Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Moderátor: Moderators General
Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Ahoj jsem tady nový a mám prosbu ohledně výměny turba a demontáže vysokotlakého čerpadla.
Mám Koleos 2.0 dCi, 127 kW, rok výroby 2009, motor M9R C8 a VIN je VF1VY0B0NUC289920.
Auto mi padá do nouzáku. Dle diagnostiky byl vyměněn snímač plnícího tlaku a ventil (měnič tlaku turba) což bohužel nepomohlo. Dle servisáka a diagnostiky CLIP je pravděpodobně vadné turbo. Už v nízkých otáčkách houká turbo.
1. Mám tam turbo Garrett 1549LV a číslo 773087-2 a teď mám možnost sehnat turbo 774833-2, ale nevím jestli jej můžu do mého auta použít?
Dělal už někdo doma výměnu turba na tomhle motoru (2.0 dCi, 127 kW)?
2. Zjistil jsem, že mi trochu prosakuje vysokotlaké čerpadlo, ale nevím jaký je postup jeho demontáže abych něco nepokazil. Musí se nějak zaaretovat?
Vím je to toho najednou hodně, ale předem děkuji za nějakou radu.
Mám Koleos 2.0 dCi, 127 kW, rok výroby 2009, motor M9R C8 a VIN je VF1VY0B0NUC289920.
Auto mi padá do nouzáku. Dle diagnostiky byl vyměněn snímač plnícího tlaku a ventil (měnič tlaku turba) což bohužel nepomohlo. Dle servisáka a diagnostiky CLIP je pravděpodobně vadné turbo. Už v nízkých otáčkách houká turbo.
1. Mám tam turbo Garrett 1549LV a číslo 773087-2 a teď mám možnost sehnat turbo 774833-2, ale nevím jestli jej můžu do mého auta použít?
Dělal už někdo doma výměnu turba na tomhle motoru (2.0 dCi, 127 kW)?
2. Zjistil jsem, že mi trochu prosakuje vysokotlaké čerpadlo, ale nevím jaký je postup jeho demontáže abych něco nepokazil. Musí se nějak zaaretovat?
Vím je to toho najednou hodně, ale předem děkuji za nějakou radu.
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Dobrý den. Chci se zeptat ohledem vysokotlakého čerpadla viz můj dotaz výše, jestli je nutné při jeho výměně něco zaaretovat? Jedná se o motor M9R830, 2.0 dCi, 127 kW. Přímo v Renaultu mi řekli čas výměny 4 hodiny s cenou 2600 Kč bez DPH a cenu vysokotlakého čerpadla nového 21239 Kč bez DPH a repasovaného 14487 Kč bez DPH. Když to bude nějaké komplikované a bude se to muset aretovat anebo dělat něco jiného tak to nechám raději na Renaultu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
https://vstreky.eu mají zajímavé ceny repasu. Aretovat se nemusí, ale vzhledem k tomu, jak získáváš informace, bude lepší když to dáš někomu, kdo tomu rozumí a ví co dělá. Např i nové rozvody při tom.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Šamša, moc děkuji za info pomoc. Samozřejmě jsem si toho vědom a hledám jenom info jestli je to správně aby se něco nezanedbalo. Psal jsem i do Renaultu kde mi poslali nabídku a byli přístupní i tomu, že jsi donesu svoje díly. Nabídly mi: Práce k vysokotlakému čerpadlu včetně 20% slevy cca. 4 hodiny- 2600kč bez DPH a Práce k výměně turbodmychadla cca. 14 hodin- 9492Kč bez DPH, což asi není špatné, doufám. Samozřejmě můžou vzniknout nějaké práce navíc.
Samozřejmě hledám i sám nějaký repas anebo za přijatelnou cenu i nový díl a proto jsem se ptal i ohledně věcí viz výše. Na internetu prodávají i různé použité čerpadla i turba, ale určitě bych asi raději do repasu s nějakou zárukou a bohužel v Renaultu jsou ceny trochu jinde:
7701477887- Nové turbodmychadlo- 45703 Kč
7711497069- Repasované turbodmychadlo- 17760 Kč
8200934657- Vys. čerpadlo nové -21239 Kč
7711497382- Vys. čerpadlo repasované- 14487 Kč
a to ještě další spotřební díly k tomu (těsnění, trubky, olej......)
Repasované čerpadlo můžu mít za 6000 Kč a turbo za 6000 - 9000 Kč, ale ještě u turba nevím, které? Renault mi poslal číslo dílu 7701477887, 7711497069 což by teoreticky mohlo být to turbo co tam teď mám 773087-2, ale to jsem všude našel, že je pro motor 110 kW tak teď nevím? A třeba tohle je i pro 127 kW 774833-2.
Samozřejmě hledám i sám nějaký repas anebo za přijatelnou cenu i nový díl a proto jsem se ptal i ohledně věcí viz výše. Na internetu prodávají i různé použité čerpadla i turba, ale určitě bych asi raději do repasu s nějakou zárukou a bohužel v Renaultu jsou ceny trochu jinde:
7701477887- Nové turbodmychadlo- 45703 Kč
7711497069- Repasované turbodmychadlo- 17760 Kč
8200934657- Vys. čerpadlo nové -21239 Kč
7711497382- Vys. čerpadlo repasované- 14487 Kč
a to ještě další spotřební díly k tomu (těsnění, trubky, olej......)
Repasované čerpadlo můžu mít za 6000 Kč a turbo za 6000 - 9000 Kč, ale ještě u turba nevím, které? Renault mi poslal číslo dílu 7701477887, 7711497069 což by teoreticky mohlo být to turbo co tam teď mám 773087-2, ale to jsem všude našel, že je pro motor 110 kW tak teď nevím? A třeba tohle je i pro 127 kW 774833-2.
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Teď jsem si to uvědomil. Jak prosím tě souvisí vysokotlaké čerpadlo s rozvodama? Jedná se o čerpadlo Common rail.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Jo přehlédl jsem typ motoru, máš řetěz. Každopádně turbo i VT čerpadlo na tomto motoru by měli být bezproblémové, nebo zkoušíš systémem pokus-omyl?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Děkuji za odpověď. No bohužel nemám auto od novoty a houká mi turbo a vidět, že prosakuje VT čerpadlo a proto se ptám abych věděl co s jejích výměnou souvisí aby mi někdo neřekl další věci navíc. A jestli narážíš na turbo tak Renault mi řekl číslo 7701477887, 7711497069 (asi to co teď mám 773087-2) a když jsem se ptal u firmy na repas tak mi řekli na moje auto tohle turbo 774833-2 a proto se ptám tady jestli má někdo s tímto zkušenost.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
zadej si aci.cz, tam origo díly a zadej VIN, otevře se ti okno Dialogysu a tam najdeš správná objednací čísla.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Děkuji za info. Ano, už jsem to zkoušel předtím a bohužel na ACI jsou jenom čísla co mně dal Renault (7701477887, 7711497069), ale o jaký typ turba se jedná tak ne. Zkoušel jsem zadání čísel i na Google a asi to bude pravděpodobně 773087-2, ale je divný, že firma co dělá repas tak mi řekla, že je to pro 110 kW verzi, ale našel jsem tam NISSAN X-TRAIL ve verzi 127 kW. Vypadá to, že asi je to ok a liší se to jenom verzi software motoru (110 a 127 kW) a turbo může být na obě varianty. Nevím jestli má na to vliv turbo?
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Dobrý den,
tak všechno je momentálně funkční. Provedeno přetěsnění VT čerpadla (doma) a repas turba. U turba byla zaseklá regulace, kde firma co prováděla repas našla v turbu zaseklou část klapky z chladiče EGR což bylo asi štěstí, že to nevletělo někam jinam.
Děkuji za pomoc uživateli Šamša
tak všechno je momentálně funkční. Provedeno přetěsnění VT čerpadla (doma) a repas turba. U turba byla zaseklá regulace, kde firma co prováděla repas našla v turbu zaseklou část klapky z chladiče EGR což bylo asi štěstí, že to nevletělo někam jinam.
Děkuji za pomoc uživateli Šamša
Re: Renault Koleos 2.0 dCi, 127 kW
Ahoj všem. Chci vás požádat o radu a vyčtení grafu z diagnostiky jestli turbo funguje dobře. Po výměně turba, turbo zabírá až při 2100 otáčkách a mně se to zdá pozdě. Proto chci poprosit zkušené tady na fóru jestli by se nemohli podívat na výstup z diagnostiky (viz. odkaz) a napsali mi jestli je vše OK.
Děkuji
https://www.imgup.cz/image/kCvC
https://www.imgup.cz/image/kCvB
https://www.imgup.cz/image/kCve
Děkuji
https://www.imgup.cz/image/kCvC
https://www.imgup.cz/image/kCvB
https://www.imgup.cz/image/kCve
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti