Priame sanie- športový filter

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
capino1
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: stř dub 30, 2008 14:43

Priame sanie- športový filter

Příspěvek od capino1 » pon bře 23, 2009 20:14

Caute ma tu niekto spravene priame sanie vzduchu zo sportovím filtrom?? prosím mate niekto foto ako by to malo vypadat?? dakujem

djataraba
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte lis 24, 2009 14:17

Re: Priame sanie- športový filter

Příspěvek od djataraba » úte lis 24, 2009 14:22


djataraba
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte lis 24, 2009 14:17

Re: Priame sanie- športový filter

Příspěvek od djataraba » úte lis 24, 2009 14:36


Uživatelský avatar
osiris
Člen RCČR
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od osiris » úte lis 24, 2009 15:36

ja to mam takhle :
http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=i ... c3e122f805
privod teplyho vzduchu je odpojenej a zaslepenej a studenej vzduch beru na narazniku jako original

origo vzduchovej filtr je vyndanej a je tam po nem jen ta "krabice" novej filtr je pruchozi od greenu myslim ze tam nejde prehlidnout :D
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]

djataraba
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte lis 24, 2009 14:17

Příspěvek od djataraba » úte lis 24, 2009 15:49


anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Příspěvek od anubis1985 » úte lis 24, 2009 20:09

nemozem si pomoct,ale podla mna je ucinnejsia sportova vlozka filtra...či?
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

djataraba
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte lis 24, 2009 14:17

Příspěvek od djataraba » úte lis 24, 2009 20:58

anubis1985 píše:nemozem si pomoct,ale podla mna je ucinnejsia sportova vlozka filtra...či?
no podla mna je to rovnake , akurat "hruska" ma aj zvuk akurat "hruska" ma aj zvuk

Uživatelský avatar
osiris
Člen RCČR
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od osiris » úte lis 24, 2009 22:14

nejucinejsi je ten typ filtru co mam ja a nebo vlozka, protoze oba dva sajou studenej vzduch na narazniku nikoliv ohratej z motora :) ten muj dodal taky lepsi zvuk akorat ta hruska vypada vic "rychle"
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]

anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Příspěvek od anubis1985 » stř lis 25, 2009 12:43

urcite to vyzera lepsie,o tom pokoj.pokial sa ako hovoris spravi dopre privod studeneho vzduchu,nedbam.Ja som to uz pozeral na mojom 16V a moc sa mi tam s tym priestorom veru riesit nechce.A hlavne z skrtiacej klapky nejde pravidelny tvar na uchytenie sisky.. :(
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

Uživatelský avatar
shelly
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: ned úno 29, 2004 22:28
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od shelly » stř lis 25, 2009 22:35

anubis1985 píše:urcite to vyzera lepsie,o tom pokoj.pokial sa ako hovoris spravi dopre privod studeneho vzduchu,nedbam.Ja som to uz pozeral na mojom 16V a moc sa mi tam s tym priestorom veru riesit nechce.A hlavne z skrtiacej klapky nejde pravidelny tvar na uchytenie sisky.. :(
Ja to mám takto:
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=790604
2.obrázok. Akurát mi kamarát musel vyrobiť to koleno/skoro ho pri tom jeb.../. Otvor pre vzduch je medzi svetlom a chladičom 8)
Clio I 16V

anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Příspěvek od anubis1985 » stř lis 25, 2009 23:46

Shelly-a aj si pocitil nejaky rozdiel?vyzera to fain,len ci to ma vyznam riesit.Nedavno som bol u typka v Modrej v nejakej dielni a myslim,ze sme sa bavili o tvojom cliu.Tusim ti nieco na nom robil,ci tak nejak.. 8)
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

Uživatelský avatar
shelly
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: ned úno 29, 2004 22:28
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od shelly » čtv lis 26, 2009 10:50

anubis1985 píše:Shelly-a aj si pocitil nejaky rozdiel?vyzera to fain,len ci to ma vyznam riesit.Nedavno som bol u typka v Modrej v nejakej dielni a myslim,ze sme sa bavili o tvojom cliu.Tusim ti nieco na nom robil,ci tak nejak.. 8)
Reálne som aspoň ja rozdiel necítil :roll: . Veľkým prínosom a hlavne citeľným boli tie ladené výfukové zvody/to robili chalani z AMA Modra/.
To auto je inak prerobené celé/pozri popis pri inzeráte + niekoľkokrát som to písal aj tu/ 8) a tá cena je až veĺmi dobrá na to koľko je v tom aute investícii a v akom je stave - STÁLE na PREDAJ :wink:
Clio I 16V

anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Příspěvek od anubis1985 » čtv lis 26, 2009 13:01

hej,viem.bavili sme sa o tvojom aute.aj on vravel,ze stav je vpoho.a cena je myslim vyborna.mat lowe naviac vezmem si aj tvoje.hodilo by sa k mojmu ciernemu. :lol:
na tie zvody som sa aj ja chystal,len sa mi do nich nesce vrazat 500e.ja mam na mojom 16V znizenu hlavu,vylestene sacie a vyfukove kanaliky.Pripravujem to dat teraz na brzdu,tak uvidime..
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

Uživatelský avatar
osiris
Člen RCČR
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od osiris » čtv lis 26, 2009 16:59

ja jsem rozdil pocitil rapidni, protoze predtim tam byl original filtr kterej uz moc ani jako filtr nevypadal, byl tam totiz nekolik nebojim se rict i desitek tisic km :D pak se mi uplne zblaznil motor, jelo to jako nikdy predtim
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]

anubis1985
Advanced member
Příspěvky: 417
Registrován: pon zář 14, 2009 18:46
Bydliště: trenchtown sk

Příspěvek od anubis1985 » čtv lis 26, 2009 22:52

ja ked som kupil 16V,tak tam bolo nieco,co po vybrati vypadalo,ako keby to bola sportova vlozka.kedysi.az na par dier.teraz mam origo a na jar chcem znova zriesit vlozku,ale uz od oblubenej firmy KN.tak uvidim..
BMW e34, Citroen Xsara picasso, renault 11 1,7 GTX

Uživatelský avatar
shelly
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: ned úno 29, 2004 22:28
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od shelly » pát lis 27, 2009 02:13

anubis1985 píše:hej,viem.bavili sme sa o tvojom aute.aj on vravel,ze stav je vpoho.a cena je myslim vyborna.mat lowe naviac vezmem si aj tvoje.hodilo by sa k mojmu ciernemu. :lol:
na tie zvody som sa aj ja chystal,len sa mi do nich nesce vrazat 500e.ja mam na mojom 16V znizenu hlavu,vylestene sacie a vyfukove kanaliky.Pripravujem to dat teraz na brzdu,tak uvidime..
Potom daj vedieť parametre. Ja s mojím nemôžem ísť na brzdu kvôli prahom a nárazníkom. Bol som tam a povedal mi, že či nevadí, keď sa zlomia?!?!? :roll: :lol: :shock: :?
Chalani z AMA/Majo/ povedal, že odhadom 150-160k :twisted:
Clio I 16V

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů