Zvýšená spotřeba - diesel 1.9 F8Q (Rapid, R19, Clio I atd)

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Peťa
Advanced member
Příspěvky: 430
Registrován: pát říj 26, 2007 10:19
Bydliště: Zlín

Zvýšená spotřeba - diesel 1.9 F8Q (Rapid, R19, Clio I atd)

Příspěvek od Peťa » stř črc 09, 2014 13:13

Zdravím, řeším problém se zvýšenou spotřenou na motoře F8Q, čerpadlo Lucas. Spotřeba je přibližně dvojnásobná, cca 8 litrů a to při lehké noze. Chtěl bych se zeptat, jestli by někdo neporadil, kterým směrem se vydat nejdříve. Automatický sytič, který se prý často zasekává, jsem už odpojil, ale tím to nebylo. Dál mě napadá naftové čerpadlo (zvenku není nijak potečené, ani jinde úniky paliva nejsou), vstřikovače, nebo nemůže na to mít vliv i nějaká elektronická součástka třeba teplotní čidlo? Na motoře nějaká jsou, ale k čemu přesně slouží netuším. Děkuji za rady, typy.
Pište raděj SZ prosím :-)

RED DWARF

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Zvýšená spotřeba - diesel 1.9 F8Q (Rapid, R19, Clio I at

Příspěvek od mudr.hematolog » stř lis 26, 2014 11:25

Teplota motora je OK ?
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti