VIF do benzínu
Moderátor: Moderators General
Re: VIF do benzínu
Slysel jsem, ze pry maji novou recepturu, ale sam mam jeste starou plechovku. Tak snad bude novinka stejne dobra, jako puvodni .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: VIF do benzínu
Ještě jsem do auta nic nelalil, čekám jesltli mi někdo potvrdi podobnou zkušenost s modrou barvou vifu. Ať nezničim motor,nebo něco jiného , prodejce nemá informace ,jakou má mít barvu.
Re: VIF do benzínu
A neni jednodussi a hlavne podstatne jistejsi zavolat do VIFu a zeptat se? http://www.vif.cz/kontakty/
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: VIF do benzínu
Je to v poho, mají to na FB, bude už jen modrá kvůli barevné nestalosti zlutohnede https://m.facebook.com/vifaditiva/posts/544872699307514
Megane II Sedan, 1.4 16v, rv. 7/2007
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
Past: Megane I Grandtour, 1.6 16v, rv. 2000, "Modrá ústrice"
Re: VIF do benzínu
Tak děkuji všem za informace.
Re: VIF do benzínu
Lije VIF nekdo i do motorky? Co zacaly davat bioslozky, tak mam kazdy rok problem po zimne startovat a rozchodit. Dva roky jsem tam lil neco ze Shelky, minuly rok nic a karburatorovy ctyrhrnek se dost dlouho dusil.
Ted jsem do toho nalil VIF a vcera mi take dlouho trvalo, nez jela alespon na stojane do otacek. Nakonec sla pekne za plynem az do 13000. Startoval jsem ji vsak o dva mesice drive, jako minule roky.
Stejny problem, asi s bioslozkama, jsem mel i s retezovkou. Po dvanacti letech nepouziti jsem loni vytakl Husqarnu, oprasil pavuciny, VDckem prostrikl zatuhnutou listu, nalil benzin a na treti cuk makala. Pak dva mesice stala. poradne jsem se namakal, nez chytla. Na druhou stranu sekacka s BF motorem chyta bez problemu.
Co pouzivate ?
Jeste me zaujalo, jak asi CZ koruna posilnila. U ceskeho Auto Kelly je flasticka za 68 CZK, u slovenského za 3,7€.
Ted jsem do toho nalil VIF a vcera mi take dlouho trvalo, nez jela alespon na stojane do otacek. Nakonec sla pekne za plynem az do 13000. Startoval jsem ji vsak o dva mesice drive, jako minule roky.
Stejny problem, asi s bioslozkama, jsem mel i s retezovkou. Po dvanacti letech nepouziti jsem loni vytakl Husqarnu, oprasil pavuciny, VDckem prostrikl zatuhnutou listu, nalil benzin a na treti cuk makala. Pak dva mesice stala. poradne jsem se namakal, nez chytla. Na druhou stranu sekacka s BF motorem chyta bez problemu.
Co pouzivate ?
Jeste me zaujalo, jak asi CZ koruna posilnila. U ceskeho Auto Kelly je flasticka za 68 CZK, u slovenského za 3,7€.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: VIF do benzínu
Já dávám Vif do všeho a je znát rozdíl. U skůtru jsem musel zvyšovat otáčky volnoběhu,aby mi to nachcípalo.Po aplikaci Vifu jsem je musel dát zpátky . Husqvarna mi taky blbla, chtěl jsem dokonce jít do servisu, ale pak mně napadlo dát Vif a vše se vyčistilo a jede jako zamlada a to má 24 let. Abych to shrnul, dávám ho do všeho -auta, sekačky (rotační, košové, křovák), skůtr. Soused měl taky problém s pilou, neznačkovou, v servisu pročistili a teď dává Vif.
Re: VIF do benzínu
Já používám zbytek co zůstane na dně plechovky do křováku, že ji vypláchnu benzínem, zůstává tam toho docela dost. Každopádně u sečení se pak zapotím úplně stejně
Včera jsem kupoval novou plechovku, už ten modrý a zase mi to připadne trochu hustší, hůř se mi to přelévalo z plechovky do flaštičky, jak u té staré hustší receptury. Ale možná to bylo jen tím chladným počasím...
Včera jsem kupoval novou plechovku, už ten modrý a zase mi to připadne trochu hustší, hůř se mi to přelévalo z plechovky do flaštičky, jak u té staré hustší receptury. Ale možná to bylo jen tím chladným počasím...
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: VIF do benzínu
Dík za potvrzení modré barvy.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: VIF do benzínu
Ono v zimě je ten VIF opravdu takový dost hustý.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF do benzínu
Hezký den všem,
přispěju se svojí zkušeností s VIFem do benzínu. Hned ze začátku předesílám, že naše auta nepoznala horší benzín než V power racing od Shell nebo Vervu 100 od Benziny, kterou používáme několik let zpětně.
Měl jsem Logana 1,6 16V který má hydroštely. Po měsíci, co jsem ho koupil nového a krátce zajel, asi 5.000 km, jsem ho nechal čipnout, tj.vrátit výkon na původní hodnoty Renaultu. Nezničitelný motor. Najeto 280.000 km a kdybych ho neposlal do auta před sebou, co mělo kuli, měl bych ho dál.
K VIFu. Motor měl najeto asi 150.000 km, když jsem se rozhodl mu dát něco lepšího a aplikoval jsem 3/4 roku VIF při každém tankování. Motor se zdál tišší, spotřeba nehlídaná. Když jsem najel dalších 33.000 km, tj.celkem 183.000 km, jsem dělal v létě jeden experiment a zlehka podfoukl hlavu. Dal jsem auto do servisu, ať mi poprvé za životnost auta udělají rozvody a srovnají hlavu. Byla prohnutá o 0,3 mm na třetím válci. Když jsem si auto přebíral opravené, tak mechanik říkal, že by rozvody vydržely min.ještě 20.000 km, ale čemu se divil bylo, že dílna, co dělala hlavu s ventilama, se ho ptala, jest-li jezdím na plyn. Prý jsem měl gufera ventilů rozežraný. Do aut mi plyn nikdy nesmí. Raději plnotuk, než Birell Když jim řekl, že jezdím jen na prémiová paliva, bylo mu řečeno, ať neaditivuju aditivované. Tatranky taky nejsou každou reklamou křupavější....
Závěr:
přestal jsem dávat VIF a najel jsem dalších 100.000 km, než jsem ho rozstřelil.
Teď ho dám do svého Espika 2.0T benzín a to na max.2 nádrže, což je cca.160 litrů na snad pročištění jako prevenci. Pro ilustraci, s Epíkem jezdím 90% město a průměrná dlouhodobá spotřeba je 10,2 S najetýma 216.000 km lítá pořád jak za mlada.
Po aplikaci sem přidám případné poznatky.
přispěju se svojí zkušeností s VIFem do benzínu. Hned ze začátku předesílám, že naše auta nepoznala horší benzín než V power racing od Shell nebo Vervu 100 od Benziny, kterou používáme několik let zpětně.
Měl jsem Logana 1,6 16V který má hydroštely. Po měsíci, co jsem ho koupil nového a krátce zajel, asi 5.000 km, jsem ho nechal čipnout, tj.vrátit výkon na původní hodnoty Renaultu. Nezničitelný motor. Najeto 280.000 km a kdybych ho neposlal do auta před sebou, co mělo kuli, měl bych ho dál.
K VIFu. Motor měl najeto asi 150.000 km, když jsem se rozhodl mu dát něco lepšího a aplikoval jsem 3/4 roku VIF při každém tankování. Motor se zdál tišší, spotřeba nehlídaná. Když jsem najel dalších 33.000 km, tj.celkem 183.000 km, jsem dělal v létě jeden experiment a zlehka podfoukl hlavu. Dal jsem auto do servisu, ať mi poprvé za životnost auta udělají rozvody a srovnají hlavu. Byla prohnutá o 0,3 mm na třetím válci. Když jsem si auto přebíral opravené, tak mechanik říkal, že by rozvody vydržely min.ještě 20.000 km, ale čemu se divil bylo, že dílna, co dělala hlavu s ventilama, se ho ptala, jest-li jezdím na plyn. Prý jsem měl gufera ventilů rozežraný. Do aut mi plyn nikdy nesmí. Raději plnotuk, než Birell Když jim řekl, že jezdím jen na prémiová paliva, bylo mu řečeno, ať neaditivuju aditivované. Tatranky taky nejsou každou reklamou křupavější....
Závěr:
přestal jsem dávat VIF a najel jsem dalších 100.000 km, než jsem ho rozstřelil.
Teď ho dám do svého Espika 2.0T benzín a to na max.2 nádrže, což je cca.160 litrů na snad pročištění jako prevenci. Pro ilustraci, s Epíkem jezdím 90% město a průměrná dlouhodobá spotřeba je 10,2 S najetýma 216.000 km lítá pořád jak za mlada.
Po aplikaci sem přidám případné poznatky.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: VIF do benzínu
Já si koupil 100 ml napaječku pro hlodavce, která má v úhlu 45° kovovou trubičku na uzávěru, na kterou jsem ještě nalepil plastovou trubičku asi 20 cm dlouhou. Tu zasunu hluboko do nádrže a zmáčknu.
Re: VIF do benzínu
Ona to nebude jen změna barvy.Má to taky úplně jinou vůni,ten novej dost nepříjemě páchne.
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
Re: VIF do benzínu
Pokud jsem dobře pochopil, tak dle tohoto videa https://www.auto.cz/jak-se-testuje-znac ... -si-141997 a toho co jsem si psal se společností Benzina, tak do klasické 95ky od cca poloviny listopadu přidávají VIF, do Vervy to dělají prý již cca 3 roky
Dobrý den,
správně jste odhalil, že se jedná o čerpací stanici Benzina ORLEN. Nové aditivum, kterým se článek zabývá, přidáváme od poloviny listopadu do každé nakládky Efecty 95. Oficiální marketingová kampaň se nám malinko opozdila a bohužel jsme vylepšenou Efectu 95 zatím oficiálně nepředstavili.
Prémiový benzin Verva 100 obsahuje čistící aditiva (detergenty) pro motory s přímým i nepřímým vstřikováním již 3 roky. Pod odkazem https://www.benzinaorlen.cz/…100 se můžete podívat na výsledky testu čistících schopností Vervy 100 v motoru s přímým vstřikováním, který byl také prováděn v nezávislé motorové zkušebně SGS.
S přáním mnoha ujetých kilometrů v roce 2022
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: VIF do benzínu
Mají malé zpoždění.Slovnaft to dělá už minimálně 15 let.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: VIF do benzínu
Hele to nevím, já jsem postřehl toto.. upřímně myslím, že se dá říci, že tam už dlouho něco dávají, ale teď to bude nejspíše ten VIF... nevím neřeším, jen jsem to sem dal....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon črc 15, 2019 14:16
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF do benzínu Benzina Verva100
Zdravím vás v Novém roce.
Jestli VIF nebo ne, nechám na každém soudruhovi zde. Já svoji zkušenost napsal výše
Co je ale pro mne podstatně, je to, že Benzina, už X měsíců zpětné zvýšila. O 100% podíl bioslozek v premiovem benzínu Verva 100 a to z 5% na 10%> Takže prémiové zaplatíme na každých 9 litrů tím, že 10-ty litr není benzín. Máte to psané vždy na tankovací pistoli. Holt u nich tankuju jen 95.
Zkusil jsem "prémiový" benzín z Globusu. Smrdí to jak bolavý nohy a auto žere... Teď jezdím na 95 nebo 100 OMV.
A bez VIFu.
Jestli VIF nebo ne, nechám na každém soudruhovi zde. Já svoji zkušenost napsal výše
Co je ale pro mne podstatně, je to, že Benzina, už X měsíců zpětné zvýšila. O 100% podíl bioslozek v premiovem benzínu Verva 100 a to z 5% na 10%> Takže prémiové zaplatíme na každých 9 litrů tím, že 10-ty litr není benzín. Máte to psané vždy na tankovací pistoli. Holt u nich tankuju jen 95.
Zkusil jsem "prémiový" benzín z Globusu. Smrdí to jak bolavý nohy a auto žere... Teď jezdím na 95 nebo 100 OMV.
A bez VIFu.
Dacia Logan MCV 1,6 16V Laureate 7 míst 2010, toho času rozstřelený
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Grand Espace IV 2.0T Privilege 2004, obětoval se ve prospěch posádky 1.7.2022 v Chorvatsku
Grand Espace IV 2.0T Initiale Paris 2005
Suzuki GSX 750 E 1982
Suzuki GSX-R 1100 G 1986
Jawa 350 632 TwinSport 1991
Suzuki GSX-R 1100 typ M 1991 Vanilla Ice
Jawa 250 352 1960
Re: VIF do benzínu
Psal jsem to uz jinde. V benzinu Verva 100 neni lih, ale ETBE. Zvysili podil na 18 %, tudiz muzou napsat E10. ETBE je latka vylepsujici vlastnosti benzinu, takze oni ten benzin vylepsili, na ukor vyssi ceny. Je to tak uz rok. Ale kazdy si tankujte co chcete, pak ale pomlouvejte jen to, cemu rozumite.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: VIF do benzínu
Nejsem si jist, že ETBE vylepšuje vlastnosti benzínu, to mi trochu nesedí, z čeho čerpáš? Spíše bych jen řekl, že je nezhorušuje jako líh, neváže vodu atd.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: VIF do benzínu
Zvysuje vyhrevnost, tudiz snizuje spotrebu. A pry i vyssi obsah kyslikatych latek, ale to uz je nam asi jedno. Zdroj - google .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: VIF do benzínu
Podle mého je přidávání čehokoli do benzínu či nafty zbytečné. Kdyby ty přípravky skutečně měli takový zásadní přínos /netvrdím že nemají žádný to ne ale určitě ne tak zásadní/ jinak by to tam přidávali sami výrobci a nechali si to i zaplatit! Takto to jen zvyšuje náklady na provoz. Takto "ušetřené" peníze si raději přidám na koupi kvalitnějších pneumatik to se mi zdá rozumnější daleko více. Dříve jsem když měla auta ještě karburátory bylo dobré tak 2-3 x za zimu přilít do nádrže trochou velfobinu neb čistého lihu aby v plovákové komoře nemrzla voda v triskách a šlo nastartovat. Dnes když se přidává do paliv meřo což je vlastně také líh tak je to zbytečné. V .
Re: VIF do benzínu
Mero neni lih a VIF ma prokazany ucinek minimalne v dekarbonizaci spalovaciho prostoru, pripadne i cisteni sacich ventilu u neprimeho vstriku. Aditiv je benzin plny uz na benzince, na cisty benzin by auto moc nejelo. Aditiva jsou ale draha, takze se s nimi setri, pripadne si to prodejci nechavaji zaplatit v cene “premiovych” benzinu. At si tam kazdy uzivatel lije co chce, treba i ten dnes jiz zbytecny velfobin, jezdit to bude furt stejne a resit se to “musi” az u specifickych pripadu, jako je dlouhodobe skladovani paliva - sezonni provoz, LPG atd.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: VIF do benzínu
Meřo ve své podstatě líh je protože je to směs surového řepkového oleje a metanolu. A metanol je jednoduchý alkaloid kterému se říká dřevný líh. Ale mě šlo o to že se díky meřo nemusí už nic do benzínu přidávat na odstranění vody protože meřo případnou vodu spolehlivě absorbuje protože metanol je s vodou mísitelný v jakémkoli poměru. A ještě by mě zajímalo jak se mohou sací ventily u nepřímého vstřiku zakarbonovat. Asi překlep mělo být výfukových že? Ale motory s nepřímým vstřikem karbonuji tak málo že je opravdu zbytečné cokoliv přidávat. 0.9ky tce 300-400 000 ale výměna oleje max.po 15 000. Mechaniků co vidělo tento motor i vevnitř je jak šafránu nebylo proč jej rozebírat tak proč bych tam něco lil co tam vůbec nepatří no né ! Ale když myslíš tvoje volba. V.
Re: VIF do benzínu
Mero je bioslozka nafty, ne benzinu, proto rikam, ze mero neni lih. Saci ventily karbonuji kvuli recirkulaci vyfukovych spalin - egr ventil.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů