Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Moderátor: Moderators General
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Mám problém s karburátorem na R 9 motor 1.4 44kw.Motor se přeplavuje i když nejvíce je to znát když jedu víc jak 15km někde zastavím,vypnu motor,nechám auto stát víc jak 5minut,chci nastartovat a trvá to dost dlouho,pak po nastartování z výfuku vyběhne černý dým musím chvíli držet motor ve vyšších otáčkách,jinak hned chcípne.Taky mi docela dost stoupla spotřeba,jezdím za víc jak 11 litrů,v létě na emisích
byl docela problém,měl jsem dost vysoké
hodnoty jak HC tak CO a navíc mám problém seřídit volnoběh,je sice pravidelný,ale na 1100 otáčkách,i když uplně vyšroubuji šroub na volnoběh,myslel jsem že visí druhá klapka,ale ta je v pořádku a i chodí poměrně z lehka.Karburátor je osazený přesně podle tabulky,veškerá těsnění jsou nová,mám nové svíčky i vzduchový filtr.Co mám kde ještě hledat?Díky za rady.
byl docela problém,měl jsem dost vysoké
hodnoty jak HC tak CO a navíc mám problém seřídit volnoběh,je sice pravidelný,ale na 1100 otáčkách,i když uplně vyšroubuji šroub na volnoběh,myslel jsem že visí druhá klapka,ale ta je v pořádku a i chodí poměrně z lehka.Karburátor je osazený přesně podle tabulky,veškerá těsnění jsou nová,mám nové svíčky i vzduchový filtr.Co mám kde ještě hledat?Díky za rady.
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Co plováky? V pohodě? Nezasekává se sytič?
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Sytič je v pořádku funguje podle mne jak má,otevřeno zavřeno,ale právě s těmi plováky je mi to divné,vím jak vysoká má být hladina v plovákové komoře,ovšem nevím jak přesně ji seřidit.Když to seřizuji na motorkách tak je tam výpustný šroub na který napojím hadičku otevřu šroub a hned vidím výšku hladiny.Taky si myslím že je zrada právě tady,ale když dám hladinu vyšší než ted mám teče mi benzín do komory a nechce to jet a když dám hladinu nižší než je ted,tak to skoro nejede,tím myslím že motor má moc velký pytel,když šlápnu na plyn tak se zadusí pak se to začne hádat a nakonec se to rozjede,chová se to jako moc chudé.Karburátor je osazený přesně tryskami podle tabulky,kterou mám na všechny karburátory a i typ sedí k motoru.Už nevím co s tím.
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
a nemáš vůli v klapce?...myslím tím v ovládání akcelerační pumpičky...
jinak hladinu nastavuješ právě plováky - jejich váhou...
jinak hladinu nastavuješ právě plováky - jejich váhou...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Vůle v klapce není navíc auto má najeto jen 104tis km a je poměrně udržované,a jak to myslíš že se nastavuje hladina váhou plováků ja myslel že se hladina nastavuje výškou plováku v plovákové komoře,tedy tím jak si přihneš packu která ti zavírá jehlu na přívodu paliva do karburátoru.O váze plováku jsem nikdy neslyšel.
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
http://www.sideways-technologies.co.uk/ ... 201970113/
Já si to popletl.. ale ve výsledku zase ne tolik ...jojo nastavuješ to ohýbáním, ale jde to i větší/menší vahou plováku
ale zase je divné, že se ti to rozházelo, když jsi s tím normálně jezdil...
co palivový filtr?taky čistý?
Já si to popletl.. ale ve výsledku zase ne tolik ...jojo nastavuješ to ohýbáním, ale jde to i větší/menší vahou plováku
ale zase je divné, že se ti to rozházelo, když jsi s tím normálně jezdil...
co palivový filtr?taky čistý?
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Original palivový filtr tam nikde není tedy pokud neberu sítko v palivovém čerpadle a sítko ve víku karburátoru,problémy se startováním mám delší dobu ,vždy po jízdě víc jak 15km když zastavím auto ajdu třeba nakoupit,tak pak je to přeplavené,trvá dost dlouho než to nastartuji a zakouří to černě.Je mi jasné že nějakým způsobem se to přeplavuje.Taky jsem ted v sobotu zjistil že tak 3 minuty po zastavení je z auta od přední části dost cítit benzín,ale nikde není vidět asi se stihne odpařit dřív než to najdu,pořád si myslím že je to tou hladinou,ale jak mám přesně změřit výšku hladiny při otevřeném rozdělaném karburátoru,To je celý ten problém od kterého se potřebuji odrazit,
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
A těsnost jehlového ventilu je v pořádku?
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
To mne nenapadlo díky za tip vyzkouším a dám vědět.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Tak jsem po delším trápení zase bádal a hledal.Přišel jsem na to že když zastavim auto a nechám ho stát jen chvlku,tady teplý motor tak je to v pohodě,takže jsem doma zastavil motor,začal jsem stopovat čas a po 5.42 minuty mi normálně začal naplno stříkat benzím akcelerační pumpičkou do motoru,ale ne jako když na to šlápneš,ale naplno a dost dlouho,proto to pak nechce chytit,je to ulité.Zkusil jsem dát novou membránu celý karburátor jsem vyčistil a vyřadil jsem tu destičku pod karburátorem do které jde voda z chlazení a v podstatě ohřívá karburátor.Je to pořád to samé,nic nepomáhá a proto se ptám,nemá někdo karbrátor Weber DRT nebo DRTM na prodej za rozumnou cenu.Díky.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
To vypada napretlak ve viku. Nic jinyho me nenapada. Po leve strane (pred ridicem) je na konci prepakovani od plynoveho pedalu paka k takove tycce, co vede do vika karburatoru. Na te tycce je zevnitr tesneni, ktere ma odvetravat plovakovou komoru. Rekl bych ze to tesneni je nejak prilepene, nebo ta tycka to neotvira, nebo nevim, ale tim, jak se z tepleho karburatoru odparuje benzin, tak to tam asi dela tlaka caka to pres acc pumpu. Ale je to divny, protoze ve viku je prece odvetrani primo nahoru skrz takovou mrizku...Nebo nwemuze se tvorit pretlak nekde kolem acc pumpicky? To je jediny, co me vsechno napada...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Včera jsem si z jedné borané 9 přivezl domů karburátor a je to přesně ten samý co mám v autě já jen jsem nekoukal na osazení tryskami,prostě jsem ho tam dal a funguje to normálně,jen trošku zůstává viset volnoběh to si opravím a jak to vypadá,absolvoval jsem jízdu 30km a vše ostatní funguje jak má.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Tak jsem tam,kde jsem byl.Dělá to to samé a tak mne napadlo,jestli to třeba není tím,že se karburátor ohřeje od šroubů které ho drží.Jsou to 4 imbusy skrz celý karburátor,jinak už mne nic nenapadá
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Volnobeh zustava viset zrejme kvuli nedovirajici se klapce 2. komory (nebo i prvni)
Draha plovaku by pokud si dobre pamatuju mela byt u Webera 8 -12 mm. Meri se to pri tom, kdyz drzis samotne vicko karburatoru svisle (jakoby po ose tak, aby gumovy konce plovaku byly k zemi). Jinak vyska te drahy se steluje podlozkama, ktery se pridavaj/ubiraj pod plovakovym ventilem. Pokud to porad (i ten jinej karbec) strika z acc pumpicky, plovakem to zrejme nebude.
Ohrivat od sroubu by se nemel, respektive by to nemelo vadit, pac by to pak delaly vsechny karbiky
Ta desticka pod karburatorem ohriva karburator, kdyz je tudenej a cirkulujici vodou funguje potom jako chladic, kdyz je naopak horkej, takze bych to zase zprovoznil...
Draha plovaku by pokud si dobre pamatuju mela byt u Webera 8 -12 mm. Meri se to pri tom, kdyz drzis samotne vicko karburatoru svisle (jakoby po ose tak, aby gumovy konce plovaku byly k zemi). Jinak vyska te drahy se steluje podlozkama, ktery se pridavaj/ubiraj pod plovakovym ventilem. Pokud to porad (i ten jinej karbec) strika z acc pumpicky, plovakem to zrejme nebude.
Ohrivat od sroubu by se nemel, respektive by to nemelo vadit, pac by to pak delaly vsechny karbiky
Ta desticka pod karburatorem ohriva karburator, kdyz je tudenej a cirkulujici vodou funguje potom jako chladic, kdyz je naopak horkej, takze bych to zase zprovoznil...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 174
- Registrován: ned lis 11, 2007 21:12
- Bydliště: Andelska Hora 43 Chrastava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s karburátorem Weber 32 DRT
Tak před zimou jsem zprovoznil zpátky tu destičku na ohřátí či případné ochlazeni karburátoru a přes zimu to dalo jakž takž pokoj.Ted se oteplilo a problém je zpátky jen s tím že je to horší a horší.Prostě po jízdě zastavím 5 minut nic a pak tam naplno nastříká obsah plovákové komory na klapku do sání.Jsou vyměněné všechny hadičky ,které vedou benzín jak do ,tak z karburátoru vše je vyčištěné a dělá to pořád to samé,už si s tím vážně nevím rady.Jen jsem zjistil ,že mám mít v autě jednokomorový karburátor a jak jsem koukal ,tak někdo vyměnil komplet sání a karburátor.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů