Pneu_rychlostní_index

Boty pro auto

Moderátor: Moderators General

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 10542
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Pneu_rychlostní_index

Příspěvek od Šamša » sob zář 14, 2013 17:37

Můžeš, jen tam musíš mít lepítko s vykřičníkem a max. 190km/h. Taky mám zimní s indexem T.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 390000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 212000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
jizat
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: pát bře 04, 2011 06:25
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Pneu_rychlostní_index

Příspěvek od jizat » úte říj 08, 2013 15:42

A co tak auto klub tam by to mely vědet :-)
Renault Megane II Grandtour Luxe Dynamique 2.0l 16V

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 695
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneu_rychlostní_index

Příspěvek od Mr.Brain » pát srp 08, 2014 11:03

Již dlouho jsem sem nepřispíval :D ale aspoň doplním "znalostní bázi" místního fóra - indexy rychlosti a nosnosti pneumatik řeší vyhláška MDČR č. 341/2002 Sb. v aktuálním znění viz http://portal.gov.cz/app/zakony/zakonSt ... 100#parCnt , kde je v §21 konkrétně uvedeno toto:

(1) Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu, zejména největší povolené hmotnosti vozidla (povoleným zatížením připadajícím na nápravy) a jeho nejvyšší konstrukční rychlosti (rychlostní kategorie pneumatik musí být shodná nebo vyšší, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla).
(2) V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem).
(3) Na vozidle, pokud při schválení technické způsobilosti typu není stanoveno jinak, smí být používány pouze pneumatiky určené pro daný typ vozidla výrobcem vozidla a výrobcem pneumatik. Nosnost pneumatik nesmí být nižší než povolené zatížení připadající na kolo (nápravu) vozidla. Jako náhradního kola s pneumatikou může být použito pro nouzové dojetí kola s pneumatikou jiné nebo zvláštní konstrukce nebo jiného rozměru, určeného pro tento účel výrobcem vozidla a výrobcem pneumatik. Tato kola musí být homologována podle předpisu EHK č. 64 nebo směrnice 92/23/EHS.
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Pneumatiky, ráfky, podložky ap.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti