Topení,nejde ventilátor
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Ty vydechy jdou v celku snadno musis sundat kryt toho radia (takovy poklop pokud ho mas) potom ten prostredni panel nic to neni relativne snadny ( toho odpojovani se neboj kdyz to vidis je lehky) potom vydloubnes hodiny a uvidis ze spoda tech vydechu 2 sroubky sundas a je to hotove..
S tim pylovym filtrem slysim poprve ze by tam mel byt ale asi jo, zkus se kouknout pod ventilator topeni (pod steracema) to je jedine misto kde muze byt..
S tim pylovym filtrem slysim poprve ze by tam mel byt ale asi jo, zkus se kouknout pod ventilator topeni (pod steracema) to je jedine misto kde muze byt..
Clio fáze1 pylový filtr nemá ,to co tady píšeš že ti to netopí neni to v okruhách ,ale v tom že máš ucpanej radiátor topení ,až ho vyndáš a rozeberež ho ,tak uvidíš co je vtom svinstva je to jak hnědé bahno ,buď ho vyčistíš a vyházíš z toho takové mosazné spirálky, nebo si koupíš asi za litr novej.pak ti to bude topit zase jak novej auťák.Kdyby si se rozhodl ho vyndat sám ,tak je to dost náročné -musí se nadzvednout celá přístrojovka ,aby si mohl pootočit celým topením mimo řízení a radiátor z tělesa topení vyndat.Martin Plašil píše:To snad nebude nutný. Clio topí, ale málo. Přes zimu ho mám pořád na plný výkon, při ventilátoru na "dvojku" nevydrží foukat teplý vzduch delší dobu. O trojce nemluvím. Po stažení na "jedničku" se opět natopí. Asi je něco špatně s okruhy. Pravý výdech je velmi slabý i při plném výkonu ventilátoru. Středový pravý výdech je nejsilnější, levý středový je slabší a je v něm vidět jakási překážka zabraňující foukání teplého vzduchu. Levý výdech je nejslabší. Stejné je to i s výdechy na přední sklo. Hodně se mi taky mlží okna. Prý je to špatným pylovým filtrem. Chci ho proto vyměnit, ale nevím, kde je. Víte někdo, kde je a stalo se vám něco podobného? Jak jste to vyřešili? Díky za tipy a rady. Martin
Clio RN 1,4 55 kW ´95
Re: Topení,nejde ventilátor
Zdravím, mám podobný problém, nefunguje mi ventilátor. Po přímém napojení z baterky motorek běží, takže bych chtěl zkusit napojit ventilátor napřímo a "ovládat" ho zevnitř buď přepínačem nebo potenciometrem. Chci se ale zeptat, jestli vůbec tam lze ten potenciometr zapojit? Případně poradit jak a který. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 12, 2010 14:51
- Bydliště: Milovice NBK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení,nejde ventilátor
Tak tahat rozvody, jisteni, a jeste vymyslet regulaci a to vse navic v celkem tlustych kabelech vzhledem k odberu ventilatoru bude urcite slozitejsi nez opravit zavadu. Oprava zavad na regulaci ventilatoru je zde na foru nekolikrat popsana. Staci pohledat.
Renault Scenic I 1,6 16V FL, r.v. 2000
Re: Topení,nejde ventilátor
Topení jsem také řešil. V zimě auto prakticky netopilo, foukal jen lehce vlažný vzduch.
Zkoušel jsem odvzdušnit topení, ale nepomohlo. Na konec jsem musel vyměnit radiátor, který byl kompletně zarostlý (prý nejčastější závada). Cena radiátoru je v pohodě, ale jeho výměna znamená vyndat celou palubovku.
Zkoušel jsem odvzdušnit topení, ale nepomohlo. Na konec jsem musel vyměnit radiátor, který byl kompletně zarostlý (prý nejčastější závada). Cena radiátoru je v pohodě, ale jeho výměna znamená vyndat celou palubovku.
-
- Junior member
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte lis 09, 2010 23:40
Re: Topení,nejde ventilátor
Moje zkušenost získaná před několika lety. Dnes je to opět na výměnu či opravu. Letos však z legislativních důvodů Clio končí, takže to ani není aktuální.
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995
<> Auta s rytmem života. <>
<> Auta s rytmem života. <>
Re: Topení,nejde ventilátor
Proč by mělo končit? Asi mi něco uniklo.Martin Plašil píše:Moje zkušenost získaná před několika lety. Dnes je to opět na výměnu či opravu. Letos však z legislativních důvodů Clio končí, takže to ani není aktuální.
-
- Junior member
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte lis 09, 2010 23:40
Re: Topení,nejde ventilátor
To uniklo. Psal jsem to v jiném tématu ohledně nového silničního zákona a ekodaní. Clio nemá zapsaného vlastníka a já
6 000 Kč za nic resp. za poplatky prostě nedám. Samo o sobě potřebuje investice, byť ne dramatické, do svého provozu. Jezdit se s ním dá i teď, ale pro další léta je zapotřebí do něj korunu dát. Přitom je, řekl bych v solidním stavu, a je velmi spolehlivé. Startuje vždy na první otočení, téměř bez rzi na karoserii, žádné boule na blatnících apod. Je však zapotřebí vyměnit poloosu, koupit nové letní pneu, vyměnit klíňák, olej, opravit relé u stěračů ( spálil jsem letos cyklovač, první dva stupně jsou stejné namísto občasného setření a opakovaného setření), pro hnidopihy koupit čerpadýlko na zadní ostřikovač, vyměnit část hadičky k němu - v případě používání, jinak bezpředmětné, dvě žárovičky, asi pročistit topení a je jako nový. Radiátor je tam nový asi čtyři léta a asi se zanesl. Výfuk za lambdou je loni nový, brzdy jsou též novějšího data, dvě sady plecháčů, velmi dobré zimní pneu. Kosmetické vady jsou samozřejmé. Spotřeba se pohybuje 6-6,5 l, obsah 1390ccm3,
75 HP, 3D, ´95; posilovače, dálkový centrál, rádio. Na silnici udělá hodně parády a člověk všechno řídí sám, žádná elektronika. Jenže nevím, co s ním.
6 000 Kč za nic resp. za poplatky prostě nedám. Samo o sobě potřebuje investice, byť ne dramatické, do svého provozu. Jezdit se s ním dá i teď, ale pro další léta je zapotřebí do něj korunu dát. Přitom je, řekl bych v solidním stavu, a je velmi spolehlivé. Startuje vždy na první otočení, téměř bez rzi na karoserii, žádné boule na blatnících apod. Je však zapotřebí vyměnit poloosu, koupit nové letní pneu, vyměnit klíňák, olej, opravit relé u stěračů ( spálil jsem letos cyklovač, první dva stupně jsou stejné namísto občasného setření a opakovaného setření), pro hnidopihy koupit čerpadýlko na zadní ostřikovač, vyměnit část hadičky k němu - v případě používání, jinak bezpředmětné, dvě žárovičky, asi pročistit topení a je jako nový. Radiátor je tam nový asi čtyři léta a asi se zanesl. Výfuk za lambdou je loni nový, brzdy jsou též novějšího data, dvě sady plecháčů, velmi dobré zimní pneu. Kosmetické vady jsou samozřejmé. Spotřeba se pohybuje 6-6,5 l, obsah 1390ccm3,
75 HP, 3D, ´95; posilovače, dálkový centrál, rádio. Na silnici udělá hodně parády a člověk všechno řídí sám, žádná elektronika. Jenže nevím, co s ním.
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995
<> Auta s rytmem života. <>
<> Auta s rytmem života. <>
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Topení,nejde ventilátor
Pokud auto není v polopřevodu, co se domluvit s bývalým majitelem (pokud je to možné), že budeš platit pojistku (to už je stejně teď jedno, takže by mu za nepojištěné auto ani nehrozilo) a všecko bude jako do teď. Polpřevod se využíval, aby se nemusela platit eko daň a teď se to zase bude řešit hodně tak, že se to ani odhlašovat nebude ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte lis 09, 2010 23:40
Re: Topení,nejde ventilátor
Clio je už pět let odhlášené na mě. S tím se asi už nic nevymyslí. Nabídl jsem ho tady na fóru k prodeji, vše k jednání i na náhradní díly. Jsem ochoten ho dát snad i zadarmo. Nevím, co s ním. Je mi ho líto. Přece jen je to mé první.
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995
<> Auta s rytmem života. <>
<> Auta s rytmem života. <>
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
Re: Topení,nejde ventilátor
odkud si?mozna by se mi hodilo par dilu. min tyden sem trefil transportera
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic
Renault Master 4x
Renault trafic
-
- Junior member
- Příspěvky: 104
- Registrován: úte lis 09, 2010 23:40
Re: Topení,nejde ventilátor
Díky za spolupráci, Tomáši. Starej se mi o něj dobře. Malej si to zaslouží. Martin
Renault CLIO 1,4 55 kW RN 1995
<> Auta s rytmem života. <>
<> Auta s rytmem života. <>
- Tomas-Oaza
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř dub 12, 2006 15:09
- Bydliště: Nicol-city
Re: Topení,nejde ventilátor
to vis ze jo, jede pekne vcera sem tomu dal za usi z prahy a 140 v pohode, misty i 160. hold vyzkouset se musi
dnes sem s nim byl zas v litomysli, hledam dodavku a tak jezdim s nim,protoze kdyz nejakou sezenu tak prcka hodim do boudy a muzu odjet
dnes sem s nim byl zas v litomysli, hledam dodavku a tak jezdim s nim,protoze kdyz nejakou sezenu tak prcka hodim do boudy a muzu odjet
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master 4x
Renault trafic
Renault Master 4x
Renault trafic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů