problem s alu diskami na clio III

Boty pro auto

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
sherincal
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř dub 14, 2010 17:49

problem s alu diskami na clio III

Příspěvek od sherincal » stř dub 14, 2010 18:17

Dobry den,
rad by som vas poprosil o radu ohladne kupy alu diskov na Clio III.
Rozmer pneu z TP 165/65 R15 (81)T (*) (1) / NIE
Rozmer rafikov z TP je 5.50 J 15 - 43 (*) (1).
Ani v predajni Renault, ani v pneuservise (nie jednom) sa mi nepodarilo najst vhodne elektrony na tento rozmer. Vzdy tam bol rozmer 6J a viac, ktory mi neodporucali kvoli tomu, ze pmeumatika by trpela. Rovnako je to aj s internetom - tam sa mi podarilo najst len jeden typ s pozadovanym rozmerom 5,5x15'' ET38 4x100 a 5,5x15'' ET45 4x100
Tu by som vas chcel poprosit o radu, ktora z tych dvoch hodnot ET je vhodnejsia. Neviem ci si myslim dobre, ale myslim, ze hodnota ET38 je asi ta spravna.

a este jedna vec - mate niekto skusenosti so znackou diskov RONAL?

dakujem vam

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » stř dub 14, 2010 18:20

ahoj
zde máš topik o alu na clio III :arrow: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=34816
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř dub 14, 2010 18:20

Vhodnější je ET35, zkus sem dát odkaz na vybrané kola. Značka Ronal nic moc, jsou od nich kola hampulácký a designy 90 let.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » čtv dub 15, 2010 09:07

Šamša: Ty pracujes vo firme ktora ich v Cechach vyraba, ked mas takyto nazor.
Ja tie disky R42 mam a ten dizajn je pekny su 5 lucove klasika. A ked si pozries v Renault ponuke tak take iste ponukaju, ale davaju ich za inu cenu.
Kazdy mame ine oko a uhol pohladu.
Kvalita si mysim je uplne niekde inde ako u tych Tchang You Tchen no NaMe.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » čtv dub 15, 2010 16:17

No právě ty hampulácký loukotě a velký díry byly atraktivní v minulém desetiletí, tak tomu odpovídá i nízká cena. Myslím, že atraktivnější by byly R51 a rozdíl 200kč na kolu. Teď je taková doba více paprskových disků. Pěkné jsou i Dezent N, Dezent V. U malých aut je vhodné zamaskovat mrňavé kotouče a prázdný prostor plnějšímy koly, nebo alespoň opticky roztříštěnější více paprsky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » ned dub 18, 2010 13:19

Šamša píše:No právě ty hampulácký loukotě a velký díry byly atraktivní v minulém desetiletí, tak tomu odpovídá i nízká cena. Myslím, že atraktivnější by byly R51 a rozdíl 200kč na kolu. Teď je taková doba více paprskových disků. Pěkné jsou i Dezent N, Dezent V. U malých aut je vhodné zamaskovat mrňavé kotouče a prázdný prostor plnějšímy koly, nebo alespoň opticky roztříštěnější více paprsky.
Akurát to mi je divné že prečo každá značka ,stále ponúka taký dizajn .Že by skladové zásoby s pred 10 rokov? :lol:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned dub 18, 2010 13:29

angelo píše:
Šamša píše:No právě ty hampulácký loukotě a velký díry byly atraktivní v minulém desetiletí, tak tomu odpovídá i nízká cena. Myslím, že atraktivnější by byly R51 a rozdíl 200kč na kolu. Teď je taková doba více paprskových disků. Pěkné jsou i Dezent N, Dezent V. U malých aut je vhodné zamaskovat mrňavé kotouče a prázdný prostor plnějšímy koly, nebo alespoň opticky roztříštěnější více paprsky.
Akurát to mi je divné že prečo každá značka ,stále ponúka taký dizajn .Že by skladové zásoby s pred 10 rokov? :lol:
Je to busines, nekup to, když je to tak levný :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Pneumatiky, ráfky, podložky ap.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů