prosim o radu

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

prosim o radu

Příspěvek od Pochyly Jiri » úte bře 23, 2010 17:24

Chci vymenit cerpadlo Lucas za Bosh u Kangoo 1.9D.Mechanicky prehodit to zvladnu,ale nevim jak predelat draty RJ.Dekuji.

Uživatelský avatar
magorcondoria
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: pát led 22, 2010 23:28
Bydliště: Aussig

Příspěvek od magorcondoria » ned bře 28, 2010 03:10

Předpokládám že máš LUCAS EPIC (jde do něho jeden kulatý konektor nahoře?) Co stím máš?

Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

Příspěvek od Pochyly Jiri » ned bře 28, 2010 09:12

Pri teplote 10-20 stupnu spatne startuje.Jakoby na 3valce a byly kour.Proto chci vymenit cerpadla.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 10393
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned bře 28, 2010 10:24

Bych se moc neunáhloval a nejdříve zkontroloval žhavičky, pak nechat přeměřit vstřiky, zkontrolovat předvstřik.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 388000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 210000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 352000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

Příspěvek od Pochyly Jiri » ned bře 28, 2010 11:36

Zhavice jsou v poradku,vstriky kontrolovane,trysky nove,rozvody ted menene,diagnostika nic neukazala.Muj lajcky nazor teplotni cidlo.Meril jsem odpor.ale neznam hodnoty cidla na RJ.Cidlo na budik se zda podle odporu v poradku.Treba ted rano.Venkovni teplota asi 8stupnu.Start bez problemu.Ujedu 3km,zastavim.Po 90min start,motor schladne a opet stejne problemy.Pocukavani motoru,tak po 20s se upravi a v pohode.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 10393
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned bře 28, 2010 12:01

Tak to vypadá spíše na elektrický problém, opravdu jít po čidlech a konektorech. Co EGR koukals jestli není nějak moc zanesený nebo zaseklý.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 388000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 210000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 352000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Pochyly Jiri
Starting member
Příspěvky: 65
Registrován: stř led 13, 2010 12:28

Příspěvek od Pochyly Jiri » ned bře 28, 2010 12:36

Timto ventilem jsem se jeste nezabyval.Ale predpokladam,ze ridici jednotka by zaznamenala chybu a diagnostika by ji ukazala.V lete lonskeho roku me v Pentu Zlin vymenili nejaky snad elektromagneticky ventil.Ale zavada pretrvavala.Cena byla 5200kc.Musim pochvalit pristup firmy,soucastku si vymontovali a penize vratili.Ja mam uz nachystane a skontrolovane cerpadlo Bosh.Hodlam tou vymenou vyloucit zavady na elektronicke casti cerpadla a jeho finacne nakladne opravy.Co se me zmeni na chovani vozu,pripadne emisich,kdyz to cerpadlo vymenim.

Uživatelský avatar
magorcondoria
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: pát led 22, 2010 23:28
Bydliště: Aussig

Příspěvek od magorcondoria » ned bře 28, 2010 18:56

Pokud to bude haprovat vytáhni konektor z toho EGR. Pokud to přestane .Vyrob si nové těsnění na to EGR .Jenom mu nedelej uprostřed tu díru,jen ty na ty šrouby.Stačí ze slabého plechu z plechovky třeba od kompotu.Staré těsnění namontuj společně zpět stím novým.Konektor nech potom zapojený ,aby ti nesvítila kontrolka.

Tohle čerpadlo je strašně závislé na vnitřním tlaku,pokud kolísá, nefunguje regulace vstřikování.Nesmí do něho jít bublinky!

giocata
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned úno 12, 2012 12:48

Re: prosim o radu

Příspěvek od giocata » ned úno 12, 2012 14:45

Čaues. Potřeboval bych poradit. Mam Renault Megan coupe coach 1.6, 16v, r.v. 96
Je to týden zpátky co se mi začalo XXXXXauto. Začalo to tim, že se mi rosvítila kontrolka č.5 a automaticky se mi zvedly otáčky asi tak na 2.tisíce. Druhý den ráno když jsem šel startovat tak jako by se mi dusilo auto a nechtělo se vůbec roztáhnout. Přirovanl bych to asi ke zvuku pionýra možná ještě horší. Také jsem si všimnul, že se mi strašně kouří s výfuku a to i černý dými a praská mi ve výfuku. Nevim jestli to neni způsobeno tím že mam díru v drátěnce. při jízdě se mi auto při snížení otáček plynem jakoby klepe nebo ucává jako když tam nejde benzín No nevim. Zkoušel jsem i vyměnit svíčky a taky nic . Do toho se mi zvedla spotřeba na 100km si to vzalo přes 20.litrů.
Prosím o radu co by to mohlo být díky
Naposledy upravil(a) 100KUC dne čtv bře 01, 2012 22:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: prosím bez zbytečných vulgárních výrazů

Polovnik14
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned pro 16, 2012 10:02

Re: prosim o radu

Příspěvek od Polovnik14 » ned pro 16, 2012 10:20

Ahojte renaultaci.kupil som Clio 1.9D r.v.1997 s pokazenim cerpadlom Bosch.Vymenil som za bosch ale trochu starsi model (1995) na ktorom nebol imobilizer.
teraz mam problem ako zapojit imobilizer.na originaly je 7 kablov a na tom vymenenom je len 6 kablov.imobilizer stale svieti.viete mi poradit?
ide to vobec nejako prerobit? motor kod F8Q typ B/c57. vopred dakujem

stefansk
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 05, 2017 10:13

Re: prosim o radu

Příspěvek od stefansk » úte led 02, 2018 23:51

Chcem na mojom Traficu II 2008 2.0 84kw menit rozvody, napinacie kladky, vodnu pumpu, filtre, repasovat alternator a dat vstreky na test.

Zakladna otazka je aku znacku dielov mam pouzit? Co sa davalo do prvovyroby Valeo? Rozvody, vodnu pumpu a kladky som zvazoval SKF celkom dobry pomer kvalita/cena. U filtrov to mam jednoduchsie tie pouzivam MANN.

Rozvody a cely servis si budem robit sam, uz som nasiel aretacnu sadu na rozvody za prijatelnu cenu 45eur.

Este rozmyslam aky motorovy olej mam pouzit, predchadzajuci majitel lial to co tam patri nevedel znacku ale asi Elf alebo Total 5w40, viem ze pri olejoch je najdolezitejsie dodrzat viskozitu, v autach som pouzival pouzivam Shell. Este ma zaujima co hovorite na prisadu do prevodovky na znizenie trenia MoS2, pouzivam ju v Celice ktora ma 350tis a s toho 150tis som spravil ja a boli to narocne km na prevodovku a ta to v podstate vydrzala, Trafic by mal mat klasicku prevodovku transaxle a mala by tato prisada prevodovke iba pomoct. Vdaka za rady.
Renault Trafic 2.0 dci 84kw 298 456km
Toyota Celica T20 2.0GT 352 283km

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 4172
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: prosim o radu

Příspěvek od kotasekh » stř led 03, 2018 07:33

U oleje neni nejdulezitejsi dodrzet viskozitu, ale normu.
Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
šedá Eclipse B66, Hudba
RV 1. dubna 2009 (Aprílové auto)
Najeto 295 000km

Uživatelský avatar
zdeno255
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: prosim o radu

Příspěvek od zdeno255 » stř led 03, 2018 15:49

MoS2 odporúčam vi do motora lebo prevodovky. Aj keď ide ľahko a dáš tam ten prípravok po cca 50 km zistíš, ze ľahko idú až teraz. ELF 5W40 kúpiš na nete za pár korun.
RENAULT Mégane III, rv.11/09, 1,6 81kw TL4
FIAT Marea Weekend 1.9JDT 105 chip 130PS, FIAT Punto 1.9JTD 85, Honda CBR 600F4i 110 PS,

stefansk
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 05, 2017 10:13

Re: prosim o radu

Příspěvek od stefansk » ned led 07, 2018 14:26

Nikto nic ohladom dielov ktore pouziva Renault v prvovyrobe?
Renault Trafic 2.0 dci 84kw 298 456km
Toyota Celica T20 2.0GT 352 283km

Uživatelský avatar
zdeno255
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: prosim o radu

Příspěvek od zdeno255 » ned led 07, 2018 15:23

Ak máš DPF tak olej 5W30 ak je bez tak 5W40 samozrejme ELF. Renault zvykne používat Ruvile. Kľudne daj SKF. Na niektorých ložiskách je označenie SKF. Ťažko povedať čo dali v prvovýrobe.
RENAULT Mégane III, rv.11/09, 1,6 81kw TL4
FIAT Marea Weekend 1.9JDT 105 chip 130PS, FIAT Punto 1.9JTD 85, Honda CBR 600F4i 110 PS,

stefansk
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 05, 2017 10:13

Re: prosim o radu

Příspěvek od stefansk » ned led 07, 2018 21:32

Vdaka ;)
Renault Trafic 2.0 dci 84kw 298 456km
Toyota Celica T20 2.0GT 352 283km

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host