Brzdit nebo nebrzdit motorem C3G???

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Brzdit nebo nebrzdit motorem C3G???

Příspěvek od otas1 » čtv bře 01, 2007 22:15

Mam twingo s C3G motorem. Pokud jedu z kopce se zarazenou rychlosti (brzdim motorem) ma auto vetsi nebo mensi spotrebu nez na volnobeh?
Volit z kopce spis vyssi nebo nizsi prevodovy stupen (je mi jasne ze nizsi prevodovy stupen vic brzdi, jde mi spis o spotrebu)? Zajimalo by me jak chytra je uz elektronika tohoto motoru, vim ze u Oktavky pri brzdeni motorem pocitac ukazuje nulovou spotrebu.

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » čtv bře 01, 2007 22:51

Pokud to ma vstrikovani, je temer na 100% spotreba = 0, pokud jsou otacky nad urcitou hodnotou (u meho auta napr. 1500ot/min).
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

brenndy
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: pát srp 11, 2006 09:13

Příspěvek od brenndy » čtv bře 01, 2007 23:13

na neutral je to cca 0,8-0,9 l

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 901
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » pát bře 02, 2007 06:45

Vstrikovani to ma, ale jen to nejjednodusi jednobode. Budu tedy predpokladat ze se uz chova jak pise reggis.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát bře 02, 2007 10:32

Je to tak, jak píše Regis.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Twingo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů