VIF do benzínu

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 4088
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » úte bře 25, 2014 07:41

No tak promin no, tos nenapsal :-D
Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
šedá Eclipse B66, Hudba
RV 1. dubna 2009 (Aprílové auto)
Najeto 290 000km

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 1995
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Jean ViC » stř srp 13, 2014 13:39

co testovali ve svete motoru v nejakem letosnim cisle
Natural 95

tak zkouseli i nalejt do benzinu od Eurooilu VIF
a podle jejich mereni se zvysila mazivost a trosicku kleslo oktanove cislo...
mozna nejake dalsi veci si to uz moc presne nepamatuju, vzpominam ze vyslo "prekvapive" na jevo ze benzin Tank ONO a shell N95 jsou stejne... :D
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
R11
Člen RCČR
Příspěvky: 637
Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od R11 » ned říj 12, 2014 23:17

Tak po nekolikamesicni zkusenosti s VIFem - u Clia se volnobeh se ustalil, starty asi stejne v pohode jako driv, ale hlavne spotreba klesla z cca 6,4 na 6 litru, coz odpovida te deklarovane uspore 5 - 7%. Po cca 5-ti vyjetych nadrzich. Motor lehce tissi...mam najeto 47 000, takze u starsich motoru by to mohlo pomoci jeste vice. Podle me cim mensi obsah, tim vetsi ucinek.

U R11 je spotreba nizsi cca o 0,3 l, ale zase je to auto pro radost, tak se s nim rad projedu bez ohledu na spotrebu, takze to neni zrovna etalon mereni :)

Nicmene doporucuju.
Ted jsem si koupil i jednorazove baleni, ze budu prelivat z velky plechovky - POZOR - uzaver netesni, takze jsem to vyhodil a budu zase pohodlne davkovat merkou z plechovky...
:mrgreen: Jirka :mrgreen:

<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 :arrow: foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1864
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od faldicek » pon říj 13, 2014 14:47

Já ten jednotázový taky koupil a vozím vždy dávku v autě a v pohodě...

hipisko
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob čer 28, 2014 22:17

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od hipisko » pon říj 13, 2014 16:16

ja na mojom starom pezote som pouzival vif a aj tak sa mi auto zanieslo, musel som ho dat dekarbonovat, dymilo, zvysena spotreba, znizeny vykon. Po dekarbonizacii auto ako nove.
Takze ja vo VIFe zazrak nevidim.

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » čtv říj 16, 2014 07:40

Tady nikdo netvrdí, že je VIF zázrak a nebo všelék.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

peto 1
Experienced member
Příspěvky: 924
Registrován: sob lis 27, 2010 18:18
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od peto 1 » čtv říj 16, 2014 17:02

Ja som nikdy do benzínu nič nepridával a ani neplánujem, lebo som nikdy žiadne problémy kvôli tomu nemal. Asi pred 20 rokmi som mal Š120, tam som dal jednorázovo pred zimou plechovku Velfobinu a to je všetko. Dokonca ani aditíva do nafty nepridávam, lebo na to jednoducho nevidím dôvod a to som na 3 služobných autách najazdil cez 1 000 000km.
RENAULT MEGANE III 1,5 dCi Grandtour
RENAULT MEGANE II 1,4 16v 72 kW Grandtour
Obrázek

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 1995
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Jean ViC » pát úno 13, 2015 11:53

vzdyt nikdo nepise ze kdyz se nebudou lejt aditiva tak motor vice vydrzi, resp. ze by nevydrzel bez aditiv :D
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
dd
Junior member
Příspěvky: 197
Registrován: pát čer 09, 2006 12:18
Bydliště: Pardubice

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od dd » čtv dub 09, 2015 08:03

Wartburg 353.1 sedan 1986 - prodan
Megane Break 1.6 16V 79kW, 2001

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 1995
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Jean ViC » pát kvě 29, 2015 20:53

zajimave az skoro revolucni ... to jsem nikde necetl...
ze bych se taky podival na skrtici klapku
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

ZgobliN
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 16, 2014 23:05

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ZgobliN » ned črc 05, 2015 18:27

Ahoj, presiel som si tudo diskusiu a zacalo mi vrtat hlavou ci tiez zacnem nieco pridavat do benzinu. Mam Megane I 1.4 16V 70kw, jazdim na super95 tankovane na OMV. Otec do toho motoru vraj niekedy natankoval premium95 MAX MOTION tiez od OMV a vraj to auto neslo pekne. Dlhorocne jazdim na cisty benzin. Par ludi tu velmi chvalilo znacku Millers tak som si ich rozklikol a mam gulas z toho co by som mal od nich vybrat.


Otazka mimo. Kolega tankoval na OMV a presiel na benzin od Slovnaftu na ktorom udajne na plnu nadrz najazdi o desiatky km viac. Kamen urazu je ze nema palubny pocitac (starsia Fabia), no tvrdi ze niekedy pozoroval 100-150km viac. Co si o tom myslite o kvalite samotneho benzinu na nasich pumpach?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17546
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Zefek » ned črc 05, 2015 18:41

Na té samé pumpě, ten stejný stojan a najezdím rozdíl od 180 do 300km při tankování za 500kč. Což je docela drsný rozdíl.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » ned črc 05, 2015 18:44

Petrol Power Ecomax, 500ml za cca 500 Kč, dávkování 1:1000. Přísady do paliv se vyplatí, kdo nevěří ať vyzkouší. Kvalita paliv je přímo úměrná výtoči. Klidně obyč Natural čerstvej, než prémiovku notně odleželou.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

ZgobliN
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 16, 2014 23:05

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ZgobliN » ned črc 05, 2015 19:48

Takze otazka aditiva mi je jasna, asi pojdem do toho a uvidim ci to pomoze auticku. DAkujem

No a teda ako vidim asi kolega nie je jediny co prejde na tie iste litre rozdielnu vzdialenost. ja som raz tankoval pri prahe na OMV a s danym mnozstvom benzinu som presiel viac ako s benzinom na domacej pumpe v MArtine ... tak neviem no... idem teraz do chorvatska ale po navrate ked vyjazdim nadrz asi skusim inu pumpu a uvidim ci to ma nejaky vplyv... Na to ze tankujeme asi najdrahsi benzin v EU tak je to celkom bieda

peto 1
Experienced member
Příspěvky: 924
Registrován: sob lis 27, 2010 18:18
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od peto 1 » úte črc 07, 2015 20:17

Nikdy danú nádrž nevyjazdíš tým istým spôsobom, aj keby si jazdil tie isté trasy, vždy je tam množstvo vonkjších vplyvou, ktoré jazdenie ovplyvnia (počasie, premávka...)
RENAULT MEGANE III 1,5 dCi Grandtour
RENAULT MEGANE II 1,4 16v 72 kW Grandtour
Obrázek

ZgobliN
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: úte pro 16, 2014 23:05

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od ZgobliN » sob říj 10, 2015 00:06

Ahojte takze prinasam odozvu,
Zakupil som Petrol Power Ecomax 500ml a uz som spotreboval cca pol flasticky teda som prejazdil priblizne 250 litrov benzinu a rad sa podelim o skusenosti. Spotreba je nizsia asi o 0.5 litru, ale ako pisu o produkte ze prida nejake koniky, skor mam pocit ze autu nieco malo ubralo, resp sa posunul zaber do hornych otacok pokial som nalial predpisany pomer 1:1000. Pokial podlejem pomer cca 1:750 auto ide nadherne a uplne ozije uz odspodu. Je mozne ze ma niekto podobne skusenosti?

Jedna sa o renault megane 2001, 1.4 benzin , 16v 70kW 95ponikov

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » pon říj 12, 2015 11:16

Dávkuji vždy dle návodu, možná lehce víc jak to zrovna vyjde. U Ecomaxu to bylo poznat nejvíc, u Vifu už to tak znatelné nebylo. Aditivuji téměř od novoty, tak ani nevím jaké je to jezdit bez.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

tomastandler
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: sob dub 02, 2016 20:40

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od tomastandler » sob dub 02, 2016 20:45

Aditiva používám také , doporučuji po takovýchto příznacích vyměnit palivový filtr , kam se přesunuli všechny nečistoty , to vyjde zhruba na 150kč v Auto Kelly.

martin46
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned dub 28, 2013 09:08

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od martin46 » ned čer 12, 2016 21:42

mal som prolem na Scenicu II 2.0 benzin s LPG, auto po stunenom štarte dusilo. Riešil som to viac ako rok a nakoniec to bolo tak zlé, že som musel ako na S120 "túrovať" po naštartovaní cca 2-3 min na 2500+ otačkach aby motor nezdochol.

Bol som na drahej dekarbonizácií motora, kde sa prípravkami BG čistili vstreky, sanie a prísada šla aj do oleja. Výsledok ťaźko postrehnuteľný a rovnal sa iba dlhšej jazde na benzín. Po krátkom čase sa problém znova vrátil.

Začal som dávať VIF a asi po prvej nádrži problémy zmizli a doteraz mám pokoj. Už to bude skoro rok, čo jazdím bez problému a rovnako som nemal problém ani v najtuhších mrazoch. Neviem presne kde bol problém ale mne pomáha

SilverA
Advanced member
Příspěvky: 470
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od SilverA » pon čer 13, 2016 20:22

Myslím že v príspevku vyššie je jasné, že sa nejedná o placebo efekt, ale že VIF skutočne pomohol. Inak ja dávam VIF pri každom tankovaní už od roku 2013. Od tej doby nebola v aute jediná nádrž bez VIFu. A v poslednom čase som začal občas (keď si spomeniem....takže asi každých 5000 km) používať STP čistič vstrekov. Nebudem sa rozpisovať o tom, že sa zlepšila akcelerácia. To nemám ako dokázať. I keď pocitovo sa mi zdá že zlepšila....a sme zase u placeba.

Avšak všimol som si, že sa skľudnil voľnobeh. Kto máte 1,4 16V alebo 1,6 16V isto poznáte to "zaškobrtnutie" motoru na voľnobehu čo je u týchto motorov bežné (nemyslím netesnú škrtiacu klapku kde na voľnobehu lietajú otáčky niekam ku 1500 / min, ale klasické kolísanie + - 50 otáčok). Tak toto kolísanie sa akoby skľudnilo. Ani ručička otáčkomeru nelieta toľko. A to odprisahám že sa nejedná o placebo. Raz mi kamoš venoval fľaštičku s týmto STP. Vozil ju v aute a motor sa mu stihol rozdrbať skôr, než to stihol naliať do nádrže. Tak mi to venoval. Ja som si to nalial do nádrže a neočakával som od toho absolútne nič. Skôr sa jednalo o likvidáciu čističa, keďže kamoš nevedel čo s tým. Po nejakom čase (keď som vyjazdil asi pol nádrže) som si všimol že je motor na voľnobehu kľudnejší. Nepripisoval som to ničomu. Potom som odjazdil pár nádrží (3-5 cca) bez STP a voľnobeh bol stále dobrý. Neskôr som si všimol že voľnobeh opäť zaškobrtáva. Dal som STP a zase sa to dalo dohromady. Už by som do auta asi čistý benzín nenalial. Tých pár centov na liter naviac za to stojí.

Takže za mňa, pravidelne pri tankovaní dávať VIF a občas, keď si spomeniete STP + VIF. Po niekoľkoročnej procedúre môžem povedať, že už cítim pod kapotou tých 1600 kubíkov - mladým frajerom v štvorkových Golfoch malinko znižujem sebavedomie, keď im ten trápny Francúz za križovatkou zdrhne. Viem že dakedy som mal Megana dosť priduseného...pocitovo ako keby som šoféroval Clio III (hmotnosť rovnaká) s motorom 1,2 16V 75k-ktoré som mimochodom tiež šoféroval, preto porovnávam. Teraz je Megane úplne iné auto.
Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo

Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege

Wenfra
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte kvě 17, 2016 13:37
Bydliště: Opava

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Wenfra » stř čer 29, 2016 10:28

Souhlasím ze SilverA mám podobné skušenosti ikdyž STP jsem ješte nedaval ale VIF je super

webster9
Junior member
Příspěvky: 155
Registrován: ned led 24, 2016 10:42

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od webster9 » sob pro 10, 2016 12:12

Ahojte, ja som si kúpil aditivum millers ecomax benzin, fľaša super, dávkovanie tiež. Strcim do hrdla až za druhú klapku otočím o 180 stupňov, vyleje sa to ale problém je vytiahnuť tu flasu von, lebo jedna aj druhá klapka sa zaseknu o závit na fľaške pri vytahovani. Tolko s tým mixujem až ju vytiahnem, ale bojím sa že tu spodnú klapku raz odtrhnem a skončí v nadrzi. Nemáte nejaky grif na to vytahovanie? Nestačilo by to vyliať za prvú klapku a pištoľ potom jemne strčiť za klapku splachnut to dole, a potom pištoľ vrazit až dole a tankovať. Bude to aj takto fungovať?

Ďakujem
Renault Megane III Grandtour, 1.6 16V 110k, 11/2011
ex. Renault Scenic 1.6 16V 107k, 12/1999

SilverA
Advanced member
Příspěvky: 470
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od SilverA » úte pro 13, 2016 19:26

Žeby točiť v protismere hodinových ručičiek a tým ju "vyšrobovať"? :) Určite by som za to nerval nasilu.
Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo

Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » stř pro 14, 2016 15:51

Lahvičku od Millerse používám už léta a na nic lepšího jsem nenarazil. Co se týká vytáhnutí z hrdla ven, lehce zakývat nahoru-dolu a táhnout. Rozhodně ne silou.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

kecner
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: stř kvě 27, 2015 18:27

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kecner » stř led 11, 2017 18:50

Zdravím-narazil jsem na nabídku příměsi do paliva(nafta i benzin) PRO Engine ultra.Má se to dát cca do 30 l paliva a má to udělat 15% výkon,15% úspora paliva,vyčistit vstřikování a budete mít skoro jako nový motor.Nezkoušeli jste to někdo??Recenze jsou sice pěkný,akorát ,že jsou tam pořád stejný i když se posunuje datum.
R clio-2000/1,2 Rmegan 1,6combi2004 Rmegan combi1,6/2008,Rtrafic generation 2,0/115 r.O8

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti