Motor se dusí
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Motor se dusí
Ahoj, mám R Clio rv 91 motor 1.2
Můj problém je v tom, že při klidné jízdě a pomalém a plynulém sešlápnutí plyn. pedálu auto jede normálně. Ale jakmile se potřebuju rychle rozjet
a prudce sešlápnu plyn. pedál tak auto skočí a dusí se - jak když má chcípnout a po chvilce se zpamatuje a přískokama jede. Když se chytí tak do otáček jde normálně. Vyměnil jsem palivový filtr a nic. Na co se mám dále podívat? Řešil jste to někdo? Děkuji Karel.
Můj problém je v tom, že při klidné jízdě a pomalém a plynulém sešlápnutí plyn. pedálu auto jede normálně. Ale jakmile se potřebuju rychle rozjet
a prudce sešlápnu plyn. pedál tak auto skočí a dusí se - jak když má chcípnout a po chvilce se zpamatuje a přískokama jede. Když se chytí tak do otáček jde normálně. Vyměnil jsem palivový filtr a nic. Na co se mám dále podívat? Řešil jste to někdo? Děkuji Karel.
Renault Clio 1.2 rv.1991
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Slash - súhlas, pridávam palivový filter - vymeniť.
BTW: Ktorá je to verzia ? Ak tá staršia kde bol Pierburg / Zenith karburátor tak by som dal zošteľovať predzápal a skontroloval membránu akceleračnej pumpičky (či nepreteká).
BTW: Ktorá je to verzia ? Ak tá staršia kde bol Pierburg / Zenith karburátor tak by som dal zošteľovať predzápal a skontroloval membránu akceleračnej pumpičky (či nepreteká).
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kabelem to podle mě nebude, protože tomu je jedno jestli je neutrál nebo plný výkon. To samé bych řekl u svíček. Když jsme kdysi brali ve škole nějaký karburátory, tak tam existovalo něco jako přechodový systém. Nevím jestli toto má karburátor nebo vstřikování, ale něco takovýho tam být musí.
A nebo taky úplně kecám.
A nebo taky úplně kecám.
Ještě zkus na volnoběh přidat pomalu plyn to by asi mělo být v pořádku,ale zkus přidat takovým rychlým šlápnutím.Rychle přidat a pustit jenom tak brnknout po plyně trochu víc. Motor musí pěkně jít do otáček.Jestli i potom se to bude dusit tak je potřeba vyměnit těsnění mezi vstřikováním a airboxem pro filtr.Většinou se stane ,že to přisává falešný vzduch potom je tenhle problém. Ale to těsnění koupíš asi jenom u Renaultu zruba za 200Kč to není tak hrozný.
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Ahoj, udělal jsem to prošlápnutí plynu a to je v pořádku jde to krásně do otáček a nedusí se.
Ale čeho jsem si všimnul, že když vypínám motor a otočím klíčkem tam motor nechcípne hned, ale ještě se tak jednou dvakrát otoči než chcípne úplně.
Mám potrhanou hedici na přívod tepláno vzduchu od výfuku. Může to mít na to vliv?
Prosím Vás o radu na co mrknou co udělat.Děkuji.
Ale čeho jsem si všimnul, že když vypínám motor a otočím klíčkem tam motor nechcípne hned, ale ještě se tak jednou dvakrát otoči než chcípne úplně.
Mám potrhanou hedici na přívod tepláno vzduchu od výfuku. Může to mít na to vliv?
Prosím Vás o radu na co mrknou co udělat.Děkuji.
Re: Motor se dusí
Takže když jde motor do záběru, ztrácí výkon, jinak řečeno?!?!? Máme zřejmě totožný problém. Takže přidám svoje neúspěšné postupy: Výměna rozvodů, nové svíčky, výměna motorového oleje, nový vzduchový filtr, to vše bez zjevného zlepšení.Karlos21 píše:Ahoj, mám R Clio rv 91 motor 1.2
Můj problém je v tom, že při klidné jízdě a pomalém a plynulém sešlápnutí plyn. pedálu auto jede normálně. Ale jakmile se potřebuju rychle rozjet
a prudce sešlápnu plyn. pedál tak auto skočí a dusí se - jak když má chcípnout a po chvilce se zpamatuje a přískokama jede. Když se chytí tak do otáček jde normálně. Vyměnil jsem palivový filtr a nic. Na co se mám dále podívat? Řešil jste to někdo? Děkuji Karel.
Zbývá zkusit zapalovací kabely, rozdělovač, to těsnění od Renaultu za 200,- Kč a pak mi ještě jeden známý říkal, že měl podobný problém na škodovce a pomohlo mu seřízení ventilů. Ta roztrhaná hadice od předehřívače se mi nezdá jako pravděpodobná příčina, i když to jsem ještě nezkoušel(také je u mého auta poněkud unavená životem).
Renault Trafic II 2,5, 99kW, r.v. 2006
Honda Civic Aerodeck 1,4, 66kW, r.v. 2001
Ex: Renault Mégane Classic 1,4 16V, 70kW, r.v. 2001
Ex: Škoda Felicia 1,3, 40kW, r. v. 1996
Ex: Renault Clio I 1,2i, 40kW, r. v. 1998
Honda Civic Aerodeck 1,4, 66kW, r.v. 2001
Ex: Renault Mégane Classic 1,4 16V, 70kW, r.v. 2001
Ex: Škoda Felicia 1,3, 40kW, r. v. 1996
Ex: Renault Clio I 1,2i, 40kW, r. v. 1998
Ahoj, přesně tak, na neutrál se vytáčí krásně. Když pomalu přidávám ( při zařazeném rychlostním stupni) tak to také jde. Ale jakmile dám plyna na podlahu tak škube a nechce se vytočit, po pár přískocích se chytne a pak se vytočí až do omezovače bez problémů. Někdy - když se dusí - sešlápnu spujku protůruju a to se chytne a jede.
dost podobný problém jsem řešil taky na cliu a na R19.bylo to záslepkou na sacím potrubí.je tam pěkně skovaná(mrška).je zespodu na sacím potrubí.když stojíš ze předu auta,tak je to v levo za klapkou ze spodu.(katastrofální přístup).ta záslepka vypadá jak čepička z ovzdušňováku z brzdiče.jde to tím i nahradit.
zdar a sílu...
snad to pomůže
zdar a sílu...
snad to pomůže
Zkoušeli jste si seřídit ventily!!!(málo kdo to dělá a je to docela poznat po seřízení))To že mi to taky cukalo hlavně když to bylo studený!!!Ubral jsem trochu plyn(když jsem přidával tak se dusil musel jsem vždy ubrat) a potom se motor zase chytil a táhl.Zjistil jsem že mám špatný těsnění pod vstřikováním ,seřídil jsem si ventily předtím jsem měnil i kabely,svíčky palec i víko rozdělovače(jeden byl načatý chvílemi blbl).Potom už to bylo v pohodě.Taky jsem špekuloval čím to může být ,na autě jem měnil věci který byly špatný jak jsem to postupně dával dohromady.Proměřit taky teplotní čidlo motoru nebo taky lamda sonda může blbnout.Ono na tom motoru toho zas tak moc není je docela jednoduchej. Na špatný starty se nejdřív podívat na čidlo na převodovce může být i trochu XXXXXXX ,vyčisti motýlek.Nejlepší by bylo napíchnout na diagnostiku a potom se může ukázat nějaká chyba.(ale taky ne)Nebo po jednotlivých komponentech a vylučovací metodou.
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: ned led 25, 2009 17:07
- Bydliště: Krásné-Polánka
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj no vim že pišu dost pozde ale s tim nic neudelas pač to delá jen když je motor studenej. Řídící jednotka ti dává až 20x víc paliva než normalne a když šlápneš na plyn tak už je tak bohatá smes že nejde kloudne zapálit a tudíž to začne vynechávat a dusit se. Rada zní: nech motor aspon chvili ohřát než klenou otáčky a pak by to mohlo být čajk. Ja mam taky clio 1.2 40KW a je to to samí
POkud má ještě stále někdo tento problém, odstranil jsem jednu z možných příčin a to jsou ZANESENÉ VSTŘIKOVACÍ TRYSKY. Na benzince koupíte "sajrajt" na čistění těch trysek - jak se to jmenuje nevím, ale bude na tom napsáno "Fuel injection", nebo "Diesel injection", cca Kč 160,-- - a to se naleje do nádrže, kde je cca 10 l paliva a vyjede se to. Pak se to tam naleje ještě jednou, ale tentokrát do plný nádrže a měl by být klid.Karlos21 píše:Ahoj, nikdo nemá už žádný nápad co by to mohlo být? Předem děkuji.
Ale je to jen jedna z možných příčin, pak tam je ještě možná závada na podtlakovém sání, vadná lambda, neseřízený ventily, směšovací klapka.... adt. atd. atd!
Renault Trafic II 2,5, 99kW, r.v. 2006
Honda Civic Aerodeck 1,4, 66kW, r.v. 2001
Ex: Renault Mégane Classic 1,4 16V, 70kW, r.v. 2001
Ex: Škoda Felicia 1,3, 40kW, r. v. 1996
Ex: Renault Clio I 1,2i, 40kW, r. v. 1998
Honda Civic Aerodeck 1,4, 66kW, r.v. 2001
Ex: Renault Mégane Classic 1,4 16V, 70kW, r.v. 2001
Ex: Škoda Felicia 1,3, 40kW, r. v. 1996
Ex: Renault Clio I 1,2i, 40kW, r. v. 1998
Re: Motor se dusí
Čau vespolek, chtěl by jsem se přidat k tématu.
Mám přesně stejný problém na Kangoo 1.2 43Kw 1999, motor z nízkých otáček absolutně umírá při prudkém nebo úplném sešlápnutí plynu. Vyměnil jsem svíčky, filtry a obecně vše od čeho jsem předpokládal problém, stejně tak jsem zkoušel ten preparát na čištění palivového systému. Byl jsem i v servisu kam vždycky jezdím a chlapi říkali že se s tím nikdy nesetkali, nic méně ukázali na škrtící klapku a možnou chybu v elektronice kolem ní, ač chybu systém nehlásí. Sám o sobě jinak motor točí a nabírá obrátky normálně když se mu trefím s plynem do nálady.
Kdyby někdo věděl o něčem co pomůže, tak prosím sem s tím.
Mám přesně stejný problém na Kangoo 1.2 43Kw 1999, motor z nízkých otáček absolutně umírá při prudkém nebo úplném sešlápnutí plynu. Vyměnil jsem svíčky, filtry a obecně vše od čeho jsem předpokládal problém, stejně tak jsem zkoušel ten preparát na čištění palivového systému. Byl jsem i v servisu kam vždycky jezdím a chlapi říkali že se s tím nikdy nesetkali, nic méně ukázali na škrtící klapku a možnou chybu v elektronice kolem ní, ač chybu systém nehlásí. Sám o sobě jinak motor točí a nabírá obrátky normálně když se mu trefím s plynem do nálady.
Kdyby někdo věděl o něčem co pomůže, tak prosím sem s tím.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů