VIF do benzínu

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Zefek » stř led 11, 2017 18:52

:D
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » čtv led 12, 2017 08:14

Vyzkoušej a pak napiš jestli ti tam těch cca 20 koníků přiklusalo. Dodatečná aditivace ti pomůže udržet motor v lepší kondici, ale nárůst výkonu či úsporu paliva v tom nehledej, byl bys zklamán.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
goreff
Senior member
Příspěvky: 1208
Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od goreff » čtv led 12, 2017 11:27

F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur

Uživatelský avatar
ok2vvv
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát srp 26, 2016 11:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ok2vvv » ned led 15, 2017 08:54

Tak bych se rád přidal do diskuze. VIF jsem dnes nesehnal, protože žádná pumpa v Ostravě jej nemá. (byl jsem na 5-ti) Nakonec jsem koupil jen STP čistič vstřiků a dotankoval. Jel jsem pak cca 3km a parkoval u domu. Vím, že když je zahřátý motor, tak po zapnutí klimatizace jsou otáčky 950. (dle manuálu se mají zvýšit na 900 po jejím zapnutí) Dnes jsem měl zahřátý motor a u domu po zapnutí klimatizace otáčky 850 místo 950. Aktivně používám OBD a sledování na telefonu, takže vidím otáčky přesně.

Možná je to jen shoda náhod a placebo efekt :D. 3km po natankování se mi zdá málo, že by to hned v motoru něco udělalo. Je pravda že v druhém kilometru jízdy jsem to do kopce na trojku vytočil na 4500 otáček, aby ta špína odpadla :D ale jak říkám, pochybuju, že po tak krátké jízdě by už byl výsledek s otáčkami o 100 méně. Dokonce se mi zdá, že otáčky méně lítají. Lítaly vždy na volnoběh +- 50 a teď okolo +-20.

Co říkáte? Placebo nebo je možné že když jsem to vytočil, tak nějaká usazenina odpadla? :D Taky si říkám, že přece otáčky motoru po zapnutí klimatizace by měl řídit počítač a tak by to nemělo mít vliv na čistotu motoru.

Ještě jsem zapomněl napsat, že chci během týdne koupit a začít využívat VIF aditiva. Zajímá mě zda se něco změní nebo ne.
Renault Laguna I, 2000, 1.6, 16V, 79kW poface s rádiovým centrálem Obrázek

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Zefek » ned led 15, 2017 08:59

VIF seženeš v autokelly.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
ok2vvv
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát srp 26, 2016 11:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ok2vvv » ned led 15, 2017 09:03

Zefek píše:VIF seženeš v autokelly.

Na autokelly jsem zapomněl. :roll:
Ještě dotaz. Jak lijete to aditivum do nádrže? Přímo z té plechovky nebo máte nějaké vychytávky? Díky

edit: tak jsem byl v Autokelly, dolil do plně nádrže potřebné množství (lehce více :D ) a jel jak blázen aby se to promíchalo.
Renault Laguna I, 2000, 1.6, 16V, 79kW poface s rádiovým centrálem Obrázek

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Zefek » ned led 15, 2017 10:18

Koupil jsem si tu malou flašku s dlouhým hrdlem a z plechovky to před tankováním přelívám do té malé flašky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
ok2vvv
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát srp 26, 2016 11:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ok2vvv » ned led 15, 2017 11:15

Zefek píše:Koupil jsem si tu malou flašku s dlouhým hrdlem a z plechovky to před tankováním přelívám do té malé flašky.
Taky mě to před chvílí napadlo, že tu flašku od toho čističe vstřiků použiji na VIF :D
Renault Laguna I, 2000, 1.6, 16V, 79kW poface s rádiovým centrálem Obrázek

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5767
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » ned led 15, 2017 11:52

Ja uvazuji o docasnem naliti VIFu do nadrzky misto flashlube. Clanek o overenem ucinku na odstraneni karbonu me zaujal, ale do benzinu mi priliti nepomuze, tak ho budu podtlakove prisavat rovnou do sani ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Zefek » ned led 15, 2017 19:54

Za mě osobně, VIF není čistič a to platí jak pro naftovou tak i pro benzínovou verzi. VIF je aditivum, které zlepšuje charakteristiky paliva. To znamená, že u nafty zvyšuje mazivost, cetanové číslo, snižuje její pěnivost, ... U benzínu zvyšuje oktanové číslo, ... Ale nedokáže to palivový systém vyčistit. Pokud se používá stále, tak i při horší kvalitě natankované nafty dokáže zlepšit její charakteristiky a tím chrání proti budoucím problémům. Ale pokud už problémy jsou, pak je nedokáže odstranit. Na to jsou jiné přípravky, určitě na VIF.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5767
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » ned led 15, 2017 22:38

Nekde tu na foru (mozna v tomto vlaknu) ukazovali test usazovani karbonu na sacich ventilech a spalovaci komore, kde vif byl prokazatelne ucinny oproti N95. N95 naopak karbon vytvarel, N98 ho cistil mene.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » pon led 16, 2017 16:02

Vif čistí, jen ne tak rychle a intenzivně jako jednorázové přípravky. Rozdíl je v koncentraci, 1:1000 nečistí tak jako 1: 300.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5767
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » pon led 16, 2017 16:15

A proto ho budu podtlakove prisavat do sani a ne lit do benzinu ;). Mam tam nastavitelne davkovani, od "nic" az po "zbytecne moc" ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
ok2vvv
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát srp 26, 2016 11:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ok2vvv » pon led 16, 2017 17:07

kotasekh píše:Nekde tu na foru (mozna v tomto vlaknu) ukazovali test usazovani karbonu na sacich ventilech a spalovaci komore, kde vif byl prokazatelne ucinny oproti N95. N95 naopak karbon vytvarel, N98 ho cistil mene.
Nemyslíš toto http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx ?
Renault Laguna I, 2000, 1.6, 16V, 79kW poface s rádiovým centrálem Obrázek

Uživatelský avatar
ok2vvv
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát srp 26, 2016 11:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ok2vvv » pon led 16, 2017 17:09

Mimochodem mám najeto zatím jen 200 km po nalití VIF a čističe vstřiků, ale auto čím dál hůře startuje i když je už motor teplý. Lépe sice táhne okolo 2 tisíc otáček, ale do kopce začal být líný. Snad to nebude pokračovat až do nestartování a nevyjetí kopce :D
Renault Laguna I, 2000, 1.6, 16V, 79kW poface s rádiovým centrálem Obrázek

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5767
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » pon led 16, 2017 17:21

Jo, myslel jsem presne to ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od krt.ecek » pon led 30, 2017 14:22

ok2vvv píše:Mimochodem mám najeto zatím jen 200 km po nalití VIF a čističe vstřiků, ale auto čím dál hůře startuje i když je už motor teplý. Lépe sice táhne okolo 2 tisíc otáček, ale do kopce začal být líný. Snad to nebude pokračovat až do nestartování a nevyjetí kopce :D
tak co nové poznatky? Tak uvažuji o VIF.....

Mimochodem všimli jste si, že to jednorázové balení má 125ml, což odpovídá 125 litrů benzínu (dle poměru na větším balení) a doporučují to na 60 litrů? někde chybka ne? :oops:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5767
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » pon led 30, 2017 21:35

Pri prvnim pouziti se dava dvojnasobna davka, myslim :D.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
ok2vvv
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát srp 26, 2016 11:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ok2vvv » úte led 31, 2017 07:58

krt.ecek píše:
ok2vvv píše:Mimochodem mám najeto zatím jen 200 km po nalití VIF a čističe vstřiků, ale auto čím dál hůře startuje i když je už motor teplý. Lépe sice táhne okolo 2 tisíc otáček, ale do kopce začal být líný. Snad to nebude pokračovat až do nestartování a nevyjetí kopce :D
tak co nové poznatky? Tak uvažuji o VIF.....

Mimochodem všimli jste si, že to jednorázové balení má 125ml, což odpovídá 125 litrů benzínu (dle poměru na větším balení) a doporučují to na 60 litrů? někde chybka ne? :oops:


Pár poznatků mám. Nalil jsem tam čistič vstřikování a vif. Nevím co z toho zafungovalo, ale myslel jsem že se mi zasekl plovák v nádrži. Jde o to, že jsem měl najeto více km než X krát předtím když už mi svítila rezerva. Obvykle jsem měl spotřebu 7.3l a ta se neměnila. Nyní jsem točil motor v otáčkách aby se vyčistil a obecně jsem jezdil hůře. I přes to je spotřeba 6.7l. A v nádrži mám o 100 km více. Doufám, že když budu zase jezdit úsporně tak půjde spotřeba ještě níže. Jinak stiseni motoru nebo lepší starty zatím nevidím, jen ta spotřeba klesla. Bohužel nevím zda pomohl čistič nebo vif.
Renault Laguna I, 2000, 1.6, 16V, 79kW poface s rádiovým centrálem Obrázek

Uživatelský avatar
Dave61
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: sob pro 09, 2006 14:22
Bydliště: Jižní Morava

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Dave61 » čtv úno 23, 2017 21:41

Zdravím. Začal sem tankovat na Shellu a nevím, zda dávat VIF do Shell FuelSave 95, nebo ne? Prý je již aditivovaný. :oops:
Megane II sedan 1.4 16V 72KW r.v. 1/2007

Uživatelský avatar
ok2vvv
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: pát srp 26, 2016 11:46
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ok2vvv » pát úno 24, 2017 06:01

Dave61 píše:Zdravím. Začal sem tankovat na Shellu a nevím, zda dávat VIF do Shell FuelSave 95, nebo ne? Prý je již aditivovaný. :oops:
Co jsem se dočetl, tak shell paliva jsou aditivovaná, ale čistící účinek je jen 37% kdežto vif má přes 80-90% čistící účinek. Určitě to benzín vylepší a pokud máte starší auto, viděl bych to jako plus dávat tam vif
Renault Laguna I, 2000, 1.6, 16V, 79kW poface s rádiovým centrálem Obrázek

frezer
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: ned črc 06, 2014 08:20
Bydliště: Bardejov

Aditiva- Pouzivanie

Příspěvek od frezer » úte kvě 30, 2017 21:42

Zdar vsetci RENAULT-aci. :D

Chcel by som sa opytat ci niekto pouziva aditiva ak ano, ucinkuje to tak ako pisu na papieri?? A aku znacku kupujete.

Vdaka za odpovede

:lol:
Renault Laguna 3 Grandtour 2011 - 1.5 dci - pod 5 litrov
Renault Scenic 3 2012- 1.5 dci automat - 6 litrov
exFleunce Exception - 2011, 1,6 81 kw -8,1 lit momentalne po tuhej zime, inak 7,0 lit
exRenault Thalia II Expression - 2011, 1,2 55 kw - 5,9 lit

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5767
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Aditiva- Pouzivanie

Příspěvek od kotasekh » stř kvě 31, 2017 10:04

Jo, VIF (super benzin aditiv). Funguje :).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Aditiva- Pouzivanie

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 31, 2017 10:11

Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 31, 2017 10:13

Se shell mám špatné zkušenosti.... to co zde napíšu se spoustě lidem nebude líbit, ale prostě to tak mé auto má.... nějaký čas jsem tankoval jen na Shell a sem tam mi auto cukalo, jelo na 3 válce atd. pak jsem přestal mít výhodnou cenu na shell a začal tankovat na Tank Ono, až když jsem jednou vzal zase na Shell, tak mi zase začal motor blbnout a uvědomil jsem si, že za ten rok a půl jen na tank ono se mi to nestalo ani jednou. Tzn. Shell nebrat, motor zlobí, Tank ONO je OK :-)

Teď zkouším dávat VIF, asi tři nádrže tam je a zatím nepozoruji žádný rozdíl....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti