Renault Talisman
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Popravdě u našeho Modusu, už je to 9 let, co ho máme a zatím taky nic nevrže, sice začali na chvíli vrzat dveře, ale samo to po pár týdnech odeznělo. Jinak vše ok, Renault šel kvalitou hodně nahoru, takže bych se nebál koupit si klidně další.
Re: Renault Talisman
Je to každého věc, mne osobně Talisman uchvátil a tak jsem ji jej koupil. Každý máme jiné preference:).
-
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon úno 23, 2009 15:48
- Bydliště: Brno
Re: Renault Talisman
Tak prozatím žádná nová informace o korekci SW ŘJ ve vztahu k bezkontaktnímu otevírání 5, dveří.
Mám dotaz. Při požadavku vyššího výkonu motoru - prudší rozjezd, akcelerace do kopce z pomalé rychlosti, mi při odřazení na vyšší rychlostní stupeň, zejm. 2-3, 3-4 slyšitelně "odfoukne" turbo. Je to v pořádku? U Laguny dCi 2.0 150 k, jsem nic takového neslyšel. Díky za odpověď.
Mám dotaz. Při požadavku vyššího výkonu motoru - prudší rozjezd, akcelerace do kopce z pomalé rychlosti, mi při odřazení na vyšší rychlostní stupeň, zejm. 2-3, 3-4 slyšitelně "odfoukne" turbo. Je to v pořádku? U Laguny dCi 2.0 150 k, jsem nic takového neslyšel. Díky za odpověď.
Renault Talisman Grand tour TCe 150 Intens 10/2016, Renault Laguna Grand tour III 2.0 dci 150 k black edition 6/2012, Renault Megane III HB 1.6 110k Dynamique 4/2008
Re: Renault Talisman
No s tím otevíráním kufru jsem fakt naštvanej, to jsem za to nemusel platit, když to nefunguje. Dnes jsem byl znovu v servisu, technik uznal, ze to nefunguje jak má. Tak jsem si to nechal po dohadech potvrdit a čekám na řešení, již jsem s tím měl trpělivost dlouho. Co se týče odfouknutí turba, tak neporadím, mám 1.6. dCi a tam nic takového nepozoruji. Jinak krom otevírání kufru panuje naprostá spokojenost.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Byl jsem se na něj jenom tak rychle podívat, ale působí opravdu dobře. V salónu byla zrovna výbava Intiale Paris a ta vypadala výborně, materiály velmi příjemné, ten posun je tam opravdu znát. Mám z Renaultu radost.
Re: Renault Talisman
Souhlasím, motorově je to velmi povedené. Kamarád co má Passata, tak se ptal co mám za motor:). V režimu sport to má i celkem pěkný zvuk. Kupoval jsem Talismana téměř současně s kamarádem, ten má 1.6 TCe 147kW a to jede opravdu super.
Re: Renault Talisman
ahoj všichni.
Mám RenTal IP 1.6 tce 200 od podzimu 2016.
To auto je nádherný.
Nyní najeto cca 17000km.
Dojmy:
1.6 200k pěkně táhne, zrychlení do 160km/h v pohodě,pak volnější.
Do kopce a v plné posádce zrychlení uvadá, slušně do 80-100, pak horší.
Otevírání kufru-katastrofa, stále se čeká dle feedbacku zákazníků na nový upgrade SW.
Co mám já vyzkoušeno tak otevírání podkopem jakš-takš funguje jen za pěkného počasí od 10st.C a jen po umytí auta, do týdne po mytí se funkce zhoršuje až uplně přestane fungovat.
LEDky přední jsem si taky nechal zvednout na horní mez, z výroby opravdu svítí dost dolů, hlavně na okreskách terénu. Je to o dost lepší, osobně bych je ještě trochu přizvedl, servis si to ale už nevezme na triko.
Hlučnější až někdy nepříjemné hučeni vzduchotechniky uvnitř auta při dochlazováni a stání v kolonách.
Adaptabil do 140km u nás nepoužitelný, v pravém pruhu na dálnici se nechytám a všichni mě zavazí-pořád brzdíme, v levém zavazím já. Stačilo by nastavit na 150, ideal 160 (když se jede třeba do Něm.) Zatím to v servisu nastavit nejde, nové modely 2017 už mají údajně tempo do 150. Čeká se na uvolnění v SW.
Občas je adaptabil zmatený situací před sebou.
Automat si občas neví trochu rady jinak 7kvaltů OK.
,,Tablet ,, se občas seká, restartuje, zamrzá.
Headup display-super. Hlavně super jsou v něm ikony při navigaci(šipky,kruháce)
Čtení dopravních rychloznaček 80% tato funkce jde docela i v praxi používat.
Hlídání pruhů, v ČR použitelnost 60%, pokud jsou lajny na zemi nevýrazné, nebo mokré, tak funguje blbě. Při sněžení vůbec.
Všeobecně při snežení a hodně spatném počasi asistenti nefungují(pruhy,značky, aktivní brždění, adaptabil)
Aktivní brdění - OK při normálním počasí mě i párkrát zachránilo při nedostatečném věnování se řízení.
Nejlepší nastavení: neutral, občas sport(okresky, blbnutí, předjíždení), pouze hodně dlouhé cesty - komfort nastavení
Velké mínusy:
- nádrž (při hladovém oku a dojezdu cca 70-80km) natankuji max. 41l !!!!!! (Toto je největší průser této vlajkové lodi)
- úbytek výkonu a pružnosti v plném zatížení auta a do kopce( neduh malého obsahu)
Mimochodem by se měly nově dávat do RenTal 1.8 motory(čeká se na ně údajně s prodejem nových Koleosů)
Design + interiér v IP verzi ***** , na svou třídu a cenu 1A
Uvidíme jak bude ale vypadat za pár let. V Lagu III se mě oloupal kožený volant za rok a za 3 roky spusta věcí v interiéru začala podrncávat.
4control - po zvykutí super
Stop-start mě nefunguje?! Sice ho pořád vypínám hned po startu, ale chtěl jsem ho několikrát vyzkoušet a za celý den se neaktivoval ani jednou(pokaždé se na palubce při zastavení rozsvítí ikona že je nepovolen, jendotka ho prostě zakazuje sama, nevím proč)
Masáže - na dálnici při delší jízdě - Ok, jinak spíše rozptyluje.
Shrnutí za mě:
Koncová cena přes mega zklamání, tuto hodnotu to celkově nemá(ale to ani SUP od VW).
Ale jde usmlouvat za TALa cenu ,,přijatelnou,,
Design, komfort - OK
Výběr motorů pro vlajk.loď - KO (200k v 1.6 tak ,,nějak stačí i na původní dvoulitry v naftě ale je pouze u verze IP, max.by se měl určitě pohybovat min.na 2.0 obsahu v této třídě pro beneli i naftu v tomto krásném autu)
SW,funkce,asistenti,vybava - občas porodní bolesti, jinak docela OK.
4control - po zvyknutí super
Objem nádrže - největší průser v této třídě auta!!!!!!!!
Nebýt to opravdu tak krásné auto tak si dovedu představit že kvůli max.1.6 obsahu a nádrži pro motorku bych ho taky nechtěl.
Pro mě tyto neduhy vyrovná pouze jeho elegance a design a proto ho mám.
Ovšem jak to s ním dopadne po pár letech provozu nevím, buď ho budu milovat nebo nenávidět. Mám strach, že držák to nebude, rád se budu mýlit.
Mám RenTal IP 1.6 tce 200 od podzimu 2016.
To auto je nádherný.
Nyní najeto cca 17000km.
Dojmy:
1.6 200k pěkně táhne, zrychlení do 160km/h v pohodě,pak volnější.
Do kopce a v plné posádce zrychlení uvadá, slušně do 80-100, pak horší.
Otevírání kufru-katastrofa, stále se čeká dle feedbacku zákazníků na nový upgrade SW.
Co mám já vyzkoušeno tak otevírání podkopem jakš-takš funguje jen za pěkného počasí od 10st.C a jen po umytí auta, do týdne po mytí se funkce zhoršuje až uplně přestane fungovat.
LEDky přední jsem si taky nechal zvednout na horní mez, z výroby opravdu svítí dost dolů, hlavně na okreskách terénu. Je to o dost lepší, osobně bych je ještě trochu přizvedl, servis si to ale už nevezme na triko.
Hlučnější až někdy nepříjemné hučeni vzduchotechniky uvnitř auta při dochlazováni a stání v kolonách.
Adaptabil do 140km u nás nepoužitelný, v pravém pruhu na dálnici se nechytám a všichni mě zavazí-pořád brzdíme, v levém zavazím já. Stačilo by nastavit na 150, ideal 160 (když se jede třeba do Něm.) Zatím to v servisu nastavit nejde, nové modely 2017 už mají údajně tempo do 150. Čeká se na uvolnění v SW.
Občas je adaptabil zmatený situací před sebou.
Automat si občas neví trochu rady jinak 7kvaltů OK.
,,Tablet ,, se občas seká, restartuje, zamrzá.
Headup display-super. Hlavně super jsou v něm ikony při navigaci(šipky,kruháce)
Čtení dopravních rychloznaček 80% tato funkce jde docela i v praxi používat.
Hlídání pruhů, v ČR použitelnost 60%, pokud jsou lajny na zemi nevýrazné, nebo mokré, tak funguje blbě. Při sněžení vůbec.
Všeobecně při snežení a hodně spatném počasi asistenti nefungují(pruhy,značky, aktivní brždění, adaptabil)
Aktivní brdění - OK při normálním počasí mě i párkrát zachránilo při nedostatečném věnování se řízení.
Nejlepší nastavení: neutral, občas sport(okresky, blbnutí, předjíždení), pouze hodně dlouhé cesty - komfort nastavení
Velké mínusy:
- nádrž (při hladovém oku a dojezdu cca 70-80km) natankuji max. 41l !!!!!! (Toto je největší průser této vlajkové lodi)
- úbytek výkonu a pružnosti v plném zatížení auta a do kopce( neduh malého obsahu)
Mimochodem by se měly nově dávat do RenTal 1.8 motory(čeká se na ně údajně s prodejem nových Koleosů)
Design + interiér v IP verzi ***** , na svou třídu a cenu 1A
Uvidíme jak bude ale vypadat za pár let. V Lagu III se mě oloupal kožený volant za rok a za 3 roky spusta věcí v interiéru začala podrncávat.
4control - po zvykutí super
Stop-start mě nefunguje?! Sice ho pořád vypínám hned po startu, ale chtěl jsem ho několikrát vyzkoušet a za celý den se neaktivoval ani jednou(pokaždé se na palubce při zastavení rozsvítí ikona že je nepovolen, jendotka ho prostě zakazuje sama, nevím proč)
Masáže - na dálnici při delší jízdě - Ok, jinak spíše rozptyluje.
Shrnutí za mě:
Koncová cena přes mega zklamání, tuto hodnotu to celkově nemá(ale to ani SUP od VW).
Ale jde usmlouvat za TALa cenu ,,přijatelnou,,
Design, komfort - OK
Výběr motorů pro vlajk.loď - KO (200k v 1.6 tak ,,nějak stačí i na původní dvoulitry v naftě ale je pouze u verze IP, max.by se měl určitě pohybovat min.na 2.0 obsahu v této třídě pro beneli i naftu v tomto krásném autu)
SW,funkce,asistenti,vybava - občas porodní bolesti, jinak docela OK.
4control - po zvyknutí super
Objem nádrže - největší průser v této třídě auta!!!!!!!!
Nebýt to opravdu tak krásné auto tak si dovedu představit že kvůli max.1.6 obsahu a nádrži pro motorku bych ho taky nechtěl.
Pro mě tyto neduhy vyrovná pouze jeho elegance a design a proto ho mám.
Ovšem jak to s ním dopadne po pár letech provozu nevím, buď ho budu milovat nebo nenávidět. Mám strach, že držák to nebude, rád se budu mýlit.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
...jo zapomněl jsem
Vyhřívaný volant a chlazení sedaček - super
Vzduchotechnika v automatice mě občas vyvede z míry co zrovna provádí za korekce a proč
Automatika dálkových světěl - pomalejší odezva, ale jde používat.
Couvací kamera asi OK, 2x se neaktivovala?! Zvykám si zatím na ni, zrcátkama me couvání jde zatím líp ,asi zvyk- je železná košile
Čidla v předu vzadu z boku, na mě pomalé odezvy(to ale u všech renaultů, asi používaji low-cost/low-end třídu senzorů)
Hlídání mrtvých úhlů - nevím jestli se spolehnout?! Nějak asi fungují, když prší a sneží tak blbnou.
V zimě a mrazu- nefunkční odemykání klik (nevhodné kapacitní senzory)- řeší se úprava v SW ale ta nevím jestli to vyřeší
Vyhřívaný volant a chlazení sedaček - super
Vzduchotechnika v automatice mě občas vyvede z míry co zrovna provádí za korekce a proč
Automatika dálkových světěl - pomalejší odezva, ale jde používat.
Couvací kamera asi OK, 2x se neaktivovala?! Zvykám si zatím na ni, zrcátkama me couvání jde zatím líp ,asi zvyk- je železná košile
Čidla v předu vzadu z boku, na mě pomalé odezvy(to ale u všech renaultů, asi používaji low-cost/low-end třídu senzorů)
Hlídání mrtvých úhlů - nevím jestli se spolehnout?! Nějak asi fungují, když prší a sneží tak blbnou.
V zimě a mrazu- nefunkční odemykání klik (nevhodné kapacitní senzory)- řeší se úprava v SW ale ta nevím jestli to vyřeší
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
No mě začala šíleně vrzat loketní opěrka, jak na to praží sluníčko, tak se vrzání stupňuje. Vrže plynový pedál, takový zvuk pružiny, hrozné. Na zadních sedadlech je plast kde je mechanizmus sklápění sedadla, tak ten se utrhl od pásu, který byl v dětské sedačce. Při velkém dešti mi také zlobil senzor mrtvého úhlu, svítila světýlka v obou zrcátkách naráz. Při parkování mi auto občas hlásí chybu parkovacího asistenta. Tedy budu se muset opět objednat do servisu.
Re: Renault Talisman
...no, loketka mě vrzala hlavně při asistentu nastupu, při pohybu sedačky se boční vedení sedačky(uši) třelo o loketku. Nabalzámoval jsem kůži a je klid.
Ješte rozčarování při dodání auta bylo:
Znak IP na blatníku odstával a odlepoval se-opraveno/nový znak. ( takže se na blatníku chtějí pochlubit iniciály IP nejvyšší výbavy a ona se odlupuje!)
Dílenské zpracování - dovírání kufru(jinak velka mezera na každe straně a nerovné spasování) a dveře boční-nic moc slícování
Vše necháno opravit, ale u takového auta dle mě trošku ostuda.
Nicméně slícování třeba kapoty na SUPu je taky děs běs co jsem si všiml.
Serou to všici, je jedno jestli na autě za 200 nebo mega...
Ješte rozčarování při dodání auta bylo:
Znak IP na blatníku odstával a odlepoval se-opraveno/nový znak. ( takže se na blatníku chtějí pochlubit iniciály IP nejvyšší výbavy a ona se odlupuje!)
Dílenské zpracování - dovírání kufru(jinak velka mezera na každe straně a nerovné spasování) a dveře boční-nic moc slícování
Vše necháno opravit, ale u takového auta dle mě trošku ostuda.
Nicméně slícování třeba kapoty na SUPu je taky děs běs co jsem si všiml.
Serou to všici, je jedno jestli na autě za 200 nebo mega...
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Tak ted jsou kaukal la licovani dveri a predni dvere nejsou zrovna ok, alespon na strane spolujezdce. Tohle bych u tak drahého auta fakt nečekat. No uvidíme co servis.
Re: Renault Talisman
Ja doufam, ze do Talismanu daji poradny naftovy dvoulitr, abych mel v budoucnu cim nahradit Lagunu.
Jaká je spotreba pri sviznejsi jizde u te benzinove 1,6 TCe?
Jaká je spotreba pri sviznejsi jizde u te benzinove 1,6 TCe?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Předpokládám, že do Talismanu dají taky 2.0dCi, stejně jako do Koleosu, ale nevím kdy přesně to bude, jestli letos, nebo až příští rok. A k tomu slícování dveří, jestli myslíte linku předních dveří s linkou zadních dveří. Tak dnes jsem se schválně na pár dveří aut zaměřil a snad žádné to nemělo přesně, od Superbu II, až po Espace V. Přitom třeba jedna Fabia to mělo ok a druhá ne.
Re: Renault Talisman
Spotřeba.
No město + okres do 8,4l
Delší trasy kolem 7l
Dnes jsem jel výletně a po 100km po okreskách mám 6,6l
Nicméně jsem měl před tím LAG III 2.0 dci automat 170k a jezdil jsem v průměru kolem 8,2l nafty.
(Asi mám furt těžkou nohu)
Za sebe když to porovnám tak jezdím s 200k benzínem za míň než s naftovou LAG III a to s TALem ještě dost blbnu ve sportu, strasně se mě líbí totiž ten tah při rozjezdech od 0km/h na horu
No město + okres do 8,4l
Delší trasy kolem 7l
Dnes jsem jel výletně a po 100km po okreskách mám 6,6l
Nicméně jsem měl před tím LAG III 2.0 dci automat 170k a jezdil jsem v průměru kolem 8,2l nafty.
(Asi mám furt těžkou nohu)
Za sebe když to porovnám tak jezdím s 200k benzínem za míň než s naftovou LAG III a to s TALem ještě dost blbnu ve sportu, strasně se mě líbí totiž ten tah při rozjezdech od 0km/h na horu
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Dvoulitr nevím jak dopadne?! REN si myslel že ho převezme od Mergla, ale ti jim ho nedali.
Zkoušejí to s Nissanem, ale údajně zahájení prodeje Koleosu čeká na 1.8, asi pochopili že 1.6do čtyřkolky SUV by to byl průser. Tu 1.8 už mají vyvinutou a dotestovanou, ten 2.0Nissan nevím?!
Zkoušejí to s Nissanem, ale údajně zahájení prodeje Koleosu čeká na 1.8, asi pochopili že 1.6do čtyřkolky SUV by to byl průser. Tu 1.8 už mají vyvinutou a dotestovanou, ten 2.0Nissan nevím?!
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Normálně v konfigurátoru 2.0dCi je, akorát pro Initiale Paris u Koleose je CVT převodovka, jinak jde i manuál.
Re: Renault Talisman
Iceman79: Tak to není tak hrozný s tou spotřebou. U Espace V psali při svižné jízdě okolo 11l.
Já teda občas jezdím trochu rychleji, 170 po dálnici a 110-130 okresky a nedostanu se přes 7.
Já teda občas jezdím trochu rychleji, 170 po dálnici a 110-130 okresky a nedostanu se přes 7.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Talisman
Tak ten 2.0 dali nakonec do koleosu z nissanu pro 4x4, do talismanu myslim ho ale nenarvou.nevím.
Se uvidí. Dokonce údajně do RU a CHI mají být special Talismany i 6válce mimo EU trh.
Se uvidí. Dokonce údajně do RU a CHI mají být special Talismany i 6válce mimo EU trh.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
EffineSS
Já jsem jezdil a jezdím 60% skoky město a 40% dálnice a okres(obojí svižně, cca jak ty)
Proto u LAGu 2.0dci FAP a TALu 1.6 Tce 200k jsem měl a mám tu dlouhodobou spotřebu mírně prěs 8l, ty častější šontačky po měste mě to kazí.
Stejnej styl stejná spotřeba, možná s benzínem na tom budu dlouhodobě lépe než s tou Dci.
Já jsem jezdil a jezdím 60% skoky město a 40% dálnice a okres(obojí svižně, cca jak ty)
Proto u LAGu 2.0dci FAP a TALu 1.6 Tce 200k jsem měl a mám tu dlouhodobou spotřebu mírně prěs 8l, ty častější šontačky po měste mě to kazí.
Stejnej styl stejná spotřeba, možná s benzínem na tom budu dlouhodobě lépe než s tou Dci.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Je to směšné, Evropa se tzv. snaží "zachraňovat" svět svými předpisy, zákazy a emisemi, fabriky musí investovat miliony do vývojů motorů, které v konečném důsledku vlastně ani emisní normou neprojdou. A v Číně se vesele vozí ve V6 a nějaké emise mají vlastně na háku. Proč se teda nenastolí pravidla všude. Netvrdím, že tady chci neustálý smog, aby člověk ani nemohl vylézt ven. Ale poslední dobou už se snaží EU pokořit i fyziku. A vše vyřeší statistika. Jednou jsem dokonce četl, že se zvažovalo posunutí hranice k řízení na 20 let, že by to snížilo nehodovost lidí v 18... samozřejmě to, že by se zvýšila u lidí ve 20.. to už nikoho asi nezajímalo..hlavně, že se to statisticky vyřešilo.
Re: Renault Talisman
EffineSS
A jak jsi spokojený s LAGou? Já měl black edition 2.0 dci 170 automat GT tuším od 2011/2012.
Po nějaké době tahala doleva, řešilo se to dlouho, pneu, disky, nakonec jsem obuouval 225ky a nechal si roztáhnout geošku na mírnej rozběh a dalo se to.
Jinak nic moc závad za cca 5let. Při 100 000km prasklá hadice, odstaveno turbo, pomalu dojezd do servisu, oprava hned. Do 1,5roku oloupanej volant a mřížka na palubce, volant přešit pravou kůží, mříž výměna.
Akorát posledni rok 130-150tis ta palubka strasně začala drnčet u furt ju podlepovali filcem, to mě sralo asi nejvíc za celou dobu provozu.
Jinak LAGa OK.
A jak jsi spokojený s LAGou? Já měl black edition 2.0 dci 170 automat GT tuším od 2011/2012.
Po nějaké době tahala doleva, řešilo se to dlouho, pneu, disky, nakonec jsem obuouval 225ky a nechal si roztáhnout geošku na mírnej rozběh a dalo se to.
Jinak nic moc závad za cca 5let. Při 100 000km prasklá hadice, odstaveno turbo, pomalu dojezd do servisu, oprava hned. Do 1,5roku oloupanej volant a mřížka na palubce, volant přešit pravou kůží, mříž výměna.
Akorát posledni rok 130-150tis ta palubka strasně začala drnčet u furt ju podlepovali filcem, to mě sralo asi nejvíc za celou dobu provozu.
Jinak LAGa OK.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Renault841
...to proto že EU začíná být už paradoxem sama o sobě bohužel.
V poslední době z ní nic kloudného již nevypadne.
Kdyby radši byla snaha zásobovat více železnicí než ta hromada TIR
Ono by stačilo zřeba zpět zcentralizovat výroby do jednoho místa a ne tahat kdejaký šroubek prěs 1/2 zeměkoule.
Atd, atd...
...to proto že EU začíná být už paradoxem sama o sobě bohužel.
V poslední době z ní nic kloudného již nevypadne.
Kdyby radši byla snaha zásobovat více železnicí než ta hromada TIR
Ono by stačilo zřeba zpět zcentralizovat výroby do jednoho místa a ne tahat kdejaký šroubek prěs 1/2 zeměkoule.
Atd, atd...
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
2.0 dCi v X-Trailu je motor od Renaultu... Do Talismanu zcela jiste pujde 1.8 TCe, 2.0dCi zatím výrobce neavizuje, tedy možná příští rok.
Re: Renault Talisman
Iceman79: S Lagunou jsem spokojenej. Sice jsem tam řešil nějaký drobnosti, ale nic zásadního. Interiér jako nový, bez opotřebení. Mám najeto 92 tis km a ještě platnou záruku. Jen to nešťastný drnčení palubky. Ale to snad vyřeším nějakou gumovou zarážkou.
Jestli ten benzín jezdí za 8, tak by se o tom docela dalo uvažovat. Pocitově to jede jak?
Jinak amat někde psal, že by se do Talismanu ten naftový dvoulitr dostat měl. Motor by měl vyházet z toho, co známe z Laguny III, jen upravený pro normu Euro VI.
Jestli ten benzín jezdí za 8, tak by se o tom docela dalo uvažovat. Pocitově to jede jak?
Jinak amat někde psal, že by se do Talismanu ten naftový dvoulitr dostat měl. Motor by měl vyházet z toho, co známe z Laguny III, jen upravený pro normu Euro VI.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Talisman
2.0 dCi by se dostat do Talismanu měl, nicméně není potvrzen na tento rok. Do konce tohoto roku zcela jistě bude 1.8 TCe.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů