Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » stř říj 21, 2009 19:19

Co to je za humbuk zas s tym v-power dieslom, ze na vybranych pumpach v cechach v-power diesel s GTL? Co je to to GTL som sa nikde nedocital :-) To je daky keyword aby ludia viac kupovali v-power? :-) Lebo dnes som ho natankoval a nestal viac, este som dostal ten ich energy drink :-) Nejako sa mi nezda ze by davali lepsiu naftu za rovnaku cenu...
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv říj 22, 2009 18:47

Gas to Liquids patentovaná prísada ktorú donedávna mali len vo Fašounii a preto bol rozdiel medzi PHM "východného" a "západného" bloku :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dehumanizer » čtv říj 22, 2009 22:29

Anarki píše:Gas to Liquids patentovaná prísada ktorú donedávna mali len vo Fašounii a preto bol rozdiel medzi PHM "východného" a "západného" bloku :D
A uz to takto oficialne priznavaju? Vsak myslim ze este donedavna tvrdili ze v-power je rovnaky vsade, alebo minimalne nepotvrdzovali ze je iny :-)
A naco je ta prisada dobra, v com zlepsuje parametre nafty?
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv říj 22, 2009 23:05

Oni to oficiálne priznali už pred viac ako pol rokom :wink: Bolo to v ich oficiálnom vyhlásení.

Z toho čo viem, tak je to syntetická zložka získavaná z prírodných ropných zdrojov a jej pridávaním do palív sa vylepšujú parametre ako napr. znižovanie emisií a zvyšovanie výkonu.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pát říj 23, 2009 00:52

Už měsíc tankuju u Benzíny Vervu a je určitě lepší než ta Shell-ka, toť můj dojem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát říj 23, 2009 20:01

Nič v zlom, môj osobný názor: Až moja R5 bude rýchlejšia než Caterham R500 tak potom bude mať Benzina lepšie PHM než Shell :D

Beriem to na svetovej úrovni, to že niekde v Kazachstane sa nedovážajú palivá GTL je možné a tam je Benzina istým víťazom. :)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Robino2009
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
Bydliště: SK, Martin

Příspěvek od Robino2009 » ned led 17, 2010 14:20

Ahoj.
Moja prvá skúsenosť s V-Power Diesel:
Doteraz som kupoval naftu obyčajnú, (Jurki a ostatné normálne čerpačky), ale v zime mi motor trochu trhal za studena. Na doporučenie mechanika som natankoval plnú V-Power. Motor už ráno pri mrazoch nešklbe, ale doteraz som mal priemernú spotrebu 6,4l, teraz od natankovania cca 200km priemer 7,6l/100km! Je možné, že sa pri rovnakom jazdení (štýl, trasa, približne aj teplota) spotreba zvýšila viac ako o liter??? Teda možné to je, lebo to vidím, ale prečo? Proste ten V-Power motoru viac chutí?
Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » ned led 17, 2010 17:50

urcite sa zmenilo len palivo ? Napr teplota, trasy ? Staci rano rozdiel -5 stupnov( napr z 0 na -5) a u mna ide spotreba hore cez pol litra na kratkych jazdach (cca 24km denne) do prace. Inak ked som teraz bral VPD tiez som mal tn pocit, akoby nasupu stupla spotreba. Inak ziadna zmena :-).
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Robino2009
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
Bydliště: SK, Martin

Příspěvek od Robino2009 » ned led 17, 2010 18:00

Trasy sú rovnaké, jazdím 7km do práce, 7 naspäť, čosi po meste, tých posledných 200 km som ale nebol mimo mesto. Tak neviem.
Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » ned led 17, 2010 18:56

a tym to moze byt, ze si si to nezrazil jazdami za 5l mimo mesto.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Shell V-Power Diesel

Příspěvek od Šamša » čtv zář 13, 2012 22:16

Tak oživím trochu toto téma, kdy jsem v pondělí natankoval plnou nádrž nového paliva "nitro" a debatil jsem s pumpařem, jestli nová samolepka na stojanu je záminkou pro novou cenovku, pumpař na to, že prý uvidím. No najezdil jsem cca 300 km a dojmy jsou takové, že na tom palivu opravdu něco je. Kupodivu se zvýšila pružnost motoru a je evidentní lepší odezva za plynem, ba co mě překvapilo je, že dýmové clony za mnou při max. akceleraci jsou tatam, prostě jen trochu čoudíku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO?

Příspěvek od defuckto » čtv zář 13, 2012 22:23

A kolik stál litr? Já tankuju dieseltech od agipu + vlastní vif a jsem spokojenej, tankuju poslední dobou za cca 36,50, všude jinde, co jezdím, to maj dražší.. ;-)
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO?

Příspěvek od Šamša » pát zář 14, 2012 20:38

Oficiální cena ve Vysokém Mýtě 40,50Kč, ale na bonusové kupóny časopisu Shell -2Kč/1l. Dalši zjištění je to, že se mi snížila průměrná spotřeba o cca 2dcl.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO?

Příspěvek od defuckto » pát zář 14, 2012 21:19

Tak to je brutál humus hnusnej hnusotnej.. Jinak musím říct, že do clia sem tankoval všude množně, pak jsem přešel na agip a ten po čase dal taky nějakej novej benzín a taky jsem cítil lepší zátah, nižší spotřebu atd, ale mam pocit, že to bylo jen dočasný.. Nedivil bych se, kdyby to ze začátku akce bylo opravdu kvalitní palivo a postupně to zhoršovali a zhoršovali až zas vymyslí nějaké nové označení a jedou nanovo.. Např shell fuel save, pak nitro...
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Jiří Ládr
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: čtv led 03, 2008 16:54
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od Jiří Ládr » ned zář 16, 2012 19:37

Tankoval jsem včera 37,60 Kč/l (bonusové kupóny časopisu Shell -2Kč/1l) u nás v Děčíně a musím říci, že je to něco úplně jiného. Motor se ztišil, rychleji to reaguje na plyn, točím i méně otáček, žádné čmoudíky, takže zatím spokojenost.
RENAULT SCENIC 1.9 dTi, 72 kW, RV 1998, výbava Century, spotřeba 5.6 litru

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od defuckto » ned zář 16, 2012 19:40

Tak jsem slyšel, od více zdrojů, že na shellácký palivo je o dost menší dojezd, ale při stejné spotřebě, jak je to možný?
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od Šamša » pon zář 17, 2012 23:41

Pokud zase mohu přispět, tak už mám cca 700km na NITRO+ a poznatky takové, že při maximálním roštování to trochu začudí, ale tak nějak divně do šediva, evidentní zlepšení pružnosti motoru a co, tak při jízdě do Olomouce, jsem za Svitavama dal 6(mimo Moravskou Třeb.) a v osazení 3 osob a báglů svištěl až na vršek Mohelničáku bez žádného podřazování a na cestě zpět ten Mohelnickej krpál opět za 6 a ještě jsem musel ubírat abych vybral horní zatáčku. :shock:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1843
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od faldicek » sob zář 22, 2012 07:59

Hmm tak to je zajímavé, že bych to tedy taky zkusil? Za chvilku bude nádrž prázdná tak natankuji plnou tohohle a uvidíme...

Carat1
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: ned pro 06, 2009 14:49
Bydliště: Plzeň

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od Carat1 » pát lis 29, 2013 12:51

Ahoj,chci se zeptat pokud budu tankovat naftu nitro + nebo V Power nemusím ani teď v zimně přidávat žádná aditiva nebo je lepší tam něco ještě přidat?
Naposledy upravil(a) Carat1 dne pát lis 29, 2013 22:47, celkem upraveno 1 x.
Renault 25 V6 Baccara-prodáno
Renault 19 Chamade Ph1 1,7 54kW 5x-prodáno
Renault 19 Chamade Ph2 1,7 54kW-prodáno
Renault 19 16V Ph1-prodáno
Renault Megane 5dv 1,6e-prodáno
Renault Megane Classic 1,6e-prodáno
Renault Laguna Grandtour I 1,8 Ph1-prodáno
Renault Laguna Grandtour 1 2,0 16V Ph1-prodáno
Renault Laguna 2 1,8 16V-prodáno
Renault Laguna Grandtour 2 Ph2 1,9 dCi 88kW-prodáno
Renault Laguna Grandtour 2 Ph2 2,2 dCi 102kW-nyní doma. Barva Chameleon-mění se podle světla-prodáno
Vel Satis 2,2 dCi 110kW-nyní doma

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1843
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od faldicek » pát lis 29, 2013 13:05

No to záleží jen na tobě. Já přešel zpět na Vervu a i když je to prémiové palivo, stejně tam VIF přidávám. Nic tím nezkazíš...

karci
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: stř bře 21, 2007 17:42
Bydliště: Ostrava

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od karci » ned pro 08, 2013 15:32

ja davam vervu a nic nepřidavam

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od Kuno » pát dub 18, 2014 21:42

Shell u nás je co se týká kvality paliva jedna z nejhorších čerpaček bez ohledu na placebo tankujících. :)
ONO je jedna z nejkvalitnějších.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od Šamša » sob dub 19, 2014 12:26

Co to hulíš za matroš? :lol:
Je pravda, že kvalita nafty na Shellce hodně kolísá, protože někdy plním nádrž na jeden zátah bez tvoření pěny a někdy dobu docukávám, než pěna sedne jak na pívu. Ale tvrdit o ONO, že jsou nejlepší, to snad ne. Jinak mám odzkoušené, že nafta Verva od Benziny sice hodně ztiší zvukový projev dieselu ale koně nepřidá, obyčejná nafta od ONO, Eurooilu apod, vždy je pocitově krok dolů, prostě to nejede tak jak by mělo. U "ropy" Nitro+ to prostě poznám, že to jede lépe ale je to otázka, jak se jim ty přísady podaří do té ropy z rafinérské rozpustit. Tankuju 120 l měsíčně.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1843
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: Shell V-Power Diesel ?NITRO+?

Příspěvek od faldicek » sob dub 19, 2014 14:32

Já normálně tankuju Vervu, Tento Shell zázrak jsem jednou zkusil, ale žádný rozdíl jsem nepociťoval...

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů