Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

kolicek
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: sob srp 27, 2005 14:38

Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci

Příspěvek od kolicek » stř črc 01, 2009 21:02

Rad bych posbiral nejaka data aby bylo jasno v zivotnosti motoru dci
prosim o odpovedi (motor,rok vyroby,typ auta,najate km,vymena turba ano ne, vymena vstriku ano ne, zavada na motoru jaka?) diky

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř črc 01, 2009 21:33

Nic takového nelze napsat. Životnost je vždy závislá na slušnosti zacházení, údržbě a použití kvalitních paliv a maziv.!

Dá se totiž jedině napsat, že čerpadlo, vstřiky a turbo mají životnost 60tis až 300tis výjmečně až 500tis
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » čtv črc 02, 2009 09:05

Viem o co ti islo Kolicek - predpokladal si ze zozbieras informacie o "generalnych problemoch dCi pri danych KM". Ale ako pise Marty - je to uplne individual. Aspon som teda necital temu (a to som cital fakt vsetky v MeganeII sekcii), ze by sa ludia zhodli co ja viem ze "pri 100tkm nam piatim odislo turbo...". Vsetky problemy su nahodne, a ako pise spravne Marty, bude to dost o tom, kto ako setri svoje auto a kto ako casto meni prevadzkove kvapaliny (napr. vymena oleja kazdych 30tkm je prilis dlha doba na moj vkus, atd...).
Aj benziny maju svoje problemy (ale tam v zasade len na 1,6-tkach ten presuvnik je takym "generalnym problemom", ale aj ten odchadza uplne nahodne).
Takze sa neda spravit statistika typu "cca pri 100 odchadza to, pri 150-200 odide rozhodne hento...".
Ja co som tak citaval (ale dCi nevenujem extra pozornost), dost vela ludi postretli problemy:
- zhavice
- prepad ??? ....neviem wo co go, asi nejaky spetny system nafty...?
- vaha vzduchu
Ale aj tieto veci sa deju v uplne nahodnych km.
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » čtv črc 02, 2009 09:19

ale zo statistiky mozno bude vidiet, ze turbo nikomu na tomto fore neprezilo napr 150tkm a priemer bol tak 100tkm, vstreky pri 100tkm kazdemu odisli, atd. Ked sa mi ozve 5 ludi, statistika nanic, ale ked sa vyjadri viac .... Mozno by sa dal urobit obrazok, ale treba napisat, ci je auto z prvej ruky, skutocne km a nie stocene. Ja by som ten napad nevidel ako zly. Proste by to ukazalo, co tu na fore najviac ludom vykrada penazenky :-) a pri zhruba akom nabehu. A kazdy by este mohol pravdivo napisat, ako jazdil . Najcastejsie pasmo otacok, styl jazdy atd. Uvidime ake otacky motorom vadia.

Jasne ze to nebude uplne smerodajne, ale zase nebude daleko od pravdy, kolko tie auta asi tak vydrzia. Jasne ze su vinimky, tak ako u spotreby.
Naposledy upravil(a) Miro_ba dne úte bře 01, 2011 20:25, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

STATISTIKA

Příspěvek od suchojik » čtv črc 02, 2009 10:00

Myslenka je zajimava,

ale znamena to zbytecnou smrt z vyplaseni. Priklad mam na tacho 99 tkm a ted me cekaji vstriky za 20 tkc. no to je je prece na p.o.s.r.a.n.i ne ? Rano s tezkym srdcem pujdu zkusit natocit motor :shock:

Nevedomost je milosrdna.

Jinam nam umrelo ve firme turbo na 65tkm - ale jezdili jsme jako cunata !! az do omezovace a pekne rozpalene to zasekli a nenechali motor vydychat klidnou jizdou.

Je to jen o pristupu ridice
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

Uživatelský avatar
Vejr
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: pon srp 06, 2007 21:43
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vejr » čtv črc 02, 2009 13:41

smrt z vyplašení .... mám sice Megane 1, 1,9 dCi 75kW, na tacháči mám 195tis a to auto je dotažený z rajchu tak tomu moc nevěřím, turbo, vstřiky všechno původní, jezdím co to dá, po dálnici 150 je moje oblíbená rychlost. Naftu beru kde mě napadne, i u Makra, olej používám 10W40 Liqui Molly s M2Os, výměna každejch 10 tis, turbo nechávám vychladnout akorát tak že se poslední 2 km k baráku courám, vzduchovej filtr K&N v origo filtrboxu. Emise před půl rokem bez problému, trošku to zahulí když držím plnej v 4500 ot ..... Zrovna motor je u mýho auta bez problémů, jinak se na tom furt něco se*e.
Renault Megane Break 1.9 dCi, Renault Midlum 180 dCi, Aro 243 TD, Jawa 350/634

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » čtv črc 02, 2009 21:27

Myslím,že vstřiky stojí víc než dvacítku... :D
Koupit si auto s vysokou pravděpodobností,že kolem 100km budu muset jenom na motoru vyměnit téměř všechny nejdražší součásti (a některé podstatně dříve a několikrát :D ) o podvozkových částech nemluvě,tak takovou chybu bych přátelé už neudělal. :!:
S nostalgií vzpomínám na Golfa Tdi,PassataTdi,OctaviiTdi,Hondu 1.6 CRX Vti,Toyotu Cellicu 20GT....
Ty auta jsem v posledních třech letech vlastnil a pak prodal svým známým (každé z nich má přes hrubě přes 100tkm,Octavia i Passat přes 250 t.km)
Ti kupci jsou mými zákazníky a kromě oleje,destiček a jiného spotřebáku je nestraší žádné vstřiky,turba,předsuvníky,nedokonalá elektronika,silentbloky vyžvýkané za pár kilometrů........

I když abych nekřivdil-vyjímky zřejmě existují ale budou to opravdu jen vyjímky.
Znovu zde zopakuji větu jednoho mechanika z Renault sevisu: " Takové auto (stáli jsme u mého 1.9 DCI r.v2003) je nutné co nejdříve "Vyhnat" z baráku,nebo budeš neštastný.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

kolicek
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: sob srp 27, 2005 14:38

Příspěvek od kolicek » čtv črc 02, 2009 21:39

Je mi jasny ze kazdy jezdi jinak a venuje se autu nebo nevenuje slo mi o zjisteni aktualniho stavu motoru k roku vyroby a stavu km renaulta s dci rozdil ve vydrzi 1.5 a 1.9 atd diky

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte říj 13, 2009 14:03

Tak nejdříve svoji zkušenost a ta je taková, že nemám žádnou zkušenost.

Najeto 100 000km, z čehož jsem najel něco přes 50 tis. Výměny oleje co 15-16tis - full syntetika TOTAL, velký filtr z Peugeotu 307 HDi, nafta Shell, ÖMV, sem tam něco jiného, ale opravdu vyjímečně.

Motor nejeví známky nestability, EGR při snaze o vyčištění zcela bez karbonu, starty 100%, spotřeba stabilně 6,3l/100km

klep, klep

A můj názor? Při 200 tis najetých bych toto auto absolutně nekoupil z důvodů které popisuje Kuno.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

pedroo
Experienced member
Příspěvky: 549
Registrován: ned dub 05, 2009 07:57
Bydliště: zlín

Příspěvek od pedroo » úte říj 13, 2009 17:28

já teda naftu nemám takže... ale zaujalo mne přece jen něco: tož co by jste doporučili koupit za auto s 200 tis.Km a více , a měl bych klidné spaní ???? no já bych při 200 a více nešel do žádného ...no Kuno asi si dost potrpíš na VW, Passat r.v 2004,1.9 tdi najeto za čtyři roky 140tis a 2x komplet dělaná přední náprava, cena jedné opravy 30 tis.Kč to opravdu ale opravdu nemusím :) a ty problémy přešli i do Tuaregu ,jo a omluva že to není k tématu...
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

km

Příspěvek od suchojik » úte říj 13, 2009 20:25

no co se tyce Kuna tak mu rozumim

svara ma VW Caravelu jako novou ted ma namotano skoro 400 tkm !!! auto je shnile ale na motor vyjma bezne udrzby NIC rocne da tak 60 tkm opravdu bych se nebal tvrdit ze TDi jsou slusne drzaky uvidime co na to nase naftove strikacky ale asi to bude horsi

tak 200 tkm (ale poctivych) bych v pripade tohoto motoru nevidel jako zadny problem
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 8003
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Příspěvek od Rado77 » úte říj 13, 2009 20:52

Chlapi,

radsej skuste napisat kolegovi "Kolickovi", o co jasne ziadal :) :

MOTOR: xxxxxxx
ROK VYROBY: 200x
TYP: xxxxxxxxxx
NAJETE KM: xxx
VYMENA TURBA: ano/ne
VYMENA VSTRIKU: ano/ne
ZAVADA NA MOTORU: jaka, orientacny rok

Je mi jasne ze o autach/znackach/vydrzi sa da polemizovat do nemoty, ale to predsa nie je nasim cielom :D
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

kolicek
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: sob srp 27, 2005 14:38

Příspěvek od kolicek » úte říj 13, 2009 20:59

neni to tak horky jak to vypada vstriky se daji repasovat a cena neni neka zavratna nejdrazsi je cerpadlo dnes ho dokazi taky repasovat a vydrzi jako nove s turbem to je to same nevim nic o VW ze neodchazi taky cerpadla je pravda ze vstriky maji jinou konstrukci tak vydrzi dele za co bych rencka mlatil je dilenske zpracovani

kolicek
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: sob srp 27, 2005 14:38

Příspěvek od kolicek » úte říj 13, 2009 21:00

Rado77 píše:Chlapi,

radsej skuste napisat kolegovi "Kolickovi", o co jasne ziadal :) :

MOTOR: xxxxxxx
ROK VYROBY: 200x
TYP: xxxxxxxxxx
NAJETE KM: xxx
VYMENA TURBA: ano/ne
VYMENA VSTRIKU: ano/ne
ZAVADA NA MOTORU: jaka, orientacny rok

Je mi jasne ze o autach/znackach/vydrzi sa da polemizovat do nemoty, ale to predsa nie je nasim cielom :D
konecne poradne slovo :D

Kubick
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon lis 17, 2008 17:50

Příspěvek od Kubick » úte říj 13, 2009 21:51

Ja este len chcem povedat k tym TDI...
Tento vikend v prahe som mal tu cest ist v taxiku Passate, co mal nabehanych 740 000 km ! :shock:
Hladal som na tachometri desatinnu ciarku, ale marne, to som este nevidel.
Pan hovoril ze ho ma od nova a okrem pokazeneho 5.stupna tam nic nerobil...auto jak nove

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » stř říj 14, 2009 07:23

Kubick píše:Ja este len chcem povedat k tym TDI...
Tento vikend v prahe som mal tu cest ist v taxiku Passate, co mal nabehanych 740 000 km ! :shock:
Hladal som na tachometri desatinnu ciarku, ale marne, to som este nevidel.
Pan hovoril ze ho ma od nova a okrem pokazeneho 5.stupna tam nic nerobil...auto jak nove
a ty si mu uveril :roll:
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř říj 14, 2009 07:40

200 tis km není nic pro každý benzín, pokud nemá nějakou zásadní konstrukční vadu.

Není to nic ani pro normální diesel za stejných podmínek.

Co v tom lítá, jsou právě turba, vstřiky a čerpadlo, kde je životnost diskutabilní a hodně osciluje kolem hodnoty - řekl bych tak 180 tis km. Samozřejmě se to dá repasovat, ale to aby si člověk sám organizoval, v servisech se to vždy prodraží.

Snad jediný diesel, za který bych dal ruku do ohně je 66 a 81kW TDI, tam se většinou nic neděje.

Bohužel k němu dnes seženeš jen průměrné auto, takže je to na hoho...

TDI PD bych se vyhnul obloukem, to je humus, jinak vybírej rozumem, ne citem a nadšením z barvy.

Na závěr je třeba říct, že na autech se se.ou i jiné drahé věci, kupříkladu náprava na Passatu, jak již bylo zmíněno taky není zrovna levná záležitost...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » stř říj 14, 2009 13:03

k těm životnostem turba, vstřikování atd - je třeba vědět že nic z toho nevyrábí Renault, vstřiky dělá Bosch, Denso atd, turba dělá Garrett, KKK atd, nedá se obviňovat Renault že odešly vstřiky když je ani nedělá a navíc jsou řízeny jednotkou např Bosch tak ať mi někdo vysvětlí proč ho každý obviňuje a myslí si že s VW udělá terno. To mi připomíná kolegu z práce který si myslí že Audi mu snad dělá i pneumatiky. Přitom třeba turbo je u mne téměř totožné s Ocatvií, jen má jinak ohnutý vývod vzduchu. Potvrdil to prodejce a servisák turbodmychadel. Jo že to nekdo bude mučit na studeno a po jízdě nenechá dochladit, pak si to koupíte v bazaru a hned se do toho vysypete - za to ale nemůže výrobce vozu ale předešlý majitel. Navíc ten pán říkal že naprosto největší podíl prodeje turbodmychadel mu tvoří Škoda a VW... Hlavně pak Octávie. Myslím si že původní díly podvozku, původní turbo a vstřiky a najeto u mne 215.000Km není vůbec špatné. A na co kupovat nové vstřiky - repasovat a hotovo. Já bych také mohl dát 10.000za vstřik dTi ale proč když ho nechám seřídit na správný tlak a případná výměna jehly mne vyjde na 1500Kč...Trochu to chce uvažovat než nadávat na Renault a vychvalovat VW. Znám dost lidí kterým se VW také mstí.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » stř říj 14, 2009 13:09

ale turbo moze odist aj na zaklade zleho SW. Neviem ako vstreky. A SW do RJ je z dielne Renault. Teda aspom si to myslim. Tym nechcem hanit Renault, len ma to napadlo ako dalsia mozna pricina skoreho odchodu turba.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Kubick
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon lis 17, 2008 17:50

Příspěvek od Kubick » stř říj 14, 2009 13:09

Miro_ba píše:
Kubick píše:Ja este len chcem povedat k tym TDI...
Tento vikend v prahe som mal tu cest ist v taxiku Passate, co mal nabehanych 740 000 km ! :shock:
Hladal som na tachometri desatinnu ciarku, ale marne, to som este nevidel.
Pan hovoril ze ho ma od nova a okrem pokazeneho 5.stupna tam nic nerobil...auto jak nove
a ty si mu uveril :roll:
A preco by som nemal?

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » stř říj 14, 2009 13:20

no nevím, program zrovna moc neovlivní turbo, pouze pokud má stavitelné lopatky a řízené buď servem nebo pneumaticky přes ventil. Ale je to spíše dost nepravděpodobné.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

culko
Advanced member
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 01, 2009 16:43

Příspěvek od culko » stř říj 14, 2009 16:43

moj nazor na životnost vstrykov čerpadla:ako je tu už vyššie popisané všetko vyraba bud bosch delphi a atd.jedine čo tieto komponenty potrebuju je kvalitna nafta s dobrou mazacou schopnostou.no a dneska je to problem,lebo predavaju barsčo iba nie naftu s dobrou mazacou schopnostou!nakladné auta maju tento problem ščasti vyelominovany kedže čerpadlo je mazany s tlakom oleja,ale u osobakov šetria na vahe alebo neviem.... tak si myslim že ked sa dava aditivum do nafty napr vif ,castrol tds,tak sa da dosiahnut ovela večšia životnost tychto komponentov.ja by som vynil naftu!!!aj ostatnym ktory leju do svojich aut hocičo tak im odchadzaju vstreky,pumpy,a či to je audi,vw,peugeot,ford....
RENAULT MEGANE III GRANDTOUR 1,9dci 96kw šeda eclipse r2010

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » stř říj 14, 2009 21:02

je to pravda že nafta má na komponenty vstřikování asi největší vliv. U nás máme snad nejvíce problémů se vstřikováním.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Váňa
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: ned bře 22, 2009 15:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Váňa » stř říj 14, 2009 21:25

flighttom píše:k těm životnostem turba, vstřikování atd - je třeba vědět že nic z toho nevyrábí Renault, vstřiky dělá Bosch, Denso atd, turba dělá Garrett, KKK atd, nedá se obviňovat Renault že odešly vstřiky když je ani nedělá a navíc jsou řízeny jednotkou např Bosch tak ať mi někdo vysvětlí proč ho každý obviňuje a myslí si že s VW udělá terno. To mi připomíná kolegu z práce který si myslí že Audi mu snad dělá i pneumatiky. Přitom třeba turbo je u mne téměř totožné s Ocatvií, jen má jinak ohnutý vývod vzduchu. Potvrdil to prodejce a servisák turbodmychadel. Jo že to nekdo bude mučit na studeno a po jízdě nenechá dochladit, pak si to koupíte v bazaru a hned se do toho vysypete - za to ale nemůže výrobce vozu ale předešlý majitel. Navíc ten pán říkal že naprosto největší podíl prodeje turbodmychadel mu tvoří Škoda a VW... Hlavně pak Octávie. Myslím si že původní díly podvozku, původní turbo a vstřiky a najeto u mne 215.000Km není vůbec špatné. A na co kupovat nové vstřiky - repasovat a hotovo. Já bych také mohl dát 10.000za vstřik dTi ale proč když ho nechám seřídit na správný tlak a případná výměna jehly mne vyjde na 1500Kč...Trochu to chce uvažovat než nadávat na Renault a vychvalovat VW. Znám dost lidí kterým se VW také mstí.
S tou octávií to bude asi tím, že jich v ČR jezdí mnohem více než jiných značek.
Renault Laguna III combi, 2.0 dCi (110 kw), 2011
Renault Megane II combi, 1.5 dCi (78 kw), skoro 07

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř říj 14, 2009 21:28

Váňa píše:
flighttom píše:....
S tou octávií to bude asi tím, že jich v ČR jezdí mnohem více než jiných značek.
Ano to máš pravdu, ale zbytek plně souhlasím, renault je jen šroubkárna, tkerá to poskládá, ano i tam se stávají chyby, že spojují špatný věci, ale většinou je problém výrobce danýho prvku a na straně majitele vozidla
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti