1,8 16V otáčky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
a.t.b
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: sob pro 11, 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

1,8 16V otáčky

Příspěvek od a.t.b » sob pro 11, 2004 17:54

Mam clio 1,8 16V je to to sami co R19, za studena vse OK po zahrati se otacky drží na 1500 a nejdou dolu,jako by se seklo cidlo na sitič,musim vypnout motor a zase nastartovat vse se srovna,ale po par minutach je zase vysoko:( Co to je popř.kde je čidlo na sitič??Díky

Uživatelský avatar
awe_cz
Člen RCČR
Příspěvky: 849
Registrován: ned led 04, 2004 13:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od awe_cz » ned pro 12, 2004 00:59

"cidlo na sytic" neni, imho tam jsou dve teplotni cidla a podle nich se ECU rozhoduje, jak pohne se servomotorem na vstrikovani, takze proverit obe a funkci servomotorku.

a.t.b
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: sob pro 11, 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

.....

Příspěvek od a.t.b » ned pro 12, 2004 10:47

No super, a kde je najdu,včera jsem odpojil takovej valeček u vstřikovani je to hned pred plynem a zvýšily se otácky na 3000 pak jsem to zase zandal a od ty doby to je zatím v cajku?!?!? Co to je??Neni to nejakej sytič???V tomhle sem fakt layk:((( Jaky cidla mam teda skontrolovat?Díky!

Jan Melichar
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: .....

Příspěvek od Jan Melichar » pon pro 13, 2004 10:20

a.t.b píše:No super, a kde je najdu,včera jsem odpojil takovej valeček u vstřikovani je to hned pred plynem a zvýšily se otácky na 3000 pak jsem to zase zandal a od ty doby to je zatím v cajku?!?!? Co to je??Neni to nejakej sytič???V tomhle sem fakt layk:((( Jaky cidla mam teda skontrolovat?Díky!
Jestli jsi odpojil ten "váleček" co je na hadici která jde z vzduch filtru přímo do sání (obtok škrtící klapky), tak to je volnoběžný ventil pomocí něj reguluje ECU volnoběžné otáčky. To platí pro motory s vícebodovým vstřikováním paliva tedy i pro 16V. U motorů s jednobod. vstřikem je to řešeno ovládáním škrtící klapky servomotorkem.
Tedy tvuj problém asi může být ve špatné funkci tohodle zařízení. Myslím že by to molo jít promazat pomocí WD40.
Samozřejmě netvrdím že to je tím. To čidlo teploty rozhodně nezaškodí přeměřit.
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex

a.t.b
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: sob pro 11, 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

jasný

Příspěvek od a.t.b » pon pro 13, 2004 11:43

Super,no to je vono, tak ale ještě mě řekněte kde ty čidla najdu???:))Abych na ně mrknul kluci,díky moc

Jan Melichar
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: jasný

Příspěvek od Jan Melichar » pon pro 13, 2004 16:43

a.t.b píše:Super,no to je vono, tak ale ještě mě řekněte kde ty čidla najdu???:))Abych na ně mrknul kluci,díky moc
Poslal jsem ti k tomu něco na email. Snad ti to pomůže.
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex

Uživatelský avatar
Lanex
Člen RCČR
Příspěvky: 45
Registrován: čtv led 01, 2004 14:01
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: jasný

Příspěvek od Lanex » úte pro 14, 2004 16:46

Jan Melichar píše:
a.t.b píše:Super,no to je vono, tak ale ještě mě řekněte kde ty čidla najdu???:))Abych na ně mrknul kluci,díky moc
Poslal jsem ti k tomu něco na email. Snad ti to pomůže.
To od tebe není hezké :( je tu určitě spousta lidí kteří by to také rádi viděli...

Jan Melichar
Junior member
Příspěvky: 214
Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: jasný

Příspěvek od Jan Melichar » stř pro 15, 2004 08:57

Lanex píše: To od tebe není hezké :( je tu určitě spousta lidí kteří by to také rádi viděli...
Byl to jenom obrázek umístění těch čidel. A hodnoty odporu pro měření. Jestli jsem to dobře pochopil tak obrázek sem můžu vložit jenom jako odkaz na nějaké stránky a já žádné nemám.
Jinak jen pro informaci ono je to umístění těch teplotních čidel u toho clia 16V trošičku jiný než u R19 16V asi je trochu jiná hlava (což už mi někdo říkal když jí scháněl).

Takže pro toho koho to opravdu zajímá (a neumí si to najít)
čidla teploty se dají měři ohmmetrem a hodnoty jsou následující (Platí určitě pro motor F7P, prý u některých motorů existují ještě jiná čidla vracející jiné hodnoty)

čidlo teploty nasávaného vzduch (v sacím potrubí z boku nad alternátorem)
0C = 7470-11970 ohm, 20C 3060-4050 ohm, 40C 1290-1650 ohm,

čidlo teploty chladící kapaliny (v hlavě válců na straně kde je rozdělovač jsou tam dvě jedno je pro ŘJ a druhý pro ukazatel teploty na palubce)
20C 3060-4050 ohm, 80C 300-370 ohm, 90C 200-270 ohm,
Umístění čidel platí samozřejmě pro motor F7P

Tak doufám že to stačí mimochodem ty máš k takovým informacím také přístup takže to sem můžeš také dávat že. :)
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů