VIF do benzínu
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
VIF do benzínu
Je tu někdo, kdo zkoušel do benzínu přidávat VIF? Myslím tím benzínový VIF, ne naftový. Já jsem to zkoušel, zatím u mě prošlo motorem cca půl plechovky (250ml). A mám problém. V červnu auto začalo skákat jako koza, jako by mu docházel benzín, ale bylo tam půl nádrže. Spravilo se to samo od sebe, ale pocukávání pociťuji stále v tahu, hlavně do kopce. Když uberu plyn, vystřelí to jako raketa. Od června už aditivum neliju, tak přemýšlím, jestli je to tím, nebo není.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: VIF do benzínu
Mohlo ti to uvolnit nějakej binec a přemístit jinam na míň vhodný místo. Já aditivuju už asi 3 roky v kuse a dobrý. Měl jsem Vif, LM Speed a momentálně od Millers. Aditivuju pravidelně každý tankování, jednorázové přípravky z důvodů rizika nepoužívám. Co tahle špatný benzín?
Na benzínu to není až tak patrný, jako na naftě. Zatím se zdá nejlepší ten Millers, už jen kvůli té fajnové flašce s dávkovačem.
Na benzínu to není až tak patrný, jako na naftě. Zatím se zdá nejlepší ten Millers, už jen kvůli té fajnové flašce s dávkovačem.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: VIF do benzínu
Ja do svojej 1,6 16V používam aditívum VIF. Začal som aditivovať asi pred dvomi mesiacmi. Vyjazdil som tiež asi polovičku plechovky. A výsledný efekt je pravý opak tvojho efektu. Auto je živšie a dokonca mi klesla spotreba. Cesta Liptovský Mikuláš-Kraków, 4 ľudia v aute. V časoch, keď som jazdil na "čistý" benzín som túto trasu urobil za 6,2 litra. Ako aditivujem, tak som túto trasu urobil za 5,6 litra. Merané na tej istej trase, s tými istými ľuďmi v aute. A štýl jazdy mám tiež rovnaký.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Re: VIF do benzínu
Jelikoz je ted akce v Kelly na VIF tak jsem zakoupil plechovku a jsem zvedavej na vysledek.Za 180Kc mi vydrzi na dlouho
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: VIF do benzínu
Asi to zase začnu do auta lít, protože jsem zjistil blbý spoj na jedné hadičce. Od té doby se auto chová lépe, tak uvidíme.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: VIF do benzínu
Ja do auta lejem každych 15 000 km Pro-Tec Fuel line cleaner, co ani nie je aditivum ale skor cistic palivovej stustavy a zatim som nemal problem.
Už som uvažoval aj ja o aditive, ale spytam sa takto? Ma to u benzinaku nejaky zmysel?
Už som uvažoval aj ja o aditive, ale spytam sa takto? Ma to u benzinaku nejaky zmysel?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VIF do benzínu
Tak prvni zkusenost dal jsem startovni dvojnasobnou davku.Predtim mi kdyz jsem rano nastartoval auto v tyhle zime,tak se houpaly cca 5 vterin po natoceni otacky a s VIFem uz to nedela.
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
Re: VIF do benzínu
Nedalo mi to a nechal soms a nahovoriť, dnes som kupil VIF super benzin, rovno ho dal do nadrže (55ml) s plnkou a uvidime čo to dá
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VIF do benzínu
Hounddog: Myslím že si urobil dobre. Však časom zistíš sám. Aditivujem cca od augusta. Spotreba je menšia a poznať to aj na štartoch. Minulú zimu, keď auto chodilo na čistý benzín, tak sa autu moc štartovať nechcelo. Štart bol podstatne dlhší a ak som pustil kľúč o trochu skôr než som mal, tak mal motor 2-3 sekundy taký rozhádaný chod. Párkrát sa mi stalo, že "vypadol" na chvíľu jeden valec.
Za toho polroka čo používam VIF sa vstrekovače zrejme prečistili. Štartuje to krásne. Ráno, keď je -12°C stačí podržať startér doslova sekundu. To je fakt moment. Bol som zvynutý štartovať raz tak dlho než teraz.
Za toho polroka čo používam VIF sa vstrekovače zrejme prečistili. Štartuje to krásne. Ráno, keď je -12°C stačí podržať startér doslova sekundu. To je fakt moment. Bol som zvynutý štartovať raz tak dlho než teraz.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
-
- Junior member
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv říj 01, 2009 21:03
- Bydliště: Valašské Klobouky,Brno
Re: VIF do benzínu
Dával jsem to do Scenika 1.6 16V kde to to pomohlo při volnoběhu, držel otáčky, motor se ztišil, výkon jsem moc nepoznal. Nyní to dávám do 2.0T, mám trošku nižší spotřebu, výkon není poznat, motor je i tak silný.
Grand Scenic III,r.v.2010,1.5 dCi,81 kW
Megane III,r.v.2011,1.5 dCi, 66 kW.
Megane III,r.v.2011,1.5 dCi, 66 kW.
Re: VIF do benzínu
mne sa zda (mozno ze palcebo efekt) ze autu sa ide v spodnych otackach lepsie za plynom.
Spotreba mi ostala cca rovnaka.
Spotreba mi ostala cca rovnaka.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VIF do benzínu
Jak nejlépe nalít aditivum bez ztrát do nádrže? Klapka v hrdle nádrže docela vadí....
Re: VIF do benzínu
Kup si jiné aditivum které má dlouhé hrdlo co jde zastrčit až k té zadní klapce. Nejlépe to má vyřešen Millers a nebo Bischop. Po spotřebování ti zůstane flaška, která jde opakovaně použít. Ale bacha ten Millers je silně návykový, zatím nejlepší účinky aspoň u mě. Riziko, že zůstaneš už u něj je velkéglock69 píše:Jak nejlépe nalít aditivum bez ztrát do nádrže? Klapka v hrdle nádrže docela vadí....
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: VIF do benzínu
Nebo si kup ten jednorázový VIF a lahvičku schovej...
Re: VIF do benzínu
To existuje? Menší jak 500ml jsem nikde neviděl.faldicek píše:Nebo si kup ten jednorázový VIF a lahvičku schovej...
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: VIF do benzínu
Ano u nás v Kelly to mají, přesně jedna dávka v plastové lahvičce s úzkým dlouhým hrdlem, takže se dobře dostanu přes tu klapku...
Re: VIF do benzínu
Ja to naliju ke klapce pomocí dodavaneho vicka, zastrcim tankovaci pistoli a vic neresim . Tam jsou nejake ztraty? Venku nic politeho nemam, takze vse musi skoncit v nadrzi...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: VIF do benzínu
U mě by to zrovna takhle nešlo, protože mám klapku zároveň s ústím hrdla...
Re: VIF do benzínu
Ja mam 50 ml striekacku, uplne stvorenu na to
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: VIF do benzínu
Zkuste mrknout na ty flaštičky od Millers. Tam je vidět, že někdo přemýšlel hlavou a vymyslel fajnovej systém kde nehrozí polití rukou a manipulace je lahůdková. Otevřu flaštičku, vymáčknu si do zásobní nádržky kolik zrovna je třeba, vrazím to do hrdla až dozadu k druhé klapce a až s tím otočím o 180 stupňů, tak se to teprve vylije kam má.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: VIF do benzínu
kotasekh Ty to máš bez strát, pretože Thalia má klapku nikoľko centimetrov pod úrovňou hrdla. Lenže napríklad Megane II má klapku rovno na úrovni hrdla. Síce som nepochopil, prečo to hoši francúzski tak vymysleli, ale dokážem si predstaviť, že sa to bude nalievať blbo.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Re: VIF do benzínu
v tom případě už chápu, proč s tím já problém nemám
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon zář 09, 2013 16:19
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF do benzínu
Nazdárek
Doteraz som bol skeptik, ale čo sa mi stalo ...
Po kúpe Espace som odložil fabiu 1,4mpi na dlhšiu chvílu, odchádzalo mi servo a tlmiče, tak sa pol roka nejazdilo, teraz na jar som to dal do servisu, kde mi vymenili servo a predné tlmice, uloženie tlmičov, silentbloky v ramenách , takže za 800€ zase jazdím, ale na volnobeh malo auto kolísavé otáčky, od 650 do 1000, čo bolo dosť stresujúce...
Z rád tu na fore som kúpil VIF benzín, nalial dávku na 60L a tankoval som len 39L , a po prejdení cca 20km, div sa svete, motor má aj studený, aj zahriaty stabilné otáčky cca 950. Takže klobúk dolu, FUNGUJE
Doteraz som bol skeptik, ale čo sa mi stalo ...
Po kúpe Espace som odložil fabiu 1,4mpi na dlhšiu chvílu, odchádzalo mi servo a tlmiče, tak sa pol roka nejazdilo, teraz na jar som to dal do servisu, kde mi vymenili servo a predné tlmice, uloženie tlmičov, silentbloky v ramenách , takže za 800€ zase jazdím, ale na volnobeh malo auto kolísavé otáčky, od 650 do 1000, čo bolo dosť stresujúce...
Z rád tu na fore som kúpil VIF benzín, nalial dávku na 60L a tankoval som len 39L , a po prejdení cca 20km, div sa svete, motor má aj studený, aj zahriaty stabilné otáčky cca 950. Takže klobúk dolu, FUNGUJE
Opel Kadett 1,3 LS 1986 - 2011 - cca 400 000 km doslúžil a ukradnutý !?
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Re: VIF do benzínu
nebo byl problém ve starém benzínu a prostě jsi natankoval čerstvý .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 22
- Registrován: pon zář 09, 2013 16:19
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF do benzínu
Ach jaj ...
Od servisu som tankoval už 3x, a prešiel 277 km ...
Od servisu som tankoval už 3x, a prešiel 277 km ...
Opel Kadett 1,3 LS 1986 - 2011 - cca 400 000 km doslúžil a ukradnutý !?
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů