Renault Clio IV 2012 - dosud
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Renault Clio IV 2012 - dosud
Zdravím všechny, má někdo zkušenosti s motorem Energy TCe 90 ?
nové clio GT
Jezdil jsem 4 roky se starším Kangem celkem bez problémů, teď jezdím pátý rok s Thalií 1,2 také bez problémů a teď chci zkoušet Clio 0,9 TCe90, kéž by to bylo taky takové jako s předchozími, má někdo zkušenosti s tímto motorem nebo podobným tříválcem ?
Re: nové clio GT
no právě tyto parametry mě docela nadchly, a co ty tři válce, bát se nebo nebát ?
Re: nové clio GT
Zatím jezdím na novém něco přes týden a zdá se to být OK, motor tichý, nevibruje a spotřeba je zatím 7, Jenom ten software měl být přístupný dalším aplikacím.
Re: nové clio GT
jen bych rad upravil ze clio GT nenabizeli s 0,9tce .... a ted vlastne po faceliftu uz GT neni vubec, jen GT-line
jak koukam navrhuji zalozit sekci cliu IV
a clio III zakoncit rokem
jak koukam navrhuji zalozit sekci cliu IV
a clio III zakoncit rokem
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: nové clio GT
Přidal bych pár poznatků asi po půlročním jezdění s novým Cliem GT. Odzkoušel jsem to i při plném obsazení pěti míst a docela příjemně mě to překvapilo, samozřejmě nemohu srovnávat s auty s vyšším obsahem, ale na dálnici 130 a na silnici 90 nemá problém, v otáčkách 2 až 3 tis. Co mě vadí, tak malá variabilita multimediálního vybavení, když už je tam něco jako zabudovaný tablet, tak by to mohlo umožnit přidávat další aplikace případně nainstalovat jinou navigaci, nezvládne to ani formát jpg. Při dnešních cenách elektroniky by to neměl být problém. Vadí mě také, že když vypnu motor tak se vypne rádio. Když poslouchám nějaké důležité zprávy, nebo hezkou písničku, tak musím nechat běžet motor, a to není zrovna OK. Dále připomínka k vnitřnímu osvětlení, když v noci někde zastavím, tak mě stále svítí vnitřní osvětlení a každý kolemjdoucí vidí dovnitř, ale ven vidět není a nejde to vypnout. Když dávám auto do garáže, tak stále svítí, po chvilce se to sice samo vypne, ale když zamykám tak raději čekám, abych měl jistotu, že to přes noc nebude v garáži svítit. Stropní přepínače jako by tam byly jen na ozdobu. Jinak je dobrý přístup pro výměnu hlavních žárovek. Průměrná spotřeba s klimatizací do 7 l.
Pokud zjistím další výhody a nevýhody dám vědět
Ahoj
Pokud zjistím další výhody a nevýhody dám vědět
Ahoj
Re: nové clio GT
Také bych přidal své poznatky ohledně motoru 0,9 TCe v Cliu. Sice nemám verzi Energy (nemám tlačítko ECO a Start-Stop systém), ale v principu ty motory jsou stejné, akorát mě neobtěžuje to vypínání motoru na semaforech. Za 3/4 roku jsem najel 20 tisíc, takže jsem se s motorem již sžil a jsem spokojen. Dlouhodobá reálná spotřeba mi vychází 5,6 l/100 km s tím, že pořád klesá (vyšší hodnota dána záběhem motoru v zimě, kdy byla opravdu zima). Teď v létě jezdím těsně nad hranicí 5-ti litrů, převážně jezdím po dálnici do práce rychlostí 110-120 km/ hod. Výlet po okresních silnicích znamená pokles spotřeby pod pět litrů.
Výkonově motor na Clio stačí, ve dvou lidech naprosto v pohodě na běžné jezdění, zvládá i plné vytížení, jenom je potřeba počítat s delší dobou, než malé turbo auto rozpohybuje. Motor do 2000 otáček je mrtvý, ale při 2500 tisících sepne turbo a lineárně táhne až do nějakých 5000 tisíc otáček. Pro běžnou klidnou jízdu ale stačí motor držet v rozmezí 2000-3500, kde se motor cítí nejlépe, je tichý a má malé nároky na palivo.
Renaultu se tento malý turbomotor povedl, myslím si, že je to dobrá motorizace pro Clio. Nebojte se toho motoru a běžte jej vyzkoušet.
Výkonově motor na Clio stačí, ve dvou lidech naprosto v pohodě na běžné jezdění, zvládá i plné vytížení, jenom je potřeba počítat s delší dobou, než malé turbo auto rozpohybuje. Motor do 2000 otáček je mrtvý, ale při 2500 tisících sepne turbo a lineárně táhne až do nějakých 5000 tisíc otáček. Pro běžnou klidnou jízdu ale stačí motor držet v rozmezí 2000-3500, kde se motor cítí nejlépe, je tichý a má malé nároky na palivo.
Renaultu se tento malý turbomotor povedl, myslím si, že je to dobrá motorizace pro Clio. Nebojte se toho motoru a běžte jej vyzkoušet.
Renault Clio V 1,0 TCe LPG, rv 2022
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
Renault Clio sport II ph1 2,0 16v, rv 2000
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
ja mam Energy 0,9 TCE a je to super motor mne stačí. Ak auto stojí na neutrali je citit že sa trošku trase to asi ten troj valec, ale inak super ma funkciu overboost dost pomože pri predbiehani. Určite odporúčam
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Souhlasím s předchozími názory a poznatky, po víc jak půl roce ježdění bez problémů.
Jen bych potřeboval vědět jak sundat zadní plastové obložení dveří, je to docela důkladně skryto, dítě mě totiž nablilo do reproduktoru.
Dík předem za rady.
Jen bych potřeboval vědět jak sundat zadní plastové obložení dveří, je to docela důkladně skryto, dítě mě totiž nablilo do reproduktoru.
Dík předem za rady.
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Take jsem se v 0.9TCe svezl a dost me prekvapilo odhlucneni a celkový komfort. Do 130Km/h slusne svezeni, pak uz samozrejme motor ztracel v plnem obsazeni dech a vice se mu jakoby nechtelo, ale s tim se dalo pocitat.
Vzdycky je dobry si u porizovani auta spocitat pomer vaha/vykon a kouknout se na vyrobcem uvadene zrychleni. To samo o sobe dost napovi jak auto asi pojede. Kuprikladu kdyz moje starsi auto melo 60k a vazilo 800kg byl pomer 13,3 kg na koně. U auta vaziciho 12oo kg s vykonem 90k je pomer stejny, takze teoreticky pojede stejne. Zvazim-li ze stare auto melo kroutak 90Nm a nove ma 180Nm jsem stale na tom samem. Prictu-li vsak ze nove auto je vetsi = vetsi odpor vzduchu, ma sirsi, vetsi, tezsi kola = vetsi valivy odpor, atd., tak uz nove auto ztraci na dynamice. Prictu-li novemu autu jeste turboefekt, tak mi ve finale zakonite vychazi, ze stare auto jezdilo s mene vykonnym atmosferickym motorem lip. A v praxi to tak vetsinou funguje, to je fyzika
Vzdycky je dobry si u porizovani auta spocitat pomer vaha/vykon a kouknout se na vyrobcem uvadene zrychleni. To samo o sobe dost napovi jak auto asi pojede. Kuprikladu kdyz moje starsi auto melo 60k a vazilo 800kg byl pomer 13,3 kg na koně. U auta vaziciho 12oo kg s vykonem 90k je pomer stejny, takze teoreticky pojede stejne. Zvazim-li ze stare auto melo kroutak 90Nm a nove ma 180Nm jsem stale na tom samem. Prictu-li vsak ze nove auto je vetsi = vetsi odpor vzduchu, ma sirsi, vetsi, tezsi kola = vetsi valivy odpor, atd., tak uz nove auto ztraci na dynamice. Prictu-li novemu autu jeste turboefekt, tak mi ve finale zakonite vychazi, ze stare auto jezdilo s mene vykonnym atmosferickym motorem lip. A v praxi to tak vetsinou funguje, to je fyzika
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Docela souhlasím s předchozími názory, s autem jsem spokojen na motor jsem si zvykl, na dálnici Brno Kroměříž jede bez problémů ve čtyřech osobách 140 150, víc jsem ho nechtěl trápit. Přesto mě trápí pár detailů : např prostor pro nohy u zadních sedadel pokud jsou přední nadoraz vzadu, tak jsou zadní místa téměř nepoužitelná. Naštěstí je v předu dostatek místa takže i když mám 190 cm, tak nikdy nemám sedadlo úplně vzadu. Dále mě vadí nemožnost ručního vypnutí vnitřního osvětlení, pokud zastavíte někde v noci a v autě se chvíli zdržíte, tak ven nevidíte nic, ale vás si každý může pěkně prohlížet jak ve výloze. Multimediální zařízení s navigací a jinými aplikacemi je docela dobré, ale bohužel po delším použití je to vlastně levnější tablet, nemůžete si například nainstalovat svoji oblíbenou navigaci nebo další aplikace a přehrávač funguje jen na hudbu nepodporuje obrazové formáty. Co se týká spotřeby teď v zimě jezdím za 7 l, to se mě zdá dost, snad to na garančce trochu poštelují, v létě jsem jezdil při zabíhání za 6 l.
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Zdravim pani, chcem sa spytat ake mate skúsenosti s dymenim tohto motora? (0,9tce)
Mam na nom najazdene cca 5000km ale od novoty vychadza z vyfuku čierny dym. Spotreba je v poriadku, dokonca aj servis hovori ze je všetko OK. Mne sa ale nezda aby siel z vyfuku taky bordel.
http://i65.tinypic.com/2kfp1f.jpg
http://i68.tinypic.com/ao5g0x.jpg
Takto to vyzera po cca 300 km od uplneho vycistenia
Mam na nom najazdene cca 5000km ale od novoty vychadza z vyfuku čierny dym. Spotreba je v poriadku, dokonca aj servis hovori ze je všetko OK. Mne sa ale nezda aby siel z vyfuku taky bordel.
http://i65.tinypic.com/2kfp1f.jpg
http://i68.tinypic.com/ao5g0x.jpg
Takto to vyzera po cca 300 km od uplneho vycistenia
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
vypadá to jako zbytky nespáleného oleje - nemizí ti?
Clio III Grandtour facelift 2009; 1.2 58kW; quickshift; Dynamique výbava
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
olej nemizne
servis povedela "priamovstrekove motori dymia viac"
az na to ze 0,9 priamy vstrek nema...
servis povedela "priamovstrekove motori dymia viac"
az na to ze 0,9 priamy vstrek nema...
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
No prave. Ja si taky rikal, ze to je primym vstrikem, ale tohle by nemel byt primovstrikovy motor...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
nerd-26 to sú odkial fotky ? obe sú rozdielne a ani jedna nie je clio 0,9 tce. Podla mna si TROL.
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Pan Clio50valec je zjavne odborník, je to Clio 0.9 s paketom GT line.
milujem hlupakov co nevedia napisat nic k veci tak sa aspon riadne strapnia.
http://i65.tinypic.com/9h06x4.jpg
ani v tomto nepoznas ze ide o clio?
milujem hlupakov co nevedia napisat nic k veci tak sa aspon riadne strapnia.
http://i65.tinypic.com/9h06x4.jpg
ani v tomto nepoznas ze ide o clio?
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Ho neres, to je mistni folklor .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
0,9 gt line to som ešte ani nepocul. to kto si na motor 0,9 dá GT paket Ty si aj bicykel s pridavními bocnimi kolieskami kúpis v pakete RS alebo GT
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
tak ja mám klasickú 0,9 a všetko ide v pohode žádné sadze to asi preto tak máš lebo máš GT to znamená že auto vypúšta viac sazdí aby to vyzeralo športovo aspon na vonok
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
teraz vážne. Bola tu už diskusia. Kde sa ludia pítali že maju zasvinený výfuk a či je to normálne. Odpoved je ANO. mám to aj ja. Problém bude skutočne v tom GT pakete a v umiestnení výfuku. Klasické Clio ma výfuk vsunutý viac pod auto a nahnutí smerom na dol, čiže všetok sajrajt ostáva pod autom a max na tom čiernom plaste čo ti nemás pod kufrom. Ty máš výfuk velký vystrčený úplne von, čiže všetok sajrat ti ide na zadok. Hold asi konštrukéri nepočítali že si niekto kúpi Clion s motorm 0,9 a paketom GT line.
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Aku odpoved by cakal od cloveka co sa "pyta" s mäkkým i...
Ten co si mysli že advantage je stredná vybava aj ked je to druha vybava z piatich...
Vies niekto si zaplati gt-line a niekto sa chvali laktovou opierkou z alliexpresu za 10€.
Prosim ta uz sa nikomu nesnaz radit
Ten co si mysli že advantage je stredná vybava aj ked je to druha vybava z piatich...
Vies niekto si zaplati gt-line a niekto sa chvali laktovou opierkou z alliexpresu za 10€.
Prosim ta uz sa nikomu nesnaz radit
megane 3 1.6 110hp 4/2010
clio 4 90 tce 8/2017
clio 4 90 tce 8/2017
-
- Starting member
- Příspěvky: 73
- Registrován: stř lis 16, 2016 16:54
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
koko tom ako tebe ani radit netreba si prvotriedny trol a a máš velke hovno a nie gt line ty retard z hnilou skodu fabiu z roku 2000. Sprostý si jak kopa sena. si pozri cennik ked nevieš kolkata to je. Zbitocne tu s kokotmi stracat cas na tomto fore. ty si tak hlupy že si ani nevieš pozret že už pred tebou sa zaobreli touto temou a chodis sem vyplakavat, a zahlcujes tu diskusiju vecami co už niekdo pisal. Ja mam na aute vsetko origial Renault a nie som blbecek co sa snazi hrat na zavodnika s autom ktore ledva dosiahne 150 km/h. Trapko
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Pro hloupeho kazdy hloupy. Hlidej si sve vyjadrovani, tady nejsi doma v obyvaku, ale na slusnem foru. Pokud nemas k tematu co podstatneho dodat, nevyjadruj se, toto neni pokec.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Clio IV 2012 - dosud
Uživatel varován.
Obecně doporučuju psát vždycky až po napočítání do 10 nebo vystřízlivění.
Další vulgarity budou odměněny nějakou zeleninou.
Obecně doporučuju psát vždycky až po napočítání do 10 nebo vystřízlivění.
Další vulgarity budou odměněny nějakou zeleninou.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů