ethanol E 85

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
krab007
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř črc 07, 2010 09:52

Re: ethanol E 85

Příspěvek od krab007 » úte čer 12, 2012 09:18

kotasekh píše:KUK :-)
tam možná najdeš odpověď.
Tam mě neodkazuj, tam mi to krtek prohlásil za offtopic proto loudím rady tady :D
Thalia II 1.2 16V r.v. 7/2010, přestavba na E85 od autoethanol.cz
FIAT Barchetta 1.8 r.v. 1999

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: ethanol E 85

Příspěvek od kotasekh » úte čer 12, 2012 15:36

šmarja, promin, já si nevšiml že ses tam ptal ty :-D
ale i tak, můžeš tam pokračovat, jen tam neřeš E85, ale řeš tam konektory vstřikovačů.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: ethanol E 85

Příspěvek od mudr.hematolog » úte čer 12, 2012 15:55

Zbynek 169,

No cital som tu predosle prispevky, ze to az tak super vyhodne nie je.
Ak je motor stavany iba na Natural 95/98, tak neverim, ze sa to po case neprejavi. Ci uz podpalenymi ventilami, alebo niecim inym.
Ani v jednom prispevku som necital, ze v zime to startuje tak dobre ako na benzin.
Naposledy upravil(a) mudr.hematolog dne úte čer 12, 2012 16:17, celkem upraveno 1 x.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: ethanol E 85

Příspěvek od krt.ecek » úte čer 12, 2012 15:59

kotasekh píše:šmarja, promin, já si nevšiml že ses tam ptal ty :-D
ale i tak, můžeš tam pokračovat, jen tam neřeš E85, ale řeš tam konektory vstřikovačů.
přesně tak :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

zbyněk 169
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: úte úno 14, 2012 20:09

Re: ethanol E 85

Příspěvek od zbyněk 169 » stř čer 13, 2012 14:10

mudr.hematolog píše:Zbynek 169,

No cital som tu predosle prispevky, ze to az tak super vyhodne nie je.
Ak je motor stavany iba na Natural 95/98, tak neverim, ze sa to po case neprejavi. Ci uz podpalenymi ventilami, alebo niecim inym.
Ani v jednom prispevku som necital, ze v zime to startuje tak dobre ako na benzin.
Ahoj.
Dovol mi ,abych trochu oponoval.
Ty máš namontovanou jednotku a provozuješ auto na E 85.
Pokud ne,tak jak můžeš něco kritizovat.
Omlouvám se,nemyslím to nijak zle!
Připomenu pouze LPG.
Když začalo toto palivo být v prodeji,to bylo řečí všech možných "mechaniků "jak bude motor vypadat po provozu na LPG.
Zadřené motory,propálené písty a ventily,sražený olej , a další šílené hovadiny.
A ono světe div se,nic.
LPG je běžným palivem.
Stejné je to i s E 85.
Dokonce si mechanici v servisech pletou ethanol s methanolem.
To je jako by si pletli naftu s benzínem.
Za několik let bude také běžné u nás stejně jako je to i v severských zemích a USA.
Tam toto palivo používají i autobusy a to tam mají rozhodně větší zimu.
Je nutno si uvědomit,že tato jednotka je pouze kus elektroniky a je nutno si ji uzpůsobit na daný motor.
I firmy které montují jiné jednotky tak udávají,že je nutno jednotku individuálně naladit,to znamená jezdit do firmy a platit za programování.
Pro upřesnění situace.
Některé automobilky nabízejí už nové vozy na E 85(škoda,volvo ford ).
Mluvil jsem se zástupcem firmy Škoda a tem mi potvrdil,že Octavia FFV je v jejich nabídce a je to zcela normální motor nijak neupravený pro spalování ethanolu.
Rozdíl je pouze v ECU.
Obsahuje navíc program pro palivo E 85.
Nevím a nebudu hodnotit jak to startuje ostatním,ale v mém okolí je přibližně 20 automobilů různých značek i stáří s instalovanou jednotkou .
Všichni provozují pouze čístý E 85 a nikdo nemá problémy se startem ani s provozem.
Právě naopak.
Pouze trvalo několik dní než jsme jednotku naladily systémem pokus -omyl.
Při použití tohoto paliva je velmi nutná dobrá funkce lambda sondy.
Je nutné vědět,že pokud se lambda blíži horizontu své životnosti(max 150000 km)je nutné dát novou i když na diagnostice se jeví jako dobrá..
Nikdo nás přeci nenutí na toto palivo jezdit!
Když mi to nevyhovuje,tak budu jezdit na benzín a platit jeho cenu.
To je rozhodnutí každého jedince.
Pro mě je to jednoduché.
Benzín už nikdy!

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: ethanol E 85

Příspěvek od mudr.hematolog » stř čer 13, 2012 14:28

Ja na ethanol 85 nejazdim a sam s tym nemam skusenosti.
Vsetky moje dotazy, pripomienky vychadzali z tohto vlakna/fora.
Ja netvrdim, ze niekoho nutis, aby jazdil na ethanol 85 !
Porovnavat auta z USA je trochu zcestne, nakolko oni tam maju trocha ine ,,pravidla" :wink:
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

krab007
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř črc 07, 2010 09:52

Re: ethanol E 85

Příspěvek od krab007 » čtv čer 14, 2012 09:44

Používáte někdo tuhle řídící jednotku pro E85? http://www.autoethanol.cz/ Píšou, že k nastavení není potřeba USB a jde to i tím tlačítkem na jednotce. Když jsem ale viděl na youtube ty videa zmateného programovaní jedním čudlem, trochu mě to odradilo. Je tam teda i možnost připojit to na pc přes usb a nastavit to přes počítač? Nebo tam žádné usb není? Mají to tam tak zvláštně napsaný, a na tom mailu určeném pro dotazy mi na to paní nedokázala odpovědět.
Thalia II 1.2 16V r.v. 7/2010, přestavba na E85 od autoethanol.cz
FIAT Barchetta 1.8 r.v. 1999

Uživatelský avatar
Commercial
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: úte úno 28, 2012 08:32

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Commercial » čtv čer 14, 2012 14:18

krab007 píše:Používáte někdo tuhle řídící jednotku pro E85? http://www.autoethanol.cz/ Píšou, že k nastavení není potřeba USB a jde to i tím tlačítkem na jednotce. Když jsem ale viděl na youtube ty videa zmateného programovaní jedním čudlem, trochu mě to odradilo. Je tam teda i možnost připojit to na pc přes usb a nastavit to přes počítač? Nebo tam žádné usb není? Mají to tam tak zvláštně napsaný, a na tom mailu určeném pro dotazy mi na to paní nedokázala odpovědět.
Jednotka se staví pouze zmateně čudlem, na mě působila hodně amatérsky, myslím že ten papír s popisem co je na jednotce se odlepí do měsíce, kabílky ke konektorům zbytečně krátký takže montáž na Lagunu byla porod a především průměr těch kabílků...jeden mi odpadl ihned a poté co auto na to stejně nenastartovalo tak to šlo hned zpět, vrácení peněz bylo bez problému. Si osobně myslím že to bude kus od kusu a někdo možná bude spokojen a jinej nespokojen....

Uživatelský avatar
Petr Novotný
Advanced member
Příspěvky: 313
Registrován: sob led 14, 2006 20:04
Bydliště: Česká Lípa

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Petr Novotný » čtv čer 14, 2012 16:03

krab007 píše:Používáte někdo tuhle řídící jednotku pro E85? http://www.autoethanol.cz/ Píšou, že k nastavení není potřeba USB a jde to i tím tlačítkem na jednotce. Když jsem ale viděl na youtube ty videa zmateného programovaní jedním čudlem, trochu mě to odradilo. Je tam teda i možnost připojit to na pc přes usb a nastavit to přes počítač? Nebo tam žádné usb není? Mají to tam tak zvláštně napsaný, a na tom mailu určeném pro dotazy mi na to paní nedokázala odpovědět.
Žádný USB tam není, programuje se to zmateně jen do té doby, než na to člověk přijde ( mně to trvalo hoooodně dlouho), pak je to záležitost i pro cvičenou opici... :wink:
Laguna I RXT´99 1.8 16V 88kW (2004-2009)
Laguna II Grandtour´06 2.0GT 150kW (2009-2017) Obrázek
Laguna III Grandtour Initiale Paris ´11 2.0dCi AT 127kW (2017- ) 141kW@412Nm /by PowerTEC/

krab007
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř črc 07, 2010 09:52

Re: ethanol E 85

Příspěvek od krab007 » čtv čer 14, 2012 16:26

A máš s tou krasknou dobrou zkušenost? Dělá to něco nebo je to jen maketa? :lol: Vzhledem k ceně bych se ani moc nedivil. Říkám si.. až najdu někoho kdo to má na stejným motoru jako já (1.2 16V) a bude s tím spokojený tak do toho hned jdu... ale takovýho člověka jsem ještě nenašel. Jezdím dost a nějaká úspora by se hodila.
Thalia II 1.2 16V r.v. 7/2010, přestavba na E85 od autoethanol.cz
FIAT Barchetta 1.8 r.v. 1999

Uživatelský avatar
lihorecek
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: pát kvě 11, 2012 13:27

Re: ethanol E 85

Příspěvek od lihorecek » čtv čer 14, 2012 18:33

Kámo já tuhle jednotku mám,tak jsem nejdřív maturoval,ale teď už to jen dolaďuji,jakmile na to přijdeš jak to programovat tak už si s tím budeš jen hrát ,aby sis to upravil k obrazu svému
Megane 2 r.v.2004 - 1,6 16V - 83kW,Megane 3 ,1,6 dci - 96kW

lukas_cervinka
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: sob črc 23, 2011 10:25
Bydliště: Zbiroh

Re: ethanol E 85

Příspěvek od lukas_cervinka » čtv čer 14, 2012 18:39

jak mate nastaveny studeny start??? zatim moje poznatky jsou takove ze prvni start je horsi auto chytne az tak na 3-4pokus ale pak uz celej den chyta hned v pohode proto me zajima kolik mate nastaveno % na bezny provoz a kolik na studeny start???? samozrejme vim ze u kazdyho to bude jine ale aspon orientacne +-. svičky a kabely mam zatim puvodni

zbyněk 169
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: úte úno 14, 2012 20:09

Re: ethanol E 85

Příspěvek od zbyněk 169 » pát čer 15, 2012 13:51

lukas_cervinka píše:jak mate nastaveny studeny start??? zatim moje poznatky jsou takove ze prvni start je horsi auto chytne az tak na 3-4pokus ale pak uz celej den chyta hned v pohode proto me zajima kolik mate nastaveno % na bezny provoz a kolik na studeny start???? samozrejme vim ze u kazdyho to bude jine ale aspon orientacne +-. svičky a kabely mam zatim puvodni
Ahoj
Jak jsem už zde psal.
Obecně máme vyzkoušeno nastavení pro studený start 40%.
Max 50%,ale rozhodně ne více.
Pro provoz je nastavení 20%.
Může být i 15%,ale je nutno vyzkoušet spotřebu.Většinou je ale vyšší.
Rozhodně ne 10%.
To je málo a paradoxně se spotřeba zvýší téměř o 1 l.
Mě se osvědčílo 20% a mám na delší trasy spotřebu 7 l E 85.
Ano souhlasím s ostatními,že provedení není nic moc,ale narazil jsem na stejnou jednotku s jinou nálepkou za 9900Kč.
A to nářez.
Jinak to programování je jednodušší než přes USB a je zcela jednoduché.
Jednodušší to snad už nejde.
Ve starších diskusích jsem popisoval způsob programování.
Jinak maximální spokojenost na více jak 20 autech.

zemlik
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 16, 2007 22:17
Bydliště: Praha

Re: ethanol E 85

Příspěvek od zemlik » úte čer 19, 2012 21:59

Přidávám se k dalším spokojeným s E85, mám tuto krabičku http://www.autoethanol.cz/autoethanol/e ... -BOSCH-EV1 najeto cca 2000 km a bez problémů! menší nedostatek je pouze při studeném startu, jak už tady bylo popsáno, nahodím kontrolky na 5 s. zkusím nastartovat, ale většinou na poprvé nechytne, ale na podruhé už je vždy vše OK! To ovšem platí jen při prvním studeném startu, během dne je pak už startování zcela bez problémů na poprvé! Thalia 1.2, 16V.RV2007. Jinak tohle je moje auto, i když v popisu uvedli že to je 1.4, 2009 http://www.autoethanol.cz/fotky21388/fo ... V-2009.jpg
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976

krab007
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř črc 07, 2010 09:52

Re: ethanol E 85

Příspěvek od krab007 » stř čer 20, 2012 14:20

zemlik píše:Přidávám se k dalším spokojeným s E85, mám tuto krabičku http://www.autoethanol.cz/autoethanol/e ... -BOSCH-EV1 najeto cca 2000 km a bez problémů! menší nedostatek je pouze při studeném startu, jak už tady bylo popsáno, nahodím kontrolky na 5 s. zkusím nastartovat, ale většinou na poprvé nechytne, ale na podruhé už je vždy vše OK! To ovšem platí jen při prvním studeném startu, během dne je pak už startování zcela bez problémů na poprvé! Thalia 1.2, 16V.RV2007. Jinak tohle je moje auto, i když v popisu uvedli že to je 1.4, 2009 http://www.autoethanol.cz/fotky21388/fo ... V-2009.jpg
Díky, tohle je první recenze téhle krabičky ve spojení s motorem 1.2 16V co jsem našel. Podivný starty za studena má moje thalia i normálně, takže to nebude problém. Jak se ti změnila spotřeba? Jezdíš na čistý E85 nebo to kombinuješ s benzínem? A poslední věc..při instalaci ti tu řídící jednotku i seřídili nebo jen namontovali "hardware" a laboroval jsi s tím sám?
Thalia II 1.2 16V r.v. 7/2010, přestavba na E85 od autoethanol.cz
FIAT Barchetta 1.8 r.v. 1999

zemlik
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 16, 2007 22:17
Bydliště: Praha

Re: ethanol E 85

Příspěvek od zemlik » stř čer 20, 2012 14:37

Jezdím většinou ve městě takže spotřeba šla nahoru asi o třičtvrtě litrů, ale neměřil jsem to přesně. Zkoušek jsem přidávat i něco málo benzínu v domění že odstraním ty studené starty, ale moc velký úspěch to nemělo, takže teď jezdím na čistý E85. Při montáží mi hned krabičku seřídíli a zatím jsem s tím už dál nelaboroval a jezdím bez problémů.
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976

krab007
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř črc 07, 2010 09:52

Re: ethanol E 85

Příspěvek od krab007 » stř čer 20, 2012 17:01

zemlik píše:Jezdím většinou ve městě takže spotřeba šla nahoru asi o třičtvrtě litrů, ale neměřil jsem to přesně. Zkoušek jsem přidávat i něco málo benzínu v domění že odstraním ty studené starty, ale moc velký úspěch to nemělo, takže teď jezdím na čistý E85. Při montáží mi hned krabičku seřídíli a zatím jsem s tím už dál nelaboroval a jezdím bez problémů.
Dík za odpověď. Tak teď už řeším jenom finanční stránku. Ta úspora není zase tak obrovská jak jsem původně čekal. Při současných cenách benzínu a E85 a při mém nájezdu 15tkm ročně a nárůstu spotřeby o 0,75 l teoretická úspora cca 6000 Kč za rok. Když vezmu, že přestavba mě bude stát 4000 Kč (sám to tam nezvládnu dát), tak už to taková hitparáda není. Kdybych měl jistotu, že to neodpraví při dlouhodobém provozu motor, tak to není co řešit. Ale taky by se mohlo stát, že úspora padne na opravy, kterým bych se při provozu na benzín vyhnul. Ale to je můj boj, musím to nějak promyslet jestli jít do rizika :D
Thalia II 1.2 16V r.v. 7/2010, přestavba na E85 od autoethanol.cz
FIAT Barchetta 1.8 r.v. 1999

Uživatelský avatar
lihorecek
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: pát kvě 11, 2012 13:27

Re: ethanol E 85

Příspěvek od lihorecek » čtv čer 21, 2012 13:32

Tak dneska další tankování ,průměr 8,2 na jednotce nastaveno 15 procent ,palubák ukazoval 7,0 takže jdu v bádání dál,nacpal jsem tam plnou,na jednotce jsem dal E-70 - nastaveno na 7 procent ,tak se nechám překvapit
Megane 2 r.v.2004 - 1,6 16V - 83kW,Megane 3 ,1,6 dci - 96kW

zbyněk 169
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: úte úno 14, 2012 20:09

Re: ethanol E 85

Příspěvek od zbyněk 169 » sob čer 23, 2012 13:55

lihorecek píše:Tak dneska další tankování ,průměr 8,2 na jednotce nastaveno 15 procent ,palubák ukazoval 7,0 takže jdu v bádání dál,nacpal jsem tam plnou,na jednotce jsem dal E-70 - nastaveno na 7 procent ,tak se nechám překvapit
Ahoj.
To co děláš nemá smysl.
Navolit E 70 je pouze zvolená předvolba pro rychlejší změnu paliva.
Rozhodující je nastavená hodnota v %.
Takže je jedno,kterou předvolbu zvolíš.
Všechny předvolby jsou stejné,pouze se liší nastavením hodnot z výroby.
Podle našich zkušeností nemá smysl nastavovat méně jak 15%.
ECU stejně rozdíl vyrovná a i s vyšší spotřebou.
Nyní zkoušíme přidat k této jednotce regulátor lambda sondy EFIE.
Upravuje napětí na lamda sondě vzhledem na vyšší obsah kyslíku ve výfukových plynech.
Zatím se to jeví jako velmi dobré.
Spotřeba spadla asi o15% oproti stavu bez regulátoru.
Také se už nesvítí oranžová kontrolka o poruše motoru.
ECU vyhodnotí stav kyslíku a upozorní na problém.
Ve skutečnosti ale žádný problém není.
Hlavně u modelu Espace a aut obecně od roku 2007.
Po delší zkoušce napíšu zkušenosti.

Sirano
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte čer 26, 2012 15:49

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Sirano » stř čer 27, 2012 08:59

Ahoj,
jsem tu nově. Mám Dacii Logan s motorem 1.6; 16V - de facto Renault r.v.2009, tedy tu co ještě neměla možnost spalovat etanol napsanou v TP. Dříve jsem sledoval diskusi k E 85 na Škodovkách - tady: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s ... 770&st=220
Mnozí tam píší, že téměř každému odejde palivové čerpadlo. Nevíte děje se to i u motorů Renault? A pokud ano, tak z jakého důvodu?
Díky.

Anakim
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: stř led 11, 2012 19:59

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Anakim » stř čer 27, 2012 09:10

Doplněna jednotka , najeto cca 400km a rupla hlava. Přeji ostatním mnoho km bez problémů, na starší motory to hold nebude nebo prostě jen smůla.
Jednotka vrácena, sháním motor 2.0 16V.

Kolíkovič
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: stř bře 14, 2012 21:05
Bydliště: Zlíneček

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Kolíkovič » stř čer 27, 2012 21:52

Palivové čerpadlo odchází z důvodů toho, že líh je na rozdíl od benzínu vodivý. To vadí palivovému čerpadlu v nádrži, které je u většiny aut konstruováno jako motor ponořený v kapalině. Konktrétně dochází k elektrolýze mezi komutátorem a uhlíkem za současného úbytku materiálu z obou částí. Pozvolna se začínají projevovat výpadky (škubání vozidla v tahu), až nakonec auto zcela přestane jet. Auta která umí spalovat E85 už z fabriky mají čerpadla napájena střídavým proudem (a to pak elektrolýza neví kam dřív skočit)
Ne že bych byl tak chytrý to jsem jen četl ve Světě motorů a přijde mi to jako logické vysvětlení. Snad ti to pomůže, nebo někdo vyvrátí.
scenic 1.6 16V 2006 black

zemlik
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 16, 2007 22:17
Bydliště: Praha

Re: ethanol E 85

Příspěvek od zemlik » čtv čer 28, 2012 22:01

No myšlenka s tou elektrolízouz je dobrá, jen mě napadá kde se v autě veme střídavý proud před nastartováním motoru??? Jak se tím střídavým proudem natlakuje palivová soustava, když neběží motor? Baterka pokud vím tak má stejnosměrný proud, tak kde se vezme ten střídavý proud aby natlakoval celou palivovou soustavu?
Škoda Rapid, 1,2, 77kw, elegance
Thalia ICE 1.2-55,chip-63kw 118Nm, 16v r.v. 2007, jednotka E-85, tu mi nabourali-totální škoda
předtím Megane 1,6e - 1997
Škoda Felicie 1,3 - 1999
Renault 9 1,4 - 1986
Škoda 100, 110 - 1976

krab007
Starting member
Příspěvky: 94
Registrován: stř črc 07, 2010 09:52

Re: ethanol E 85

Příspěvek od krab007 » pát čer 29, 2012 09:46

zemlik píše:No myšlenka s tou elektrolízouz je dobrá, jen mě napadá kde se v autě veme střídavý proud před nastartováním motoru??? Jak se tím střídavým proudem natlakuje palivová soustava, když neběží motor? Baterka pokud vím tak má stejnosměrný proud, tak kde se vezme ten střídavý proud aby natlakoval celou palivovou soustavu?
Může tam být nějaký měnič napětí AC/DC :ikonrock: (teda opačně ale takhle to zní rockově)
Thalia II 1.2 16V r.v. 7/2010, přestavba na E85 od autoethanol.cz
FIAT Barchetta 1.8 r.v. 1999

Sirano
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: úte čer 26, 2012 15:49

Re: ethanol E 85

Příspěvek od Sirano » pát čer 29, 2012 11:10

Díky za odpovědi. Mě spíše zajímalo, jestli někdo z těch kdo si namontovali konverzní jednotku a jezdí na čistý E85 měli u Renaultu nějaký problém s palivovým čarpadlem, tak jak to mají asi Škodovky?

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů