VIF do benzínu

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17548
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

VIF do benzínu

Příspěvek od Zefek » úte zář 24, 2013 14:07

Je tu někdo, kdo zkoušel do benzínu přidávat VIF? Myslím tím benzínový VIF, ne naftový. Já jsem to zkoušel, zatím u mě prošlo motorem cca půl plechovky (250ml). A mám problém. V červnu auto začalo skákat jako koza, jako by mu docházel benzín, ale bylo tam půl nádrže. Spravilo se to samo od sebe, ale pocukávání pociťuji stále v tahu, hlavně do kopce. Když uberu plyn, vystřelí to jako raketa. Od června už aditivum neliju, tak přemýšlím, jestli je to tím, nebo není.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » úte zář 24, 2013 14:53

Mohlo ti to uvolnit nějakej binec a přemístit jinam na míň vhodný místo. Já aditivuju už asi 3 roky v kuse a dobrý. Měl jsem Vif, LM Speed a momentálně od Millers. Aditivuju pravidelně každý tankování, jednorázové přípravky z důvodů rizika nepoužívám. Co tahle špatný benzín?
Na benzínu to není až tak patrný, jako na naftě. Zatím se zdá nejlepší ten Millers, už jen kvůli té fajnové flašce s dávkovačem.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

SilverA
Advanced member
Příspěvky: 442
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od SilverA » ned říj 20, 2013 21:58

Ja do svojej 1,6 16V používam aditívum VIF. Začal som aditivovať asi pred dvomi mesiacmi. Vyjazdil som tiež asi polovičku plechovky. A výsledný efekt je pravý opak tvojho efektu. Auto je živšie a dokonca mi klesla spotreba. Cesta Liptovský Mikuláš-Kraków, 4 ľudia v aute. V časoch, keď som jazdil na "čistý" benzín som túto trasu urobil za 6,2 litra. Ako aditivujem, tak som túto trasu urobil za 5,6 litra. Merané na tej istej trase, s tými istými ľuďmi v aute. A štýl jazdy mám tiež rovnaký.
Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo

smates
Advanced member
Příspěvky: 251
Registrován: ned bře 31, 2013 20:05
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od smates » čtv pro 12, 2013 16:16

Jelikoz je ted akce v Kelly na VIF tak jsem zakoupil plechovku a jsem zvedavej na vysledek.Za 180Kc mi vydrzi na dlouho :-)
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě :-)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17548
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Zefek » stř pro 18, 2013 15:11

Asi to zase začnu do auta lít, protože jsem zjistil blbý spoj na jedné hadičce. Od té doby se auto chová lépe, tak uvidíme.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1937
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Hounddog » čtv pro 19, 2013 07:28

Ja do auta lejem každych 15 000 km Pro-Tec Fuel line cleaner, co ani nie je aditivum ale skor cistic palivovej stustavy a zatim som nemal problem.
Už som uvažoval aj ja o aditive, ale spytam sa takto? Ma to u benzinaku nejaky zmysel?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

smates
Advanced member
Příspěvky: 251
Registrován: ned bře 31, 2013 20:05
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od smates » čtv pro 19, 2013 14:56

Tak prvni zkusenost dal jsem startovni dvojnasobnou davku.Predtim mi kdyz jsem rano nastartoval auto v tyhle zime,tak se houpaly cca 5 vterin po natoceni otacky a s VIFem uz to nedela.
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě :-)

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1937
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Hounddog » čtv pro 19, 2013 22:05

Nedalo mi to a nechal soms a nahovoriť, dnes som kupil VIF super benzin, rovno ho dal do nadrže (55ml) s plnkou a uvidime čo to dá :)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

SilverA
Advanced member
Příspěvky: 442
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od SilverA » čtv pro 19, 2013 22:57

Hounddog: Myslím že si urobil dobre. Však časom zistíš sám. Aditivujem cca od augusta. Spotreba je menšia a poznať to aj na štartoch. Minulú zimu, keď auto chodilo na čistý benzín, tak sa autu moc štartovať nechcelo. Štart bol podstatne dlhší a ak som pustil kľúč o trochu skôr než som mal, tak mal motor 2-3 sekundy taký rozhádaný chod. Párkrát sa mi stalo, že "vypadol" na chvíľu jeden valec.

Za toho polroka čo používam VIF sa vstrekovače zrejme prečistili. Štartuje to krásne. Ráno, keď je -12°C stačí podržať startér doslova sekundu. To je fakt moment. Bol som zvynutý štartovať raz tak dlho než teraz.
Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo

wow
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: čtv říj 01, 2009 21:03
Bydliště: Valašské Klobouky,Brno

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od wow » úte úno 04, 2014 14:24

Dával jsem to do Scenika 1.6 16V kde to to pomohlo při volnoběhu, držel otáčky, motor se ztišil, výkon jsem moc nepoznal. Nyní to dávám do 2.0T, mám trošku nižší spotřebu, výkon není poznat, motor je i tak silný.
Grand Scenic III,r.v.2010,1.5 dCi,81 kW
Megane III,r.v.2011,1.5 dCi, 66 kW.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1937
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Hounddog » stř úno 05, 2014 12:34

mne sa zda (mozno ze palcebo efekt) ze autu sa ide v spodnych otackach lepsie za plynom.
Spotreba mi ostala cca rovnaka.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

glock69
Junior member
Příspěvky: 185
Registrován: ned dub 19, 2009 08:59

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od glock69 » ned bře 16, 2014 12:33

Jak nejlépe nalít aditivum bez ztrát do nádrže? Klapka v hrdle nádrže docela vadí....

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » ned bře 16, 2014 15:00

glock69 píše:Jak nejlépe nalít aditivum bez ztrát do nádrže? Klapka v hrdle nádrže docela vadí....
Kup si jiné aditivum které má dlouhé hrdlo co jde zastrčit až k té zadní klapce. Nejlépe to má vyřešen Millers a nebo Bischop. Po spotřebování ti zůstane flaška, která jde opakovaně použít. Ale bacha ten Millers je silně návykový, zatím nejlepší účinky aspoň u mě. Riziko, že zůstaneš už u něj je velké :lol:
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1855
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od faldicek » ned bře 16, 2014 20:31

Nebo si kup ten jednorázový VIF a lahvičku schovej...

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » ned bře 16, 2014 23:08

faldicek píše:Nebo si kup ten jednorázový VIF a lahvičku schovej...
To existuje? Menší jak 500ml jsem nikde neviděl.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1855
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od faldicek » ned bře 16, 2014 23:28

Ano u nás v Kelly to mají, přesně jedna dávka v plastové lahvičce s úzkým dlouhým hrdlem, takže se dobře dostanu přes tu klapku...

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 3942
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » pon bře 17, 2014 07:48

Ja to naliju ke klapce pomocí dodavaneho vicka, zastrcim tankovaci pistoli a vic neresim :-). Tam jsou nejake ztraty? Venku nic politeho nemam, takze vse musi skoncit v nadrzi...
Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
šedá Eclipse B66, Hudba
RV 1. dubna 2009 (Aprílové auto)
Najeto 285 000km

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1855
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od faldicek » pon bře 17, 2014 08:07

U mě by to zrovna takhle nešlo, protože mám klapku zároveň s ústím hrdla...

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1937
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od Hounddog » pon bře 17, 2014 08:27

Ja mam 50 ml striekacku, uplne stvorenu na to :)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od soptik » pon bře 17, 2014 08:57

Zkuste mrknout na ty flaštičky od Millers. Tam je vidět, že někdo přemýšlel hlavou a vymyslel fajnovej systém kde nehrozí polití rukou a manipulace je lahůdková. Otevřu flaštičku, vymáčknu si do zásobní nádržky kolik zrovna je třeba, vrazím to do hrdla až dozadu k druhé klapce a až s tím otočím o 180 stupňů, tak se to teprve vylije kam má.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

SilverA
Advanced member
Příspěvky: 442
Registrován: pon kvě 14, 2012 17:46

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od SilverA » pon bře 17, 2014 14:55

kotasekh Ty to máš bez strát, pretože Thalia má klapku nikoľko centimetrov pod úrovňou hrdla. Lenže napríklad Megane II má klapku rovno na úrovni hrdla. Síce som nepochopil, prečo to hoši francúzski tak vymysleli, ale dokážem si predstaviť, že sa to bude nalievať blbo.
Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 3942
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » pon bře 17, 2014 20:53

v tom případě už chápu, proč s tím já problém nemám :-)
Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
šedá Eclipse B66, Hudba
RV 1. dubna 2009 (Aprílové auto)
Najeto 285 000km

yezeni.sk
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pon zář 09, 2013 16:19
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od yezeni.sk » pon bře 24, 2014 07:00

Nazdárek
Doteraz som bol skeptik, ale čo sa mi stalo ...
Po kúpe Espace som odložil fabiu 1,4mpi na dlhšiu chvílu, odchádzalo mi servo a tlmiče, tak sa pol roka nejazdilo, teraz na jar som to dal do servisu, kde mi vymenili servo a predné tlmice, uloženie tlmičov, silentbloky v ramenách , takže za 800€ zase jazdím, ale na volnobeh malo auto kolísavé otáčky, od 650 do 1000, čo bolo dosť stresujúce...
Z rád tu na fore som kúpil VIF benzín, nalial dávku na 60L a tankoval som len 39L , a po prejdení cca 20km, div sa svete, motor má aj studený, aj zahriaty stabilné otáčky cca 950. Takže klobúk dolu, FUNGUJE :)
Opel Kadett 1,3 LS 1986 - 2011 - cca 400 000 km doslúžil a ukradnutý !?
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 3942
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od kotasekh » pon bře 24, 2014 12:21

nebo byl problém ve starém benzínu a prostě jsi natankoval čerstvý :-).
Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
šedá Eclipse B66, Hudba
RV 1. dubna 2009 (Aprílové auto)
Najeto 285 000km

yezeni.sk
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pon zář 09, 2013 16:19
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: VIF do benzínu

Příspěvek od yezeni.sk » pon bře 24, 2014 20:34

Ach jaj ...

Od servisu som tankoval už 3x, a prešiel 277 km ...
Opel Kadett 1,3 LS 1986 - 2011 - cca 400 000 km doslúžil a ukradnutý !?
Skoda Fabia 1.4 MPI 2000 - slúži doteraz
Renault Espace 4 2.2 dCi 2003 - slúži doteraz

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host