Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
Moderátor: Moderators General
Chlapi,
radsej skuste napisat kolegovi "Kolickovi", o co jasne ziadal:
MOTOR: xxxxxxx
ROK VYROBY: 200x
TYP: xxxxxxxxxx
NAJETE KM: xxx
VYMENA TURBA: ano/ne
VYMENA VSTRIKU: ano/ne
ZAVADA NA MOTORU: jaka, orientacny rok
Je mi jasne ze o autach/znackach/vydrzi sa da polemizovat do nemoty, ale to predsa nie je nasim cielom
radsej skuste napisat kolegovi "Kolickovi", o co jasne ziadal:
MOTOR: xxxxxxx
ROK VYROBY: 200x
TYP: xxxxxxxxxx
NAJETE KM: xxx
VYMENA TURBA: ano/ne
VYMENA VSTRIKU: ano/ne
ZAVADA NA MOTORU: jaka, orientacny rok
Je mi jasne ze o autach/znackach/vydrzi sa da polemizovat do nemoty, ale to predsa nie je nasim cielom
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
-
- Junior member
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned bře 22, 2009 15:01
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Proto neodsuzuji ani Octávie.
V současné době globalizace spíše jde o to jak jsou jednotlivé továrny - resp. dělníci schopni ty součástky k sobě poskládat a jak ty součástky z číny, vietnamu, německa a jiných zemí k sobě budou pasovat.
V současné době globalizace spíše jde o to jak jsou jednotlivé továrny - resp. dělníci schopni ty součástky k sobě poskládat a jak ty součástky z číny, vietnamu, německa a jiných zemí k sobě budou pasovat.
Renault Laguna III combi, 2.0 dCi (110 kw), 2011
Renault Megane II combi, 1.5 dCi (78 kw), skoro 07
Renault Megane II combi, 1.5 dCi (78 kw), skoro 07
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob zář 12, 2009 20:30
- Kontaktovat uživatele:
tiež si myslím a tiež dosť záleží na šťastí. Jeden kus z rovnakej série môže bez problémov odjazdiť 300 000 km a druhý sa môže pokašlať po 20 000. Pre zaujímavosť, známy odstavil v lete benzínovú oktávku na ktorej mal najazdené 520 000 km, kúpil naftáka opel zafiru a už je auto v servise - po 10 000 km mu odišlo turbo
Renault Scenic II, r.v. 2005, 1.5 dci
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To nie je len tak jednoduché, namiesto otázky aká je životnosť by som sa pýtal aký je/bol vodič čo ho mal predtým. Valná väčšina ľudí nemá ani šajnu ako jazdiť s prepĺňanými motormi nuž niet divu že turbá odchádzajú ako na bežiacom páse. Takisto je diesel obzvlášť citlivý na vytáčanie za studena takže keď ho chytí človek zvyknutý na benzín a naloží mu čo preto netreba sa čudovať, že po max. 50 tisíc je motor zrelý na vyhodenie
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Po prečítaní týchto príspevkov som trochu zmätený a nemám jasno v niektorých veciach.Mám diesel 1,5 ,najazdených 103 tis. km.Tankujem na čerp st Slovnaft nepretáčam nad 3200 ot.Nerobím odpichy,motor šetrím a vyžívam sa vjeho plynulom chode.Aź doftedy,kým neprekročím ot.3200.Vtedy mi vypíše "servis - skontrolovať vstrekovanie".Ak znížim otáčky všetko je v poriadku.Podľa servisu je vadné čidlo tlaku paliva.Aký je Váš názor?
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Až tak jednoznačne by som to nevidel, buď je vadné čidlo tlaku paliva alebo samotný regulátor tlaku paliva. Takisto môže byť chytené čerpadlo a pri vyšších otáčkach nestíhať. Ak v servise vedia vyskúšať ten snímač tak, že v prípade neodstránenia poruchy ho nebude nutné kúpiť tak by som s tým začal.
V servise by mali mať prietokové merače tlaku schopné zaznamenávať tlak paliva počas jazdy a takto si preveriť či je všetko ostatné v poriadku.
V servise by mali mať prietokové merače tlaku schopné zaznamenávať tlak paliva počas jazdy a takto si preveriť či je všetko ostatné v poriadku.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
Laguna 1.9dci 6ti kvalt.Ahoj,přesně po ujetí 200 000km začalo turbo lehce popiskovat,protože jezdím do práce do belgie,tak jsem ho vyměnil-byla tam trochu axialní vůle.Starty i výkon OK,jen po výměně turba stoupla spotřeba o 0.5l/100km.Jezdím na tempomat 140 omezení dodržuju.
S autem stále maximální spokojenost.
Olej-VISCO 5000-plna syntetika,měním po 30 000km
S autem stále maximální spokojenost.
Olej-VISCO 5000-plna syntetika,měním po 30 000km
-
- Advanced member
- Příspěvky: 307
- Registrován: ned led 03, 2010 11:17
- Bydliště: Trenčín SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
dam to aj sem aj ked sa to riesilo inde
MOTOR: 1,9 dCi - 88kW
ROK VYROBY: 2005
TYP:F9Q B8
NAJETE KM: 210 600
VYMENA TURBA: asi ano podla mechanika ked ho pozeral ,ziadna vola vsetko OK,precistene ultrazvukom
VYMENA VSTRIKU: neviem
ZAVADA NA MOTORU: 3. salka na kluke KO + ostatne boli pred smrtou podla vyzoru v 2010 pri cca 204000km
auto je z NL servisna hystoria sedela na km jazdilo sa asi len dlhe trate .posledny zaznam z RENAULTU NL pri cca 170000km a potom slo na SK olej bol meneny po 30tkm
MOTOR: 1,9 dCi - 88kW
ROK VYROBY: 2005
TYP:F9Q B8
NAJETE KM: 210 600
VYMENA TURBA: asi ano podla mechanika ked ho pozeral ,ziadna vola vsetko OK,precistene ultrazvukom
VYMENA VSTRIKU: neviem
ZAVADA NA MOTORU: 3. salka na kluke KO + ostatne boli pred smrtou podla vyzoru v 2010 pri cca 204000km
auto je z NL servisna hystoria sedela na km jazdilo sa asi len dlhe trate .posledny zaznam z RENAULTU NL pri cca 170000km a potom slo na SK olej bol meneny po 30tkm
Renault Megane II GT 1.9dCi 88kW ,r.2005
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
[color=red:58ac6b1743]ex Renault Mégane Break 1.9dTi 72kW ,r.2000[/color]
[color=orange:58ac6b1743]ex Trabant 601 deluxe r.1989[/color]
http://forum.meganeklub.sk/viewtopic.php?t=3002
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 2,0 dCi 110 kw
ROK VYROBY: 2005
TYP: M9R 740
NAJETE KM: 126 000
VYMENA TURBA: ano, po ujetí cca 50 000 km. Důvod výměny neznám, jsem druhý majitel.
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
ROK VYROBY: 2005
TYP: M9R 740
NAJETE KM: 126 000
VYMENA TURBA: ano, po ujetí cca 50 000 km. Důvod výměny neznám, jsem druhý majitel.
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
Čau mám kangoo 1.9 bez turba nalítáno přez 250000 tis.denně v provozu olej vyměny po 10000tis mogul FE PRO 10W40 a bez problémů po 250000 poprvé měřené vstřiky a ok ještě mám Volvo V40 1.9TI motor Renault a na tom je 320000tis.abez problémů výměna po 20000tis olej mogul FE PRO 10W40 a ok jinak do nafty přidávám aditíva Velvana jinak tchán má Thalii 1.5 td a na 120000tis. mu to přestalo při mrazech startovat a zjištěná zavada čerpadla a vyměna vstřiků cena opravy cca 28000,-Kč.
Jak se o auta staráš tak ti slouží.
Jak se o auta staráš tak ti slouží.
Kangoo 1997 1.9d
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1,9 dCi 79 kw (čip cca 110kW ve 180000km)
ROK VYROBY: 2001
TYP: F9Q 754
NAJETE KM: 215 000
VYMENA TURBA: ano, po ujetí cca 155 000 km. Velká vůle v uložení, že začlo pískat.
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
Aktualizováno 21.8.2013:
NAJETE KM: 272 000
VYMENA TURBA: ne, ale kontrolováno, bez vůlí
VYMĚNA VSTRIKU: ne, vstřiky mechanicky očištěné a ďourky prošťourané tenoulinkým ocelový drátkem, přepady přibližně stejné a korekce totéž.
ZAVADA MOTORU: nové těsnění pod hlavou a přebroušená hlava, vyčištěné sání, oprava rozežrané izolace elektroinstalace (vše ve 265000 km)
ROK VYROBY: 2001
TYP: F9Q 754
NAJETE KM: 215 000
VYMENA TURBA: ano, po ujetí cca 155 000 km. Velká vůle v uložení, že začlo pískat.
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
Aktualizováno 21.8.2013:
NAJETE KM: 272 000
VYMENA TURBA: ne, ale kontrolováno, bez vůlí
VYMĚNA VSTRIKU: ne, vstřiky mechanicky očištěné a ďourky prošťourané tenoulinkým ocelový drátkem, přepady přibližně stejné a korekce totéž.
ZAVADA MOTORU: nové těsnění pod hlavou a přebroušená hlava, vyčištěné sání, oprava rozežrané izolace elektroinstalace (vše ve 265000 km)
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- ext3fs
- Člen RCČR
- Příspěvky: 155
- Registrován: úte říj 26, 2004 15:07
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1.5 dCi
ROK VYROBY: 2002
TYP: Thalia
NAJETE KM: 185 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: žádná
ROK VYROBY: 2002
TYP: Thalia
NAJETE KM: 185 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: žádná
Thalia Expression 1.5dCi, r.2002
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
Přidám svojí:
MOTOR: 1.9 DCI / 79Kw
ROK VYROBY: 2003
TYP: F9QT7
NAJETE KM: 180000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
Edit:
Nyní najeto cca 210 tKm, motor šlape, turbo stále původní. Sundáno sací potrubí, celé vyčištěno - výměna za připravené, EGR ventil odstaven od přivodu výfukových plynů již na odbočce. Výměna chcípací klapky a jejího těsnění - byla prasklá. Již dříve výměna obou hadic (v Renaultu říkají rukávů) spojujících sání s mezichladičem. Po pročtení fóra kontrola kabeláže pod EGR ventilem a chcípací klapkou - uff, vše v pořádku. Dále cca 10 tKm po rozvodech.
Ps: Olej měněn maximálně po 15 000 Km - od doby co jí máme dávám Castrol EDGE .... , větší olejovej filtr, po zběsilé dálniční jízdě vždy dochlazeno Turbo. Poslední rok nafta pouze Aral, nastřídačku normální a Ultimate diesl = nezakouří, pěkně táhne, naprosto klidný volnoběh a při kontrole EGR ventilu byl tento po 20 000 Km pouze zlehounka zaprášen a šel vyndal pouhou rukou.
MOTOR: 1.9 DCI / 79Kw
ROK VYROBY: 2003
TYP: F9QT7
NAJETE KM: 180000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
Edit:
Nyní najeto cca 210 tKm, motor šlape, turbo stále původní. Sundáno sací potrubí, celé vyčištěno - výměna za připravené, EGR ventil odstaven od přivodu výfukových plynů již na odbočce. Výměna chcípací klapky a jejího těsnění - byla prasklá. Již dříve výměna obou hadic (v Renaultu říkají rukávů) spojujících sání s mezichladičem. Po pročtení fóra kontrola kabeláže pod EGR ventilem a chcípací klapkou - uff, vše v pořádku. Dále cca 10 tKm po rozvodech.
Ps: Olej měněn maximálně po 15 000 Km - od doby co jí máme dávám Castrol EDGE .... , větší olejovej filtr, po zběsilé dálniční jízdě vždy dochlazeno Turbo. Poslední rok nafta pouze Aral, nastřídačku normální a Ultimate diesl = nezakouří, pěkně táhne, naprosto klidný volnoběh a při kontrole EGR ventilu byl tento po 20 000 Km pouze zlehounka zaprášen a šel vyndal pouhou rukou.
Naposledy upravil(a) Marek Sládek dne pon čer 02, 2014 11:08, celkem upraveno 3 x.
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1,9 dCi 75kW
ROK VYROBY: 2001
TYP: F9Q 732
NAJETE KM: 150 000
VYMENA TURBA: ne a turbo nevykazuje na hřídelce žádnou vůli
VYMENA VSTRIKU: ano
ZAVADA NA MOTORU: ne
Auto jsme koupili, když mělo najeto asi 90 tisíc km. Serviska zhruba odpovídá, takže bych tomu i věřil. Kolem 95 tisíc byl dělaný repas vstřiků a vysokotlakého čerpadla. A bude se to asi muset dělat znova, protože auto kouří jak tank, ale jinak jede jako z praku. Tankuje se hlavně u globusu (OMW).
ROK VYROBY: 2001
TYP: F9Q 732
NAJETE KM: 150 000
VYMENA TURBA: ne a turbo nevykazuje na hřídelce žádnou vůli
VYMENA VSTRIKU: ano
ZAVADA NA MOTORU: ne
Auto jsme koupili, když mělo najeto asi 90 tisíc km. Serviska zhruba odpovídá, takže bych tomu i věřil. Kolem 95 tisíc byl dělaný repas vstřiků a vysokotlakého čerpadla. A bude se to asi muset dělat znova, protože auto kouří jak tank, ale jinak jede jako z praku. Tankuje se hlavně u globusu (OMW).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1,9 dCi 74kW
ROK VYROBY: 2003
TYP: F9QN7
NAJETE KM: 185 000
VYMENA TURBA: nie
VYMENA VSTRIKU: nie
ZAVADA NA MOTORU: nie
Pri kupe malo 120.000km
ROK VYROBY: 2003
TYP: F9QN7
NAJETE KM: 185 000
VYMENA TURBA: nie
VYMENA VSTRIKU: nie
ZAVADA NA MOTORU: nie
Pri kupe malo 120.000km
ex. Renault 25 V6 Injection r.92
Renault Laguna II Grandtour 1.9dCi 74kW r.03
Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi 110kW aut. r.08
Renault Talisman TCe 150 EDC, r.16
Renault Laguna II Grandtour 1.9dCi 74kW r.03
Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi 110kW aut. r.08
Renault Talisman TCe 150 EDC, r.16
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
Zdravím pánové, tak k té výdrži bych chtěl říci, že má kamarádka má dieslovou Lagunu z 1998 a má najeto něco málo přes 500 tis. km. Motor je původní, bez větších zásahů, běžná údržba, jinak zbytek auta je hrůza. V renaultu jí řekli, že až bude prodávat auto, že od ní koupí ten motor, jelikož ještě neviděli, aby motor tolik najezdil.
Jinak já mám:
Motor: 1,5 dci 60kW
RV: 2004
TYP: K9K 722
Najeto: 195000
Výměna turba: NE
Výměna vstřiků: NE
Závada na motoru:NE
Při koupi mělo 18000 najeto
Jinak já mám:
Motor: 1,5 dci 60kW
RV: 2004
TYP: K9K 722
Najeto: 195000
Výměna turba: NE
Výměna vstřiků: NE
Závada na motoru:NE
Při koupi mělo 18000 najeto
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 2,0 dCi 110 kw
ROK VYROBY: 2006
TYP: M9R
NAJETE KM: 172 000
VYMENA TURBA: nie, ale dost piska a pojde von na kontrolu - hladam servis v BA
VYMENA VSTRIKU: nie, po nedavnej kontrole su vsetky v norme
ZAVADA NA MOTORU: nie
ROK VYROBY: 2006
TYP: M9R
NAJETE KM: 172 000
VYMENA TURBA: nie, ale dost piska a pojde von na kontrolu - hladam servis v BA
VYMENA VSTRIKU: nie, po nedavnej kontrole su vsetky v norme
ZAVADA NA MOTORU: nie
Mégane Scénic 2.0dCi 2006
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1.9 DCI, ROK VYROBY: 2005 facelift
TYP: ?
NAJETE KM: 230.000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
Nový olej každých 15.000km + pal.filtr+ čištění EGR ventilu. Posledních 50tis km přidávám aditiva VIf. Když je studenej tak motor lehce šolichám, po rychlé jízdě nechám vždy vychladnout turbo! Běh motoru je pravidelný. Žádný problém
TYP: ?
NAJETE KM: 230.000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: ne
Nový olej každých 15.000km + pal.filtr+ čištění EGR ventilu. Posledních 50tis km přidávám aditiva VIf. Když je studenej tak motor lehce šolichám, po rychlé jízdě nechám vždy vychladnout turbo! Běh motoru je pravidelný. Žádný problém
Laguna GrandTour 1.9dci 88kw r.v.9/2005 Privileg- facelift
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
Rád bych se zeptal, zda se dá nějak identfikovat, jaký systém vstřikování je u daného vozu použit ? V Renaultu mi nebyli schopni dle VIN identifikovat vstřikování, pro ně je to jen díl s číslem. Předpokládám, že nějaký Bosch, Siemens bude už někde jinde než Delphi. Mám v merku 1,5 DCi 60kW najeto 95tis km, po rozvodech, jezdilo na palivo v Německu, takže je předpoklad kvalitní nafty, ale opravdu se mi nechce dělat čerpadlo a vstřiky za pár tisíc km. Takže asi Delphi ne. Problém je, že mi majitel není schopen říci co vlastně v autě je.
Mám zkušenosti s TDI rotačkou, TDi PD, HDi a tam jsem nikdy žádné problémy se vstřikováním neměl a HDi má natočíno 300tis v původním stavu. Děkuji předem za odpověď
Mám zkušenosti s TDI rotačkou, TDi PD, HDi a tam jsem nikdy žádné problémy se vstřikováním neměl a HDi má natočíno 300tis v původním stavu. Děkuji předem za odpověď
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1.9 DCI, ROK VYROBY: 2002
TYP: ?
NAJETE KM: 154000
VYMENA TURBA: ne , perfektní ,nikde olej
VYMENA VSTRIKU: repase výměnou jehel a vyčištěním při 130tkm
ZAVADA NA MOTORU: ne
Agr zasrané a čištěné co půlrok
Jezdím město volně a otáčky držím nad 1500.
TYP: ?
NAJETE KM: 154000
VYMENA TURBA: ne , perfektní ,nikde olej
VYMENA VSTRIKU: repase výměnou jehel a vyčištěním při 130tkm
ZAVADA NA MOTORU: ne
Agr zasrané a čištěné co půlrok
Jezdím město volně a otáčky držím nad 1500.
scenic dci, 02,con quest, nějaký pytle,digiklima,esp,předehřev vody, atd.
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1.9DCI
ROK VYROBY: 2004
TYP: F9Q D 812, 88 kW / 300 Nm
NAJTE KM: 122 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: žádná
Výměna rozvodů a mikroklínového řemene s napínákem na cca 90 tis. km, auto jezdí často krátké trasy, poměrně velká četnost studených startů. Na 120 tis. km nový aku. Podlehl jsem a motor má po fitku cca 155 koní a asi 380 Nm. Olej Total QUARTZ 9000 5W40, B3, B4, výměna po 10-ti až 12-ti tis. km.
ROK VYROBY: 2004
TYP: F9Q D 812, 88 kW / 300 Nm
NAJTE KM: 122 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: žádná
Výměna rozvodů a mikroklínového řemene s napínákem na cca 90 tis. km, auto jezdí často krátké trasy, poměrně velká četnost studených startů. Na 120 tis. km nový aku. Podlehl jsem a motor má po fitku cca 155 koní a asi 380 Nm. Olej Total QUARTZ 9000 5W40, B3, B4, výměna po 10-ti až 12-ti tis. km.
-
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát říj 02, 2009 20:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2002
TYP: nevim
NAJETE KM: 280 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: jaka, orientacny rok
Mam ji od 100 000 km turbo ,vstriky original od vyroby, jezdeno dlouhe i kratke po meste, spotreba dalka 5,5 l mesto 6,2 s motorem zadny problem tedka preventivne davam turbo pac to zaclo papat olej,budu cistit veskere svody od turba a intercoler,servis jen v nutnosti na vymenu oleje, ci nejake drobnosti na naprave , nemam stimto autem nejmensi velkou zavadu sem sni naprosto spokojen taham sni i celkem tezkej vozejk se 4rkolkou.
ROK VYROBY: 2002
TYP: nevim
NAJETE KM: 280 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: jaka, orientacny rok
Mam ji od 100 000 km turbo ,vstriky original od vyroby, jezdeno dlouhe i kratke po meste, spotreba dalka 5,5 l mesto 6,2 s motorem zadny problem tedka preventivne davam turbo pac to zaclo papat olej,budu cistit veskere svody od turba a intercoler,servis jen v nutnosti na vymenu oleje, ci nejake drobnosti na naprave , nemam stimto autem nejmensi velkou zavadu sem sni naprosto spokojen taham sni i celkem tezkej vozejk se 4rkolkou.
Renault laguna II privilage 1,9 Dci88 kw
-
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: úte pro 18, 2007 15:22
- Bydliště: Čelechovice na Hané
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2000
TYP: F9Q
NAJETE KM: 220 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: 1 vstřik výměna ve 153000km
ZAVADA NA MOTORU: 122000 km - repas alternátoru, 172000 km - nová váha vzduchu, 220000 km - nové podávací čerpadlo
Auto jsem koupil v Praze ve 177000 km. O auto bylo postaráno, pravidelné servisy, perfektně zmapovaná historie. Olej měním každých 15000 km, teď bude provedena výměna turba - zvýšená spotřeba, papání oleje.
ROK VYROBY: 2000
TYP: F9Q
NAJETE KM: 220 000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: 1 vstřik výměna ve 153000km
ZAVADA NA MOTORU: 122000 km - repas alternátoru, 172000 km - nová váha vzduchu, 220000 km - nové podávací čerpadlo
Auto jsem koupil v Praze ve 177000 km. O auto bylo postaráno, pravidelné servisy, perfektně zmapovaná historie. Olej měním každých 15000 km, teď bude provedena výměna turba - zvýšená spotřeba, papání oleje.
VAZ 2101; Škoda 100; Oltcit; VAZ 2105; Thalia Expresion 1.4 8V 55kW, r.v.2002, LPG, Lancia Lybra 2,4 JTD, r.v. 2000, Laguna 1,9 dci 79 kW, r.v. 2000
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2005
TYP:
NAJETE KM: 170000
VYMENA TURBA: ano, cca na 155000, totální kolabs, na sání zmizely tři lopatky (asi je motor sežral )
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: nyní - váha vzduchu, EGR ventil, asi na 160000 ucpaná hadice oddechu z klikovky do sání usazeným karbonem a začli vylítávat různě hadice a všude stříkat olej
ROK VYROBY: 2005
TYP:
NAJETE KM: 170000
VYMENA TURBA: ano, cca na 155000, totální kolabs, na sání zmizely tři lopatky (asi je motor sežral )
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: nyní - váha vzduchu, EGR ventil, asi na 160000 ucpaná hadice oddechu z klikovky do sání usazeným karbonem a začli vylítávat různě hadice a všude stříkat olej
Re: Anketa zivotnost turba, vstrikovacu, dilu u motoru dci
MOTOR: 1,9 Dci
ROK VYROBY: 2006
TYP: 96 kW
NAJETE KM: 230000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: EGR ventil ve 200 tkm cisteni a par dlouhych cest po DE dalnicich
ROK VYROBY: 2006
TYP: 96 kW
NAJETE KM: 230000
VYMENA TURBA: ne
VYMENA VSTRIKU: ne
ZAVADA NA MOTORU: EGR ventil ve 200 tkm cisteni a par dlouhych cest po DE dalnicich
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů