TEC-2000

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

TEC-2000

Příspěvek od Zefek » čtv říj 16, 2014 20:07

Máte s tímhle čističem někdo zkušenosti a jak to dávkovat?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Krumph
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: pon bře 07, 2011 17:26
Bydliště: Praha

Re: TEC-2000

Příspěvek od Krumph » pon lis 03, 2014 17:52

Mám zkušenost jen s čističem vstřiků pro diesel (oranžovej) používám pravidelně po půl roce. Od té doby se mi neopakují problémy se starty na konci zimy co se mi stávaly. Ale jestli mi pomohlo zrovna tohle nebo je to jen placebo efekt těžko říci. Používám přesně podle návodu, tedy hadičku dám do plechovky, připojím na vstup palivového filtru, vytáhnu přepad nafty a taky strčím do plechovky. Na tenhle malej okruh nechám běžet cca půl hodiny.
Renault Kangoo 2 - 2009 1.5dci 63kW

Karlos002
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát zář 19, 2014 22:15

Re: TEC-2000

Příspěvek od Karlos002 » pon lis 10, 2014 19:40

Používám taktéž jen tím rozdílem že na max vyjedu nádrž pak to hodím do nádrže natankuji za 1000-1500 jak kdy a jezdím a zatím bez problémů až na tu cenu .

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: TEC-2000

Příspěvek od Zefek » pon lis 10, 2014 20:24

Řeším kouřivost a vím, že na okruhu sání problém není. Podle všeho to vypadá na problém v palivovém okruhu. Vyjel jsem nádrž, že jsem měl asi 3 litry do rezervy (cca 10 litrů i s rezervou) a do toho jsem to celé nalel. Netankoval jsem a vyjel jsem to až do rezervy. Nevím, jestli to pomohlo, kouří to furt. Ale chci to ještě projet s diagnostikou, protože při záznamu jsou vidět poměrné velké odchylky v tlaku paliva. Jinak dávám ještě při každém tankování VIF.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Karlos002
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát zář 19, 2014 22:15

Re: TEC-2000

Příspěvek od Karlos002 » stř lis 12, 2014 18:44

Já dávám každá 5-6 tankování ten Tec a jinak dávám VIF a zatím bez problémů on ten Tec je hodně silný čistit vstřiku a čerpadel takže možná chyba v tom žes nenatankoval ale netuším zase to píšou na plechovce tak tam se má pustit u filtru přes hadičku ale do toho jsem se nehrabal :)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: TEC-2000

Příspěvek od Zefek » stř lis 12, 2014 20:24

Ale pokud s autem nic není, tak tomu to aditivum ani nic neudělá. Pokud už s autem něco je, tak to pomoct může, ale taky nemusí.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Karlos002
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát zář 19, 2014 22:15

Re: TEC-2000

Příspěvek od Karlos002 » stř lis 12, 2014 20:44

Jasný no vyzkoušet se to musí než hrabat do auta za tisíce :)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: TEC-2000

Příspěvek od Zefek » pon lis 24, 2014 19:32

Zdá se mi, že to mezi 1500 a 1700 míň cuká. A taky kouřivost je nižší. Kouří to pořád, ale při plném plynu za mnou neletí kouřová clona. Teď mám jistotu (po nějakých testech a pokusech), že na autě je vadný vstřik. Projevuje se to mírnou nevyrovnaností chodu motoru, hlavně za studena.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Karlos002
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát zář 19, 2014 22:15

Re: TEC-2000

Příspěvek od Karlos002 » ned lis 30, 2014 11:58

Takhle u nás v servise léčily vstřik na Pajeru cvakal lítali otáčky zkusily vyjet nádrž nalít do jedné 3 Tecky natankovat čtvrt nádrže a jezdit a zatím vstřik drží a otáčky se drží na normálu ... nevěřil bych kdybych neviděl :)) Asi opravdu na tom něco bude.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: TEC-2000

Příspěvek od EfineSS » pát pro 05, 2014 15:12

Mám s ním osobní zkušenost.

https://www.youtube.com/watch?v=ycYOkCJ0uDA
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti