bishopsoriginal

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » pát úno 29, 2008 12:38

:shock:
Naposledy upravil(a) Barzoj dne čtv dub 24, 2008 18:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » pát úno 29, 2008 12:48

Márty píše:Musím znova psát a opakovat se, ale nadá mi to!!!!!!

Lejte do auta kvalitnější, ale opravdu kvalitnější olej a uděláte autu nejlíp!!!!!

NIC JINÉHO NEFUNGUJE!!!!!!!!!!!!!

Jen a jen a jen a jen KVALITNÍ OLEJ.

Naprosto souhlasím s Honzou......dobrovolně bych to nenalil do auta nikdy!!
Chci se tě zeptat-Jaké značky olejů by jsi ty osobně doporučil?
Teď mi nejde o jednotlivé druhy-to by bylo na dlouho.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát úno 29, 2008 12:56

Barzoj píše:to maš pravdu,ale tady je to dilema pokud nemel prostřelenou vanu tak si myslis že po každým letu -měnili motor?
To ne, ale ten motor mel diky tomu vyrazne snizenou celkovou zivotnost. Coz ale nebylo dulezity, protoze se stejne nepredpokladalo ze to letadlo tak dlouho vydrzi. Mnohem dulezitejsi bylo aby te nenechalo ve stychu i pri prostreleny vane coz byla daleko vetsi pravdepodobnost nez ze letadlo prezije tri roky.

Tyjo, se tu "hadam" o vecech o kterejch prd vim. To je spatne :-). Takze koncim, stejne bych skoncil o kousek pozdeji (pokud se uz tak nestalo)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » pát úno 29, 2008 23:55

:roll:
Naposledy upravil(a) Barzoj dne stř dub 30, 2008 23:50, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » sob bře 01, 2008 00:09

jo a ohledne oleju myslim ze je to dobre popsano http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=408

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » stř dub 30, 2008 23:48

DDT píše:Já na to založím separátní fórum...

Bishop´s original není nic jiného než Slick 50 prodávaný pod jiným označením.

Pan Bishop kdysi vymyslel přípravek na bázi PTFE (Teflon - ochranná známka DuPontu) začal ho vyrábět a pak se nedohodl se společníky, kteří to začali prodávat jako Slick 50. Osamostatnil se a začal to prodávat pod názvem Bishop´s Original. Tvrdí, že ti, co prodávají Slick 50 mu ukradli recepturu, ale dělají to blbě, že jediný správný je to, co prodává on, protože aplikuje technologii jakýchsi mikrogranulí... bla bla bla...

Nebrat!
kdyby sis to procetl tak bishops tam nepise nic o mikrogranulich,ale proces pernamentni difuze. :?:

Komcr
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: úte kvě 27, 2008 23:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Komcr » stř kvě 28, 2008 22:32

Ahoj,
první příspěvek, snad ne poslední :) .
Přečetl jsem tuto diskuzi a od začátku mě zarazilo, že většina řeší teflon, který se v přípravkách od Bis. neobjevuje.
Já jsem přípravek nalil do motoru u P807HDI, který měl 98000km a motor se docela zklidnil. Těžko říct, třeba to bylo moje osobní kouzlo. Jinak motor přežil dalších 30000 bez problémů a startoval na cink. Bohužel, na rozvodový řemen to nefunguje :( .
Ještě jsem koukal, že přípravek mají i u Vašandy na krámě?!
Teď mám rencka 5 1,4i a až budu měnit olej, tak to prubnu a uvidíme. Motor má 150000km.

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » pát kvě 30, 2008 21:39

Zástupce firmy DuPont J. F. Imbalzano vydal oficiální prohlášení: „Teflon ve formě přísady do olejů není vhodný pro spalovací motory“ . Sama firma DuPont se distancuje od možnosti využití této látky pro jakékoliv spalovací motory.
:shock:

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » pát kvě 30, 2008 21:40

Proč vlastně teflonové přísady v motorech nefungují? • Jejich způsob nanášení na povrch kovů – teflon lze nanášet náročnou technologií na absolutně čistý kovový povrch pouze ve vakuu za vysokých teplot. To znamená, že pouhým přidáním PTFE do oleje nedojde k nanesení na kovový povrch ani omylem. Pokud by se podařilo nějakým způsobem dosáhnout potřebné nanášecí teploty, došlo by ihned k odpaření veškeré olejové náplně a následnému výbuchu. Díky tomu, že PTFE je pevnou látkou, má sklon k usazování a vázání se na nepohyblivé části motoru jako jsou olejové kanály a filtry. Pokud je v reklamě uváděno, že se tlakově váže na stěny válců, pak daleko snadněji a ochotněji se bude vázat na místa s nízkým tlakem a teplotou. Na stěnách válců sice lze najít ostrůvky teflonu, které ale velmi jednoduše ultrazvuková myčka (případně obyčejný kartáč) odstraní. Není tedy pravdou, že vrstva teflonu má takovou přilnavost a tvrdost, že se dá odstranit pouze obroušením.
• Stabilita teflonové vrstvy – každý výrobce teflonového nádobí upozorňuje na ten fakt, že je nutné používat dřevěné nebo plastové náčiní, aby nedošlo k poškrábání povrchu. Pokud by tedy došlo k nanesení teflonové vrstvy na stěny válců, pohybem pístních kroužků by tato vrstva byla okamžitě stržena. (Nádobí, které má povolené používání kovových nástrojů, NEMÁ antiadhezní vrstvu vyrobenou z teflonu!) :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob kvě 31, 2008 10:49

Uáu ty umíš používat klávesy Ctrl+C a Ctrl+V seš dobrej :D
Nějak mi utekla pointa tohe žes skopíroval část příspěvku DDT s předchozí strany a plácnul vedle toho smajlíky.
To jakože ty dovedeš udělat superteflon který funguje jinak než ten co běžně známe ? Možná bych si měl tvůj výrobek pořídit i na poškrábanou panvici :t18: proč kupovat novou když tohle vydrží nějakých 5 tisíc řízků :P
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » sob kvě 31, 2008 16:03

Přečetl jsem o tom vše běžně dostupné a osobně konzultoval s oficiálním dovozcem pro ČR, prohovořil s panem Čechem a s odborným pracovníkem společnosti Total ČR. Vytvořil jsem si tento názor: Přípravky pana Bishopa jsou dobré pro toho, kdo najezí ročně mnoho kilometrů a potřebuje, ať mu motor dlouho vydrži. V tomto případě se vyplatí. Kdo najede za rok do 15 000 km a má motor dobrý, pro toho je to škoda peněz. V tomto se skrývá odpověď na otázku: "Proč toto není ve všech olejích renomovaných výrobců?" Ono by to tu olejovou náplň dost prodražilo, životnost je rok, bez ohledu na ujeté kilometry. Na druhé straně, když najezdím 30 000 km ročně a mám auto na 10 let, tak těch 10 000 Kč nalétých do oleje navíc, mi může zajistit bezproblémovou životnost motoru po celou dobu, a to již stojí za to. Další důvod pro jeho použití vidím v případě, že motor, který už jen tak tak běží, potřebuji udržet při životě ještě nějakou dobu. Celý zázrak onoho přípravku je v tom, že naučil olej lépe mazat. Při ztrátě oleje nepomůže a ani to není jeho účelem. Opět upozorňuji, že se jedná jen o můj názor, nemusíte se do mne za něj strefovat.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » sob kvě 31, 2008 17:27

ze bych zkusil neco od bishopu aby auti melo radost z "pamlsku" ...
:?:
tak treba cistic palivove soustavy by nemel uskodit... drive sem zkousel jeste do starsiho clia od jine firmy cistic...
a jelikoz sem delal na auto vice veci tak tezko zjistit zdali to zlepseni bylo tim...
ale spise bych to chtel pouzit preventivne...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » sob kvě 31, 2008 23:32

anarki
1. bohuzel sem to zkopiroval protoze je to tam popsany a myslim ze dobre.
2.ja to nevymyslel.
3.nevim co to meles ze dovedu udelat superteflon-kdyby sis to precet l,tak bishopsoriginal nema s teflonem nic spolecnyho.
4.kup si treba novou teflonovou panev
5.nikdo ti to nenuti-abys to tam lil.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned čer 01, 2008 01:12

Barzoj píše:anarki
1. bohuzel sem to zkopiroval protoze je to tam popsany a myslim ze dobre.
2.ja to nevymyslel.
Právě tohle nechápu, proč si to zkopíroval (proč bohužel, tos nechtěl nebo tě někdo nutil :?: ) a proč si vedle toho plácnul smajlíky :D

To je v pořádku že jsi to nevymyslel, odpouštíme ti :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » ned čer 01, 2008 23:01

zkopiroval sem to protoze si myslim jaaaaaaa ze je to docela slusne napsany a svymi slovy bych to jen kopiroval. :shock:

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Plzeňák » pon čer 02, 2008 19:37

Chlapi , ja si myslím , že neni nad to dodržovat pravidelné výměny náplní a motoru bude nejlépe.Kupovat jen známé a osvědčené oleje.Kdyby všechny ty přísady byli tak zázračný , tak proč to nedodávají olejářské firmy , které se zabývají vývojem olejů už desítky let a neobjevily ten zázrak.......? :roll:Myslím si , že to je jen tahání peněz z našich kapes.Tankujte V-Power a nemusíte utrácet za čističe palivových systémů.Alespoň já tu zkušenost mám. :P
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » úte čer 03, 2008 21:28

proc to tam nelijou vyrobci oleju-muzes si spocitat o kolik by zdrazil olej a to zrovna ne o malo.
castrol magnatec se snazi napodobit BISHOPA ale nak se jim to nedari.
:lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů