chveni auto pri akceleraci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
green
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: úte bře 06, 2007 10:23

chveni auto pri akceleraci

Příspěvek od green » ned bře 30, 2008 10:47

Zdravim,
mam takovy problem, ktery je nejzretelnejsi pri jizde na novych silnicich a to pri jizde do kopce ci akceleraci. Po akceleraci ci jizde do kopce se najednou zacne jakoby auto trast a vychazi to zepredu od motoru nebo od poloos(nevim cim by to mohlo byt.)Castecne se to prenasi do volantu ,trochu i do plynoveho pedalu a radicky. akceleracni silentblok(kost) jsem jiz vymenil(mirne zlepseni).Pokud jedu s minimalnim plynem po rovine auto se netrese.Nevite cim by to jeste mohlo byt?
diky

green
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: úte bře 06, 2007 10:23

Příspěvek od green » pon kvě 05, 2008 18:50

Custe,
opravdu nekdo nema podobnou zkusenost? Nejvice je to zretelne na novych ci hezkych silnicich a nejvice v rychlosti kolem 90-110.

Menil nekdo z vas silentblok motoru levy nebo pravy?(motor kdyz auto stoji se hejbe normalne rekl bych v mezich)

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pon kvě 05, 2008 19:04

A jede to normalne? Nevynechava ti treba valec? Me takhle vynechaval valec pri zatizeni kdyz jsem mel spatnou svicku...
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon kvě 05, 2008 19:38

Kamaráde, jestli se to zvětšuje s přidávajícím plynem, je to poloosa a vůbec o tom nepochybuj. A je jedno který kloub.

Pokud to dělá od cca 80km/h vždy, je to vnitřní kloub poloosy. pokud to ťuká v rejdu, je to vnější kloub.

Každopádně asi měníš... :roll:

čauec

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

green
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: úte bře 06, 2007 10:23

Příspěvek od green » pon kvě 05, 2008 20:29

wecko moc se tmu nesmej neni to vubec ale vubec smesny!!!! :roll: ;)
achjo no dela to pri akceleraci ci jizde do kopce.ale pokud to zas prekroci urcitou rychlost tak se to zas ztrati. Dela to po rovine 90-110km tak i na dvojku do riznuty zatacky :(
a jak se da v klidu poznat ze je to ten nebo ten kloub na poloose?
takze silentbloky motoru asi ne?

Jinak motor slape jak ma urcite nevynechava.
dikes na rady

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon kvě 05, 2008 20:50

No, kamaráde, já se ti nesměju. Vím, že to je rula peněz...

Rozvibruje to auto, nebo to spíš třepe?
Bude to chtít asi vyměnit celou poloosu, jen přijít na to kterou, no.... :cry:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

green
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: úte bře 06, 2007 10:23

Příspěvek od green » pon kvě 05, 2008 21:00

a jaky je rozdil mezi vibraci a trepannim? :)
no prave jak to poznat. Proste je to hnus zacne cele auto jakoby vrnet i docela dost i radicka jakoby se chtel urvat motor ale u 1.2 pochybuju :)

green
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: úte bře 06, 2007 10:23

Příspěvek od green » pát kvě 09, 2008 09:47

tak jsem zase pozoroval a dela to nejvic po rovine a do prove zatacky. Lze poznat ktera to je v klidovem stavu?
diky

green
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: úte bře 06, 2007 10:23

Příspěvek od green » pon kvě 12, 2008 19:30

tak jsem na to koukal a je to na 99.9% vnitrni provy kloub(nebo co tam je) poloosy ale zda se mi ze se to malicko mele i v prevodovce :( tam je nejake lozisko?
da se to lozisko nekde koupit a jednoduse vymenit?Koupit celou poloosu nebo jen kloub?kolik stoji lozisko?
Ma nekdo zkusenosti s touto vymenou. PL nesel by nejaky popis. Diky

Uživatelský avatar
kenny17
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pon dub 21, 2008 19:43

Příspěvek od kenny17 » pon kvě 26, 2008 09:36

vcera jsem ucinil zajimavy obev! auto se mi chvelo pri akceleraci a mezi
70-80 kou mel jsem na aute alu kola a prehodil jsem je za obyc plechove kola! a auto se prestalo chvet!
dnes jsem zjistil ze do kol ktere maji jiny stredovy prumer nez je na aute
se musi dat jakasi vystredovaci podlozka! a ze pokud tam neni tak se to muze cele trepat! tohle trepani uz me stalo zadni loziska do kol! tak doporucuji dejte si na to pozor!

Uživatelský avatar
paveloslav
Advanced member
Příspěvky: 297
Registrován: čtv kvě 08, 2008 13:15
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paveloslav » pát čer 27, 2008 18:07

Já mam sice clio 2 ale myslím že v tom nebude velky rozdil.a tak jak pišeš mi to dělalo taky.Byl to vnitřní kloub na pravé poloose.Premýšlel jsem o silentbloku i kola jsem nechal vyvážit,ale byla to ta poloosaSamotny kloub koupit nešel ale nevim jak na clio 1.Já tam daval repasovanou a to za 2400.Mám ji tam rok asi 20000km a je zatim v pohode.Nová stala kolem 6000,a to ne samozrejme v renaultu
Renault Clio 1.5dci 2001,Renault Laguna 2.0dci 2007,Renault Latitude 2.0dci 2010,Renault Koleos 2.0dci 2018

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů