Aditiva do nafty
Moderátor: Moderators General
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva do nafty
Pánové už jste a měli by jste se přesunout do technické sekce Megane II. Děkuji
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Re: Aditiva do nafty
Zajímavá cena http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop/0/0/5/434 1170kč
Re: Aditiva do nafty
Zdravím,
stal jsem se nově majitelem R. Laguna II rok 2001, 1.9 DCI.
Mám dotaz - mechanik mi doporučil lít od nádrže olej, na plnou nádrž tak cca decku oleje ...
Co myslíte? Kravina? Lít radši aditiva? Plusy, mínusy? Plus bude asi přece jen cena, ale za zanesený motor to nestojí ...
stal jsem se nově majitelem R. Laguna II rok 2001, 1.9 DCI.
Mám dotaz - mechanik mi doporučil lít od nádrže olej, na plnou nádrž tak cca decku oleje ...
Co myslíte? Kravina? Lít radši aditiva? Plusy, mínusy? Plus bude asi přece jen cena, ale za zanesený motor to nestojí ...
Renault Talisman 1.6 dci 118kW
Re: Aditiva do nafty
vyměnit mechanika . Copak bude asi biosložka....
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Advanced member
- Příspěvky: 306
- Registrován: pon led 24, 2011 18:02
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva do nafty
S4crifice píše:Zdravím,
stal jsem se nově majitelem R. Laguna II rok 2001, 1.9 DCI.
Mám dotaz - mechanik mi doporučil lít od nádrže olej, na plnou nádrž tak cca decku oleje ...
Co myslíte? Kravina? Lít radši aditiva? Plusy, mínusy? Plus bude asi přece jen cena, ale za zanesený motor to nestojí ...
Nevymejšlej kraviny a kup si VIF. Já mám lagunu 5,5 roku a bez problémů.
Laguna II Dynamique 1.9 dCi 88KW r.v 2004
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva do nafty
A jak to zdůvodnil?S4crifice píše:Zdravím,
stal jsem se nově majitelem R. Laguna II rok 2001, 1.9 DCI.
Mám dotaz - mechanik mi doporučil lít od nádrže olej, na plnou nádrž tak cca decku oleje ...
Co myslíte? Kravina? Lít radši aditiva? Plusy, mínusy? Plus bude asi přece jen cena, ale za zanesený motor to nestojí ...
Re: Aditiva do nafty
.. mně se to taky nezdálo, proto se ptám ...
Mechanikovi věřím, jen má občas zajímavý názor, no .. nicméně, odpověď asi dohledám, ale je něco jako univerzální VIF anebo je třeba dodržovat letní a zimní režim?
Díky a už dávám pokoj
Mechanikovi věřím, jen má občas zajímavý názor, no .. nicméně, odpověď asi dohledám, ale je něco jako univerzální VIF anebo je třeba dodržovat letní a zimní režim?
Díky a už dávám pokoj
Renault Talisman 1.6 dci 118kW
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva do nafty
Nic tím nezkazíš, ale také tím vůbec nic nevylepšíš...
na aditiva se koukni sem:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=9138
na aditiva se koukni sem:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=9138
Re: Aditiva do nafty
S tím olejem do nafty se vylepšovala horší mazivost nafty po úpravě technologií kvůli sníženému obsahu síry. Používalo se to na začátku, kdy se množily případy odcházejících vstřik. čerpadel. Kdo chtěl předcházet problémům ten přidával olej motorový nebo nejlépe M2T i jinný do dvoutaktů. Oprášil jsem si vzpomínky na dobu co jsem vlastnil sazomet-diesel a aditivační meducínu si míchal podle dvou receptur. Pro zajímavost a rozšíření obzorů a zornic nezasvěceným uvádím obě : 1 verze: 0,5 L M2T + 0,2 L S 6006 D (bez aromátové ředidlo) + 0,1 L S 6001 po Bondovsku protřepat a ředit s naftou 1:400. 2 verze: aceton 0,1 L + 0,1 L M2T na 60 litrů nafty. Na tu druhou variantu mi to běhalo náramně. Odzkoušeno na komůrkáči 2,1 TD od Citroenu-Peugeotu s čerpadlem Lucas CAV, které jak ví zasvěcení je extra háklivé na kvalitu nafty. Nicméně do railů bych to již nedával, existují bezpečnější způsoby aditivace s minimem rizik. Shrnuto, mechanik není úplná jitrnica, jen lehce zaspal dobu. Toť vše.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: Aditiva do nafty
Zdravím, mám dotaz ohledně VIF do nafty: mám 1.6 dCi s filtrem pevných částic a někde jsem slyšel, že by se neměly do tohoto motoru lít žádná aditiva, neb to odrovná ten filtr. Jak to tedy je?
ex.Laguna II 1,9dCi Privilege 88kw 6kvalt (2001)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Aditiva do nafty
Nejen aditiva do nafty, ale cokoliv, co při spalování produkuje popel - oleje s vyšším obsahem síry a fosfátů. VIF by ale neměl být problematický.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Aditiva do nafty
Mám 2 kusy 1.9dCi s FAP, VIF tam cpu letní i zimní a oba motory i FAP v pořádku. Ani z jednoho se ani náznakem nezakouřilo apod. Nárazník bez mastnoty a sazí. VIF je v pohodě, netřeba se ho bát.
Nehledě na to, že složení VIFu je víceméně to, co obsahují (údajně) tzv. "prémiová paliva" (imbecilní název...). Každopádně máme 100% jistotu že jedeme na aditivované palivo a ne že ho jen platíme...
Nehledě na to, že složení VIFu je víceméně to, co obsahují (údajně) tzv. "prémiová paliva" (imbecilní název...). Každopádně máme 100% jistotu že jedeme na aditivované palivo a ne že ho jen platíme...
Re: Aditiva do nafty
Děkuji, to mi stačí
ex.Laguna II 1,9dCi Privilege 88kw 6kvalt (2001)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)
GS III 1.6 dCi 96kW (2012)
Kawasaki Versys 650 (2011)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Aditiva do nafty
VIF v naftě způsobuje (krom jiného) zvýšení cetanového čísla a lepší rozprášení nafty ve válci po vstříknutí na dno pístu. Tím vzniká méně sazí. Čili FAPu to naopak prospívá.
Zlo pro FAP je biosložka v palivu. Takže bych se spíš soustředil na to, kde seženu naftu bez této Babišárny.
Zlo pro FAP je biosložka v palivu. Takže bych se spíš soustředil na to, kde seženu naftu bez této Babišárny.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Aditiva do nafty
S tímhle názorem nemohu souhlasit, je to holý nesmysl.DDT píše:Nic tím nezkazíš, ale také tím vůbec nic nevylepšíš...
Přidáváním VIFu do nafty pravidelně při každém tankování se mnohé vylepší. Mnohé, příteli milý .
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Aditiva do nafty
FAPu nevadí zvýšená kouřivost. Bude se častěji vypalovat, ale nebude ho to zanášet. Problém jsou opravdu složky, které hořením vytváří popel. Ten se totiž usazuje v kanálcích fapu a nelze ho vypálit, nebo se ho zbavit jiným způsobem. Saze jako takové lze regenerací odstranit, ale popel je problém, ten z filtru nelze žádným způsobem odstranit. Nebo lze, ale není to nic na způsob chemie a bez demontáže filtru a odeslání do specializované dílny se to neobejde.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Aditiva do nafty
Tak nějak by se to dalo vysvětlit. Proč jinak by se vyráběli a lily do motorů s FAP, oleje Low SAPS?Zefek píše:FAPu nevadí zvýšená kouřivost. Bude se častěji vypalovat, ale nebude ho to zanášet. Problém jsou opravdu složky, které hořením vytváří popel. Ten se totiž usazuje v kanálcích fapu a nelze ho vypálit, nebo se ho zbavit jiným způsobem. Saze jako takové lze regenerací odstranit, ale popel je problém, ten z filtru nelze žádným způsobem odstranit. Nebo lze, ale není to nic na způsob chemie a bez demontáže filtru a odeslání do specializované dílny se to neobejde.
Zefek má bod a Marek zatím 0
Megane II 1.6 16V r.v.2009
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Aditiva do nafty
Trochu nechápu, na koho si tu hraješ s nějakým bodováním.......? Já nemám zájem tady s nikým soutěžit, to jako fakt ne. Mám v životě úplně jiné starosti. Myslím, že jsem dostatečně inteligentní a zkušený, abych měl vlastní poznatky a názor na danou věc a fakt mě tu nikdo nemusí přesvědčovat. Pokud něco nevím, nepíšu o tom - naopak rád načerpám nové informace, zeptám se a požádám o radu. Pokud o něčem píšu, něco o tom vím.
Popel vzniká krom jiného regenerací sazí větších velikostí (uvádí se velikost jádra přes 25 mikrometrů), kde jádro takové částice často není uhlík, tudíž jej regenerační proces filtru nedokáže vypálit. Saze (uhlík) nabalené na toto jádro se regeneračním procesem zlikvidují, s tím problém není. Ovšem částice z jádra (často oxidy kovů, ale i jiné látky) se natrvalo usadí v porézní vrstvě filtru a zhoršuje jeho průchodnost, tlakovou diferenci systému a nese to s sebou i další důsledky - třeba zvýšenou spotřebu paliva. Takže zvýšená kouřivost motoru FAPu vadí, a to podstatně.
Prakticky neexistuje regenerace FAPu, kdy by se veškeré částice uvnitř zcela a beze zbytku vypálily. To prostě a jednoduše není možné. Naprosto vždy po regeneraci uvnitř zůstane určité množství popela. Jde o to, kolik. A to je často velice různé.
Ovšem je třeba si říci, že popel vzniká v mnohem vyšší míře právě díky hoření částic zcela jiných - jak Zefek uvedl, a bohužel jednou z těch nejčastějších je třeba ona tolik diskutovaná "biosložka", avšak nejen ona.
Nicméně dnešní motory, u kterých s předpokládá použití FAPu, mají zcela jiné řízení a i části jejich hardwaru jsou jiné, než u motorů shodných parametrů, ovšem bez filtru. Proto už tím je produkce sazí velmi podstatně eliminována.
Proč ovšem již tak nízkou produkci pevných částic ještě nesnížit? Třeba tím, že do paliva přidám aditiva, které se o to umějí postarat. Třeba VIF.
Nemám a nikdy jsem neměl auto s touto moderností, ani bych takové nikdy nechtěl. Doufám, že než mě okolnosti donutí si takový vůz pořídit, svět FAPy a podobné blbosti sám zavrhne, neb zjistí, že to není správný směr. Anebo si radši koupím benziňák. Nicméně toto téma není o FAPu, takže o něm nemíním dál diskutovat.
VIF do paliva dávám do svých naftových vozů deset let, pravidelně a bez ohledu na to, kde natankuju - a prokazatelně jim to prospívá. Dokonce jsem si to před časem prosadil i u služebního vozu. A tam je to teprve jiné kafe ..... .
Popel vzniká krom jiného regenerací sazí větších velikostí (uvádí se velikost jádra přes 25 mikrometrů), kde jádro takové částice často není uhlík, tudíž jej regenerační proces filtru nedokáže vypálit. Saze (uhlík) nabalené na toto jádro se regeneračním procesem zlikvidují, s tím problém není. Ovšem částice z jádra (často oxidy kovů, ale i jiné látky) se natrvalo usadí v porézní vrstvě filtru a zhoršuje jeho průchodnost, tlakovou diferenci systému a nese to s sebou i další důsledky - třeba zvýšenou spotřebu paliva. Takže zvýšená kouřivost motoru FAPu vadí, a to podstatně.
Prakticky neexistuje regenerace FAPu, kdy by se veškeré částice uvnitř zcela a beze zbytku vypálily. To prostě a jednoduše není možné. Naprosto vždy po regeneraci uvnitř zůstane určité množství popela. Jde o to, kolik. A to je často velice různé.
Ovšem je třeba si říci, že popel vzniká v mnohem vyšší míře právě díky hoření částic zcela jiných - jak Zefek uvedl, a bohužel jednou z těch nejčastějších je třeba ona tolik diskutovaná "biosložka", avšak nejen ona.
Nicméně dnešní motory, u kterých s předpokládá použití FAPu, mají zcela jiné řízení a i části jejich hardwaru jsou jiné, než u motorů shodných parametrů, ovšem bez filtru. Proto už tím je produkce sazí velmi podstatně eliminována.
Proč ovšem již tak nízkou produkci pevných částic ještě nesnížit? Třeba tím, že do paliva přidám aditiva, které se o to umějí postarat. Třeba VIF.
Nemám a nikdy jsem neměl auto s touto moderností, ani bych takové nikdy nechtěl. Doufám, že než mě okolnosti donutí si takový vůz pořídit, svět FAPy a podobné blbosti sám zavrhne, neb zjistí, že to není správný směr. Anebo si radši koupím benziňák. Nicméně toto téma není o FAPu, takže o něm nemíním dál diskutovat.
VIF do paliva dávám do svých naftových vozů deset let, pravidelně a bez ohledu na to, kde natankuju - a prokazatelně jim to prospívá. Dokonce jsem si to před časem prosadil i u služebního vozu. A tam je to teprve jiné kafe ..... .
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Aditiva do nafty
Ta eliminace sazí je dost problém, protože motory musí splňovat více, než pouze kouřivost a to třeba částice NOx. Ty se ale produkují právě v režimu, kdy je velmi omezen vznik sazí - přebytek vzduchu ve válci. Pokud bude směs stechiometrická, bude větší produkce sazí, menší produkce NOx, pokud bude směs bohatá, bude sazí výrazně více, ale NOx bude méně. Jsou to dvě složky, které jsou velmi protichůdné a u obou se klade důraz na snižování. Takže v rámci eliminace NOx je dost možné, že výrobce kašle na produkci sazí a těch je pak podstatně více, protože FAP. Vleze se pak do homologačních limitů s oběma složkama (krom dalších). ...
Myslím si, že biosložka na FAP nemá podstatný vliv, protože vím o několika autech s nájezdem přes 300 tisíc km, do kterých se nepřidávají žádné aditiva ani se netankují prémiové paliva a po regeneraci zbývá ve filtru kolem 5g nespalitelných částic. Vzhledem k nájezdu a původnímu fapu to považuji za perfektní výsledek. Množství nespalitelných sazí se přitom s nájezdem nějak výrazně nezvyšuje. Ve všech autech se samozřejmě používají oleje předepsané pro FAP. Auta jezdí převážně dálniční provoz a během nájezdu se nikdy nerozsvítila kontrolka, kterou je řidič upozorněn na nutnost regenerace fapu.
Myslím si, že biosložka na FAP nemá podstatný vliv, protože vím o několika autech s nájezdem přes 300 tisíc km, do kterých se nepřidávají žádné aditiva ani se netankují prémiové paliva a po regeneraci zbývá ve filtru kolem 5g nespalitelných částic. Vzhledem k nájezdu a původnímu fapu to považuji za perfektní výsledek. Množství nespalitelných sazí se přitom s nájezdem nějak výrazně nezvyšuje. Ve všech autech se samozřejmě používají oleje předepsané pro FAP. Auta jezdí převážně dálniční provoz a během nájezdu se nikdy nerozsvítila kontrolka, kterou je řidič upozorněn na nutnost regenerace fapu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Aditiva do nafty
Tak to je skvělá bilance.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Aditiva do nafty
Moje zkušenost s VIF je taky dobrá jak u benzínu tak u nafty. Používám pravidelně spíše jako prevenci. U laguny bylo možná i měřitelné snížení spotřeby 0,3l. Měřím každou nádrž.
Ale nedávno jsem použil BG245 nějaký čistič. Skutečně doporučuji. Přesto, že motor najezdil s VIfem cca 50 000km, tak po použití čističe byla poznat skutečně změna. Hladší chod, nižší spotřeba, krásně motor jde do otáček. By mě zajímalo co v tom je. Škoda jen, že je poměrně drahá sranda. Překvapila mě účinnost.
Ale nedávno jsem použil BG245 nějaký čistič. Skutečně doporučuji. Přesto, že motor najezdil s VIfem cca 50 000km, tak po použití čističe byla poznat skutečně změna. Hladší chod, nižší spotřeba, krásně motor jde do otáček. By mě zajímalo co v tom je. Škoda jen, že je poměrně drahá sranda. Překvapila mě účinnost.
Renault laguna grandtour 2.0dci 131 kW 4 control, rv 2011
Průměrná spotřeba 7,0l
Průměrná spotřeba 7,0l
Re: Aditiva do nafty
VIF je dobrý, ale kdo chce opravdu kvalitní aditiva musí se poohlédnout po profesionálním produktu. BG jsem slyšel že má opravdu dobré čističe a požívá se na dekarbonizaci (kamarád provádí kompletní dekarbonizace (motor-sání, DPF, atd. a používá BG na čistění a Metabond na prevenci opotřebení + zvýšení TBN u oleje . Já používám již do několika aut Metabond. Na vše mají certifikace, testování atd. Je to snad jediné aditivum s nanotechnologií i do paliva. Ten dávkovač co k tomu dávají je taky super! Kupuji na xxxxxxxxx nebo na yyyyy
Re: Aditiva do nafty
Profesionalni, certifikace, testovani, kvalitni, nanotechnologie, jedine. To jsou presne slova, ktera se rady pouzivaji v reklame. K tomu je to prvni prispevek uzivatele na tomto foru. Podivne, rekl bych .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Aditiva do nafty
kotasekh
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Aditiva do nafty
Jo a pak ten sajrajt v nezávislech testech vyjde na konci tabulky
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů