Me zamrzla nafta neni se cemu divit 4 dny zasebou permanentne mezi -25 az -30 a taky jsem tam vrhnul tuhle vec a zhruba po pul hodine co jsem to nechal odlezet jsem pak uz nemel problem.ext3fs píše:Pořídil jsem si aditivum "Hekra Start Diesel aditiv", dává se to 1:1000l. Máte s tímto produktem někdo zkušenosti? Je to český výrobek. Koupil jsem ho na OMV kde ho vychvalovali. Napřed jsem se to bál do nafty nalít (kvůli dCi motoru), ale ve dvou servisech kde se specializují na Renaulty mi řekli, ať to tam v klidu dám. Tak je to tam
Jedu v pátek na Vysočinu a mají zase přijít mrazy, takže jistota je jistota.
aditiva do nafty pro zimní provoz
Moderátor: Moderators General
Re: aditiva do nafty pro zimní provoz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Lepší je použít petrolej, není suchý jako benzín a navíc zlepší cetanové číslo a má čistící vliv na vstřiky.benfa píše:Jak je to teda stím benzínem v naftě ? Pomůže, nebo ne?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- ext3fs
- Člen RCČR
- Příspěvky: 155
- Registrován: úte říj 26, 2004 15:07
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Používám již pravidelně po celý rok Castrol TDA aditivum do nafty a zatím maximální spokojenost. Tišší motor, tišší starty, v mrazech rychleji nastartuje. Zlepšuje to mazivost nafty, čistí vstřiky a snižuje bod tuhnutí nafty. Takže "tři v jednom"Šamša píše:Lepší je použít petrolej, není suchý jako benzín a navíc zlepší cetanové číslo a má čistící vliv na vstřiky.benfa píše:Jak je to teda stím benzínem v naftě ? Pomůže, nebo ne?
Thalia Expression 1.5dCi, r.2002
Já tam dávám dvoje a to přimazávací přísadu MAZACÍ PŘÍSADA PRO DIESELMOTORY - Diesel Schmier Additiv (Diesel-Schmier-Additiv 150 ml Obj. č. 5122 MOC s DPH 154 kč, http://www.radekmusil.cz/) balení je to na 80litrů a pak super diesel aditiv zimní 650ml za 210 kč kde je poměr 30ml na 30 lirů já dávám jednou tolik to je 60ml na 30l a to celoročně www.vif.cz
Auto s tímto najeto 23000km za zhruba 11 měsíců. Jestli to má nějaký užitek nevím. Tankuji různě, ale hlavně Makro a Globus.
Auto s tímto najeto 23000km za zhruba 11 měsíců. Jestli to má nějaký užitek nevím. Tankuji různě, ale hlavně Makro a Globus.
Thalie 1,5 dCi Autentique + klima, rok 2004/11
Ryan69 píše:Co se týká čerpaích stanic v ČR a zahraničí, řekněmě např. Německo, Francie, Rakousko, Švýcarsko... mám vlastní zkušenost z letošní dovoloné na motorce, kdy při stejném stylu jízdy při tankování v zahraničí klesla spotřeba o litr až litr a půl. Zkrátka v ČR nedosahuje kvalita pohoných hmot ideálního stupně.
Společnost ve které pracuji má krom jiného ve vlastnictví také čerpací stanici. Kdokoli z personálu vám potvrdí fakt, kdy vedle sebe stojí u ČEPRA cisterny OMV, Shell, Benzina a další, a vesele nabírají pohoné hmoty aby je v zápětí rozvezli do celé sítě čerpacích stanic v ČR. Co se děje po cestě ví bůh. Fakt je ten, že některé společnosti pohoné hmoty zředí, některé do nich v zimě přidají aditiva pro větší odolnost proti mrazu... Proto je možné zaznamenat změny při tankování u jednotlivých pump. Jisté je ale to, že původní pohoné hmoty pochází právě z ČEPRA a žádná z čerpacích stanic v ČR si nenechává dovážet pohoné hmoty z ciziny.
Přesto, že všichni jezdíme na "čepro" budu taky raději tankovat u Shellu, OMV, Aralu... ale ne proto, že mají něco víc než "čepro", ale proto, že je u nich jistá šance, že už takhle poměrně nekvalitní pohonné hmoty od Čepra dále neředí...
Mohu jen potvrdit,že Ryan69 má pravdu v tom,že všichni ( OMV, Shell, Benzina a další ) berou naftu z jednoho zdroje a tím je ČEPRO. Za sebe mohu Všem doporučit tankování u EUROOILU ( jsou to benzinky Čepra a pravidelně z nich Ústav paliv a maziv odebírá kontrolní vzorky a zaručuje svým jménem kvalitu.Jak je to na jiných pumpách bohužel nevím,ale tohle mi jako záruka kvality stačí.Doposud jsem žádný problém s palivem neměl - tankuji na Eurooilu ).
S kvalitou zimní nafty vydávané Čeprem je to následovně: v zimním období vydává Čepro naftu od -20 do -28°C ,záleží na dodávce z rafinerií .A to že ,jak píše Ryan69 výše: Nafta se děla v provedení do -20 do -23 stupňů. ČEPRO garantuje -22 stupňů - není až tak pravda.Čepro garantuje i víc a nafta se dělá také lepší ,než -23°C.
A ještě poslední věc,Šamša píše,že je lepší použít petrolej než benzín:má pravdu,protože petrolej nesnižuje mazivost nafty jako benzín a základem zimních aditiv je právě petrolej ( což si můžete přečíst na etiketě aditiva ) .
Doufám,že Vám moje informace pomohou v rozhodování.......
Právě provádím test nejběžněji prodávaných aditiv na zvyšování filtrovatelnosti ( nezamrzání ) namíchaných v doporučeném poměru s naftou.Výsledky budou asi až příští týden - budu informovat.
Taky doporučuji www.vif.cz
Používám ho již 6 let v 1,9 D. Leji to aditivum celoročně, v zimě jen zvýším dávku. Motor má najeto 260 t. km a absolutně si nezakouří.
Nejsem prodejce, ale spokojený uživatel.
Používám ho již 6 let v 1,9 D. Leji to aditivum celoročně, v zimě jen zvýším dávku. Motor má najeto 260 t. km a absolutně si nezakouří.
Nejsem prodejce, ale spokojený uživatel.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů