údaje o motoru na Clio

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Valys
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát led 28, 2005 15:09
Bydliště: Krkonoše

údaje o motoru na Clio

Příspěvek od Valys » ned kvě 08, 2005 22:46

Zdravím, mám dotaz skrz číslo motoru na R. Clio 1.8 16V, chtěl bych se zeptat kde mi podle čísla motoru může někdo povědět co je ten motor zač? dnes jsem koupil motor , prý je to 1.8 16V, ale podíval se na něj známej a ten mi zasejc řekl že je to 2.0 16V, tak bych si jen chtěl bejt jistej co sem to vlastně koupil :o) dík... třeba už se tu o tom někde psalo, ale takhle na rychlo sem to nenašel..

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: údaje o motoru

Příspěvek od Čeněk Urbanec » ned kvě 08, 2005 23:30

Valys píše:Zdravím, mám dotaz skrz číslo motoru na R. Clio 1.8 16V, chtěl bych se zeptat kde mi podle čísla motoru může někdo povědět co je ten motor zač? dnes jsem koupil motor , prý je to 1.8 16V, ale podíval se na něj známej a ten mi zasejc řekl že je to 2.0 16V, tak bych si jen chtěl bejt jistej co sem to vlastně koupil :o) dík... třeba už se tu o tom někde psalo, ale takhle na rychlo sem to nenašel..
Co je napsáno na hliníkovém štítku?
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned kvě 08, 2005 23:59

No a co tam tedy máš za typ motoru :?: Bez toho Ti to na fóru nikdo nezjistí 8)
Ale - typ je na štítku a známe to, jak to se štítkama chodí :) Čili Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek :wink:
Obecně - třetí pozice v typu motoru určuje obsah, tzn.:
1.8 16v = F7P (1764, Clio 16v C575/C57D)
2.0 16v = F7R (1998, Clio Williams C57M)
2.0 16v = F4R (1998, Clio Sport 2.0 CB0)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Valys
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát led 28, 2005 15:09
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Valys » pon kvě 09, 2005 12:21

Jan Kalina píše:No a co tam tedy máš za typ motoru :?: Bez toho Ti to na fóru nikdo nezjistí 8)
Ale - typ je na štítku a známe to, jak to se štítkama chodí :) Čili Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek :wink:
Obecně - třetí pozice v typu motoru určuje obsah, tzn.:
1.8 16v = F7P (1764, Clio 16v C575/C57D)
2.0 16v = F7R (1998, Clio Williams C57M)
2.0 16v = F4R (1998, Clio Sport 2.0 CB0)
Tak ted už nerozumín ničemu :o/
celej štítek zní: F3P K 7 12
C004039

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon kvě 09, 2005 13:31

Ale to je wobyčejnej wosmiwentil 1794cc, kterej byl v R19, Cliu, Lagůně.., dávalo se na něj 1-bodový i vícebodový vstřikování, je na první pohled stejnej s běžnou 1.7kou :arrow:
Obrázek
F3P K 7 12
Toto je celý typ motoru.
F=konstrukce bloku, OHC, litinový blok, 5x uložená klika
3=konstrukce hlavy, typ příslušenství; 3=hlava obyč, vstřikování (obecně)
P=obsah motoru 1751-1850
Obsahy máš takhle :arrow:
A 0 - 800
B 801 - 900
C 901 - 975
D 976 - 1050
E 1051 - 1125
F 1126 - 1200
G 1201 - 1275
H 1276 - 1350
J 1351 - 1425
K 1426 - 1500
L 1501 - 1575
M 1576 - 1650
N 1651 - 1750
P 1751 - 1850
Q 1851 - 1950
R 1951 - 2050
T 2051 - 2300
U 2301 - 2500
V 2501 - 2700
W 2701 - 2900
X 2901 - 3000

Ty další znaky v typu udávají podrobnější specifikaci, konkrétní seřízení na určitý hodnoty apod.
C004039
toto celý je výrobní číslo motoru, C je označení montážního závodu, kde ho složili

Na další popis se můžeš mrknout např. sem
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon kvě 09, 2005 18:19

Valys píše: Tak ted už nerozumín ničemu :o/
celej štítek zní: F3P K 7 12
C004039
O.K. je to, jak psal Honza Kalina " obyčejnej 1,8 8v motor 80 kW ( 109 k )"
Honzu opravím, tento typ se do Lagun nemontoval - z těch silnějších jen 678 a 700...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pon kvě 09, 2005 20:10

Jasně Čeňku, souhlas - bral jsem v úvahu obecně F3P 8) (bez rozdílu typu vstřikování, kompresního poměru,..). Z jakýho typu vozu ten jeho štítek pochází přesně jsem nezjistil, páč jak je u mě obvyklý, informační prameny mám neúplný. A pak nemůže po mně nikdo chtít, abych já hledal na netu specifikace motorů v lagůně :lol: , když vím, že na to jsi tu zase Ty :wink:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon kvě 09, 2005 20:49

Jan Kalina píše:Jasně Čeňku, souhlas - bral jsem v úvahu obecně F3P 8) (bez rozdílu typu vstřikování, kompresního poměru,..). Z jakýho typu vozu ten jeho štítek pochází přesně jsem nezjistil, páč jak je u mě obvyklý, informační prameny mám neúplný. A pak nemůže po mně nikdo chtít, abych já hledal na netu specifikace motorů v lagůně :lol: , když vím, že na to jsi tu zase Ty :wink:
No, skoro všechny motory Renault mám...alespoň ty novější.... A tenhle je fakt jenom v Cliu...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Valys
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát led 28, 2005 15:09
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Valys » úte kvě 10, 2005 00:32

Čeněk Urbanec píše:
Jan Kalina píše:Jasně Čeňku, souhlas - bral jsem v úvahu obecně F3P 8) (bez rozdílu typu vstřikování, kompresního poměru,..). Z jakýho typu vozu ten jeho štítek pochází přesně jsem nezjistil, páč jak je u mě obvyklý, informační prameny mám neúplný. A pak nemůže po mně nikdo chtít, abych já hledal na netu specifikace motorů v lagůně :lol: , když vím, že na to jsi tu zase Ty :wink:
No, skoro všechny motory Renault mám...alespoň ty novější.... A tenhle je fakt jenom v Cliu...
Tak a teď sem tak trochu silně vytočenej.. ten motor vypadá uplně stejně jak ten můj 16V, má i na tý krytce na hlavě jak jsou pod ní svíčky napsáno uplně to samý co mám já, ted si to přesně nepamatuju, ale je v tom číslo 16 :o)... ten týpek co mi to prodával měl 16V papíry na tom cliu, kastli sem teda neviděl, páč už to měl vyndaný, ale přivezl sem si z toho auta i plastový široký blatníky a prej tam měl i tu 16V kapotu, tak sem neměl nejmenší důvod podezřívat ho z toho že je to 8V, ale jestli to je jen 8V tak mu půjdu politicky vysvětlit že panáček udělal životní chybu na kterou do smrti nezapomene! jinak dík za info.. ešče po tom trochu popátrám, páč se mi to silně nezdá, kdo ví co to je za štítek..

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » úte kvě 10, 2005 00:36

Valys píše: ešče po tom trochu popátrám, páč se mi to silně nezdá, kdo ví co to je za štítek..
Také je možné, že Vám někdo prodal úplně nový motor 1,8 16v se 160 HP, a vydává jej zlomyslně za 110 koňový motor s naježděnými 100kkm... 8), aby nedostal moc peněz, protože se bojí, že by ho zkazily... :P
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Valys
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát led 28, 2005 15:09
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Valys » úte kvě 10, 2005 07:27

Čeněk Urbanec píše:
Valys píše: ešče po tom trochu popátrám, páč se mi to silně nezdá, kdo ví co to je za štítek..
Také je možné, že Vám někdo prodal úplně nový motor 1,8 16v se 160 HP, a vydává jej zlomyslně za 110 koňový motor s naježděnými 100kkm... 8), aby nedostal moc peněz, protože se bojí, že by ho zkazily... :P
Tak o tom dost silně pochybuju... jako 8V sem neviděl, neměl sem tu možnost.. ale tehle motor co sem koupil je uplně na šlupky stejnej tak ten mů 16V.. sem je porovnával... je aspoň opticky poznat rozdíl mezi 8 V a 16V? nemá ten 8V menší hlavu?

Valys
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát led 28, 2005 15:09
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Valys » úte kvě 10, 2005 08:10

Až budu mít trochu času tak se musím podívat po netu na nějakej 8V clio co má vyfocenej motor, protože tehle co mám je uplně na šlupky stejnej jak ten můj 16V...

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte kvě 10, 2005 09:40

Na tom plastovým krytu nad svíčkama by mělo bejt F16ie, toto je ten 16v F7P :arrow:
Obrázek
Není až tak postatný, že je to fotka z 19ky, zrovnatak z 19ky jsem Ti dal vejš už fotku toho 8v 1794cc, tak nikde nic hledat nemusíš.
Pokud tedy máš před hlavou toho šneka - sací potrubí, máš 16v.
A musím se opakovat :arrow:
...Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek...
Pokud jde o 1.8 16v F7P a 2.0 16v F7R, tak na první pohled zcela totožný motory, rozdíl dokáže najít zvenku jen opravdovej znalec, kterej to už někdy viděl víckrát než jednou a blíž než na fotce. V HK jeden Williams jezdí, když ho chytneš, můžeš se mu na to mrknout :P Nakupuje v novým Baumaxu a ve Sparu, tankuje u Aralu a má švýcarský značky :wink: (a pokud to není Wilík, tak si dal tu práci a má nápisy, disky, sedačky i budíky z 2.0 :) )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Valys
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát led 28, 2005 15:09
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Valys » úte kvě 10, 2005 15:34

Jan Kalina píše:Na tom plastovým krytu nad svíčkama by mělo bejt F16ie, toto je ten 16v F7P :arrow:
Obrázek
Není až tak postatný, že je to fotka z 19ky, zrovnatak z 19ky jsem Ti dal vejš už fotku toho 8v 1794cc, tak nikde nic hledat nemusíš.
Pokud tedy máš před hlavou toho šneka - sací potrubí, máš 16v.
A musím se opakovat :arrow:
...Ti zjistíme, z jakýho motoru je ten Tvůj štítek...
Pokud jde o 1.8 16v F7P a 2.0 16v F7R, tak na první pohled zcela totožný motory, rozdíl dokáže najít zvenku jen opravdovej znalec, kterej to už někdy viděl víckrát než jednou a blíž než na fotce. V HK jeden Williams jezdí, když ho chytneš, můžeš se mu na to mrknout :P Nakupuje v novým Baumaxu a ve Sparu, tankuje u Aralu a má švýcarský značky :wink: (a pokud to není Wilík, tak si dal tu práci a má nápisy, disky, sedačky i budíky z 2.0 :) )
Tak to je 16V.. vypadá to uplně stejně jak tahle fotka.. už sem se podíval taky po pár fotkách 8V a ty jsou uplně jiný. ten nápis tam mám taky.. a před chvílej sem to byl porovnat se svým cliem 1.8 16V a jsou uplně totožný.. takže mi spadl kámen ze srdce... akorát by mě teda zajímalo co to je za hegeš štítek a co tam vůbec dělá. koukal sem na něj a nezpozoroval sem nějaký známky novejch nejtů, takže už tam je asik dýl.. pak až budu mít po ruce digitála tak to blejsknu a ukážu to tady, páč to je fakt záhada :o) už teda jen zjistit obsah motoru... a co to je teda přesně zač.. Dík vám tu vše za podporu :o)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte kvě 10, 2005 17:27

Takže ses "orosil" zbytečně :lol:
To auto, ze kterýho to máš vyndaný, to jezdilo u nás :?: Já totiž někdy loni nebo kdy takovýho bastla viděl na Prachárně, chtěli za to 100k, barva ta modrá LeMans449, na ceduli bylo "motor 2.0-16v 110kW Williams!!", na autě na boku přes půl auta nalepený nápisy Williams, ale nikde Williams sedačky, budíky a další identifikátory, podle kterejch bych to poznal i já, kola úplně jiný - ale normální sedačky 16v - stejný jako má od Tebe Hanes v tom ropáckým Cliu atd. Tak jsem si řekl o TP a další informace, jen tak ze zvědavosti. V TP nebylo žádný 16v natož 2.0, ale pouze 1783 nebo 1794 (už si přesně nepamatuju) s výkonem okolo 80kW. VIN pro "nečitelnost" (nebo tak nějak) byl vyraženej novej. Tzn.klasicky zprasená a jen přeštítkovaná přestavba - auto C575 s motorem F7P 1764, ale papíry z úplně jinýho typu Clia C57? s jiným motorem.. To auto tam stálo ještě pak dost dlouho :twisted:
Hele, teď mě tak napadá, proč máš u svýho podpisu 16v a RSi, když to RSi není 16v, ale 8v a právě s výkonem okolo těch 80kW? Nekoupil sis ho tam tenkrát Ty :?:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte kvě 10, 2005 17:40

Jo a ještě poznámečka k tomu štítku na motoru - nejen u nás se předělávaj štítky a provádějí "přestavby" tím "naším" způsobem. Jakubova žebro5ka měla v německým TP taky 1100cc a pod kapotou byla 1.4ka, já měl na GTT dovezeným z Belgie taky přeraženej VIN (ano, přeraženej, nevyjiskřenej) na jinej, taky ale z GTT a předělaný štítky - pod kobercem jsem pak našel přilepenou papírovou kartu vozu z výrobního závodu s původním VINem, to jsem koukal :shock: :)
Čili ten štítek F3P tam může bejt už dlouho 8)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Valys
Junior member
Příspěvky: 119
Registrován: pát led 28, 2005 15:09
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Valys » úte kvě 10, 2005 18:42

Jan Kalina píše:Takže ses "orosil" zbytečně :lol:
To auto, ze kterýho to máš vyndaný, to jezdilo u nás :?: Já totiž někdy loni nebo kdy takovýho bastla viděl na Prachárně, chtěli za to 100k, barva ta modrá LeMans449, na ceduli bylo "motor 2.0-16v 110kW Williams!!", na autě na boku přes půl auta nalepený nápisy Williams, ale nikde Williams sedačky, budíky a další identifikátory, podle kterejch bych to poznal i já, kola úplně jiný - ale normální sedačky 16v - stejný jako má od Tebe Hanes v tom ropáckým Cliu atd. Tak jsem si řekl o TP a další informace, jen tak ze zvědavosti. V TP nebylo žádný 16v natož 2.0, ale pouze 1783 nebo 1794 (už si přesně nepamatuju) s výkonem okolo 80kW. VIN pro "nečitelnost" (nebo tak nějak) byl vyraženej novej. Tzn.klasicky zprasená a jen přeštítkovaná přestavba - auto C575 s motorem F7P 1764, ale papíry z úplně jinýho typu Clia C57? s jiným motorem.. To auto tam stálo ještě pak dost dlouho :twisted:
Hele, teď mě tak napadá, proč máš u svýho podpisu 16v a RSi, když to RSi není 16v, ale 8v a právě s výkonem okolo těch 80kW? Nekoupil sis ho tam tenkrát Ty :?:
tak to sem nekoupil já :o) to RSi zmizí, neboj, já sem taky nevěděl že RSI je obyč 8ventil.. a tehle motor není z prachárny, ale od mladýho týpka z druhýho konce republiky kterej si koupil 16V toho co mám já a neudržel se s ním na silnici... neuměl s tím jezdit tak to narval do stromu.. a jeho barva byla šedivá .. mám z něj blatník...

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte kvě 10, 2005 20:09

Klidně si tam to RSi nech, já z toho mindrák nemám :) Jen teď byla příležitost se na to zeptat, abych si to ujasnil. Co kdybys měl nějakou nezdokumentovanou raritku :?: :wink:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů