SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Antonio
Advanced member
Příspěvky: 381
Registrován: stř kvě 02, 2007 20:32
Bydliště: Litovel

SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od Antonio » úte zář 25, 2007 20:11

Mohl by mi někdo poradit hodnoty seřízení ventilů na Clio 1,2 r.91,motor E7F-B7 06.Díval jsem se na to a zjistil ,že tam jsou ještě manuální a ne hydroštely.A po kolika km se mají seřizovat.Díky za rady.
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák

Uživatelský avatar
HOPPA
Člen RCČR
Příspěvky: 416
Registrován: úte srp 01, 2006 14:03
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od HOPPA » pát zář 28, 2007 22:16

Seřizoval bych to,až začnou klepat :roll: Na hodnoty se Ti podívám do knížky,zda to tam bude a pak napíšu :wink:

Uživatelský avatar
HOPPA
Člen RCČR
Příspěvky: 416
Registrován: úte srp 01, 2006 14:03
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od HOPPA » úte říj 02, 2007 01:14

Vůle ventilů u studeného vozu by měly mít tyto hodnoty-sací ventily-0.10mm;;;výfukové ventily-0,25mm.Před seřizováním musí být auto min 3 hod v klidu,aby vystydl motor :wink: Hodně štěstí :wink:

Antonio
Advanced member
Příspěvky: 381
Registrován: stř kvě 02, 2007 20:32
Bydliště: Litovel

Příspěvek od Antonio » úte říj 02, 2007 19:30

Díky za odpověd ,hned se dám do toho.
SCENIC 2000-1,6 16V,rodinný autobus
Clio 91-1,2 -nyní minulost
VW Golf Variant 96-1,8l 66kW LPG pojízdný stěhovák

Uživatelský avatar
ssafi
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: pát črc 06, 2007 19:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí (Řetová), Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ssafi » úte říj 09, 2007 15:55

Myslíte že je možný že to "klepání" ventilů může u benzínu vydávat zvuk jak nafťák??Mám u svýho clia tenhle problém...díky za reply...
ExRenault 5, 1.4i Campus, 43 Kw - žihadýlko
ExRenault Clio 1.2i RT, 40Kw - 5 dv., elektrická okna, šíbr i zrcátka, posilovač řízení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, airbag řidiče, otáčkoměr, nastavitelný cyklovač stěračů, mlhovky, 14" Alu
Renault Scenic 1.9 dCi, 75kW + chip, 2001 - pomalu to dávám do kupy

Uživatelský avatar
HOPPA
Člen RCČR
Příspěvky: 416
Registrován: úte srp 01, 2006 14:03
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od HOPPA » stř říj 10, 2007 01:09

ssafi-ano je to možné :? :roll:

Uživatelský avatar
nelinka
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned led 20, 2008 20:49
Bydliště: SR-Šaľa

Příspěvek od nelinka » ned led 20, 2008 21:00

poradi mi prosim vas niekto ako postupovat pri nastavovani ventilov? tiez mi zacali dost klepat. mam clio I , r.v. 92, 1.2 8V .

Uživatelský avatar
ssafi
Člen RCČR
Příspěvky: 177
Registrován: pát črc 06, 2007 19:16
Bydliště: Ústí nad Orlicí (Řetová), Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ssafi » úte led 22, 2008 09:23

Zdravim.
Musíš oddělat celý box na filtr a dostaneš se ke krytu ventilů. Ten drží na osmi šroubech po obvodu, které odděláš a sundáš kryt. Potom už vidíš přímo dvě řady ventilů. Pro nastavení hodnoty pro daný ventil musíš mít píst pod ventilem v horní úvrati. Já sem do díry po svíčce dal špejli, na kterou sem udělal čárky, a podle toho zjistil jestli je píst nahoře. Zařadil sem pětku a otáčel s kolem a tim hejbal motorem. Potom potřebuješ akorát měrky s hodnotama vůle ventilů. Podle toho nastavíš na každym ventilu, pomocí šroubů, který sou nad nima jejich správnou hodnotu...

To je asi tak vše...kdyby něco tak se ptej...
ExRenault 5, 1.4i Campus, 43 Kw - žihadýlko
ExRenault Clio 1.2i RT, 40Kw - 5 dv., elektrická okna, šíbr i zrcátka, posilovač řízení, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, airbag řidiče, otáčkoměr, nastavitelný cyklovač stěračů, mlhovky, 14" Alu
Renault Scenic 1.9 dCi, 75kW + chip, 2001 - pomalu to dávám do kupy

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » úte led 22, 2008 10:47

Muze rozladeni ventilu vliv na poskozeni motoru?
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOE_Cik » úte led 22, 2008 16:54

mnor ekl bych ze pokud to "klepe" porad stejne tak ne....jinak by muj motor byl uz v haji.... Clio mam cca 2,5 roku a za studena to ma zvuk jak diesel a sechno v pohode.. .:) ale jak to tady ctu asi je seřidim :D radsi... :D
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo :D - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka :-D
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo :-D
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen :-D
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro :-D

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » čtv led 24, 2008 09:51

klepe ti to i za tepla, treba kdyz jedes se zarazenou rychlosti s kopce a brzdis "motorem" ?
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOE_Cik » čtv led 24, 2008 22:29

to já nevim.....když jedu tak motor neslyšim.....ale kdyz to je ohraty a nekde stojim tak to klepe podstatne mene :)
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo :D - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka :-D
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo :-D
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen :-D
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro :-D

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » ned led 27, 2008 11:52

JOE_Cik píše:to já nevim.....když jedu tak motor neslyšim.....ale kdyz to je ohraty a nekde stojim tak to klepe podstatne mene :)
No, kdyz se podivam do tveho popisu, tak vidim Clio r.v. 1997, to by uz melo mit motor D7F a ten ma hydrostely, coz znamena, ze se ventily steluji samy, ne? Mozna se mylim, nevim :) .
Kazdopadne muj motor za studena zni take jako cistokrevny diesel, po ohrati klepani ale zmizi. Ja spis nevim, jestli je normalni, kdyz motor obcas "vynecha". Kdyz jede na volnobeh, tak obcas jde v aute citit slabe skubnuti, kdyz se podivam na motor, tak ten zaskub jde i videt.

// edit 2011: Hydroštely to spíš nemá, než má, teď se na to dívám...
Naposledy upravil(a) presscott dne úte led 18, 2011 01:08, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

spiko
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 07, 2007 18:46

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od spiko » úte led 11, 2011 18:17

poradi mi niekto,ci ma moje clio hydrostely,alebo nie? mam 1.4 i,55kw,r.v. 1997. zda sa mi,ze je hlucnejsie na volnobeh,nez by malo byt,tak,ze ci by to nemohlo byt ventilmi. pripadne,ci to nemoze byt olejom,davam castrol magnatec 10w-40,predpisany je elf,sice viskozita je rovnaka,ale aj tak,nebol by elf vhodnejsi?

spiko
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 07, 2007 18:46

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od spiko » sob dub 30, 2011 21:25

nikto nevie poradit?

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od Method-man » pon kvě 02, 2011 20:54

takze kdyz mi ventily klapou jen pri studenym aute tak na to mam kaslat jo ? :-)

spiko musis napsat co mas za typ motoru, pokud mas E tak asi nemas, ty motory mi prijdou z venci stejne ( 1.2 a 1.4 ) a v mym E rozhodne hydrostely nejsou :-)
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

spiko
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 07, 2007 18:46

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od spiko » pon kvě 02, 2011 21:14

no,takze konstatujem,ze mam E7J27,takze hydrostely jaksi nema:(. nieje to nejaky extra silny klepot,take rapkanie a je to stale rovnake,ci je motor teply,alebo studeny. Dnes som menil olej,namiesto castrol magnatec 10W 40 tam siel elf competition tiez 10W 40,bol som zvedavy,ci sa to nejako prejavi,ale zatial sa mi nezda

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od Method-man » pon kvě 02, 2011 22:20

me se vzdycky do tech 2 000km na novy olej zda ze je to celkem ok a pak to zase zvysi o 50%

bud rad ze nemas hydrostely, s nima je akorat potiz, opotrebuji se, ucpou se a muzes to vymenit za pekny peniz ;)
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

spiko
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 07, 2007 18:46

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od spiko » pon kvě 02, 2011 22:59

necham ich asi pozriet pri vymeme rozvodov,aj ked co sa tyka tych rozvodov,nemozem sa dopatrat intervalu vymeny,resp. kazdy pise nieco ine. Este otazka k vymene prevodoveho oleja. Kadial sa vypusta viem,ale kadial sa lieva? :))

Uživatelský avatar
Method-man
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: pon bře 02, 2009 23:17
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od Method-man » úte kvě 03, 2011 08:56

deda s olejem natira pak kulnu aby nehnila :D
aktuálně: Clio I 1.2i rv.93 40kW 8v v4
dříve: Clio I rv. 96 1.4 55kW >> Clio I rv. 91 1.2 40kW >> Škoda Felicia 1.3 >> Ford Fiesta 1.1 35kW

spiko
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: úte srp 07, 2007 18:46

Re:

Příspěvek od spiko » sob kvě 21, 2011 15:20

HOPPA píše:Vůle ventilů u studeného vozu by měly mít tyto hodnoty-sací ventily-0.10mm;;;výfukové ventily-0,25mm.Před seřizováním musí být auto min 3 hod v klidu,aby vystydl motor :wink: Hodně štěstí :wink:
nazdar.
Pomohol by si aj mne? Ake u hodnoty nastavenia ventilov u clia, 1.4i,r.v. 1997,55kw?. Udaje,co som doteraz ziskal,sa roznia :(

Uživatelský avatar
Buryan2
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: sob čer 27, 2009 22:43
Bydliště: Ostrava - Hrabůvka

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od Buryan2 » pát čer 03, 2011 07:34

Zdar chlapi, nevíte někdo jaké má mít vůle ventilu moje Clio jde o Clio II z roku 98, je to 1,6 - 66 kw typ motoru je K7MF7.
Díkec
Renault Clio 1.6 66Kw RXT r.v.98 K7MF7

Jezdí za 6-7l/100km E85-ky ;-).

Už nejezdí. RIP

Jezdí Citroën C5 Break 2,2 HDi 125kw

Jarda43
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: pát led 15, 2016 10:18
Bydliště: Horní Jelení

Re: SEŘÍZENÍ VENTILŮ-Clio

Příspěvek od Jarda43 » úte led 24, 2023 17:33

Zdravím, zatím jsem se tu nedočetl ,jaká je ventilová vůle u Clia 1.4 55 kW? Víte to někdo?? Děkuji všem za případnou odpověd

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio I“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů