1,6 dCi vstřiky - životnost

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
camel
Junior member
Příspěvky: 210
Registrován: stř pro 30, 2009 19:45
Bydliště: Kroměřížsko

1,6 dCi vstřiky - životnost

Příspěvek od camel » ned kvě 05, 2019 20:01

Jaké máte zkušenosti?
Na mém Grand Scenicu r.v. 2012 mi ve 195 000 km odešlo vstřikovací čerpadlo, takže repase. Cca po 5000 km 2 vstřikovače - nejdou repasovat, takže nové. No a po dalších asi 6000 zbylé 2 vstřiky. To máme během 3/4 roku okolo 70 000 peněz. Nepotěší, že :boink: :boink: :boink:
Jak to máte ostatní s tímto motorem?
ex.Laguna II 1,9dCi Privilege 88kw 6kvalt (2001)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11120
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1,6 dCi vstřiky - životnost

Příspěvek od Šamša » ned kvě 05, 2019 20:05

Jde o to co jsi do toho tankoval a jak často jsi měnil filtr. Pokud se zadře čerpadlo tak na 100% budou v systému piliny a ty nadělají další paseku.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

camel
Junior member
Příspěvky: 210
Registrován: stř pro 30, 2009 19:45
Bydliště: Kroměřížsko

Re: 1,6 dCi vstřiky - životnost

Příspěvek od camel » ned kvě 05, 2019 20:11

Filtr vždy s olejem po 11-12 tis. km, tankování převážně ONO, sem tam někde jinde.
ex.Laguna II 1,9dCi Privilege 88kw 6kvalt (2001)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11120
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1,6 dCi vstřiky - životnost

Příspěvek od Šamša » ned kvě 05, 2019 20:15

Odpověděl sis prakticky sám. Jezdím denně okolo ONO, ale nikdy mě nenapadlo tam zastavit.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

camel
Junior member
Příspěvky: 210
Registrován: stř pro 30, 2009 19:45
Bydliště: Kroměřížsko

Re: 1,6 dCi vstřiky - životnost

Příspěvek od camel » ned kvě 05, 2019 20:29

To je zase odborná odpověď. Že tam netankuješ ty, neznamená že nikdo. Tankoval jsem tam i s předchozí Lagunou několik let a úplně v pohodě. Kdybych nenapsal ONO, tak by jsi mi odpověděl co?
Mě spíš zajímají názory na případné problémy s tímto motorem.
Sorry, neber to zle
ex.Laguna II 1,9dCi Privilege 88kw 6kvalt (2001)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11120
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 1,6 dCi vstřiky - životnost

Příspěvek od Šamša » ned kvě 05, 2019 20:46

Pročítám topiky, ale zatím jsi asi první s tak závažnou poruchou. Problém zadření VT čerpadla je způsoben suchou naftou, nebo cinklou naftou a je jedno, zda starou vodnatou, nebo s výplachem cisterny po benzínu, či sirnou na topení. A že tahle síť je nedůvěryhodná a hodně servisáků ti potvrdí problémy s auty.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host