MB citan převlečeny kangoo
Moderátor: Moderators General
MB citan převlečeny kangoo
Zdravím nastal problém je tam 1.5dci auto normálne Nastartovalo odjel jsem do prace a z prace ani tuk točí a nechitne když povolil vstrikovac tak nejde nafta vypadá ze to vůbec nepodava naftu čím to čerpadlo KO?
Re: MB citan převlečeny kangoo
Ahoj.
Asi nebude lehké ti pomoci, jednak jsi nenapsal co přesně máš za auto a jednak píšeš nějakým těžko luštitelným kódem.
Pokud nepodává čerpadlo naftu, jako první bych mrknul jestli imobilizér odblokuje ventil čerpadla.
Asi nebude lehké ti pomoci, jednak jsi nenapsal co přesně máš za auto a jednak píšeš nějakým těžko luštitelným kódem.
Pokud nepodává čerpadlo naftu, jako první bych mrknul jestli imobilizér odblokuje ventil čerpadla.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: MB citan převlečeny kangoo
Je to mercedes citan 1.5 dci tak ze Renault kango a jak zjistím ze to nepouští jde to proměřit?
Re: MB citan převlečeny kangoo
Podávací čerpadlo, pokud je elektrické a je instalováno bývá po otočení klíčku do provozní polohy krátce slyšet.
Pokud nejde jeho funkci ověřit takhle snadno, nastupuje diagnostika.
Pokud nejde jeho funkci ověřit takhle snadno, nastupuje diagnostika.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: MB citan převlečeny kangoo
Tak ze by tam mělo bejt v nádrži podavací čerpadlo ?nejde slušet po zapnutí klíčku je na to někde nějaká pojistka ?
Re: MB citan převlečeny kangoo
Jo a ještě to píše když otočím klackem na displeji to napíše Injection fault ale ze začátku to nepsalo když to nechtělo naskočí až teď ?
Re: MB citan převlečeny kangoo
Pokud ti auto píše tuto chybu, bude potřeba servis. Chyba / selhání vstřikovacího systému není z kategorie závad, které běžný i šikovný uživatel dokáže “na koleni” odstranit.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: MB citan převlečeny kangoo
Tak ze diagnostika a snad se to ukáže doufám
Re: MB citan převlečeny kangoo
Může být nefunkční čerpadlo v nádrži, případně konektory na čerpadle špatný.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: MB citan převlečeny kangoo
Tak že by mělo mít v nádrži čerpadlo Jo ? Ještě jak se na nej dostat ? To bude určitě nádrž dolu
Re: MB citan převlečeny kangoo
Tak jsem našel kabeláž co jde nad nádrž a jdou tam 4 Kabely dva silný ty počítám budou na cerpadlo když na ne posizim proud tak to noc nedělá tak ze asi bude na sto pro pric to čerpadlo ?
Re: MB citan převlečeny kangoo
Stoprocentní není nic, co nedokáže diagnostika nebo praxe.
Nezlob se na mě, ale tuším že nejsi zrovna kovaný automechanik (já taky ne, byť mám něco málo za sebou), tak bych se jako první vydal cestou pokud možno odborné diagnostiky. Takhle můžeš rozvrtat celý auto a nemusíš přijít na důvod poruchy, natož ji napravit.
Pokud opravdu chceš jít cestou svépomoci, jako první bych si na tvém místě sehnal dokumentaci ke konkrétnímu vozu (tu servisní, ve které jsou schémata, popsané díly a postupy troubleshootingu) a pak na jejím základě postupoval k odhalení závady a její nápravě.
K Renaultům tu servisní manuály máme, jsou v příslušné sekci. Jestli MB jen stroze převzal Kangoo, nebo provedl nějaké vlastní úpravy se můžeme dohadovat, já osobně Citan nikdy v rukou neměl. A vlastně ani Kangoo natolik, abych mohl porovnávat.
Kabeláž k nádrži bude: 2 silný pro čerpadlo a 2 slabý pro snímač hladiny. Změř napětí (ne proud) na silných kabelech po zapnutém klíčku. Pokud bude +12V a zem v pořádku a čerpadlo se neozve, bude asi špatné. Pokud napětí nebude v pořádku, je chyba v imobilizéru nebo někde cestou na vedení. Mě to na Espace dělalo relátko podávacího čerpadla. Většinou šlo v pohodě, ale někdy si postavilo hlavu a neseplo... a starter točil a nic, jen nabíhaly závady v důsledku toho že motor nenaskočil.
Nezlob se na mě, ale tuším že nejsi zrovna kovaný automechanik (já taky ne, byť mám něco málo za sebou), tak bych se jako první vydal cestou pokud možno odborné diagnostiky. Takhle můžeš rozvrtat celý auto a nemusíš přijít na důvod poruchy, natož ji napravit.
Pokud opravdu chceš jít cestou svépomoci, jako první bych si na tvém místě sehnal dokumentaci ke konkrétnímu vozu (tu servisní, ve které jsou schémata, popsané díly a postupy troubleshootingu) a pak na jejím základě postupoval k odhalení závady a její nápravě.
K Renaultům tu servisní manuály máme, jsou v příslušné sekci. Jestli MB jen stroze převzal Kangoo, nebo provedl nějaké vlastní úpravy se můžeme dohadovat, já osobně Citan nikdy v rukou neměl. A vlastně ani Kangoo natolik, abych mohl porovnávat.
Kabeláž k nádrži bude: 2 silný pro čerpadlo a 2 slabý pro snímač hladiny. Změř napětí (ne proud) na silných kabelech po zapnutém klíčku. Pokud bude +12V a zem v pořádku a čerpadlo se neozve, bude asi špatné. Pokud napětí nebude v pořádku, je chyba v imobilizéru nebo někde cestou na vedení. Mě to na Espace dělalo relátko podávacího čerpadla. Většinou šlo v pohodě, ale někdy si postavilo hlavu a neseplo... a starter točil a nic, jen nabíhaly závady v důsledku toho že motor nenaskočil.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: MB citan převlečeny kangoo
Me, kdyz odeslo cerpadlo na MIII, diagnostika nic neukazala. Jak jsem byl zblbnuty z toho trendu, ze bez diagnostiky ani ranu, tak jsem nalozil na odtahovku, zavez do Renaultu. Diagnostika nic, odpojeni palivove hadice a zadny benzin. Kdybych k tomu pristupoval po starem, ze clovek bezne prekontroloval jestli dava stavu a strom, tak to nikam netaham a opravim na parkovisti
Cerpadla v nadrzich se moc nelisi, Nektere maji kulickovy prepousteci ventil, nektere maji zpetny prepad od motoru. Takze kdybych v mem pripade se nespolehal na diagnostiku, usetril bych na naklaech skoro 500 €, protoze byl v kelu pouze o krouzek, za par centu, na ventilu.
Jak pise Davos v poslednim odstavci, treba promerit. Pokud nic nenameris, tak je asi cerpadlo OK. Ja bych pro jistotu pripojil na garantovaných 12 V odjinut. Kdyz se cerpadlo rozbehne, hledas proc nejde proud. Pokud cerpadlo bezi a stejne nenatlaci, muze byt take chyba pouze ve ventilu, jako u me, tedy pokud nema zpetny obeh. Take muse byt v kelu tesneni pod cerpadelkem a pak take nenatlaci. Nekde na foru je rozebirani a oprava cerpadla popsana.
Nevim, jestli mas na privodu paliva dopumpovavaci balonek. Mne se podarilo (tedy na LIII), pri vymene palivového filtru nedokonale odvzdusnit filtr a potrubi a diky slabému akumulatoru jsem po chcipnuti jiz nenastaroval.
Pokud to balonek ma, tak zkus napumpovat a odvzdusnit.
Cerpadla v nadrzich se moc nelisi, Nektere maji kulickovy prepousteci ventil, nektere maji zpetny prepad od motoru. Takze kdybych v mem pripade se nespolehal na diagnostiku, usetril bych na naklaech skoro 500 €, protoze byl v kelu pouze o krouzek, za par centu, na ventilu.
Jak pise Davos v poslednim odstavci, treba promerit. Pokud nic nenameris, tak je asi cerpadlo OK. Ja bych pro jistotu pripojil na garantovaných 12 V odjinut. Kdyz se cerpadlo rozbehne, hledas proc nejde proud. Pokud cerpadlo bezi a stejne nenatlaci, muze byt take chyba pouze ve ventilu, jako u me, tedy pokud nema zpetny obeh. Take muse byt v kelu tesneni pod cerpadelkem a pak take nenatlaci. Nekde na foru je rozebirani a oprava cerpadla popsana.
Nevim, jestli mas na privodu paliva dopumpovavaci balonek. Mne se podarilo (tedy na LIII), pri vymene palivového filtru nedokonale odvzdusnit filtr a potrubi a diky slabému akumulatoru jsem po chcipnuti jiz nenastaroval.
Pokud to balonek ma, tak zkus napumpovat a odvzdusnit.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: MB citan převlečeny kangoo
Tak záhada odhalena vyhřatej konektor na napájení čerpadla tak ze na diagnostice nic. Akurat sundat nádrž a předělat paradni prace už nikdy vyc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů