Aditiva do nafty

Na co jezdíme a co nám cpe reklama...

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Makak007
Experienced member
Příspěvky: 949
Registrován: sob srp 25, 2007 16:48
Bydliště: +/- Praha

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Makak007 » úte led 22, 2019 21:58

Jandusák píše:
úte led 22, 2019 11:34
VIF je dobrý, ale kdo chce opravdu kvalitní aditiva musí se poohlédnout po profesionálním produktu. BG jsem slyšel že má opravdu dobré čističe a požívá se na dekarbonizaci (kamarád provádí kompletní dekarbonizace (motor-sání, DPF, atd. a používá BG na čistění a Metabond na prevenci opotřebení + zvýšení TBN u oleje . Já používám již do několika aut Metabond. Na vše mají certifikace, testování atd. Je to snad jediné aditivum s nanotechnologií i do paliva. Ten dávkovač co k tomu dávají je taky super! Kupuji na w........m nebo na Alze :-)
Kefalin, a co je to take "profesionalni produkt"???
Mimochodem, VIF (letni i zimni) prosel nekolika nezavislymi testy a vzdy se umistil na prednich mistech. Narozdil od ostatnich lektvaru mel prokazatelne ucinky ve VSECH deklarovanych vlastnostech - a tim se zasadne lisil od ostatnich produktu ktere napr. sice vazaly a vytesnovaly vodu ale nesnizovaly bod mrznuti nebo naopak bod mrznuti posunuly dolu ale nezlepsovaly mazivost atd...

Jinak k cenam toho "zazraku" - to muzu zacit jezdit taxikem a usetrim... :-)
ObrázekObrázekObrázek

Wasford
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 08, 2019 18:14

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Wasford » stř led 23, 2019 14:26

Sem se pobavil teď.
Za 1. není to první příspěvek ale asi třetí.
První až třetí příspěvek musí být v jiné sekci? Nerozumím.
za 2. Psal jsem že VIF je dobrý a používám ho pravidelně, tak jsem psal ve vláknu u spotřeby LaguIII.
Je to pro mě s podivem, že mám lepší zkušenost s VIFem u benzínového auta, kde poznám hned jestli tam je.
U té nafty to prostě tak citelné není, ale používám protože spotřeba šla níž a chci vědět, že mám dobrou naftu zvlášť v zimě...

za 3. To BG jsem někde vyčetl na zahraničních foréch a jsou tam báje jak je to super. Tak jsem to zkusil a funguje neuvěřitelně. Nikdy jsem se nedostal na tak nízkou spotřebu jak s tímto. Není to aditivum, ale čistič údajně tak silný, že se právě nesmí používat neustále ale pouze 1x 15 000km.
Je fakt, že po vyjetí nádrže a dotankování VIFem je vše při starém a motor jede stejně žere stejně.
Nikomu to nenutím a netvrdím že je to zázrak. Jen říkám, že rozdíl je ZNATELNÝ. Třeba při vypnutí motoru tak ten dojezd je takový klidný heboučký :-DDDD. Bez toho i s VIFEM je vypnutí klasické protřepání celého auta. Nemám rád naftu, ale nemám na výběr..
Jestli přípravek něco vyčistil nebo ne netuším do motoru nevidím. Je ale zajímavé, že regenerace DPF se znatelně prodloužila.
Proto jsem psal co v tom je že, by mě to zajímalo (někteří tvrdí jen petrolej apod..) a to zdůvodů že ta cena je fakt mimo...

A jestli má někdo pocit, že jsem prodejce tak má smůlu nejsem, takže sleva nebude.

Chtěl jsem napsat jen zkušenost..
Renault laguna grandtour 2.0dci 131 kW 4 control, rv 2011
Průměrná spotřeba 7,0l

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Davidak79 » stř led 23, 2019 16:23

twl , přečti si předchozí příspěvky a uvidíš na koho se reaguje ( teda pokud nemáš víc profilů )
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Dawes » pát led 25, 2019 10:58

Uživatel Jandusák varován,
příspěvek odreklamizován.

Pokud přijdu na vícenásobnou identitu, mažu oba / všechny.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

vandahl
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 10, 2019 20:29

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od vandahl » ned kvě 12, 2019 16:49

ahojte, som tu pomerne novy, kedze reste len nedavno som si zaobstaral auticko renault fluence 1,5 cdi , rok vyroby 2013. v jednej sutazi som vyhrak aditivum Pro tec guard fill diesel. Ma niekto z vas skusenost aj s tymto aditivom? vsetci tu chvalite len ten vif..Mozem liat do nadrze akekolvek aditivum , alebo treba brat ohlad na piezo vstrekovace, dpf filter atd..
dakujem za akekolvek odpovede.

Uživatelský avatar
berka79
Advanced member
Příspěvky: 302
Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od berka79 » ned kvě 12, 2019 20:33

Osobně mám zkušenost s výrobky Pro-Tec jen tu nejlepší. Kdysi jsem pracoval ve firmě kde se pravidelně používají a to ještě v době kdy byl jejich prodej určen pouze servisy. Ano, měli jsme i ověřenou jejich účinost na přístrojích a kdybych u toho měření nebyl, tak nevěřím ze to je pravda. Prováděli jsme měření hodnot kompresních tlaků a složení emisí výfukových plynů před a po. Od té doby pravidelně používám jen tuto značku přípravků. Tedy mimo klasického aktiva, kde používám asi 12 let VIF (nafta i benzín).
S jejich prodejem již dlouho nemám fakt nic společného, jsem státní zaměstnanec, takže to rozhodně není reklama, ale vlastní zkušenost.
Subaru Outback 2.5 Executive
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205 - prodáno
Clio V Intens TCe 100 LPG Valencia
BMW 316ti compact M packet

vandahl
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 10, 2019 20:29

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od vandahl » úte čer 11, 2019 21:00

tak po naliati aditiva tejto konkretnej znacky sa mi zdal chod motora tichsi a aj spotreba mi sla trosicku dole. myslim, z eto budem pouzivat castejsie.,. samozrejme v zime nejaky zimny. ako laik, odporucam.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte pro 08, 2020 04:50

Ozivime tema malinko.
Jelikoz jsem spokojenej s mym 1.9dci a za rok a pul se s nim najelo pres 33tis. km, tak jsem ted o vykendu udelal dvojtou vymenu oleje. Auto projel, prohral, starej olej po 13tis km vylil, dal novy filtr, novy nejlevnejsi 10w40 olej z kaufu se specifikaci acea a3/b4 a sel se projet cca 15km divocejsi jizdou s vytacenim pres 4tis. Po dojeti dom a cca 5minutach na volnobech jsem olej i filtr zas vyhodil a dal novy olej i s filtrem. Po jizde se ki auto zdalo zivejsi, asi jsem mu vymetl saze. Mozna to nemelo zcela zadnej vliv a muj pocit je jen placebo. Nevim. Kazdopadne jsem vcera hodil do prazdne nadrze pripravek BG245na ktery slysim a ctu jen chvalu, ze je uzasny a natankoval plnou 54,5litru. Jsu zvedav, jestli to necemu pomuze. Pred vymenou oleju, filtru a aplikaci pripravku BG jsem si projel a nafotil korekce vstrikovacu pri volnobehu a pri cca 1800 otackach a jeste nejake tlaky na rampe atd atd.
Nyni mam olej hnedy a relativne cisty, ze na te hnedocervene merce nejde videt a musim pootacet na svetle, abych videl kde byla hladina. Kdybych ted udelal jeste treti vymenu oleje a filtru, verim, ze bych mel olej cisty uplne. Proste jsem se bal jit do proplachu tema BG vecma do oleje. Tak jsem sel formou levnejsi. Olej z kaufu za 299+60 filtr z granexa. Ten mi prisel v patek i s rozvodovou sadou i s pumpou. Ta se bude taky menit asi v lednu, nyni nemam servisaka volneho. Kazdopadne cca za mesic, po vyjeti nadrze dam vedet, jestli to k necemu bylo. Nyni nevim, mam najeto jen mestskych cca 30km

Edit:. Loni jsem od listopadu az do cca brezna/dubna daval naftovej VIF ve vetsi nez predepsane koncentraci. Ucinek jsem nepoznal zadnej ani na spotrebe, ani na chodu motoru. Jednou pres leto jsem nabral plnou premiovky Vervy. Ten mesic mi klesla prumerna spotreba dle palubaku o cca +/-necelej litr. Ale mel jsem vice mimomestskych jizd, tudiz to pripisuju tomuto a beru zas zpet obycejnou naftu z benziny a z jednoho stojanu.
No uvidime. Kazdopadne vim, ze jsem autu jen prospel a nijak neuskodil. Ba naopak
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Davidak79 » úte pro 08, 2020 17:11

Já používám při výměně oleje sračky od TECu , ( výplach , olej booster , čistič vstřkování ) celoročně dávám do nafty jednorázovky od VIFu , no dělám to protože to lidi dělají . Nikdy jsem nic nepoznal :D ani po cca 35minutovém vrčení čistě na čističi TEC 2000.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte pro 08, 2020 17:15

No o tom TECu 2000 jsem taky taknejak uvazoval okrajove. I jsem videl videa na jutubu.
Ale asi nas pravdu, delam to, protoze to tak delaj i ostatni a castecne ch u pomoct motoru, at vydrzi.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od ZDENECEKCZ » čtv pro 31, 2020 19:33

No jen dam info ohledne toho BG245.
Predtim jsem mel korekce nejak max do +/- 1
Ted po vyjeti nadrze a nacerpani dalsi mam na dvou vstricich korekci okolo nuly. A na jednom +/-1.95 az na jednom +/-2. Takze u dvou zlepseni a u dvou zhorseni.
Budu to delat jak doted, seru na sragory do nafty a budu jezdit
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Plasilludek
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned zář 19, 2021 02:00

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Plasilludek » ned zář 19, 2021 02:03

Zdravím, mám problém se cvakáním motoru. Myslel jsem si, že to bude stačit seřídit, ale mechanik mi řekl, že za to může karbon v motoru. Zkoušel jsem tam dávat i čistič motoru, ale nepomohlo to. Jaký máte názor na dekarbonizaci motoru?

Romancav
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon zář 20, 2021 02:41

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Romancav » pon zář 20, 2021 02:44

Nechal jsem ze stejného důvodu dělat dekarbonizaci motoru, která není drahá a motoru hodně pomůže k lepšímu chodu. Můj motor byl už opravdu hodně hlučný. Po dekarbonizaci si vše sedlo a motor teď šlape úplně bez problémů.

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Renaulťák » pon zář 20, 2021 09:36

Predpokladam, ze dalsi pristevek bude: Kdo a cim ti to delal?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od kotasekh » pon zář 20, 2021 10:47

Presne, a pak odkaz a kontakt :D. Hlavne nenapadne…
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Dawes » čtv zář 23, 2021 14:50

Tak schválně, až ho sem hodí tak označit, já namažu schody a bude banánování :-D
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte bře 29, 2022 18:19

Opet ozivim tema.
I kdyz jsem si o Megane 2 pecoval jak jsem mel v planu, tak mi do cesty hupsla moje nynejsi L3. Proste byla fajna cena, bylo to cca 70km od baraku, majitel komunikoval vice nez ochotne, vse mi vysvetlil, napsal, nic neskryval. Tak i kdyz jsem L3 chtel moc a planoval koupi, tak jsem do ni sel.
No megan nyni chatra, i kdyz jsem ho prodal kamosovi, tak on proste neni na auťaky, takze dela jen to, co se posere. No to je jedno.

Po koupi L3 jsem se celkem vycimbal z financi, delal jsem hned STK (o pul roku driv nez mela termin) vymena oleje motoru a prevodovky, vsech filtru, montoval tazne zarizeni. Takze jsem se nezaobiral cistenim karbonu.
Nyni je to rok a mam v planu hustejsi peci. Uz mam neco objednane a zbytek doobjednam pred vyplatou, ocekavam tuto pracu na pulku dubna.
No..... pred vymenou oleje dam jen novy filtr, auto pujdu trochu projet, naleju tam BG EPR a necham 30-40min brumlat na cca 1300otacek. Jak je v navodu. Pote olej a filtr vymenim za predepsany elf fe5w30 a pujdu se opet projet. Myslim, ze to nestihnu v jeden den, tak za 2-3 dny auto opet zahreju jizdou, doma olej a filtr vyhodim ven, sundam (rezavou) vanu, ocistim saci sito, dam novou olejovou vanu a opet dam novy filtr a ten olej. A budu mit zas na rok klid.
Hned po tom vyplachu naleju do nadrze BG245 a zaleju cca 35litry nafty. V navodu pisou do plne nadrze, nebo az do 75litru. Ja to dam do cca 40.
Pred celou akci si nascreenuju neco z diag, at po vyjeti tech 35-40litru mohu zas porovnat, ne jen pocitove hodnoty, ale i pisemne.
Nekdo muze rict, ze dvojta vymena oleje je zbytecna. Ale u M2 se mi motor zklidnil, byl tissi a i zivejsi. Spotrebove jsem nepoznal asi nic. Ale ja si ji udelam. Ano, dam prachy za 3 oil filtry a cca 15 litru oleje elf, coz je dneska za 5L kanystr cca 900-1100. Takze krat tri.
Ale myslim, ze udelam pro motor dobre.
Samozrejmne tak odhaduju, ze nekdy v kvetnu napisu info, co a jak se zmenilo, v cem je zlepseni atd atd.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2005
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od marek230177 » úte bře 29, 2022 20:59

Fakt je, že dobrých a kvalitních aditiv do paliva je jistě víc. Pochopitelně ne jen VIF. Jenže důležité je hlavně to, kolik taky stojí.

Zde tolik zmiňovaný VIF stojí čtyřicet haléřů na litr paliva. Při koupi většího balení i méně než třicet haléřů na litr paliva. Kolikpak vás stojí jiná aditiva? Zkuste si to spočítat 😉.

Pro mě VIF v poměru ceny a výkonu drtivě, opakuji drtivě vítězí.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od ZDENECEKCZ » stř bře 30, 2022 06:16

No Marku ja vif daval asi rok do L1, a pak par mesicu i do M2. Nepoznal jsem nikdy rozdil. Nepoznam rozdil ani ve Verve vs obyc, vs jakakoliv jina nafta. Proste bud nemam cit, sluch anebo je zmena takoveho razu, ze to proste nepoznam.
TEC jsem nezkousel. Jen to BG a VIF jsem do svych aut daval. Ale to BG nedavam to, jakse leje dycky do nafty, ale jen to, co se leje jednou za 15tis km. Jinak jsem asi tak odpurce cehokoliv a jakekoliv prisady do prevodovych, motorovych oleju, benzinu a naft
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Davidak79 » stř bře 30, 2022 15:59

Páč máš motor v pořádku , proto nic nepoznáš. Nemá se tam co zlepšit.
Dávám to dále z preventivního důvodu. Tentokrát ale na místo TEC vyzkouším BG , opět preventivně :D
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od jakub » stř bře 30, 2022 16:35

ZDENECEKCZ píše:
úte bře 29, 2022 18:19
Nyni je to rok a mam v planu hustejsi peci. Uz mam neco objednane a zbytek doobjednam pred vyplatou, ocekavam tuto pracu na pulku dubna.
No..... pred vymenou oleje dam jen novy filtr, auto pujdu trochu projet, naleju tam BG EPR a necham 30-40min brumlat na cca 1300otacek. Jak je v navodu. Pote olej a filtr vymenim za predepsany elf fe5w30 a pujdu se opet projet. Myslim, ze to nestihnu v jeden den, tak za 2-3 dny auto opet zahreju jizdou, doma olej a filtr vyhodim ven, sundam (rezavou) vanu, ocistim saci sito, dam novou olejovou vanu a opet dam novy filtr a ten olej. A budu mit zas na rok klid.
Hned po tom vyplachu naleju do nadrze BG245 a zaleju cca 35litry nafty. V navodu pisou do plne nadrze, nebo az do 75litru. Ja to dam do cca 40.
Pred celou akci si nascreenuju neco z diag, at po vyjeti tech 35-40litru mohu zas porovnat, ne jen pocitove hodnoty, ale i pisemne.
Nekdo muze rict, ze dvojta vymena oleje je zbytecna. Ale u M2 se mi motor zklidnil, byl tissi a i zivejsi. Spotrebove jsem nepoznal asi nic. Ale ja si ji udelam. Ano, dam prachy za 3 oil filtry a cca 15 litru oleje elf, coz je dneska za 5L kanystr cca 900-1100. Takze krat tri.
Ale myslim, ze udelam pro motor dobre.
Samozrejmne tak odhaduju, ze nekdy v kvetnu napisu info, co a jak se zmenilo, v cem je zlepseni atd atd.
Vyhozený peníze..... to bych radši zkrail interval výměny oleje, ale jsou to tvoje peníze.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od ZDENECEKCZ » čtv bře 31, 2022 04:33

jakub píše:
stř bře 30, 2022 16:35
ZDENECEKCZ píše:
úte bře 29, 2022 18:19
Nyni je to rok a mam v planu hustejsi peci. Uz mam neco objednane a zbytek doobjednam pred vyplatou, ocekavam tuto pracu na pulku dubna.
No..... pred vymenou oleje dam jen novy filtr, auto pujdu trochu projet, naleju tam BG EPR a necham 30-40min brumlat na cca 1300otacek. Jak je v navodu. Pote olej a filtr vymenim za predepsany elf fe5w30 a pujdu se opet projet. Myslim, ze to nestihnu v jeden den, tak za 2-3 dny auto opet zahreju jizdou, doma olej a filtr vyhodim ven, sundam (rezavou) vanu, ocistim saci sito, dam novou olejovou vanu a opet dam novy filtr a ten olej. A budu mit zas na rok klid.
Hned po tom vyplachu naleju do nadrze BG245 a zaleju cca 35litry nafty. V navodu pisou do plne nadrze, nebo az do 75litru. Ja to dam do cca 40.
Pred celou akci si nascreenuju neco z diag, at po vyjeti tech 35-40litru mohu zas porovnat, ne jen pocitove hodnoty, ale i pisemne.
Nekdo muze rict, ze dvojta vymena oleje je zbytecna. Ale u M2 se mi motor zklidnil, byl tissi a i zivejsi. Spotrebove jsem nepoznal asi nic. Ale ja si ji udelam. Ano, dam prachy za 3 oil filtry a cca 15 litru oleje elf, coz je dneska za 5L kanystr cca 900-1100. Takze krat tri.
Ale myslim, ze udelam pro motor dobre.
Samozrejmne tak odhaduju, ze nekdy v kvetnu napisu info, co a jak se zmenilo, v cem je zlepseni atd atd.
Vyhozený peníze..... to bych radši zkrail interval výměny oleje, ale jsou to tvoje peníze.
Vyhozeny podle.me nejsou. Treba u L1 me stvalo, ze jsem nalil cisty olej a za tyden byl zas cerny. Ono kdyz si peres pracovni fusekle v umyvadle, taky je prvni voda fest cerna. A i kdyz je poradne vymachas, pote zas namydlis, tak voda je o mnoho cistsi, ale neni uplne cista. Vim, asi blbe prirovnani. Ale proste dvojtou vymenou neni co zkazit, ba naopak
Ale.jako chapu, treba u toho 1.9dci 88kw u megana, jsem ho sice udelal, ale kdyby motor klekl, druhy stoji kolem 3-7tis. No zkus mi najit motor 2.0dci M9R. Pod 30-40 se nedostanes. Navic mam uz najeto pres 343tis, tedy neni motor novy, byť se chova jako novy. Za tepla.je krasne tichy, jede jak ma.
Nerikam, ze tu dvojtou vymenu budu delat kazdej rok, to zas ne. Ale proste tedkom nu udelam. Ten litr navic za olej me uz nezabije. Pracu nepocitam, to me bavi a delam si to sam.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od ZDENECEKCZ » čtv bře 31, 2022 04:36

Davidak79 píše:
stř bře 30, 2022 15:59
Páč máš motor v pořádku , proto nic nepoznáš. Nemá se tam co zlepšit.
Dávám to dále z preventivního důvodu. Tentokrát ale na místo TEC vyzkouším BG , opět preventivně :D
Jasne no. Ja prave jak u M2, tqk i tady si to podlozim diagnostikou. U M2 pocitove o dost motor ozil, zklidnil se. Jako nebyl predtim zhnilej a rachotivej. Ale zvuk a sila byla jina.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od Renaulťák » čtv bře 31, 2022 08:38

Ja tam preventivne nic neliji. Aditiv je v olejich i PHM od vyrobcu pozehnane.
Ti co si mysli, ze jim to super maka, ze roky lijou, tak nemohou porovnat, jak by fungovalo, pokud by nelili. My, co nelijeme zase namame s cim porovnat, pokud bychom lili. Takze objektivita je v kelu.
Ja mam vzdy dojem, ze pokud autak vydrhnu od podlahy az po strechu, tak jede lip. Ted restauruji Trafica, tak ocekavam, ze to tech sto koni da na stovku pod deset a maximalne za sest. Tak krasny podvozek nemel ani na lince.
Takze pro dobry pocit klidne lijte, nebo nelijte.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

rk69
Advanced member
Příspěvky: 433
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: Aditiva do nafty

Příspěvek od rk69 » pát dub 01, 2022 20:01

Čo sa týka aditív, ja dávam od začiatku VIF a tiež kupujem výhradne naftu s vyšším cetánovým číslom. Olej mením zásadne po 15.000 km. Keď som bol na emisnej, tak motor mal cca 100.000 km a hodnoty ako nový.Predo mnou Octavia 4 roky, motor TDI a neprešiel emisnou... Ja dávam VIF aj do Megane I. Je to s LPG inštaláciou, teraz posledná STK pri 366.000 km a všetko ok. Takže za mňa aditíva do palív určite. Nikoho však nepresviedčam...
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme

Odpovědět

Zpět na „Paliva, maziva a přísady do paliv a maziv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti