Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Boty pro auto

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
maffioso
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: ned led 13, 2013 10:17

Re: Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Příspěvek od maffioso » pon črc 08, 2013 16:19

Díky. No nechám zatím 2.4. Jízda je najednou pohodlnější :)
O tom vyšším tlaku při zahřátí vím. Ale cesta byla jen 5km a pak to stálo asi hodinu před obchodem. Takže měřeno potom už snad vychladlé hned na dvou benzínkách vedle sebe, když se mi nezdál tak vysoký tlak.
Renault Fluence 1.6 Confort, 82 kW, bílá glacier Obrázek
Hyundai Atos Prime 1.0, 43,5 kW - 191 000 km (prodáno)

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Příspěvek od lajos88 » pon črc 08, 2013 16:35

Inak 2,8 je dobré mať (myslím, že to je aj na tej nálepke) na zadnej náprave pri plne naloženom kufri a dvoch cestujúcich na zadných sedadlách, čo asi nemáš každý deň :).
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Příspěvek od Hounddog » úte črc 09, 2013 07:38

K čomu je to dobre? šak to je prehustene o 0,5 bar.Pokial je auto permanentne zaťažovane tak by som dal maximum 2,4-2,5, nie takmer 3.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Příspěvek od lajos88 » úte črc 09, 2013 08:17

Lebo pri takom zaťažení a 'normálnom' tlaku 2,2-2,3 sa gumy na zadnej náprave správajú ako podhustené - vyšší valivý odpor, väčšia spotreba, väčšie opotrebenie pneu, jemné 'plávanie' zadku. Natlakovanie na 2,8-3,0 toto kompenzuje. Samozrejme, že to riešim iba pri dlhšej ceste (hlavne po diaľnici).
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Příspěvek od Hounddog » úte črc 09, 2013 09:07

takže vieš aj o tom že tlak pri cca každych 10 stupňoch stúpa o cca 10Kpa? teraz neriešim žiadny pneumix ani pod.....hovorim o vačšine ludí ktory dofukavaju kola obyčajnym vzduchom.
V lete môže byť pneu kludne zohriata na 70 stupnov, chcem vidiet ako sa potom spravaju ako podhustene!
Tým padom sa takisto ta guma nerovnomerne schádza lebos a pretlakom meni tvar pneu. S takou pneu prejdi po nejakej vyfrezovanej časti, kde je pekny ostry nabeh a možeš si pripraviť zdvihák.
To je jedno.....Ptoste výrobca vie prečo lepí na dvere štítok s tlakmi. keď to auto v&yvyjali tak asi vedeli aku ma maximalnu nosnost a vedeli na ake velke kola ho obuvaju, takze vedia urcite aj tlaky kedy je to auto maximalne ovladatelne a bezpečne.
je tam napisane pri jazde na dialnice fukat predok na 2,4 zadok na 2,2 pri R16, tak to budem plnit podla toho. Nejsme v F1 alebo na drift party ze ma pri kazdom poklese teploty bude zaujmat aky mam teraz grip a pod.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
lajos88
Advanced member
Příspěvky: 330
Registrován: stř led 30, 2013 13:59
Bydliště: Košice

Re: Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Příspěvek od lajos88 » úte črc 09, 2013 09:29

Jasné, tlak vzduchu v pneu sa so zmenou teploty mení, keby som to nevedel, tak sa možem vykašlať na pneumix a nechávam fúkať vzduch.
Nehádam sa, každý má svoje skúsenosti. Osobne som tých 2,8 dával za celú dobu čo jazdím (cca 20 rokov) 2x pri 1000km jazde a plne naloženom aute :).

Edit: Ono pravda je taká ako píšeš, že pre každý typ auta je to výrobcom dané inak. Napr. na Focuse Kombi 1.8 TDCi bolo od výrobcu 2,2 všetky kolesá pri normálnom zaťažení a 2,3 vpredu a až 3,1 vzadu pri plnom zaťažení.
Renault Fluence 1.6 16V 84kW Limited (8/2016), hneda Cafe, Obrázek
Renault Fluence 1.6 16V 82kW Technofeel (12/2012), modra Prusse, Obrázek - predane (radost bola jazdit :) )
Ford Focus Kombi 1.8 TDCi 74kW (11/2003), siva metaliza, 155000km - predane (slzi mi za nim oko)

Uživatelský avatar
Gil
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: sob črc 17, 2010 23:56
Bydliště: Brno

Re: Pneumatiky, disky a podobně - FLUENCE

Příspěvek od Gil » sob črc 27, 2013 18:37

Edit
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege

Odpovědět

Zpět na „Pneumatiky, ráfky, podložky ap.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů