1.9dCi 2002 nejspíš vstřik v čoudu

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Immortel
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: úte pro 11, 2012 17:29

1.9dCi 2002 nejspíš vstřik v čoudu

Příspěvek od Immortel » úte čer 27, 2017 17:16

Zdar bando.
Moc sem nelezu ale tentokrát bych potřeboval radu.
Už pár dní problém. Za prvé, přestal fungovat ukazat tachometr. Za druhé, pocukávání v nízkých otáčkách a horší řazení (rány při řazení, musím řadit velice jemně). Navíc, dejme tomu že chci z trojky dát čtyřku; V normální situaci vytočím do 2500-2700rpm, přeřadím, perfektně plynule. Teď? Při sešlápnutí spojky na těchto otáčkách, vyletí otáčky o cca 500rpm nahoru a pak jdou dolů, ale zařadím. V normálním provozu jen spadnou a po puštění spojky se vyrovnají.
Myslel jsem, že tyhle dvě věci mají něco společného. Dokonce mě napadl Hallův senzor.
Dle mého mechanika, kde si nechávám opravovat <> již několikátým rokem, se jedná o vstřik a někde nejspíš uhnil kabel nebo čidlo na tachometr. Prý mu to na diagnostice hlásí jeden a ten samej vstřik.
Podle něj, 7k za vstřik.
Prachy nejsou, snažím se na tom nějak ušetřit. Nechci novej, na autokelly je maj za 9k a víc. Co jsem jen tak lehce okem koukal, repas je okolo 2-3k, což by bylo příznivější.
A v tom potřebuji poradit. Jak se to pohybuje cenově a kde bych sehnal za nejlíp. A pak taky, jak těžká je výměna vstřiku.

Mám Renault Megane 1.9dCi 2002 kombík. Common Rail.

Jakákoliv rada dobrá.

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti