Zdravím ve spolek. Vlastním Twingo 1.2 43kw 3Q automat. Objevil se problém, že po nějaké době provozu chcípne, smrdí benzín a jde velice obtížně znova nastartovat. Vyměnil jsem čidlo i s konektorem pro klikový hřídel, nové svíčky a kabely. Dnes jsem vzal twingo po městě, jezdil jsem asi 45 minut mezi tím jsem natankoval a nakoupil. Dojel jsem domů, kde jsem stál ještě chvilku na volnoběh a auto samo od sebe opět chcíplo. Už jsem ho nenastartoval, je uchlastané. Působí to na mě jak kdyby přestala jít jiskra, ale než doběhne motor, tak vstřikování stále funguje. Nemáte tip po čem jít? Ještě bych vyměnil zapalovací modul a napadnul mě i imobilizér, pro jistotu bych ho rád vypnul. Našel jsem zde návod, ale pokud jsem pochopil správně měl by být v klíči nějaký papírek s kódem a ten tam samozřejmě není. Je nějaká možnost jak vygenerovat kód pro vypnutí imobilizerů když mám vin a číslo plošnáku v klíči?
EDIT: Ted jsem ho zkusil nastartovat, obtížně chytlo, ale jako kdyby samo začalo přidávat plyn. Je pravda, že jeden z řidičů říkal, že mu během jízdy začlo samo přidávat plyn...
Že by to dělal servo ventil na volnoběh?....
Motor chcípá, 1.2 43kw, 1999
Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Moderátor: Moderators General
Odpovědět
1 příspěvek
• Stránka 1 z 1
Přejít na
- Členská sekce - pouze pro členy RCČR
- ↳ Jak se stát členem klubu
- OBECNÁ SEKCE
- ↳ Pravidla pro komunikaci na fóru Renault Club CZ
- ↳ Diskuse a pokec
- ↳ Mé zkušenosti s Renaulty
- ↳ Zajímavá místa na cestování
- ↳ Srazy a akce Renault clubu
- ↳ Jakou největší kravinu jsem při opravování auta udělal....
- ↳ Příhody ze silnic
- ↳ Vtipy + zábava
- ↳ Odcizená vozidla - pátrání
- Soutěž
- ↳ Soutež o nejlepší členskou stránku
- ↳ Soutěž o malou cenu III
- SERVISY A PARTNEŘI KLUBU
- ↳ Mé zkušenosti se servisy autorizovanými
- ↳ Mé zkušenosti se servisy neautorizovanými
- ↳ Auto France Specialista
- BAZAR
- ↳ BAZAR - Koupím
- ↳ BAZAR - Prodám
- ↳ Věnuji - zadarmo, za odvoz
- ↳ Aukce
- SPORT
- ↳ Formule 1
- ↳ Renault Sport + motosport obecně
- TECHNICKÁ SEKCE
- ↳ Veteráni
- ↳ Tuning
- ↳ Auto Hi-Fi
- ↳ Manuály a schémata & diagnostika
- ↳ LPG
- ↳ Pneumatiky, ráfky, podložky ap.
- ↳ Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv
- ↳ Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi
- ↳ Navigace
- ↳ Autokosmetika a protikorozní ochrana
- Technická sekce podle typů
- ↳ Renault Arkana
- ↳ Renault Wind
- ↳ Renault Twingo
- ↳ Renault Twingo II
- ↳ Renault Modus
- ↳ Renault Clio I
- ↳ Renault Clio II
- ↳ Renault Clio III
- ↳ Renault Clio IV
- ↳ Renault Clio V
- ↳ Renault Thalia I
- ↳ Renault Thalia II
- ↳ Renault Captur
- ↳ Renault Kadjar
- ↳ Renault Mégane I
- ↳ Renault Mégane II
- ↳ Renault Megane III
- ↳ Renault Mégane IV
- ↳ Renault Fluence
- ↳ Renault Laguna I
- ↳ Renault Laguna II
- ↳ Renault Laguna III
- ↳ Renault Vel Satis
- ↳ Latitude
- ↳ Talisman
- ↳ Renault Kangoo
- ↳ Renault Espace I (J11)
- ↳ Renault Espace II (J63)
- ↳ Renault Espace III
- ↳ Renault Espace IV
- ↳ Renault Espace V
- ↳ Renault Scénic I + RX4
- ↳ Renault Scénic II
- ↳ Renault Scénic III
- ↳ Renault Scénic IV
- ↳ Renault Koleos
- ↳ Renault Safrane
- ↳ Renault 25
- ↳ Renault 21
- ↳ Renault 19
- ↳ Renault 16
- ↳ Renault 9/11
- ↳ Renault 8 + R 10
- ↳ Renault 5 1973-1985
- ↳ Renault 5 1985-1992
- ↳ Renault 20/30
- ↳ Renault Master / Trafic
- ↳ DACIA všechny typy
- ↳ Ostatní modely bez vlastní sekce
- ↳ Společné věci pro všechny modely
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů