Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Moderátor: Moderators General
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
Co to je za humbuk zas s tym v-power dieslom, ze na vybranych pumpach v cechach v-power diesel s GTL? Co je to to GTL som sa nikde nedocital To je daky keyword aby ludia viac kupovali v-power? Lebo dnes som ho natankoval a nestal viac, este som dostal ten ich energy drink Nejako sa mi nezda ze by davali lepsiu naftu za rovnaku cenu...
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Gas to Liquids patentovaná prísada ktorú donedávna mali len vo Fašounii a preto bol rozdiel medzi PHM "východného" a "západného" bloku
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Dehumanizer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1684
- Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
- Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
- Kontaktovat uživatele:
A uz to takto oficialne priznavaju? Vsak myslim ze este donedavna tvrdili ze v-power je rovnaky vsade, alebo minimalne nepotvrdzovali ze je inyAnarki píše:Gas to Liquids patentovaná prísada ktorú donedávna mali len vo Fašounii a preto bol rozdiel medzi PHM "východného" a "západného" bloku
A naco je ta prisada dobra, v com zlepsuje parametre nafty?
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Oni to oficiálne priznali už pred viac ako pol rokom Bolo to v ich oficiálnom vyhlásení.
Z toho čo viem, tak je to syntetická zložka získavaná z prírodných ropných zdrojov a jej pridávaním do palív sa vylepšujú parametre ako napr. znižovanie emisií a zvyšovanie výkonu.
Z toho čo viem, tak je to syntetická zložka získavaná z prírodných ropných zdrojov a jej pridávaním do palív sa vylepšujú parametre ako napr. znižovanie emisií a zvyšovanie výkonu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Už měsíc tankuju u Benzíny Vervu a je určitě lepší než ta Shell-ka, toť můj dojem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nič v zlom, môj osobný názor: Až moja R5 bude rýchlejšia než Caterham R500 tak potom bude mať Benzina lepšie PHM než Shell
Beriem to na svetovej úrovni, to že niekde v Kazachstane sa nedovážajú palivá GTL je možné a tam je Benzina istým víťazom.
Beriem to na svetovej úrovni, to že niekde v Kazachstane sa nedovážajú palivá GTL je možné a tam je Benzina istým víťazom.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Junior member
- Příspěvky: 216
- Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
- Bydliště: SK, Martin
Ahoj.
Moja prvá skúsenosť s V-Power Diesel:
Doteraz som kupoval naftu obyčajnú, (Jurki a ostatné normálne čerpačky), ale v zime mi motor trochu trhal za studena. Na doporučenie mechanika som natankoval plnú V-Power. Motor už ráno pri mrazoch nešklbe, ale doteraz som mal priemernú spotrebu 6,4l, teraz od natankovania cca 200km priemer 7,6l/100km! Je možné, že sa pri rovnakom jazdení (štýl, trasa, približne aj teplota) spotreba zvýšila viac ako o liter??? Teda možné to je, lebo to vidím, ale prečo? Proste ten V-Power motoru viac chutí?
Moja prvá skúsenosť s V-Power Diesel:
Doteraz som kupoval naftu obyčajnú, (Jurki a ostatné normálne čerpačky), ale v zime mi motor trochu trhal za studena. Na doporučenie mechanika som natankoval plnú V-Power. Motor už ráno pri mrazoch nešklbe, ale doteraz som mal priemernú spotrebu 6,4l, teraz od natankovania cca 200km priemer 7,6l/100km! Je možné, že sa pri rovnakom jazdení (štýl, trasa, približne aj teplota) spotreba zvýšila viac ako o liter??? Teda možné to je, lebo to vidím, ale prečo? Proste ten V-Power motoru viac chutí?
Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006
urcite sa zmenilo len palivo ? Napr teplota, trasy ? Staci rano rozdiel -5 stupnov( napr z 0 na -5) a u mna ide spotreba hore cez pol litra na kratkych jazdach (cca 24km denne) do prace. Inak ked som teraz bral VPD tiez som mal tn pocit, akoby nasupu stupla spotreba. Inak ziadna zmena .
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Junior member
- Příspěvky: 216
- Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
- Bydliště: SK, Martin
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Shell V-Power Diesel
Tak oživím trochu toto téma, kdy jsem v pondělí natankoval plnou nádrž nového paliva "nitro" a debatil jsem s pumpařem, jestli nová samolepka na stojanu je záminkou pro novou cenovku, pumpař na to, že prý uvidím. No najezdil jsem cca 300 km a dojmy jsou takové, že na tom palivu opravdu něco je. Kupodivu se zvýšila pružnost motoru a je evidentní lepší odezva za plynem, ba co mě překvapilo je, že dýmové clony za mnou při max. akceleraci jsou tatam, prostě jen trochu čoudíku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO?
A kolik stál litr? Já tankuju dieseltech od agipu + vlastní vif a jsem spokojenej, tankuju poslední dobou za cca 36,50, všude jinde, co jezdím, to maj dražší..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO?
Oficiální cena ve Vysokém Mýtě 40,50Kč, ale na bonusové kupóny časopisu Shell -2Kč/1l. Dalši zjištění je to, že se mi snížila průměrná spotřeba o cca 2dcl.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO?
Tak to je brutál humus hnusnej hnusotnej.. Jinak musím říct, že do clia sem tankoval všude množně, pak jsem přešel na agip a ten po čase dal taky nějakej novej benzín a taky jsem cítil lepší zátah, nižší spotřebu atd, ale mam pocit, že to bylo jen dočasný.. Nedivil bych se, kdyby to ze začátku akce bylo opravdu kvalitní palivo a postupně to zhoršovali a zhoršovali až zas vymyslí nějaké nové označení a jedou nanovo.. Např shell fuel save, pak nitro...
- Jiří Ládr
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: čtv led 03, 2008 16:54
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Tankoval jsem včera 37,60 Kč/l (bonusové kupóny časopisu Shell -2Kč/1l) u nás v Děčíně a musím říci, že je to něco úplně jiného. Motor se ztišil, rychleji to reaguje na plyn, točím i méně otáček, žádné čmoudíky, takže zatím spokojenost.
RENAULT SCENIC 1.9 dTi, 72 kW, RV 1998, výbava Century, spotřeba 5.6 litru
- defuckto
- Grafoman
- Příspěvky: 2553
- Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
- Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Tak jsem slyšel, od více zdrojů, že na shellácký palivo je o dost menší dojezd, ale při stejné spotřebě, jak je to možný?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Pokud zase mohu přispět, tak už mám cca 700km na NITRO+ a poznatky takové, že při maximálním roštování to trochu začudí, ale tak nějak divně do šediva, evidentní zlepšení pružnosti motoru a co, tak při jízdě do Olomouce, jsem za Svitavama dal 6(mimo Moravskou Třeb.) a v osazení 3 osob a báglů svištěl až na vršek Mohelničáku bez žádného podřazování a na cestě zpět ten Mohelnickej krpál opět za 6 a ještě jsem musel ubírat abych vybral horní zatáčku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Hmm tak to je zajímavé, že bych to tedy taky zkusil? Za chvilku bude nádrž prázdná tak natankuji plnou tohohle a uvidíme...
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Ahoj,chci se zeptat pokud budu tankovat naftu nitro + nebo V Power nemusím ani teď v zimně přidávat žádná aditiva nebo je lepší tam něco ještě přidat?
Naposledy upravil(a) Carat1 dne pát lis 29, 2013 22:47, celkem upraveno 1 x.
Renault 25 V6 Baccara-prodáno
Renault 19 Chamade Ph1 1,7 54kW 5x-prodáno
Renault 19 Chamade Ph2 1,7 54kW-prodáno
Renault 19 16V Ph1-prodáno
Renault Megane 5dv 1,6e-prodáno
Renault Megane Classic 1,6e-prodáno
Renault Laguna Grandtour I 1,8 Ph1-prodáno
Renault Laguna Grandtour 1 2,0 16V Ph1-prodáno
Renault Laguna 2 1,8 16V-prodáno
Renault Laguna Grandtour 2 Ph2 1,9 dCi 88kW-prodáno
Renault Laguna Grandtour 2 Ph2 2,2 dCi 102kW-nyní doma. Barva Chameleon-mění se podle světla-prodáno
Vel Satis 2,2 dCi 110kW-nyní doma
Renault 19 Chamade Ph1 1,7 54kW 5x-prodáno
Renault 19 Chamade Ph2 1,7 54kW-prodáno
Renault 19 16V Ph1-prodáno
Renault Megane 5dv 1,6e-prodáno
Renault Megane Classic 1,6e-prodáno
Renault Laguna Grandtour I 1,8 Ph1-prodáno
Renault Laguna Grandtour 1 2,0 16V Ph1-prodáno
Renault Laguna 2 1,8 16V-prodáno
Renault Laguna Grandtour 2 Ph2 1,9 dCi 88kW-prodáno
Renault Laguna Grandtour 2 Ph2 2,2 dCi 102kW-nyní doma. Barva Chameleon-mění se podle světla-prodáno
Vel Satis 2,2 dCi 110kW-nyní doma
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
No to záleží jen na tobě. Já přešel zpět na Vervu a i když je to prémiové palivo, stejně tam VIF přidávám. Nic tím nezkazíš...
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
ja davam vervu a nic nepřidavam
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Shell u nás je co se týká kvality paliva jedna z nejhorších čerpaček bez ohledu na placebo tankujících.
ONO je jedna z nejkvalitnějších.
ONO je jedna z nejkvalitnějších.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Co to hulíš za matroš?
Je pravda, že kvalita nafty na Shellce hodně kolísá, protože někdy plním nádrž na jeden zátah bez tvoření pěny a někdy dobu docukávám, než pěna sedne jak na pívu. Ale tvrdit o ONO, že jsou nejlepší, to snad ne. Jinak mám odzkoušené, že nafta Verva od Benziny sice hodně ztiší zvukový projev dieselu ale koně nepřidá, obyčejná nafta od ONO, Eurooilu apod, vždy je pocitově krok dolů, prostě to nejede tak jak by mělo. U "ropy" Nitro+ to prostě poznám, že to jede lépe ale je to otázka, jak se jim ty přísady podaří do té ropy z rafinérské rozpustit. Tankuju 120 l měsíčně.
Je pravda, že kvalita nafty na Shellce hodně kolísá, protože někdy plním nádrž na jeden zátah bez tvoření pěny a někdy dobu docukávám, než pěna sedne jak na pívu. Ale tvrdit o ONO, že jsou nejlepší, to snad ne. Jinak mám odzkoušené, že nafta Verva od Benziny sice hodně ztiší zvukový projev dieselu ale koně nepřidá, obyčejná nafta od ONO, Eurooilu apod, vždy je pocitově krok dolů, prostě to nejede tak jak by mělo. U "ropy" Nitro+ to prostě poznám, že to jede lépe ale je to otázka, jak se jim ty přísady podaří do té ropy z rafinérské rozpustit. Tankuju 120 l měsíčně.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?
Já normálně tankuju Vervu, Tento Shell zázrak jsem jednou zkusil, ale žádný rozdíl jsem nepociťoval...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů