Motor 1,2 16V rozdiely EURO4 a EURO5

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
SilverA
Experienced member
Příspěvky: 550
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Motor 1,2 16V rozdiely EURO4 a EURO5

Příspěvek od SilverA » čtv zář 03, 2020 21:50

V čom je rozdiel, keď motor 1,2 16V v Cliách/Thaliách plní normu EURO4 alebo EURO5?

Je rozdiel priamo v motoroch, alebo je to vecou riadiacej jednotky, alebo jeden jediný čo má za následok takú či onakú normu je katalyzátor? Respektíve čo spôsobí že auto s EURO5 je "priškrtené"?
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň

Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host