Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Moderátor: Moderators General
Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Tak co, už ho někdo natankoval? To zas bude blamáž co ? Ale tak ráád bych tomu věřil
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
natankuj, uvidíš jestli se něco změní.... možná jo, možná ne...
Diesela nemám, tak nemohu soudit... u benzínu mi V-power přijde to samé jako normální N95 ... tedy bez zjevného (subjektivně měřitelného) zlepšení. Proto si myslím, že kromě většího větru v peněžence nemá efekt, ale třeba má někdo opačnou zkušenost...
Diesela nemám, tak nemohu soudit... u benzínu mi V-power přijde to samé jako normální N95 ... tedy bez zjevného (subjektivně měřitelného) zlepšení. Proto si myslím, že kromě většího větru v peněžence nemá efekt, ale třeba má někdo opačnou zkušenost...
- Charon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 286
- Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
změní se hned dvě věci, nádrž bude plnější a peněženka prázdnější.100KUC píše:natankuj, uvidíš jestli se něco změní.... možná jo, možná ne...
Diesela nemám, tak nemohu soudit... u benzínu mi V-power přijde to samé jako normální N95 ... tedy bez zjevného (subjektivně měřitelného) zlepšení. Proto si myslím, že kromě většího větru v peněžence nemá efekt, ale třeba má někdo opačnou zkušenost...
To bude asi tak vše
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio
Renault Megane I 1.6e Cabrio
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Před pár lety proběhl v AutoBildu test V-Poweru benzínu.
Probíhal tak, že se několik nádrží jezdilo na V-Power, pak se motor rozebral do šroubku a zkoumalo se množství usazenin. Závěr byl takový, že v motoru je usazenin (uhlíkových) méně než je obvyklé nebo že nejsou téměř žádné.
Tedy velmi povzbudivý výsledek.
Z mého pragmatického hlediska měl jen jednu chybu. Nikdo neprovedl testování motoru PŘED zahájením používání V-Poweru, takže nebylo možno ani teoreticky určit zda jeho použití má či nemá jakýkoliv vliv na čištění motoru.
Výsledek testu pouze prokázal, že nedochází k zanášení motoru...
... což u správně seřízeného, nikoliv nadnormativně opotřebeného motoru a normovaného paliva je jaksi samozřejmostí....
Takže asi tak...
Každý nechť si z toho učiní závěr sám a utrácí peníze za co libo.
Probíhal tak, že se několik nádrží jezdilo na V-Power, pak se motor rozebral do šroubku a zkoumalo se množství usazenin. Závěr byl takový, že v motoru je usazenin (uhlíkových) méně než je obvyklé nebo že nejsou téměř žádné.
Tedy velmi povzbudivý výsledek.
Z mého pragmatického hlediska měl jen jednu chybu. Nikdo neprovedl testování motoru PŘED zahájením používání V-Poweru, takže nebylo možno ani teoreticky určit zda jeho použití má či nemá jakýkoliv vliv na čištění motoru.
Výsledek testu pouze prokázal, že nedochází k zanášení motoru...
... což u správně seřízeného, nikoliv nadnormativně opotřebeného motoru a normovaného paliva je jaksi samozřejmostí....
Takže asi tak...
Každý nechť si z toho učiní závěr sám a utrácí peníze za co libo.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Minulý rok jsem měl možnost tankovat tuto naftu u sousedů v Rakousku a moje dojmy byly takové, že nikdá auto tak nejezdilo, jako s touto naftou. Hlavně to bylo znát na dálnicích při zrychleních na limit. Po příjezdu do Čech jsem byl zklamanej po prvním tankování, že auto zlenivělo a nechtělo nějak jet, tak já dávám zdvižený palec tomuto palivu
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
já teď natankoval "nezáměrně" premium diesel u omv, gate7 ji tu na fóru chválí, zatím mi přijde, že se změnil k lepšímu vztah mezi ručičkou palivoměru a ujetých km.
Aktuálně víceméně bezproblémový Scénic 1,5 dCi, 2008; dříve dosti problémový Megane Scénic 1,9 DTi, 1999
to mně přivádí na myšlenku, že ten nový ultra-hyper-mega-diesel byl záměrně uvolněn na trh právě po zimě, kdy má i "obyčejné" paliva účinek, o kterém jsi psal. takže by to bylo vlastně placebo. inu, že by velice chytrý marketingový tah??DDT píše:za poslední 2 týdny mi klesla průměrná spotřeba o litr... a jezdím stále ke stejné pumpě.
Každý den jezdím 100km do práce a z práce. Pořád stejnou cestou.
Začali používat nějaký super benzín a nebo prostě stoupla teplota, takže je motor dříve prohřátý?
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte úno 21, 2006 20:47
- Bydliště: Kosice
super nafta
mam r 19 D a skusil som tankovať naozaj vseličo,tankujem vetsinou naozaj pri prazdnej nadrži,tak môj pocit z paliva je presvedčivejši.Ešte ani raz sa mi mestalo,že ide auto lepšie-horšie.Tankoval som u všetkych značiek pump,kupoval som aj dotovanu -červenu naftu,furt to šlo rovnako.Chodim stale ku svokre a tam je cesta cca 40 km tam a 40 km speť po hornatom terene a cesta je skor na rs rally tak to viem ohodnotit.Ale raz ,to som mal Kadetta 1,6 D som mal jednu nadrž neviem odkial,to fakt slo jak odtrhnute z reťaze,Viezol zom kamosa co mal A 4 1,6 benzin a ten kukal jak to ide jad XXXXXXX,samozrejme po kopcoch,len neviem si spomenuť,odkiaľ bola ta zazračna nafta.Nikdy pred tym ani potom to tak neslo.Mal som asi 150 lt v pivnici kupovane od kamošov ale nevedel som to vypatrať. ešte k tym aditivam.Najlepšia skusenosť Castrol TDA,tichšie štarty,hladši chod motora.Benzin by som nedaval,nakoľko sučasti paliv.systemu su mazane naftou-čerpadlo trysky,môžu sa pridrieť,je moderna doba,mame aditiva tak ich použivajme...
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Natankoval jsem poprvé V Power Diesel v akci, kdy dávali 4x více bodů, protože na reklamy super paliva nevěřím. Ale byl jsem překvapen:litra píše:Tento týden jsem ho dal a už nedám nic jiného. Auto jede uplně jinak, samozřejmě lépe a cenový rozdíl není tak velký. A spotřeba šla dolů
- auto jelo svižněji, zejména byla znát lepší akcelerace při ot. od 1500
- je nižší spotřeba, o kolik přesně po mě nechtějte, ale v rozmezí 0,2-0,4 na 100
Jen mohu s výše uvedeným, souhlasit, netankuji nic jiného, a pokud to má ještě očistnou schopnost pak to za ty peníze stojí.
Doporučoval bych jej vyzkoušet všem co uvažují o tunningu - peníze za něj nestojí, to raději tankovat V Power - můj názor.
Laguna II Grandtour 1.9 DCI, 88kW - Privilege
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Tak moja skúsenosť ja takáto.Môj bývalý spolužiak robí vo firme Johnson Controls.Firma sa zaoberá navrhovaním a vyrábaním interierov a robí rozne testy.Je tam ako inžinier.Sám mi povedal že ak budem tankovat shell V-Power tak v konečnom dôsledku neprerobím na tom,čo sa týka spotreby aj údržby palivového systému.Zabraňuje usádzaniu sa karbonov a podobných bordelov...Pri tej spotrebe je to relatívne si myslým,ak dupnem na plyn tak nepomôže tomu nič,ale ak človek jazdí šetrne tak rozdiel uvidí.Test bol vedený na fábii.
Takže odteraz tankujem väčšinou V-power.
Takže odteraz tankujem väčšinou V-power.
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
panove ja davam -toto aditivum a mužu řict naprosta spokojenost...motor svižnější,do kopcu nemusim tak často řadit ,a spotřeba o caa 0,4l na 100 km menší.
Složení a účinky:
Unikátní receptura této přísady do motorové nafty poskytuje motorům optimální výkon a účinnost a přidává navíc další ochranné vlastnosti. Snižuje provozní náklady a současně čistí a promazává celý palivový systém.Byla vyvinuta speciálně pro naftu typu F, vyráběné v ČR a SR. Testy filtrovatelnosti za nízkých teplot byly provedeny Ústavem paliv a maziv v Praze, Prof.Ing.Jiřím Kovářem Csc. - katedra chemie, sekce paliv a maziv ČTU v Praze. Snižuje bod tuhnutí MEŘO.
Návod k použití:
Mimo zimní období míchat s naftou v poměru až 1:5000. V zimním období pro teploty až -29°C v poměru až 1:4000, pro teploty až -35°C v poměru 1:2000, pro teploty až -40°C v poměru 1:1000
Výhody:
- snížení spotřeby paliva a zvýšení výkonu
-zvýšení cetanového čísla paliva
- omezení zanášení vstřikovacích zařízení
- snížení množství emisí
- vysoké antikorozní vlastnosti
- snížení provozní hlučnosti motoru
- zlepšení studených startů
- zajištění filtrovatelnosti nafty v teplotách až do -45°C
- zlepšení provozu při nízkých teplotách
- likvidace vody v palivu
- vysoké čistící účinky palivového systému
- konzervace spalovacího prostoru v motorech
Složení a účinky:
Unikátní receptura této přísady do motorové nafty poskytuje motorům optimální výkon a účinnost a přidává navíc další ochranné vlastnosti. Snižuje provozní náklady a současně čistí a promazává celý palivový systém.Byla vyvinuta speciálně pro naftu typu F, vyráběné v ČR a SR. Testy filtrovatelnosti za nízkých teplot byly provedeny Ústavem paliv a maziv v Praze, Prof.Ing.Jiřím Kovářem Csc. - katedra chemie, sekce paliv a maziv ČTU v Praze. Snižuje bod tuhnutí MEŘO.
Návod k použití:
Mimo zimní období míchat s naftou v poměru až 1:5000. V zimním období pro teploty až -29°C v poměru až 1:4000, pro teploty až -35°C v poměru 1:2000, pro teploty až -40°C v poměru 1:1000
Výhody:
- snížení spotřeby paliva a zvýšení výkonu
-zvýšení cetanového čísla paliva
- omezení zanášení vstřikovacích zařízení
- snížení množství emisí
- vysoké antikorozní vlastnosti
- snížení provozní hlučnosti motoru
- zlepšení studených startů
- zajištění filtrovatelnosti nafty v teplotách až do -45°C
- zlepšení provozu při nízkých teplotách
- likvidace vody v palivu
- vysoké čistící účinky palivového systému
- konzervace spalovacího prostoru v motorech
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
ja vim že to zni jako reklama ale kukni ,je tam bitech octan power-to je do benzinu.
http://bishopsoriginal.chytry.cz/
http://bishopsoriginal.chytry.cz/
názor na zveřejnění testu v mladé frontě dnes
Pánové jistě mi dáte za pravdu že všechny společnosti zabývající se distribucí PHM musí vydělávat. Zajímal by mne váš názor na článek zveřejněný v MF Dnes kde byl proveden test na aditivované diesli tj Verva , V Power atd. Je to na stránce Benzina.cz a následná odpověd společnosti SHELL kterou najdete na stránkách SHELL.Cz společnost shell se totiž veřejně přiznala že dělá rozdíl mezi trhem v čechách a rakousku nebo německu . Takže podle vedení společnosti SHELL jsme pořád jenom Podřadný trh na který není potřeba dovážet kvalitní PHM a kde se lidi spokojí jen s podřadným zbožím . Apeluji na vás a tímto vás žádám o to aby se společnosti Shell trošku zatopilo pod kotlem a uvědomili si že nejsme jenom povl.Prosím Vás o to aby jste všem známím a přátelům a známým toto řekly a dál rozšiřovali tuto kampan . Protože dokud se nebudeme bránit tak budeme jezdit na šunt . Děkuji za pomoc
Není diesel jako diesel
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Shell k tomu pise tohle:
Složení každého naše paliva (byť se stejným označením na rozdílných trzích) je připravováno na základě potřeb konkrétního trhu, typů vozidel a dalších parametrů.
To je ponekud zvlastni pristup, kdyz vezmeme v potaz, ze automobily a jejich funkce se jaksi mezi CR a SRN nelisi. Tedy co se tyce motoru. Ve vybavach je samozrejme rozdil, ale vybava zase nepotrebuje palivo, ze. Nicmene nad timto pristupem by se asi Shell mel zamyslet, zvlast, kdyz cena je temer srovnatelna a leckdy (v lete) i vyssi nez u nekterych Shell pump v Nemecku.
A dale:
Shell V-Power Diesel nabízený v Německu v současnosti zahrnuje syntetickou složku GTL (Gas to Liquid), která je vyráběna ze zemního plynu a umožňuje čistější a efektivnější spalování. Tato složka, vyrobená prostřednictvím unikátní Shell technologie, se vyrábí v současnosti ve velmi omezeném množství v Kataru a Shell ji v současnosti nabízí na vybraných trzích. Pracujeme intenzivně na tom, abychom v blízké budoucnosti mohli rozšířit počet trhů, na kterých bude složka GTL v palivu dostupná.
To je sice osklive, ze nas trh nestoji Shellu za lepsi palivo, resp. aditivum, nicmene faktem je, ze nemecky trh je mnohem vetsi, starsi, narocnejsi atd. a je tudiz pochopitelne, ze dostal prednost (Shell totiz nepise, ze u nas to nikdy nebude...).
Ale hlavne: ani jedna cast tohoto vyjadreni Shellu NEZNAMENA, ze je jejich palivo nekvalitni. Ono totiz kvalita paliva jako takoveho a dalsi aditivace - to jsou dva rozdilne pojmy. A rozhodne to, ze je nafta v Nemecku lepe aditivovana nez u nas NEZNAMENA, ze se u nas prodava nekvalitni palivo, ktere nici motory a neodpovida normam. Akorat to na to mozna ve srovnani s tim nemeckym palivem o trochu hur jede, malinko vic papa. Ale rozhodne obecne plati, ze u Shellu jsou paliva kvalitnejsi nez u nejakeho "Patrika Pumpy"
Složení každého naše paliva (byť se stejným označením na rozdílných trzích) je připravováno na základě potřeb konkrétního trhu, typů vozidel a dalších parametrů.
To je ponekud zvlastni pristup, kdyz vezmeme v potaz, ze automobily a jejich funkce se jaksi mezi CR a SRN nelisi. Tedy co se tyce motoru. Ve vybavach je samozrejme rozdil, ale vybava zase nepotrebuje palivo, ze. Nicmene nad timto pristupem by se asi Shell mel zamyslet, zvlast, kdyz cena je temer srovnatelna a leckdy (v lete) i vyssi nez u nekterych Shell pump v Nemecku.
A dale:
Shell V-Power Diesel nabízený v Německu v současnosti zahrnuje syntetickou složku GTL (Gas to Liquid), která je vyráběna ze zemního plynu a umožňuje čistější a efektivnější spalování. Tato složka, vyrobená prostřednictvím unikátní Shell technologie, se vyrábí v současnosti ve velmi omezeném množství v Kataru a Shell ji v současnosti nabízí na vybraných trzích. Pracujeme intenzivně na tom, abychom v blízké budoucnosti mohli rozšířit počet trhů, na kterých bude složka GTL v palivu dostupná.
To je sice osklive, ze nas trh nestoji Shellu za lepsi palivo, resp. aditivum, nicmene faktem je, ze nemecky trh je mnohem vetsi, starsi, narocnejsi atd. a je tudiz pochopitelne, ze dostal prednost (Shell totiz nepise, ze u nas to nikdy nebude...).
Ale hlavne: ani jedna cast tohoto vyjadreni Shellu NEZNAMENA, ze je jejich palivo nekvalitni. Ono totiz kvalita paliva jako takoveho a dalsi aditivace - to jsou dva rozdilne pojmy. A rozhodne to, ze je nafta v Nemecku lepe aditivovana nez u nas NEZNAMENA, ze se u nas prodava nekvalitni palivo, ktere nici motory a neodpovida normam. Akorat to na to mozna ve srovnani s tim nemeckym palivem o trochu hur jede, malinko vic papa. Ale rozhodne obecne plati, ze u Shellu jsou paliva kvalitnejsi nez u nejakeho "Patrika Pumpy"
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To R11:
nikde nezaznělo, že palivo od Shellu je nekvalitní a že neodpovídá normám, to jsi asi špatně četl nebo jsi něčemu nedobře rozuměl.
To, co v testu jasně zaznělo ja to, že V-Power Diesel od Shellu je srovnatelný s normální naftou a že za ty peníze nenabízí de facto nic navíc - a to je to jádro pudla.
nikde nezaznělo, že palivo od Shellu je nekvalitní a že neodpovídá normám, to jsi asi špatně četl nebo jsi něčemu nedobře rozuměl.
To, co v testu jasně zaznělo ja to, že V-Power Diesel od Shellu je srovnatelný s normální naftou a že za ty peníze nenabízí de facto nic navíc - a to je to jádro pudla.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na zveřejnění testu v mladé frontě dnes
to DDT:
Reagoval jsem v tom prizpevku na tohle:
A dokonce se tu vyzyva k jakemusi bojkotu:
Otazkou samozrejme je, proc Shell prodava "lepsi" naftu, ktera je de facto stejna jako normalni... Jen ta cena...
Reagoval jsem v tom prizpevku na tohle:
Protoze mam pocit, ze tady se skutecne pise o nekvalitnim palivu, coz je nesmysl.Dijakon píše:Takže podle vedení společnosti SHELL jsme pořád jenom Podřadný trh na který není potřeba dovážet kvalitní PHM a kde se lidi spokojí jen s podřadným zbožím.
A dokonce se tu vyzyva k jakemusi bojkotu:
Sunt???? Tak nevim. Proto jsem to psal.Dijakon píše:Apeluji na vás a tímto vás žádám o to aby se společnosti Shell trošku zatopilo pod kotlem a uvědomili si že nejsme jenom povl.Prosím Vás o to aby jste všem známím a přátelům a známým toto řekly a dál rozšiřovali tuto kampan . Protože dokud se nebudeme bránit tak budeme jezdit na šunt . Děkuji za pomoc
Otazkou samozrejme je, proc Shell prodava "lepsi" naftu, ktera je de facto stejna jako normalni... Jen ta cena...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
Svým příspěvkem jsem nechtěl vyzývat k žádnému bojkotu toho aby někdo netankoval naftu u shell ale šlo mi v prvním řadě o to, že jak se vyjádřil R11 že proč shell prodává dle testu rádoby extra naftu když je to normální nafta a hlavně jsem chtěl poukázat na to že nestojíme společnosti Shell za to aby na český trh dovážela naftu kterou prodává třeba v Německu myslím si že i zde by si každý tento produkt rád koupil. Pocítil jsem i na svém autě že nafta distribuovaná společností Shell je asi nejkvalitnější produkt nabízený na území republiky ale dost mne štve to,jak jsem se zmínil výše že jim nestojíme za distribuci stejného paliva jak v Německu . A to je hlavní důvod proč jsem sem umístil svůj příspěvek .
Není diesel jako diesel
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nechci ospravedlnovat Shell, ale v te tiskove zprave se prece pise, ze ta "lepsi" nafta se dela v Kataru ve velmi omezenem mnozstvi a proto si myslim, ze se distribuuje zatim jen v Nemecku a asi treba i v Britanii. A dale v te zprave je, ze Shell se snazi zpristupnit tuto naftu i na dalsich trzich. Takze jak se rika: Dockej casu...Dijakon píše:...že jim nestojíme za distribuci stejného paliva jak v Německu.
Treba to bude i u nas.
Ted jen porad zustava ta otazka, proc Shell prodava tu tzv."lepsi" naftu za vyssi ceny, kdyz vlastne lepsi teprve mozna bude. To je dost divny, ne?
Tak bych klidne bral normalni naftu...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Odkud si myslíte, že se dováží produkty Shellu? Z Kralup.
Jen se specificky doplní aditivy Shellu, tj přijede maník v kravatě se zázračnou butelou, kterou obrátí do cisteren a už se čepuje.
Je to jako při výrobě Coca-coly na celém světě, z 99% ji vyrobí každá sodovkárna, ale ta zázračná přísně tajná chráněná ingredience se přidává úplně nakonec a to maník se zapečetěnou butýlkou a "sám" to přidá do tanku.
Jen se specificky doplní aditivy Shellu, tj přijede maník v kravatě se zázračnou butelou, kterou obrátí do cisteren a už se čepuje.
Je to jako při výrobě Coca-coly na celém světě, z 99% ji vyrobí každá sodovkárna, ale ta zázračná přísně tajná chráněná ingredience se přidává úplně nakonec a to maník se zapečetěnou butýlkou a "sám" to přidá do tanku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- renda4
- Advanced member
- Příspěvky: 451
- Registrován: ned úno 18, 2007 08:05
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
T E S T Y nafty
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Reakce :
http://www.shell.com/home/content/cz-cz ... 92008.html
mimochodem když na něčem je napsáno -unikátní- nechci to
Reakce :
http://www.shell.com/home/content/cz-cz ... 92008.html
mimochodem když na něčem je napsáno -unikátní- nechci to
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T E S T Y nafty
A vsim sis toho, ze oba ty clanky v tomhle topiku uz jsou na predchozi strane?renda4 píše: http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Reakce :
http://www.shell.com/home/content/cz-cz ... 92008.html
mimochodem když na něčem je napsáno -unikátní- nechci to
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů