Clio RSi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

čambo
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: ned úno 22, 2009 23:15

Clio RSi

Příspěvek od čambo » pon úno 23, 2009 18:23

Ahoj Chtěl bych si pořídit Renault Clio RSi 1.8 79kW tak jsem se chtěl zeptat jestli sním nemáte někdo skušenosti jak se chová co se XXXX a hlavně pravdivou spotřebu 8) zatím díky za odpověď
Čambo

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » pát bře 06, 2009 13:54

Zdravim. Minulej týden jsem se stal šťastným majitelem právě RSička, spotřebu nevím, ale bývalý majitel (dúchodce) sliboval při klidné jízdě něco kolem 5 litrů... Zatim nemůžu posoudit, asi po 3 KM cestě domů se rozpadl rozdělovač a propálila díra do nádrže rozžhaveným výfukem, toť k poruchovosti :D
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

lama2005
Junior member
Příspěvky: 181
Registrován: čtv úno 05, 2009 18:37

Příspěvek od lama2005 » pát bře 06, 2009 19:30

KubasRSi píše:Zdravim. Minulej týden jsem se stal šťastným majitelem právě RSička, spotřebu nevím, ale bývalý majitel (dúchodce) sliboval při klidné jízdě něco kolem 5 litrů... Zatim nemůžu posoudit, asi po 3 KM cestě domů se rozpadl rozdělovač a propálila díra do nádrže rozžhaveným výfukem, toť k poruchovosti :D
To je popis, jako by si odvážel 1.8 16V a ne 1.8 rsi :-)

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » pon bře 09, 2009 10:15

Ahoj taky jsem majitelem RSIcka a neni nic co bych mu mohl vytknout...jede temer srovnatelne s 16v a to mam odskouseno s kamosem ktery ma 16v v nej stavu jaky jde videt. Pouze kdyz sem ho poridil musel sem vymenit chladic, vodni pumpu ted sem menil desky a jeste nejaky blbynky. Spotrebu mam 7 az 9 litru podle jizdy a kdyz mam naladu tak mu slapnu :)...majitel predemnou mu menil spojku a dalsich plno veci a jediny co me XXXX je nejakej vetracek v palubovce kterej pri zaplym klicku vrci a sem linej to rozdelat :). Je to rok 94 jakej mas ty? Mam ho v bile barve a malinkato mi zacinaji kvest zadni blatniky. Dokonce tam je oproti seriovym vverzim docela slusna hudba. Nyni se ale chystam ho prodat protoze nedokazu prenyst pres srdce ze ma kamos 16V a ja nedokazu mit auto dyl jak 3 mesice...tak pokud by mel nekdo zajem tak mi klidne napiste fotky poslu meilem.
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Clio RSi

Příspěvek od DDT » pon bře 09, 2009 10:27

čambo píše:Ahoj Chtěl bych si pořídit Renault Clio RSi 1.8 79kW tak jsem se chtěl zeptat jestli sním nemáte někdo skušenosti jak se chová co se XXXX a hlavně pravdivou spotřebu 8) zatím díky za odpověď
Čambo
Čambo, Orleanus, hlídejte si slovník.
Na vulgarity tu nejsme zařízení.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » pon bře 09, 2009 19:03

já mám 93, koupil sem to za solidní peníz, a mělo to new lemy, to je asi tak vše co na tom autě za něco stojí :( ... Mimochodem nádrž i víko rozdělovače sem už vyměnil, ale teď to pro změnu přestalo dobíjet, mrcha.... Asi lepší oddíl :D . Jinak, barva černá, stav originální vč. alu kol. muzika tam není nic moc, ale zůstala tam natahaná celkem drahá kabeláž, takže aspoň něco :)
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

wr8
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: pon led 12, 2009 19:41
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 » pon bře 09, 2009 21:16

třeba se k vám RSIčkařům brzo přidám(no uplne brzo to nebude)

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » úte bře 10, 2009 07:01

Ja ho mam koukam docela spolehlivyho....I kdyz ja mel jiny problemy kdyz sem ho poridil...ono je to vsude asi stejny...mas funkcni klimu? Ja ji nemam napustenou tak nevim jestli faka...dej sem nejaky fotky jak to v te cerne vypada
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » úte bře 10, 2009 13:26

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » úte bře 10, 2009 13:29

tak hentot to je ono... Kdyžtak sem hoď tvoje fotky, bílá by mě celkem zajmala :D
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » úte bře 10, 2009 18:41

mimochodem ono to má mít klimu? :shock: ještě řekni že tam máš i servo a já se du zakopat :D
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » úte bře 10, 2009 20:26

Hehe a ty tam servo nemáš? Já mám za to že RSI mají všechny klimu a servo :) ... A navíc mě to docela slušně jede. Zkoušeli jsme to s 16V mockrát z různých situacích a ten rozdíl tam je ale minimální... fotky semkas hodím ale teprv dnes sem fotil a fotky má u sebe kámoš... A hlavně je kompletně sériověj žádněj HUNNING...kola mám stejný jak ty akorát šplíchlí na černo
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » úte bře 10, 2009 20:40

to by znamenalo, že 16v bych měl stíhat s přehledem, když mi nežere výkon klima ani servo :-D ale zajmavé... A jak to máš s elektrikou? já okna i zrcátka mám, centrál s DO samo taky... Já to s tim originálem budu mít taky tak, až na vyndanej středovej díl a vysypanej katl... Jinak dneska sem to prohnal a výkonostně maximální spokojenost :twisted:
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » úte bře 10, 2009 20:46

Spokojenej... to já taky ale už zase chci jít s výkonem víš proto budu prodávat. Nejradši bych si ho nechal taky ale mám takovou menší ekonomickou krizi v peněžence :D...takže ty nemáš servo jo....to mám asi nějakou spešl verzi :)...No okna mám v elektrice ale zrcátka ne. Jinak má to centrál. Ten katík budu mít nejspíš taky vysypanej ale mám to krásně tichý. Hele klidně si to skus sám s nějakým 16V...sám sem tomu nevěřil...popřípadě jestli bydlíš v okolí brna není problém se jít projet :)..ale rychle dokud tu je
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

lama2005
Junior member
Příspěvky: 181
Registrován: čtv úno 05, 2009 18:37

Příspěvek od lama2005 » úte bře 10, 2009 20:54

Se mě zdá, že bychom se mohli sejít na brněnským okruhu na nějakým dni otevřených dveří abychom porovnali rsi a 16V

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » úte bře 10, 2009 21:05

Tak na okruhu bych samozřejmě dostal páč ve větších rychlostech jede 16V líp a má větší maximálku... Bavím se o zrychlení třeba ze dvojky 30km/h oba sešlápnem a jak co zrychluje...tak klid...
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » úte bře 10, 2009 21:40

jo brněnskej okruh by šel :P zkoušel sem se honit s hondou 1.6 V-Tec (96 kw) a s přehledem mi ujel, ale hošik má posunutej omezovač na 9500 RPM a leštěný svody.... Jako s tou výbavou zajmavý faakt! mimochodem, plastový prahy, lízátko na zadním okně a protažený nárázníky máš stejně jako já ne??? Záměr tohohle počinu sem od Renaulta nepochopil... mimochodem máš na bočních blinkrech štítek RSi? Viděl sem ho jenom a pouze na tom mojem...
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

lama2005
Junior member
Příspěvky: 181
Registrován: čtv úno 05, 2009 18:37

Příspěvek od lama2005 » úte bře 10, 2009 21:58

Orleanus píše:Tak na okruhu bych samozřejmě dostal páč ve větších rychlostech jede 16V líp a má větší maximálku... Bavím se o zrychlení třeba ze dvojky 30km/h oba sešlápnem a jak co zrychluje...tak klid...
Já to nikdy neporovnával, ale rozdíl by tam měl snad být.

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » úte bře 10, 2009 21:59

bych řek že +25 koní musí bejt "trošku" větší peklo :twisted:
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » stř bře 11, 2009 07:28

Jo napis Rsi, origo spoilery I na zadnim okne to "kridylko"...mam to v origo stavu...to vis ze rozdil tam je ale ja cekal uplne jinej rozdil na to ze je to 20kw....a hlavne vahu pac on to 16v ma jeste vykuchany a ja tam mam servo a klimu....kdo vi no...ale nejvic se mi libi jak to bere od spodu...skoro jak nejakej 2,0 tdi :)...ale v tockach to uz neni tak chtivi jako 16v. A to servo na litani po meste taky neni na skodu...je to vyborny auto...a za ty prachy nej auto.
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » stř bře 11, 2009 09:58

já nevim, já to spíš cejtim od 3500 RPM až do omezovače, spodek nic moc....
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » stř bře 11, 2009 10:46

Jako pri jixde na spotrebu neni problem mit mezi 1500 az 2000 tocek a pri pridani se to nijak nedusi a krasne plynule to zrychli a prijemne to taha do sedacek jako diesel...v kolika ti sepne omezovac? Me kolem 6300 az 6500...ale tam uz to neni on...neni to 16v...z kama jsi? Docela rad bych to srovnal vykonove pac me pripadne ze mi to mozna jede o trosku lip nez by melo...nikdy sem s zadnym jinym rsi neprisel do styku
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » stř bře 11, 2009 21:30

16V to stoprocentně není, ten motor je takovej jednovačkovej trpaslík. Omezovač mám myslim stejně jako ty. A podle mě to moje jede hůř než by mělo, fakt teda je, že už sem do toho musel nacpat dost peněz hned z kraje,a ještě je skoro každá svíčka jiná, jeden kabel z bůh ví čeho a aby to byla sranda tak k tomu s prošitou izolací.. no uvidíme až dostane omlazovací kůru, pude na diagnostiku a uvidíme..... a neudělal by si pro mě laskavost? potřeboval bych detailní fotku zadního brzdiče, hlavně teda zajištění desek.... Jinak sem od Znojma...
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

Orleanus
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: úte lis 18, 2008 18:54

Příspěvek od Orleanus » čtv bře 12, 2009 09:18

no jestli se k tomu nekdy dostanu...tak znojmo od slavkova neni az tak daleko tak si muzes udelat projizdku :)... jinak to se mi zda nebo sme jedini 2 co maji Rsi? kolik si do toho uz nahazel? ja tak kolem 10 az 15 litru ze zacatku aby bylo vsechno v naprostym poradku a od te doby jen jezdim...chtel bych to prodat nejakymu kanosovi pac vim ze nebude litovat jenze sou to hloupaci a mzslej si ze za tu cenu budou mit ferrari nebo co..jejich problem...snad snim nekdo bude spokojenej stejne jako ja...v sobotu jedu pro svyho novyho mazlika...
Clio 1,8 16V r.v. 91 cerna
Clio 1.8 8V 80KW, r.v. 94 - bejvavalo

KubasRSi
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát bře 06, 2009 13:48

Příspěvek od KubasRSi » čtv bře 12, 2009 14:20

No mám to 14 dní a zatim stojí na špalkách... momentálně v tom mám tak 2 - 3 tisíce, ale rozhodně to tím nekončí, na technickou by měl jet in top staf!


p.s. Podle mě RSiček moc nebude, to spíš 16v jak tohohle, když chtěl někdo tehda obyčejnou nákupní tašku, tak si koupil úspornou 1.2, když se někdo chtěl povozit, koupil 16v... Rsi je takovej mezihybrid. Ale o to krásnější :D

P.s.s. Hlavně to nafoť než to prodáš :lol:
Renault Clio mk1 r.v. 1993 1.8 8v RSi 110ps

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů