podle kterejch bych to poznal i já, kola úplně jiný - ale normální sedačky 16v - stejný jako má od Tebe Hanes v tom ropáckým Cliu atd. Tak jsem si řekl o TP a další informace, jen tak ze zvědavosti. V TP nebylo žádný 16v natož 2.0, ale pouze 1783 nebo 1794 (už si přesně nepamatuju) s výkonem okolo 80kW. VIN pro "nečitelnost" (nebo tak nějak) byl vyraženej novej. Tzn.klasicky zprasená a jen přeštítkovaná přestavba - auto C575 s motorem F7P 1764, ale papíry z úplně jinýho typu Clia C57? s jiným motorem.. To auto tam stálo ještě pak dost dlouho
Hele, teď mě tak napadá, proč máš u svýho podpisu 16v a RSi, když to RSi není 16v, ale 8v a právě s výkonem okolo těch 80kW? Nekoupil sis ho tam tenkrát Ty
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Jo a ještě poznámečka k tomu štítku na motoru - nejen u nás se předělávaj štítky a provádějí "přestavby" tím "naším" způsobem. Jakubova žebro5ka měla v německým TP taky 1100cc a pod kapotou byla 1.4ka, já měl na GTT dovezeným z Belgie taky přeraženej VIN (ano, přeraženej, nevyjiskřenej) na jinej, taky ale z GTT a předělaný štítky - pod kobercem jsem pak našel přilepenou papírovou kartu vozu z výrobního závodu s původním VINem, to jsem koukal
Čili ten štítek F3P tam může bejt už dlouho
Čili ten štítek F3P tam může bejt už dlouho
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
tak to sem nekoupil já ) to RSi zmizí, neboj, já sem taky nevěděl že RSI je obyč 8ventil.. a tehle motor není z prachárny, ale od mladýho týpka z druhýho konce republiky kterej si koupil 16V toho co mám já a neudržel se s ním na silnici... neuměl s tím jezdit tak to narval do stromu.. a jeho barva byla šedivá .. mám z něj blatník...Jan Kalina píše:Takže ses "orosil" zbytečně
To auto, ze kterýho to máš vyndaný, to jezdilo u nás Já totiž někdy loni nebo kdy takovýho bastla viděl na Prachárně, chtěli za to 100k, barva ta modrá LeMans449, na ceduli bylo "motor 2.0-16v 110kW Williams!!", na autě na boku přes půl auta nalepený nápisy Williams, ale nikde Williams sedačky, budíky a další identifikátory, podle kterejch bych to poznal i já, kola úplně jiný - ale normální sedačky 16v - stejný jako má od Tebe Hanes v tom ropáckým Cliu atd. Tak jsem si řekl o TP a další informace, jen tak ze zvědavosti. V TP nebylo žádný 16v natož 2.0, ale pouze 1783 nebo 1794 (už si přesně nepamatuju) s výkonem okolo 80kW. VIN pro "nečitelnost" (nebo tak nějak) byl vyraženej novej. Tzn.klasicky zprasená a jen přeštítkovaná přestavba - auto C575 s motorem F7P 1764, ale papíry z úplně jinýho typu Clia C57? s jiným motorem.. To auto tam stálo ještě pak dost dlouho
Hele, teď mě tak napadá, proč máš u svýho podpisu 16v a RSi, když to RSi není 16v, ale 8v a právě s výkonem okolo těch 80kW? Nekoupil sis ho tam tenkrát Ty
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Klidně si tam to RSi nech, já z toho mindrák nemám Jen teď byla příležitost se na to zeptat, abych si to ujasnil. Co kdybys měl nějakou nezdokumentovanou raritku
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů