syntetika místo polosyntetiky?

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

to.tak
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: pon čer 11, 2007 13:16
Bydliště: Hrdaec Králové

syntetika místo polosyntetiky?

Příspěvek od to.tak » sob srp 01, 2009 13:46

Nazdar pánové a dámy.
Potkal jsem hodně levně syntetiku Gulf formula G 5w40.
Je mi jasné, že mi tu odpovíte že není nad Elf a že Gulf je kvalitou někde jinde, takže se neptám, jestli Gulf či Elf, ale jestli můžu něco podělat, když tam dám syntetiku místo předepsané polosyntetiky. Mám deset let starý Scénic 1.6 16v.


EDIT: tak jsem tu trochu brouzdal po odkazech a našel jsem

Kód: Vybrat vše

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/ht_oelwegweiser_d.html 
Kde do scéniků normálně píšou syntetiku. Já teda mám v návodu 10w 40 ale doufám, že s tou 5w 40 nic nezkazím.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob srp 01, 2009 19:00

Nebudem ti písať že nie je nad Elf, sám používam Shell Helix Ultra 5W40 ale je pravda že Gulf je dosť o ničom. Keď chceš lacný a zároveň dobrý olej, kúp si Liqui Moly alebo Total.
To či môžeš prejsť z polosyntetiky na syntetiku záleží aj od toho čo si tam lial doteraz. (značka, zloženie, aditíva) Pokiaľ nie je motor vybehaný resp. nemá karbónové a iné usadeniny od predošlého oleja nemáš tým čo pokaziť.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

mipesa
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: sob zář 27, 2008 10:29

Příspěvek od mipesa » sob srp 01, 2009 23:57

Vám může být v podstatě jedno jestli použijete syntetiku nebo polosyntetiku.Pro Vás je rozhodující předepsaná norma od výrobce např API SJ, ACEA A3 a vlastní vyskozitu oleje bych volil ve vašem případě dle studených startů a způsobem jízd. SAE 10W-40 jsou už také syntetické oleje.Myslím si, že olej známějšího výrobce třeba Mogulu nebo Valaru ať zůstanu v Čechách SAE 10W-40 API SJ/CE, SL/CF ale i SM/CF-4 ACEA A3/B3 nebo ACEA A3/B3/B4 bez obav můžete použít.Jinak samozřejmě s tou pětkou nic nezkazíte.Jen bych ještě doporučil při změně oleje zkrátit první interval výměny.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 02, 2009 11:34

Mogul je dobrý tak do Favorita - Felicie to že olej splňuje nejaké normy je pekné ale v jeho zložení (za tú cenu) nie sú žiadne aditíva ktoré by pomáhali udržiavať motor a jeho príslušenstvo v dobrej kondícii.
Valar sa nenachádza v žiadnych nezávislých testov na mazivá a oleje takže je to pre mňa noname šmejd.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

misan
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: úte zář 23, 2008 17:26

Příspěvek od misan » pon srp 03, 2009 18:41

Anarki píše:Mogul je dobrý tak do Favorita - Felicie to že olej splňuje nejaké normy je pekné ale v jeho zložení (za tú cenu) nie sú žiadne aditíva ktoré by pomáhali udržiavať motor a jeho príslušenstvo v dobrej kondícii.
Valar sa nenachádza v žiadnych nezávislých testov na mazivá a oleje takže je to pre mňa noname šmejd.
Já na Valar jezdim přes 3 roky, dělám 50tis km ročně, a rozhodně nemůžu tvrdit, že by to byl šmejd.Motor je v super stavu.Prostě ho hejčkám.
A pak by mě zajímalo, co je pro tebe nezávislý test.zřejmě pár marketingových blábolů v časopise nebo na netu...z toho už jsem vyléčenej.
taky jsem byl laik jako ty, taky sem o tom věděl prdlajs.Teď se přes půl roku zajímám o tribotechniku a mám v tom jasno.Netvrdím že sem profík, ale už sem si toho hodně prostudoval a projel.taky by sis měl o tom něco přečíst a jet se třeba podívat do nějaké rafinérky na dny otevřených dveří.Pak bys tady tohle nikdy nenapsal.
Co se týká Totalu a Elfu, který už sou prakticky v jednom dresu, tak s tebou souhlasím, že patří k té lepší skupině, ale věř tomu, že Mogul mezi ně patří taky.Až zjistíš kdo všechno od nás odebírá základové oleje,které jsou hodně kvalitní,a kdo si mezi sebou vzájemně prodává oleje tak si možná sedneš na zadek.
Jestli sem se tě ňák dotknul tak sorry, neměl sem to v úmyslu.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte srp 04, 2009 14:44

Ako vieš že motor je v super stave ? Rozoberáš ho do skrutky a kontroluješ opotrebenie ložísk a piestnych krúžkov, semerinfov a gufer alebo si azda robíš tribologický rozbor a porovnávaš obsah rôznych častíc s odstupom výmen ?
Časopisy nekupujem ani nečítam, tie fungujú na princípe zaplatíš - si jednička a to nielen v prípade mazacej techniky ale všetkého. Testy na oleje robí niekoľko firiem. Niektoré aj viac známe sa držia hesla čím drahší olej tým lepšie výsledky a samozrejme neostanú bez odmeny. (Neprekonateľný Mobil 1, úžasný Shell Helix, perfektný Elf, výborný Castrol, fantastická Selenia) Potom sú testy objednané priamo od výrobcov olejov, tam samozrejme zvíťazí hlavný sponzor. (Úžasné výsledky Castrolu a víťaz všetkých testov Madit). To všetko sú podľa mňa závislé testy lebo ich výsledky priamo závisia od toho kto koľko zacvaká. Potom sú tu testy malých firmičiek zaoberajúcich sa motorizmom ktoré majú aj odborníkov z oblasti tribológie. (Práve tie preslávili kedysi neznáme značky akými sú Liqui Moly a Total Quartz) a práve tie poukázali na to aký nezmysel je Longlife Castrol a z akého základu sú vyrábané aj ostatné Castroly.
V dnešnej dobe sú všetky oleje (všetkých značiek) vyrábané na syntetickej báze, takže nejaké karbónovanie alebo výrazne horšie vlastnosti (ako tomu bolo niekedy) už nemajú a do istej miery sú na rovnakej úrovni. Preto sa spústa výrobcov ktorý nemajú vlastnú rafinériu uchyľuje ku kupovaniu základov oleja od najlacnejších rafinériek. Najznámejší prípad Castrol, ten s tým v podstate začal.
Zakarbónovaný motor mal jednu výhodu, dokiaľ ho netrafil šľak tak utesnil všetky netesnosti a málokedy sa stalo aby odišlo samo od seba nejaké tesnenie či gufero. Dnes je tomu inak a pri moderných olejoch nech je to polosyntetika či syntetika je dobré mať olej ktorý má aditíva na udržiavanie dobrej kondíciie (hlavne pružnosti) všetkých tesnení a gufer. Také aditíva majú okrem najdrahších značiek (Mobil 1, Shell, Elf, ) ešte Total a Liqui Moly. Stačí len naštudovať zloženie jednotlivých olejov. Čert zober Mogul, Valar, Madit a ostatné výkaly keď po troch až piatich výmenách sa mi roztečú semeringy a začnú prepúšťať guferá.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
jewell
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: stř kvě 21, 2008 13:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jewell » úte srp 04, 2009 16:05

Pokial sa mozem zapojit do diskusie, tak pri poslednej vymene som pouzil olej Valvoline - http://www.autosuciastky.com/shop/index ... nfo_id=604
Myslim ze takisto patri medzi znacky, ktore vyrabaju oleje na urovni a cena je primerana.Nemyslim si ze olej je vec, na ktorej by sa malo az tak setrit (skody su potom mnohonasobne vyssie), a to menim olej kazdeho pol roka - po 15 000 km.
Co sa tyka vseobecne olejov,zaujimavosti a vsetko okolo olejov je dobre popisane na : http://oleje.cz/index.php?left=main&pag ... vosti_myty

misan
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: úte zář 23, 2008 17:26

Příspěvek od misan » úte srp 04, 2009 21:26

Anarki píše:Ako vieš že motor je v super stave ? Rozoberáš ho do skrutky a kontroluješ opotrebenie ložísk a piestnych krúžkov, semerinfov a gufer alebo si azda robíš tribologický rozbor a porovnávaš obsah rôznych častíc s odstupom výmen ?
Časopisy nekupujem ani nečítam, tie fungujú na princípe zaplatíš - si jednička a to nielen v prípade mazacej techniky ale všetkého. Testy na oleje robí niekoľko firiem. Niektoré aj viac známe sa držia hesla čím drahší olej tým lepšie výsledky a samozrejme neostanú bez odmeny. (Neprekonateľný Mobil 1, úžasný Shell Helix, perfektný Elf, výborný Castrol, fantastická Selenia) Potom sú testy objednané priamo od výrobcov olejov, tam samozrejme zvíťazí hlavný sponzor. (Úžasné výsledky Castrolu a víťaz všetkých testov Madit). To všetko sú podľa mňa závislé testy lebo ich výsledky priamo závisia od toho kto koľko zacvaká. Potom sú tu testy malých firmičiek zaoberajúcich sa motorizmom ktoré majú aj odborníkov z oblasti tribológie. (Práve tie preslávili kedysi neznáme značky akými sú Liqui Moly a Total Quartz) a práve tie poukázali na to aký nezmysel je Longlife Castrol a z akého základu sú vyrábané aj ostatné Castroly.
V dnešnej dobe sú všetky oleje (všetkých značiek) vyrábané na syntetickej báze, takže nejaké karbónovanie alebo výrazne horšie vlastnosti (ako tomu bolo niekedy) už nemajú a do istej miery sú na rovnakej úrovni. Preto sa spústa výrobcov ktorý nemajú vlastnú rafinériu uchyľuje ku kupovaniu základov oleja od najlacnejších rafinériek. Najznámejší prípad Castrol, ten s tým v podstate začal.
Zakarbónovaný motor mal jednu výhodu, dokiaľ ho netrafil šľak tak utesnil všetky netesnosti a málokedy sa stalo aby odišlo samo od seba nejaké tesnenie či gufero. Dnes je tomu inak a pri moderných olejoch nech je to polosyntetika či syntetika je dobré mať olej ktorý má aditíva na udržiavanie dobrej kondíciie (hlavne pružnosti) všetkých tesnení a gufer. Také aditíva majú okrem najdrahších značiek (Mobil 1, Shell, Elf, ) ešte Total a Liqui Moly. Stačí len naštudovať zloženie jednotlivých olejov. Čert zober Mogul, Valar, Madit a ostatné výkaly keď po troch až piatich výmenách sa mi roztečú semeringy a začnú prepúšťať guferá.
Motor 1,9 Dti - najeto 374 000 moje km 290 000
Motorová brzda - 4 880 ot/min - výkon 72,8 KW
Měření komprese 1v - 27, 2v - 26,6, 3v - 26,4, 4v - 26,9
Mazací tlak při teplotě -11st únor 09 950ot/min 2,9 doba cca 7 s potom 3,7 až 3,9 v létě neměřeno.V zimě při velkém mrazu zvuk klidný bez klepání a rezonančních vibrací.Emise a hluk ti nepovím, protože papíry nemám u sebe.Laboratorní test na otěrové kovy 0,0093/1dm3.Spotřeba oleje cca 2 dcl, olej Valar Dynamic XL 054 5W-40, interval výměny 10-12 000 km.Myslím, že tohle je slušná chlouba.Údaje jsou z letošního února.Věř tomu, že nemám nejmenší důvod ti kecat.
Jinak pokud si zakládáš na technických či bezpečnostních listech tak to ber trošku s rezervou.Ty čísla jsou přesná jen u pár litříků pak je to někde jinde.A jestli si myslíš, aditivace je hlavně o ochraně těsnění, tak si vedle.tam jde hlavně o detergenci, disperzanci,antioxidační ochranu,alkalickou ochranu, ochranu jak říkáš těsnění atd.Ty aditiva musejí mít hlavně- všechno.To není jen o některých aditivech.
Připouštím ale, že nevím o nikom kdo by na Valar jezdil a měl s ním dobré zkušenosti.Je možný že mám třeba zrovna kliku.

mipesa
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: sob zář 27, 2008 10:29

Příspěvek od mipesa » sob srp 08, 2009 21:42

Misane, jestli po tolika kilometrech máte takový motor jak uvádíte, tak si ho asi opravdu hýčkáte, to jsou hodnoty skoro nového motoru, a pokud máte vypozorovanou kvalitu oleje tak jej za jinou značku neměňte.Nemusíte chodit daleko, já na Valar, sice 15ku,jezdím v prac.feldě 1,9D a také není problém.
Jinak Vám musím dát za pravdu s těmi tech. a bezp. listy, kde si výrobci napíšou, co uznají za vhodné, ale některé kousky ty hodnoty mít musí.
Je dobré, že se zajímate o tribotechniku, alespoň víte o čem to je a jak je to složité a kor když si necháte v nějakém servisu poradit tak je to většinou sranda.
Až si Anarki opravdu prostuduje o čem to je, tak si také myslím, že něco podobného tu už nenapíše.Já ale proto mám pochopení, jsme jen lidi a všichni nemůžeme vědět všechno.
Je spousta lidí, kteří fandí té své značce oleje a přesto nejede vlak.A pak zhaní jinou značku. To asi jako u aut.[/img]

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 09, 2009 01:55

Nie ste vy dvaja náhodou jedna a tá istá osoba čo si píše sama so sebou :roll: (misan mipesa)

Ja si za svojím stojím, Valar je neotestovaný šmejd ktorý za tie peniaze nebude mať také aditíva ktoré majú značkové oleje. Je na každom z nás aby si vybral, ja nikoho nenútim. Všetci nemôžeme vedieť všetko ale rozumnejší z nás nemôžu uveriť nezmyslom. Valar za 3,5 liter nemôže mať také aditíva aké má napr. Mobil 1 lebo len tie aditíva sú drahšie než celý Valar aj s fľašou.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
DragonIII
Advanced member
Příspěvky: 331
Registrován: pát srp 01, 2008 08:25

Příspěvek od DragonIII » ned srp 09, 2009 10:35

Anarki píše:Mobil 1 lebo len tie aditíva sú drahšie než celý Valar aj s fľašou.
Když můžeš toto tvrdit, tak určitě víš kolik ty aditiva stojí. Poděl se s námi o to :wink: .
Já tam mám sice ELF COMPETITION STI 10W40 (byl za slušnou cenu), ale tvrdit že Valar, Mogul a jiné levné oleje jsou špatné, jen proto že jsou levné, bych si vážně netroufl. Ale s odborníkem bych se nehádal.
Já: Renault Laguna I liftback 1,6l 16V r.v.1999
Manželka: Renault Twingo 1,2 (D7F) r.v.1996

mipesa
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: sob zář 27, 2008 10:29

Příspěvek od mipesa » ned srp 09, 2009 10:44

Anarki píše:Nie ste vy dvaja náhodou jedna a tá istá osoba čo si píše sama so sebou :roll: (misan mipesa)

Ja si za svojím stojím, Valar je neotestovaný šmejd ktorý za tie peniaze nebude mať také aditíva ktoré majú značkové oleje. Je na každom z nás aby si vybral, ja nikoho nenútim. Všetci nemôžeme vedieť všetko ale rozumnejší z nás nemôžu uveriť nezmyslom. Valar za 3,5 liter nemôže mať také aditíva aké má napr. Mobil 1 lebo len tie aditíva sú drahšie než celý Valar aj s fľašou.
Áááá, pan Ugo Ješita.Když se zde někdo shodne tak je to jedna osoba?Hmmm, dobrý.Doufám, tedy, když se v tom vyznáte, že víte kolik zaplatíte jen za ten název Mobil, Castrol, Shell atd.Ano tyto značky by opravdu měly být na patřičné úrovni, nejen z hlediska aditivace, ale kde rozpustíte jejich megalomanské reklamy.Víte, pohybuji se v oboru 23 let, to už bych mohl něco znát a něco o tom vědět a nemám důvod Vám nalhávat nesmysly.
Jinak jsem i přispěvovatelem na oleje.cz a doporučuji se zapojit, jsou tam borci, kteří Vás třeba přesvědčí, já to určitě nebudu, protože si stojíte zy svým.Já to nemyslím ve špatném.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned srp 09, 2009 11:05

Anarki má pravdu o fantómovi, který píše z jedné IP pod jménem "mipesa i misan", takže tyto tvrzení nemohou být nezávislé.
O kvalitách oleje je toho popsáno dost a je na každém, kam se rozhodne kráčet, zda s olejem, který má základ v ruské ropě, nebo s olejem, který má základ z ropy arabské. Kdyby to vše byla pravda, tak proč třeba Mogul neudělá masívní kampaň v rámci ČR, že jejich produkt je stejný, nebo lepší než dražší konkurence? Protože zřejmě nemůže, sice na testech tribologie vyhoví, ale po 10000km ten olej už neobsahuje "žádná" aditiva, která jsou již jaksi vypotřebovaná, než třeba dražší konkurenční, který ještě ve 30000km určité procento aditiv ještě má.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

mipesa
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: sob zář 27, 2008 10:29

Příspěvek od mipesa » ned srp 09, 2009 12:36

Šamša píše:Anarki má pravdu o fantómovi, který píše z jedné IP pod jménem "mipesa i misan", takže tyto tvrzení nemohou být nezávislé.
O kvalitách oleje je toho popsáno dost a je na každém, kam se rozhodne kráčet, zda s olejem, který má základ v ruské ropě, nebo s olejem, který má základ z ropy arabské. Kdyby to vše byla pravda, tak proč třeba Mogul neudělá masívní kampaň v rámci ČR, že jejich produkt je stejný, nebo lepší než dražší konkurence? Protože zřejmě nemůže, sice na testech tribologie vyhoví, ale po 10000km ten olej už neobsahuje "žádná" aditiva, která jsou již jaksi vypotřebovaná, než třeba dražší konkurenční, který ještě ve 30000km určité procento aditiv ještě má.
Tohle odmítám, to je už po třetí, že mi moderátor píše, že s někým sdílím IP adresu, bylo to také na diskuzních forech, v jednom případě jsem dokázal, že jsem se stal terčem bootovacího zdroje, ale je to komplikované.Je to dva roky zpět, kdy jsem měl červa, že ke mě museli přijet z Microsoftu a pozorovat jeho chování.Adresy byly respektive jejich bootovací kopie zobrazeny asi 1000krát aniž bych cokoliv udělal.Ale zjistil jsem, že v tom nejsem sám a že i některé firmy s tím mají problémy.
Hodlám zde pokračovat i nadále, protože svědomí mám čisté i když pod nickem mipesa se sřejmě stanu nedůvěryhodnou osobou, což mě mrzí, ale ten kdo četl moje příspěvky si udělá obrázek sám.Vzhledem rozsahu popvolání využívám 6 IPéček a moc dobře vím, že jsem vidět.Nepotřebuji se za někoho schovávat nebo s někým se dělit.
Jinak s těmi tribologickými testy mám osobně i jiné zkušenosti.Předpokládám, že narážíte na test Mogul vs.Shel v roce 2007 VW Passat 1,9 TDi -PD 96kW.Ano Shell to jednoznačně vyhrál.Doufám, že víte proč.Já jsem přesvědčený, že i tak by Shell byl lepší.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 09, 2009 12:49

Už mi je to jasné, nielenže Mipesa a Misan zdieľajú prvé dve písmená nicku a IP adresu ale oni sa akoby náhodou registrovali krátko po sebe.

Je to dva roky zpět, kdy jsem měl červa, že ke mě museli přijet z Microsoftu a pozorovat jeho chování.

:shock:

Je to rok dozadu čo moje auto dosahovalo rýchlosti cez 300 km/h a na 100 km/h mi stačili len 3 sekundy tak došli ľudia z Renaultu na pozorovanie môjho motora a až po týždni zistili že som zabudol dať naspäť do karburátora jednu záslepku. :lol:


Drahý pane, ešte som nevidel, že by Microsoft poslal niekoho zo svoji
ch ľudí na riešenie problémov :idea: Ani pri 100 tisícovom Win2003 Server ktorý bol na viacero počítačov a bola to full retail verzia. Jediné čo poskytujú je telefonická podpora. A zápltu nám poslali až o týždeň. Veľmi pochybujem, že by ste za svoj Windows zaplatili dva až trikrát viac za krabicovú verziu, ak vôbec máte legálny Windows tak je to OEM a na OEM sa technická podpora nevzťahuje, za celý komplet je zodpovedný system builder to je človek čo to skladal a inštaloval.



Dragon III: Mám lepší nápad, kúp si fľašu Valaru Mogulu alebo Maditu, potom si kúp fľašu Shellu, Mobil 1 alebo Elfu a zájdi si s 1 vzorkou lacného oleja a 1 vzorkou drahého oleja na tribologický test nech ti vypíše kompletné zloženie oleja. :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

mipesa
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: sob zář 27, 2008 10:29

Příspěvek od mipesa » ned srp 09, 2009 13:27

Anarki píše:Už mi je to jasné, nielenže Mipesa a Misan zdieľajú prvé dve písmená nicku a IP adresu ale oni sa akoby náhodou registrovali krátko po sebe.

Je to dva roky zpět, kdy jsem měl červa, že ke mě museli přijet z Microsoftu a pozorovat jeho chování.

:shock:

Je to rok dozadu čo moje auto dosahovalo rýchlosti cez 300 km/h a na 100 km/h mi stačili len 3 sekundy tak došli ľudia z Renaultu na pozorovanie môjho motora a až po týždni zistili že som zabudol dať naspäť do karburátora jednu záslepku. :lol:


Drahý pane, ešte som nevidel, že by Microsoft poslal niekoho zo svoji
ch ľudí na riešenie problémov :idea: Ani pri 100 tisícovom Win2003 Server ktorý bol na viacero počítačov a bola to full retail verzia. Jediné čo poskytujú je telefonická podpora. A zápltu nám poslali až o týždeň. Veľmi pochybujem, že by ste za svoj Windows zaplatili dva až trikrát viac za krabicovú verziu, ak vôbec máte legálny Windows tak je to OEM a na OEM sa technická podpora nevzťahuje, za celý komplet je zodpovedný system builder to je človek čo to skladal a inštaloval.



Dragon III: Mám lepší nápad, kúp si fľašu Valaru Mogulu alebo Maditu, potom si kúp fľašu Shellu, Mobil 1 alebo Elfu a zájdi si s 1 vzorkou lacného oleja a 1 vzorkou drahého oleja na tribologický test nech ti vypíše kompletné zloženie oleja. :wink:
Asi Vás Anarki zklamu, ale Windousy a i jejich Offici mám legálně registrované a logicky i placené.Z Microsoftu nikdo nepřijel, byl to jejich správce, měl jsem jejich spoustu záplat, které se však ukázali jako chybové, ono jim nic jiného nezbylo, nakonec mi stejně přeinstalovali všechny PC, protože byli na sebe napojené.
Vím, že díky tomuto šrámu si mě chcete smlsnout, ale znovu opakuji, svědomí mám čisté a to , co jsem psal tak na tom trvám.
Dále pokud Dragon III nechá udělat ten rozbor, přesvědčí se o tom , co jsem, dříve psal.Pak ještě třeba po 20hod cca 1000km a pak před výměnou.To ale chce dělat na jednom autě se stejným řidičem za stejných podmínek, že.To ho výjde pěkně draho, takže sám víte, že se do něčeho takového nepustí.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned srp 09, 2009 15:14

Ja si na Vás nechcem zmlsnúť, pre mňa je kapitola uzavretá, ste podvodník ktorý sa snaží dvoma identitami presadiť svoj názor a prehlasovať jeden hlas. Vaše ochorenie sa odborne nazýva schyzofrénia.
Nie som padnutý na hlavu a na základe rôznych príznakov vo vašich príspevkoch som jednoducho vybadal že misan a mipesa je jeden a ten istý človek. :)

Ja už to nebudem ďalej riešiť ani rozoberať a poprosím admina aby prešetril a zvážil či sa skutočne jedná o dvoch nezávislých ľudí nakoľko viacnásobná registrácia na tomto fóre nie je povolená. :idea:

Dragonovi som poradil aby tribológovi odniesol nové vzorky oleja za účelom zistenia prítomnosti aditív takže žiadne komplikácie ani zložité a dlhodobé testovanie :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » ned srp 09, 2009 16:51

Občas tu je vážně sranda, a mohlo by to být častěji :mrgreen:
Nejenže uživatelé misan a mipesa odeslali v minulosti některé příspěvky ze stejné IP, ale je tu ještě jeden malý detail, který je ostatním uživatelům skryt - a to email, který využili pro svou registraci zde. Oba jej mají neveřejný - uživatel mipesa :arrow: nicneříkající pejsovci@seznam.cz , ale uživatel misan :arrow: překvapivě mipesa@seznam.cz :shock: :lol:
A ještě trochu souvislostí:
mipesa tu v ne srpen 09, 2009 10:44 am píše:..Jinak jsem i přispěvovatelem na oleje.cz..
Například zde :arrow: http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=3002
mipesa tam v ne květen 31, 2009 19:44 píše:Měl bych pro Vás zajímavou nabídku převodového oleje Divinol Synthogear TS 75W90 GL4/5 MIL-L-2105, VW 501.50.je to v 1l orig.láhvích.Nechal mi ho tu jeden borec, kterému je už k ničemu. Bližší info na mipesa@seznam.cz
Jaký že to tam používá mail? Aha, stejný jako tady u nás misan. No nic, i muži mají své dny :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

mipesa
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: sob zář 27, 2008 10:29

Příspěvek od mipesa » ned srp 09, 2009 20:24

Jan Kalina píše:Občas tu je vážně sranda, a mohlo by to být častěji :mrgreen:
Nejenže uživatelé misan a mipesa odeslali v minulosti některé příspěvky ze stejné IP, ale je tu ještě jeden malý detail, který je ostatním uživatelům skryt - a to email, který využili pro svou registraci zde. Oba jej mají neveřejný - uživatel mipesa :arrow: nicneříkající pejsovci@seznam.cz , ale uživatel misan :arrow: překvapivě mipesa@seznam.cz :shock: :lol:
A ještě trochu souvislostí:
mipesa tu v ne srpen 09, 2009 10:44 am píše:..Jinak jsem i přispěvovatelem na oleje.cz..
Například zde :arrow: http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=3002
mipesa tam v ne květen 31, 2009 19:44 píše:Měl bych pro Vás zajímavou nabídku převodového oleje Divinol Synthogear TS 75W90 GL4/5 MIL-L-2105, VW 501.50.je to v 1l orig.láhvích.Nechal mi ho tu jeden borec, kterému je už k ničemu. Bližší info na mipesa@seznam.cz
Jaký že to tam používá mail? Aha, stejný jako tady u nás misan. No nic, i muži mají své dny :D
Pane Kalino děkuji za detajlní osvětu.Nejsem schyzofrenik.Ale musím přiznat, že se momentálně cítím jako XXXX.Nejsem jedna osoba ve dvou nickách, misan je můj spolupracovník, který má a i dalších sedm lidí přístup na 4 stejné počítače, mipesa je pracovní mail, podle dalšího mailu Vámi uvedeného, mi to došlo, nevím jak je přesně registrovaný a už vůbec nevím proč misan, když je Petr.Je pravda, že na toto fórum mě přivedl on, ale neměl jsem tušení, že zde bude také přispívat.Tehdy potřeboval nějakou informaci a pro mě to bylo čas od času úleva od práce stejně tak jak na oleje .cz.Také si myslím, že mě mohl zaregistrovat včas než došlo k něčemu takovému.Nyní je na Kanárech tak doufám, že mi vnese do situace jasno až se vrátí.Prošel jsem moje, ale i jeho příspěvky a osobně na nich nevidím nic, co by Nás ztotožňovalo v názorech až na ten poslední-bohužel.A už vůbec nevím, proč bych měl být podvodník, vždyť ani v jednom svém příspěvku jsem na nikoho žádnou blamáž nenavěsil a snažil jsem se poradit nebo přispět kvalitně.jestli to není pravda tak mě opravte.Misan píše také příspěvky k věci aníž by někoho podvedl nebo poškodil.Má za sebou kurz na tribotechnik,diagnostik.Já neměl nejmenší tušení že přitakávám kolegovi z práce.Rád se podělím o zkušenosti nebo si odtud nějaké odnesu, ale logicky já osobně nemám nejmenší důvod zastupovat dvě osoby, kdybych tu někomu škodil tak neřeknu, ale to přece nedělám a to že se misan chytne s Anarkim a já se svezu ještě neznamená, že jsem podvodník.
Celá tato věc by mi mohla být ukradená, ale není, protože si myslím, že spoustu lidí je v tomto oboru lajky a hledají zde pomoc, ale i na jiných fórech a já mám zájem pomáhat i nadále, ikdyž nejsem zas tak častým připěvovatelem a nyní jsem za blbce.Znovu opakuji svědomí mám čisté, ale tohle je trapas.Na vyjádření misana si počkejte. Jestli mi to věříte nebo ne nechám na Vás.Pokud si myslíte, že mám přestat přispěvovat svými názory, napište to na rovinu, ale bude mě to docela mrzet.Já celou věc beru jako hodně blbou a nešťastnou náhodu.U mě je to již třetí těžko vysvětlitelná náhoda, ale to je život.Je mi jasné, že se náramně bavíte, ale to já zkousnu.

Uživatelský avatar
DragonIII
Advanced member
Příspěvky: 331
Registrován: pát srp 01, 2008 08:25

Příspěvek od DragonIII » pon srp 10, 2009 06:45

Anarki píše:Už mi je to jasné, nielenže Mipesa a Misan zdieľajú prvé dve písmená nicku a IP adresu ale oni sa akoby náhodou registrovali krátko po sebe.
Nějak se nám to tu zvrhlo v paranoidní diskuzi o tom kdo je tu kolikrát kdo :off:
Anarki píše:Dragon III: Mám lepší nápad, kúp si fľašu Valaru Mogulu alebo Maditu, potom si kúp fľašu Shellu, Mobil 1 alebo Elfu a zájdi si s 1 vzorkou lacného oleja a 1 vzorkou drahého oleja na tribologický test nech ti vypíše kompletné zloženie oleja. :wink:
Nechápu proč bych to měl dělat, já jsem přece řekl, že nemohu tvrdit zda je špatný nebo dobrý jen na základě ceny. Ten kdo to tu tvrdí jsi ty, a tak to logicky očekávám od tebe, aby tvé tvrzení nebylo jen plácání do vody, ale něčím podložené tvrzení. Pokud jsi ale prodejce olejů, nebo ty tribologické testy děláš, pak je to něco jiného, a já se ti omlouvám, že pochybuji o tvých slovech. Pořád jsi nám ale ještě neřekl cenu těch aditiv ( viz. můj dotaz výše z 9.8. ) ...

Ale nechci tu dělat zle :lol:
Já: Renault Laguna I liftback 1,6l 16V r.v.1999
Manželka: Renault Twingo 1,2 (D7F) r.v.1996

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon srp 10, 2009 12:12

Nič sa nám tu nezvrhlo, len sme odhalili nie nezávislých užívateľov. Ako by sa ti páčilo keby som sa tu zaregistroval ešte raz pod iným menom a sám sebe prikyvoval že lacné oleje sú nafigu a treba kupovať drahé ?

Na rozdiel od Mi-sana-pesu som v tomto nezávislý, nerobím tribologické testy ani oleje nepredávam. Nie som zástancom Shellu ani Elfu, jednoducho používam to čo je kvalitné a čo si pozháňam za dobrú cenu. Som ale v kontakte s jedným tribológom ktorý má na Slovensku dosť vysokú kvalifikáciu a ten mi robí pravidelne tribologické testy. Každý komu som sa staral o auto na moje odporúčanie podstúpil tribologický test a presne vedel čo ho na motore čaká a neminie. :idea: Z toho vzišlo aj viacero porád aký olej by bol vhodný pre to a to auto. Na základe technologických rozdielov medzi motormi len raz padla voľba na Madit (Suzuki Maruti) a raz aj na Mogul (Š120). Pri preberaní rozdielov medzi olejmi som sa dozvedel to čo som interpretoval aj tu, základ musí spĺňať normy takže je +/- rovnaký ale kľúčom k dobrej kondícii moderného motoru sú aditíva. Tam je základný rozdiel medzi značkami olejov. Netvrdím, že lacný olej nemôže mať dobré aditíva (Total, Liqui Moly) ale Valar Madit či Mogul do tejto skupiny rozhodne nepatria.
Ak neveríš, objednaj sa na poradenstvo s tribológom či už so vzorkami alebo bez nich.

Valar, Mogul, Madit - lacný olej - málo aditív

Shell, Mobil 1, Elf - drahý olej - potrebné množstvo aditív

Čím to asi bude, no aditíva asi nestoja 1kč ako šumienka rozpustná vo vode.

Dealer cena 1l Valar 5W40 je 150 kč
Dealer cena 1l Shell 5W40 je 320 kč

Je neviem koľko presne stoja aditíva no buď majú všetky úspešné značky obrovskú maržu alebo ich aditíva stoja zhruba rovnako ako 1 balenie lacného oleja.
Samostatné aditíva do olejov stoja od 180 kč (lacný CRC) až po 600 kč (značkový Metaltec) je mi jasné že výrobcovia olejov majú cenu pri veľkom odbere úplne inú cenu ale tiež to pomôže pri prehľade.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

mipesa
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: sob zář 27, 2008 10:29

Příspěvek od mipesa » pon srp 10, 2009 21:31

Pro Dragon III - žádný výrobce neřekne obsah aditivace svého produktu.Na světě prakticky neexistuje rafinérka, která si od píky vyrobí olej.Anarki to ale ví, alespoň to vyplívá z příspěvků.Na světě není žádný odborník, který byl určil značku použití oleje pro ten či onen motor. Anarki se svým tribologem ano.Za svojí praxi jsem neviděl a ani nikde neslyšel, že by někdo předpověděl budoucnost motoru podle testu oleje, pokud není již o motoru fyzicky rozhodnuto a nejsou zřejmé veliká opotřebení.Anarki se svým tribologem ano.Dá se ale spekulovat, ale to k ničemu není.Přídavná aditiva do olejů-proč?, když oleje je mají už v sobě a můžou být kontraproduktivní k určité složce aditivace, je to jenom chemie a nikdo z odborníků tohle nedokáže přesně určit. Anarki je k nim nakloněný, ale nevím jak k velkému spektru použití
Dragone III, přímo na těchto palivech, mazivech jsou na začátku tribotechnické články pana Ing.Jaroslava Černého,CSc, od kterého jsem se také mnoho přiučil, stojí za to se do toho ponořit a jednou přečíst, pak si o Anarkiho příspěvcích uděláte obrázek sám.Já bych už musel urážet a to nechci.Neboť jsem tu za podvodníka, tak proto ta úcta a pokora.Myslel jsem to s Anarkim dobře, už z důvodu jednoho z nejčastějších přispěvovatelů a tudíž moderátorem a adminem asi chráněná osoba.Jinak, co já vím tak testy dělají tribodiagnostici a tribotechnici-laboranti, tribolog je vědec, vyšší šarže, ale, když je známí tak proč ne.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte srp 11, 2009 01:33

Pre schyzofrenika:

Kód: Vybrat vše

Na světě není žádný odborník, který byl určil značku použití oleje pro ten či onen motor.
To dokáže každý schopnejší tribológ ktorý si spravý rozbor predpísaného oleja a má rozbory olejov iných značiek.

Kód: Vybrat vše

Za svojí praxi jsem neviděl a ani nikde neslyšel, že by někdo předpověděl budoucnost motoru podle testu oleje
Tak to je vaša prax naozaj biedna a o tribológii viete guľové :!: Samozrejme že tribológ nepredpovie prasknutie rozvodového remeňa či zničenie motora pri natankovaní nesprávneho paliva ale na základe rozboru oleja zistí jeho momentálny stav a opotrebenie. Vydreté vodítka ventilov, vypadané piestne krúžky, poškriabané vložky, chytené ložiská a iné vážne aj menej vážne závady sa dajú bez problémov zistiť z oleja.
Tribológom posielajú vzorky olejov z havarovaných lietadiel a oni dokážu zistiť presnú príčinu (pokiaľ to bolo zlyhanie motora).

Kód: Vybrat vše

Přídavná aditiva do olejů-proč?
Pretože zastávate oleje ktoré ich nemajú dostatok. Bodka :!:

Kód: Vybrat vše

už z důvodu jednoho z nejčastějších přispěvovatelů a tudíž moderátorem a adminem asi chráněná osoba.
Najlepšia obrana je útok že :roll: Ty schyzofrenický chudáčik, nikto tu nikoho nechráni, pravidlá tu platia tak pre mňa ako pre všetkých ostatných. :idea: Ty sa ako malý chlapec skrývaš za svoje dve identity a potom si vymýšľaš historky akože to naozaj nie si ty, to len tvoj súkromný mail používa polovica kolegov práci. Keby si bol chlap tak sa priznáš ale ty aj po odhalení hraješ dvojitú hru a ešte do toho ideš zaťahovať mňa. Neliečiš si náhodou nejaký komplex (tipujem nedocenený génius). To ja by som mal povedať, že ty si chránená osoba a ešte si nedostal južné ovocie na jedno zo svojich ja. :wink:

Kód: Vybrat vše

inak, co já vím tak testy dělají tribodiagnostici a tribotechnici-laboranti
Nie je to žiadna tajnosť.
Triboservis Hakim - Ing. Hekmat Al Hakim CSc.
Štúrova 31
08212 Kapušany
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » úte srp 11, 2009 06:16

Pánové, jsem trochu off topic. Mám dojem, že informace, zveřejněné na www.oleje.cz jsou považovány za jednoznačně správné. Asi to bude tím, že je jich tam mnoho a píšou zde odborníci.
Aniž bych chtěl s něma polemizovat, tak informace o tom, že není problém beztrestně zaměnit olej jednoho výrobce a druhu za jiný je pěkná pitomost. Osobně jsem zaměnil kvůli LPG Elf competetion STI za Total Quartz 9000 a pak jsem jej vždy po několika tisících dvakrát vypustil a filtroval přez laboratorní filtrační papír. Toho sviňstva tam bylo nepočítaně, zvlášť při tom prvním vypuštění. Podobrobněji jsem o tom už tady psal jinde.
Z pohledu této vlastní zkušenosti filtruji stejně i odborné informace na www.oleje.cz.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
DragonIII
Advanced member
Příspěvky: 331
Registrován: pát srp 01, 2008 08:25

Příspěvek od DragonIII » úte srp 11, 2009 06:26

Anarki píše:Pre schyzofrenika:

Tak to je vaša prax naozaj biedna a o tribológii viete guľové :!:

Najlepšia obrana je útok že :roll: Ty schyzofrenický chudáčik, nikto tu nikoho nechráni,
Jsou tyto výrazy opravdu nutné?

Jinak děkuji za odborné a fundované osvětlení problematiky maziv.
Já: Renault Laguna I liftback 1,6l 16V r.v.1999
Manželka: Renault Twingo 1,2 (D7F) r.v.1996

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů